ФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

6 міс. тому від johnkamakaris
|
9487 переглядів 127 відповідей |
|
1...5 6 7
Додати публікацію
hunter88
3 міс. тому

На жаль, я не розумію вашого запитання. Чому має бути «нас» у «О, і чому ви такої думки, якщо я можу знати? Чи були у вас якісь випадки з нами, які вам не сподобалися?»

Крім того, я надав відповідь не для вас, а для учасника "apple127", як випливає з допису.

Не соромтеся пояснювати; Я трохи розгубився в цей момент.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я потрапила на відбір 17.08. 2024 року і до сьогодні я не отримав кошти. Кілька разів наполягала через службу підтримки, завжди запевняла, що впораються протягом трьох робочих днів, а стало довше. Ніхто не сортував вибір, ніхто не відповідав на електронний лист, тому я не знаю, чи правильно це поводитися так.

Автоматичний переклад.
Rezervist
1 місяць тому

Привіт, я б сказав, що не відповідати гравцеві й просто ігнорувати його – це не дуже професійно. Чи сказали вам у казино, чому це займає більше часу, ніж вони сказали?

Однак я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити всі питання щодо виведення коштів і надіслати гроші гравцеві. Тож якщо у них не вийде, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти.

Якщо можна запитати, це ваш перший вибір? Чи потрібно було вам верифікуватися в казино?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Це був мій перший вибір, і казино постійно заперечує, що у них багато транзакцій і це займає більше часу. Учора я не зміг отримати доступ до казино через додаток, але я можу туди нормально потрапити через веб-інтерфейс. Обліковий запис повідомляє, що все в порядку, і вони не хочуть жодної перевірки.

Автоматичний переклад.
Rezervist
1 місяць тому

Поки це звучить як справжня революція казино, яка йде не дуже добре...

На даний момент мені дуже шкода, що ми ще не можемо багато чого зробити, і керівництво казино має дійсно подумати про те, як працюють їхні процеси.



Автоматичний переклад.
Rezervist
1 місяць тому

Звичайно, я розумію. Іноді буває, що казино мають затримку з виведенням коштів, і це не рідкість. Проте я вам співчуваю і розумію, що не найпростіше слухати весь час одне й те саме.

Тож ми побачимо, куди це піде далі, а якщо ні, як я вже сказав, ви можете спробувати нам допомогти. 🙂

Я тримаю кулаки, щоб це не знадобилося, і ви отримали свої гроші якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

geia sas в казино revolution

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене був обліковий запис у казино revolution, мене схвалили на 7500 євро, де я просив зняти 500 євро на день, це був ліміт, поки останнє зняття 11 днів тому ще не було схвалено, я сказав їм, що повідомлю про це до грецьких органів влади НЕЗАЛЕЖНОГО ІГРАЛЬНОГО ОРГАНУ, і сьогодні вони зателефонували до мого облікового запису, я не можу увійти

Автоматичний переклад.
n34ikos
1 місяць тому

Чи отримували ви електронний лист від казино з поясненням щодо закриття вашого облікового запису?

Спробуйте також перевірити свою папку зі спамом, тому що часто буває, що електронні листи такого роду можуть закінчуватися там.

У вашій скарзі я бачу, що ваш виграш пов’язаний зі ставками на спорт, тому зараз я не можу бути впевнений, що наша команда зможе вам допомогти.🤔 Насправді у нас немає відділу, який би займався спортом.

У будь-якому випадку, перевірте свою електронну пошту, чи надали вам якісь пояснення, і, сподіваюся, ми зможемо докопатися до суті.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, згадане казино заплатило через два тижні, і лише після трьох термінових електронних листів. Звичайно, я залишив інші виграші, які просив, через те, скільки часу потрібно для їх виплати. Так довго чекати на виграш у згаданому казино для мене не варто.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Я перевірив свою електронну пошту, ні, я нічого не отримав

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, згадане казино заплатило через два тижні, і лише після трьох термінових електронних листів. Звичайно, я залишив інші виграші, які просив, через те, скільки часу потрібно для їх виплати. Так довго чекати на виграш у згаданому казино для мене не варто.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Коли ви говорите, що залишили гроші там, ви маєте на увазі, що ви їх принизили, чи вони все ще на вашому рахунку? Якщо ви не проти, звичайно.

Хіба не варто дочекатися виплати?🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я перевірив свою електронну пошту, ні, я нічого не отримав

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ніяких пояснень від казино, гаразд.🤔

Тоді нам потрібно почекати, щоб побачити, чи зможе наша група розгляду скарг щось з’ясувати. Будь ласка, наберіться терпіння, і вони обов’язково зв’яжуться з вами якомога швидше.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

ГРОШІ НА МОЄМУ РАХУНКІ 1177 ЄВРО ЇХ МЕНІ ДАЛО НЕ REVOLUTION CASINO

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

зробіть все, що можете, зв’яжіться з казино revolution

Автоматичний переклад.
n34ikos
1 місяць тому

Так, це те, про що ми знаємо, але справді, наберіться терпіння. Дозвольте скаргі розвиватися далі. Найважливішим кроком є визначення проблеми та збір усіх відповідних даних. Цю частину не можна пропускати. Будь ласка, дотримуйтеся таймера скарг і будьте терплячими.

Щоб бути впевненим, чи знаєте ви про будь-які інші ускладнення з виплатою, чи це лише величезна затримка?

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

затримка полягає в тому, що мій обліковий запис закрито назавжди!!!!!!

Автоматичний переклад.
n34ikos
1 місяць тому

Ви сказали, що не отримали жодних пояснень щодо блокування вашого облікового запису, так? Це точно було б добре знати, оскільки за цим може стояти будь-що. Ви грали з бонусом чи ні?

У будь-якому випадку, як було сказано, вам доведеться почекати і подивитися, куди подіне ваша скарга.

Сподіваюся, все скоро вирішиться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Всім привіт!


Я прочитав усі коментарі щодо казино Revolution. Я ініціював платіж 25.08, але до сьогодні нічого не відбулося. Кожен день я пишу в службу підтримки, але отримую одну і ту ж нейтральну відповідь, багато обробки, просять терпіння, це вже триває..... і тому подібні відповіді. Сиджу на ньому майже 2 тижні.







Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
janeska1009
1 місяць тому

Привіт! Я б також сказав, що 2 тижні – це саме те, що ми даємо казино, щоб розплатитися з гравцями. Якщо це не спрацює, ви можете подати нам скаргу.

У мене є відчуття, що, можливо, казино може мати затримку, оскільки кілька гравців пишуть це, але, сподіваюся, зрештою все закінчиться добре, і ви все-таки отримаєте гроші.

Ви збираєтеся почекати ще трохи, щоб побачити, чи щось зміниться? Якщо ні, то, як я вже сказав, найрозумніше – скаржитися.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого