ГоловнаФорумКазиноRevolution Casino - загальне обговорення

Revolution Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від johnkamakaris
|
20 188 переглядів 149 відповідей |
|
1 2 3...8
saaristo

Так, у мене, напевно, були б подібні почуття, якби сказати вам правду, і принаймні одна відповідь була б вдячна.

Однак, якщо казино підтвердить, що вони надіслали вам гроші, ми побачимо, що станеться далі. Обов'язково повідомте, прийшли гроші чи ні. 😉

Автоматичний переклад.

Гроші прийшли сьогодні! Тож точно за розкладом. У вихідні фінансовий відділ не обробляє зняття, тому з понеділка у них було 1-3 дні на оформлення зняття. Зробили за два дні, тому я задоволений. Однак багато людей скаржилися на роботу казино, тому я не наважуся там грати в майбутньому. У багатьох людей були труднощі зі зняттям коштів, і сьогодні багатоденний час виведення коштів не задовольняє клієнтів. Я задоволений кінцевим результатом, але в майбутньому я не буду грати в цьому казино.

Автоматичний переклад.
saaristo

Очевидно, що це ваше рішення, і всі його приймають. Ми всі маємо можливість вибирати, де грати, і сьогодні гравці приділяють велику увагу виведенню коштів і швидкості.

Тому я просто скажу, що я радий, що ви отримали свої гроші, і нехай ваші майбутні враження будуть кращими.

Удачі. ☘️😊

Автоматичний переклад.

Але я нічого не отримую на свій рахунок у казино

Автоматичний переклад.

на що це схоже, хтось тут відчував це?

Автоматичний переклад.
siegfried

Привіт, ти маєш на увазі, що ти зробив депозит у казино, але на твій ігровий рахунок нічого не було зараховано, я правильно розумію? Якщо так, чи намагалися ви зв’язатися зі службою підтримки чи постачальником платіжних послуг, щоб дізнатися, чи пішли гроші?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, з 20/4 я зробив двічі зняття грошей з цього конкретного казино, і тепер я взагалі не можу підключитися до сайту, вони навіть не запитали документи для ідентифікації, що мені робити? Я надіслав 3 електронні листи та не отримав жодної відповіді

Змінено
Автоматичний переклад.
georgebro

Чи можу я запитати, чи ви не можете завантажити сайт казино або не можете увійти у свій обліковий запис? Спробуйте також перевірити папку зі спамом, оскільки іноді листи від казино можуть потрапляти туди.

Насправді ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу, тож якщо ви не отримаєте гроші після цього, наша команда обов’язково спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Я не зміг завантажити сторінку казино, і мені довелося змінити адресу. Нарешті вдалося вчора, я поговорив у чаті, і вони повідомили мене, що я дуже близький до етапу розробки для виведення коштів, їм повідомили, що сьогодні кінець робочий тиждень, і немає причин, щоб вони так спізнювалися, я очікую від них оновлення, оскільки вони навіть не відкрили для мене крок ідентифікації, тому що там також буде затримка

Автоматичний переклад.
georgebro

Чудово, що ви змогли увійти у свій обліковий запис. Будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких подій із вашим відкликанням.

Автоматичний переклад.
georgebro

У мене була та сама проблема зі зняттям коштів.. їм знадобилося близько десяти днів, щоб їх зарахувати.. але вони їх зарахували.. просто з чату та пошти ви не отримуєте жодної інформації

Автоматичний переклад.
johnkamakaris

Дякую за відповідь, друже. Чи можу я вас запитати, коли вам було відкрито поле для ідентифікації? Я відкрив тиждень тому рахунок, який зробив. і вилучення, і вони досі не відкрили поле, щоб я міг завантажити файли

Автоматичний переклад.

Вони нічого не просили.. ні посвідчень, ні карток, нічого.. Я також зареєструвався в казино .. там вони теж не запитували ідентифікацію, і я зробив зняття, і вони вивели його за секунди

Автоматичний переклад.
johnkamakaris

На вашій картці? Безпосередньо?

Автоматичний переклад.
georgebro

Так

Автоматичний переклад.
johnkamakaris

Мені з 20 числа а йому 27, нічого нового, нічого, все налагодиться, не хвилюйся, ти знаєш, скільки всього тобі зробили 10 робочих днів?

Автоматичний переклад.

Натрапив тоді на католицький Великдень... у них точно була десятиденка

Автоматичний переклад.
johnkamakaris

Ну, скоріш за все, протягом наступного тижня вони їх внесуть, оскільки я їх уже зняв минулої неділі, робочий тиждень, скільки вони ще можуть зволікати, ви на них якось тиснете?

Автоматичний переклад.

Я спілкувався з ними в чаті, але навіть там у них є чоботи із заздалегідь визначеними відповідями.. якщо ви подивіться на форум тут, у всіх однакова проблема.. і врешті-решт вони зіпсувалися.. просто не варто викидати на це гроші їх

Автоматичний переклад.
johnkamakaris

Ви знайшли ще когось гідного з точки зору спілкування та обслуговування? Дякую за оновлення, чоловіче

Автоматичний переклад.
1 2 3...8
Перейти на сторінкуіз 8 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого