2 р. тому
Тут ви можете обговорити RedDice.be Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я грав тут через індекс безпеки, тому я натиснув «відвідати казино» і почав грати. Тепер здається, що посилання на казино є іншим казино, ніж згадане тут. Посилання на Reddice.com і відображене казино Reddice.be … 2 різних казино. Сподіваюся, Reddice.com також є надійним казино, тому що я очікую на зняття коштів ☹
I played here because of the safety index so I clicked "visit casino" and start playing. Now it seems that the link to the casino is a different casino than mentioned here. The link is to Reddice.com and the displayed casino is Reddice.be … 2 different casinos. Hopefully Reddice.com is also a trusted casino because I have a withdrawal pending ☹
Привіт, ти правий, я теж це помітив. Я попрошу нашу команду перевірити це.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ви скоротитесь, і все буде добре. Скільки часу минуло з тих пір, як воно не розглядалося?
Hi, you're right, I noticed that too. I'll have our team check it out.
Anyway, I hope your withdrawal gets to you soon and everything will be fine. How long has it been since you've had it pending ?
Я отримав свої гроші сьогодні вранці (через 3 дні)
I got my money this morning (after 3 days)
Ну, це чудово перед Різдвом, і я думаю, що не так вже й багато чекати три дні в цей час.
Який метод ви використовували для зняття коштів? Ви збираєтеся залишитися в цьому казино? Не думаю, що це було б погано, але три дні для деяких людей забагато. 🤔
Well, that's great before Christmas, and I think it's not so much to wait three days at this time.
What method did you use for withdrawing ? Are you going to stay with this casino ? I don't think it would be a bad thing, but three days is too much for some people. 🤔
3 дні – це нешвидко, але це розумно (використано банківський переказ). Сподіваюся, наступні зняття коштів також відбуватимуться протягом цього часу, тому що вчора я знову грав і отримав виграш у 1000 разів, тому сьогодні я знову зіграв і знову отримав виграш у 1000 разів 😲😀
3 days is not fast but it is reasonable (used Bank Transfer) hopefully the next withdrawals are also within this time because I played again yesterday and hit a win of 1000X so I played again today and again I hit a win of 1000X 😲😀
Я бачу, що удача не покинула вас і рада, що у вас все добре.
Що стосується відкликання, я думаю, що ви маєте досить хорошу думку, і я також вважаю, що це розумний час. Особливо, якщо ви знімаєте банківським переказом.
Хоча, коли ви виграли, ви чекаєте ще одного виведення грошей? 😁
I see that your luck has not left you and I am glad that you are doing well.
As far as the withdrawal is concerned, I think you have a pretty good opinion and I also think it is a reasonable time. Especially if you are withdrawing by bank transfer.
Although, when you won, do you wait for another withdrawal ? 😁
Коли це казино отримає правильну сторінку?
Тому що я бачив, що була скарга на це казино, і вони зараз роблять те саме зі мною. Я вже пройшов перевірку, і тепер я отримав 3 зняття, які очікують на розгляд, і суми більші, а зняття все ще очікують, і сьогодні я отримав електронний лист від SumSub для підтвердження. Вони не згадали, що це було від Reddice, і я спочатку запитав у чаті, чи це було від них (так). Тож тепер, після кількох днів очікування, вони раптом запитують документи. Надішліть запитані документи та пройшов перевірку (знову), тож тепер мені потрібно чекати, чи все гаразд, чи платежі просто затримуються, як у скарзі.
When will this casino get its correct page?
Because I saw there was a complaint about this casino and they are doing the same thing to me now. I was already verified and now I got 3 withdrawals pending and the amounts are bigger and the withdrawals are still pending and today I got an email from SumSub to verify. They didn’t mention it was from Reddice and I first asked in chat if it was from them (yes) So now after days pending suddenly they ask for documents. Send in the requested documents and got verified (again) so now I have to wait if everything is okay or if there a just stalling the payments like in the complaint.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.