ФорумКазиноRedDice.be Casino - загальне обговорення

RedDice.be Casino - загальне обговорення

2 р. тому від ivannabaez53
|
2551 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити RedDice.be Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
11 міс. тому

Я грав тут через індекс безпеки, тому я натиснув «відвідати казино» і почав грати. Тепер здається, що посилання на казино є іншим казино, ніж згадане тут. Посилання на Reddice.com і відображене казино Reddice.be … 2 різних казино. Сподіваюся, Reddice.com також є надійним казино, тому що я очікую на зняття коштів ☹

Автоматичний переклад.
RS200
11 міс. тому

Привіт, ти правий, я теж це помітив. Я попрошу нашу команду перевірити це.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що ви скоротитесь, і все буде добре. Скільки часу минуло з тих пір, як воно не розглядалося?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я отримав свої гроші сьогодні вранці (через 3 дні)

Автоматичний переклад.
RS200
11 міс. тому

Ну, це чудово перед Різдвом, і я думаю, що не так вже й багато чекати три дні в цей час.

Який метод ви використовували для зняття коштів? Ви збираєтеся залишитися в цьому казино? Не думаю, що це було б погано, але три дні для деяких людей забагато. 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

3 дні – це нешвидко, але це розумно (використано банківський переказ). Сподіваюся, наступні зняття коштів також відбуватимуться протягом цього часу, тому що вчора я знову грав і отримав виграш у 1000 разів, тому сьогодні я знову зіграв і знову отримав виграш у 1000 разів 😲😀

Автоматичний переклад.
RS200
10 міс. тому

Я бачу, що удача не покинула вас і рада, що у вас все добре.

Що стосується відкликання, я думаю, що ви маєте досить хорошу думку, і я також вважаю, що це розумний час. Особливо, якщо ви знімаєте банківським переказом.

Хоча, коли ви виграли, ви чекаєте ще одного виведення грошей? 😁

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Коли це казино отримає правильну сторінку?

Тому що я бачив, що була скарга на це казино, і вони зараз роблять те саме зі мною. Я вже пройшов перевірку, і тепер я отримав 3 зняття, які очікують на розгляд, і суми більші, а зняття все ще очікують, і сьогодні я отримав електронний лист від SumSub для підтвердження. Вони не згадали, що це було від Reddice, і я спочатку запитав у чаті, чи це було від них (так). Тож тепер, після кількох днів очікування, вони раптом запитують документи. Надішліть запитані документи та пройшов перевірку (знову), тож тепер мені потрібно чекати, чи все гаразд, чи платежі просто затримуються, як у скарзі.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого