ФорумКазиноRed Dog Casino - загальне обговорення

Red Dog Casino - загальне обговорення

3 міс. тому від Goldenretrieverdad
|
680 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити Red Dog Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому

Хтось ще вважає занепокоєним те, що коли ви нарешті виграєте значну суму грошей, Red Dog Casino має право розділити ваш виграш на менші «одиниці» на власний розсуд? Крім того, як визначається рівень гравця? Чи справді це базується на кредитній оцінці? Вони не мають доступу до вашого номера соціального страхування, тож як вони могли знати ваш кредитний рейтинг?

Крім того, спілкування між відділом розрахунків і гравцями є неприйнятним. Якщо ви спробуєте зв’язатися з ними щодо цих питань, ви, швидше за все, отримаєте таку ж загальну відповідь: «Будь ласка, ознайомтеся з положеннями та умовами. Казино має право розподіляти виграші гравця за рівнем гравця, а рівень гравця також визначає час обробки зняття коштів. ." Це означає, що ви не уявляєте, скільки часу знадобиться для схвалення вашого зняття коштів, яку суму ви насправді отримаєте або навіть чи буде схвалено взагалі.

Робота з Red Dog Casino була неймовірно неприємною. Хоча саме казино привабливе візуально, обмеження на зняття виплат, відсутність прозорості та слабкі заходи безпеки викликають занепокоєння. Процес перевірки є надмірним, вимагає необґрунтованої кількості документів. Крім того, вони вимагають надіслати цю документацію електронною поштою, що викликає серйозні проблеми з безпекою, оскільки стороння перевірка не задіяна. Це має бути червоним прапорцем для будь-якого потенційного гравця.

Обережно! Мене хвилює те, що я не єдиний, хто зіткнувся з цими проблемами. Будь ласка, поділіться своїм досвідом у коментарях нижче.


Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Привіт, я повинен відмовитися від своїх претензій, сказавши, що казино «Red Dog» справді виплатило мої виграші в розмірі $5404 понад тиждень тому на суму $500… в умовах зазначено, що вони мають право визначати плани виплат, одиниці, залежно від рівня гравця тощо. Я чув, що стільки разів міг викинути. Однак відділ виставлення рахунків має нести відповідальність за відсутність підтвердження запитів гравців і ненадання відповідей на конкретні висновки «на рівні гравця». Якби ви переглянули нашу ланцюжок електронних листів, ви б зрозуміли, що абсолютно нерозумно та несправедливо приховувати будь-яку інформацію щодо запитів на зняття від гравця. Платіжний відділ казино стверджує, що час обробки запитів на зняття коштів залежить від рівня гравця, це брехня. Ніде в умовах не зазначено цього. Насправді служба підтримки клієнтів і представник, якому я телефонував, визнали, що це неправда. Я подав запит на збільшення мого ліміту на зняття коштів, але натомість я ще довше чекав на другу виплату… яка, швидше за все, складатиме ще один внесок у розмірі 500 доларів США. З такою швидкістю отримання мого виграшу триватиме до Різдва. Не здається правильним штрафувати гравця на основі рівня гравця, поки він новачок і чекає, щоб внести свої гроші, які додаються до бонусу… в той же час господарі казино надсилають бонуси для використання (оскільки вони знають, чи ви приєднуєте два бонуси разом) вони можуть анулювати ваш виграш. Я не вважаю, що моя ситуація відповідає порогу кваліфікованої скарги, однак, якби Casino Guru втрутився в цю справу, я б швидко отримав свою загальну суму близько 5 тисяч доларів США на основі їхніх швидких дій щодо вирішення проблем, представлених третя сторона в минулому. Щоб з вами поводилися по-людськи, не потрібна третя сторона. Якщо ви новачок, ви повинні ретельно прочитати положення та умови, перш ніж грати в будь-яке казино, і пам’ятайте, що шанси ніколи не будуть на вашу користь. Якщо ви бажаєте допомогти мені на основі доброї волі, я з радістю опублікую свою документацію, оскільки я зібрав усі скріншоти, розмови, запити на відкликання, я повністю перевірений і дотримуюсь усіх умов і умов, доданих до мого бонусу crypto 275 умови. Я просто хочу отримати свої гроші і втекти! Будь ласка, допоможіть, якщо можете!

Автоматичний переклад.
Goldenretrieverdad
3 міс. тому

Це цілком справедливе резюме, тому моя відповідь буде прямою.

Надішліть безкоштовну скаргу та дозвольте команді професіоналів розібратися в цьому питанні: https://casino.guru/complaints/createaaa 👈

У мене немає кращого варіанту для вас, але цей крок дуже рекомендується.

Ви в?

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

**оновлення: станом на вчора я отримав близько 490 доларів США через біткойни (вони стверджували, що ланцюг блоків бере комісію?)


Я подав запит на зняття 2500 доларів США в казино Red Dog. Незважаючи на те, що вони «схвалили» меншу суму зняття коштів у розмірі 500 доларів, вона залишається на розгляді з невизначеним «24-годинним часом обробки», незважаючи на використання біткойнів. Цей графік суперечить їхній звичайній політиці та здається навмисно обструктивним, особливо враховуючи мої старанні запити щодо мого облікового запису на основі їхніх умов.


Коли я звернувся з проханням про ескалацію до супервайзера, мені сказали, що лише «Дженні» може розглянути мою справу. Ця відсутність підзвітності ще більше посилює мою підозру щодо несправедливого ставлення, можливо, через мої проактивні запитання.


Я боюся, що затримка є формою відплати за інформацію та запитання. Ця ситуація спричинила значний стрес і фінансову напругу.


Я закликаю Casino Guru розслідувати дії Red Dog і притягнути їх до відповідальності за потенційне порушення їх власної політики та принципів чесних азартних ігор. Я із задоволенням надам будь-яку додаткову інформацію чи документи, які вам потрібні.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Goldenretrieverdad
3 міс. тому

Розумію.

І все-таки я, мабуть, трохи застарілий, але я вважаю, що мої гроші слід витрачати на сайти, які мені справді подобаються, і коли виникнуть проблеми, підтримка буде дуже обережна.

Отже, у цьому випадку я б отримав гроші, коли міг, і знайшов би собі більш підходяще казино.

Я маю на увазі, якщо вони вважають за краще втратити такого гравця, як ти, я б сказав, що, можливо, казино того не варте.

У будь-якому випадку, скарга подається, подивимося, що буде далі 🤞🤞

Ви будете тримати нас у курсі, будь ласка? Я хочу залишатися на зв'язку.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

звичайно! Я завжди буду на зв’язку, навіть якщо / коли проблеми вирішаться. Спасибі за вашу допомогу! Ви, хлопці, справді змінюєте суспільство та притягуєте казино до відповідальності на чесних і нейтральних умовах, це ключ.



Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого