ГоловнаФорумКазиноRealSpin Casino - загальне обговорення

RealSpin Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від Cabra54
|
1 127 переглядів 28 відповідей |
|
1 2
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити RealSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

Чи вдалося комусь закрити обліковий запис? Я попросив їх закрити мій обліковий запис через проблему із залежністю, але вони абсолютно не зрозуміли запиту, який я надіслав їм електронною поштою. Я не знаю, скільки разів я благав про чат у прямому ефірі але нічого їм байдуже

Автоматичний переклад.
Cabra54
2 міс. тому

Привіт, мені не подобається чути про подібні ситуації з гравцями, тому що цього точно не повинно бути, і казино повинні відповідально ставитися до таких речей.

Але я дивився на індекс безпеки казино , і я б сказав, що якщо він такий низький, я не здивований, і я бачив відкриту скаргу, яка схожа на те, що ви пишете.

Отже, якщо ви спробували кілька разів, я, напевно,подаду скаргу , і наша команда спробує вам допомогти, але я не знаю, як це вийде.

Ви думаєте, що підете на це?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Приємно знати, що таке це казино, і що ще краще, так це те, що я вносив і грав тут лише на 10 євро. Зараз я збираюся внести це казино в свій особистий чорний список.


Що мене дуже дивує, так це те, що ви пишете, що у казино підроблена ліцензія. Все виглядає так реально, коли я натискаю на банер і мене перенаправляють на веб-сайт регуляторного органу.

Крім того, казино також внесено до списку AG і його там високо оцінюють. Але AG настільки змінився в гіршу сторону, що ви більше не можете довіряти сайту взагалі.


Дякую, мабуть, я б залишив там багато грошей, якби не зайшов на ваш сайт і не побачив це.



Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мій останній коментар не потребує схвалення, його вирішено. Я щойно побачив, що ви вказали казино.

Автоматичний переклад.
Gehtdixhnixan
2 міс. тому

Я перемістив усі ваші дописи сюди, щоб інші гравці на форумі не мали непорозумінь і могли бачити всю інформацію, яку ви надали про це казино, тому що вони завжди можуть бути корисними комусь іншому.🙂

Щодо фальшивої ліцензії. Наша команда даних нещодавно перевірила цю інформацію, і, на жаль, вони дійсно виявили, що ліцензія підроблена, і я також бачу, що це казино має досить низький рейтинг, тож як би ви оцінили свій загальний досвід?

Ви навіть можете написати тут власний відгук користувача, якщо хочете.

Як думаєш, ти знову будеш там грати?🤔


Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Привіт, добре, дякую 🙂 вибачте за безлад із моїми коментарями.


Я точно більше ніколи не буду грати в цьому казино. Я попросив закрити мій обліковий запис вчора і чекаю відповіді. З того, що я тут прочитав, це може зайняти багато часу.


Я отримав таку відповідь від Antillephone:


file


Мене просто дуже злить те, що інша дуже відома платформа вихваляє це казино і навіть згадує у своїй репутації, що казино має надійну ліцензію. Як і Cssino, я більше ніколи не відвідаю цю платформу 😂


Ви дуже поважаєте ваш час і всі дослідження, а також за те, що ви відкрили нам очі чесним способом. дякую! Casino Guru часто рятував мене від потенційних проблем у сумнівних казино.


Для мене загальний рейтинг був би здоровою серединою. Депозити працюють чудово, слоти працюють гладко. Але фальшива ліцензія та ігнорування захисту гравців роблять загальний рейтинг негативним.


Автоматичний переклад.
Gehtdixhnixan
2 міс. тому

Мені дуже приємно, коли я читаю ваші слова! Дуже дякую за це.

Наша мета — допомогти таким гравцям, як ви, тому дуже приємно бачити, що ми її досягаємо.🙂

Так, цілком зрозуміло, що ви не хочете повертатися. Можливо, не чекайте, поки вони закриють ваш обліковий запис, а просто більше не відвідуйте сайт. Зазвичай казино реагують швидко лише тоді, коли причиною закриття є проблеми з азартними іграми, тож ви дійсно можете чекати довше.

Я також хотів би зупинитися на тому, що ви сказали, що деякі «дуже відомі платформи вихваляють це казино і навіть згадують у своїй репутації, що казино має надійну ліцензію» — не могли б ви розповісти нам більше про це?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Будь ласка, говоріть лише правду :) так, ви робите, і ви робите чудову роботу.


Для мене казино списано і я туди більше не піду, скільки б вони не закривали рахунок і чи зроблять це чи ні, мені все одно, вони мене там більше ніколи не побачать.


Казино рекламується на Askgamblers. Там вони повідомляють лише позитивні речі про казино та зазначають, що казино повністю ліцензовано та регулюється. Це неправда, і я не думаю, що це правильно. Гравців вводять в оману неправдивою інформацією, чого не повинно відбуватися, і це робить платформу абсолютно сумнівною.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Gehtdixhnixan
1 місяць тому

Добре, тепер я розумію. дякую

Можливо, у вас є ще якесь улюблене казино?

Автоматичний переклад.
Hannavms172
3 тиж. тому

Сподіваюся, у вас не виникне жодних проблем із проходженням перевірки, щоб потім можна було схвалити ваше зняття.

Чи надали ви всі необхідні документи в належному форматі та якісні?

Це дуже важливо, тому що інакше вас попросять надіслати їх знову.

Ми даємо казино 14 повних днів, щоб здійснити платіж, тож повідомте нам, як це відбувається та чи потрібна наша допомога.

Автоматичний переклад.
Hannavms172
3 тиж. тому

Привіт, я дивився на той факт, що казино має катастрофічний індекс безпеки , і я не знаю, що думати про всю ситуацію.

Що стосується верифікації, то це стандартна процедура, яку ви повинні перевірити, тому мені поки що нічого дивного не здається. Якщо вам вдасться підтвердити, ви зможете отримати гроші, але я не хочу гадати, як це буде.

Тож я обов’язково надіслав би в казино документи, які вони вимагають, і перевірив би, чи успішно ви пройдете процес спочатку.

Ви це зробите?

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вітаю! Realspin відмовляється обробляти моє зняття. Я чекаю 4 дні, і ніхто не хоче надати мені оновлення. Чи є хтось, хто може мені допомогти?

Автоматичний переклад.
willis1741
3 тиж. тому

Чому ви думаєте, що казино відмовить вам у знятті грошей? Це все ще очікує на ваш обліковий запис? Казино не повідомило вам, чому ви взагалі чекаєте? Який спосіб оплати ви використовуєте?

Іноді гравцям доводиться трохи терпіти, перш ніж вони отримають свої гроші, і перш ніж виведення буде оброблено, надіслано та потрапить до вас.

Тому, будь ласка, зверніть увагу, що ми даємо казино 14 днів, щоб упорядкувати цей процес, і коли час закінчиться, а у вас нічого не буде, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Тоді ти будеш триматися?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я не можу насолодитися грою Sweet Bonanza! Барвиста графіка та веселі функції роблять кожне обертання таким захоплюючим, а шанси на великий виграш захоплюють мене щоразу, коли я граю.

Автоматичний переклад.
magicalpine66
3 тиж. тому

Ви граєте лише в цьому казино чи десь ще? Вам взагалі подобаються ігри Pragmatic Play? 😀

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я також подав запит на відкликання, але вони мені нічого не сказали, лише чекали на обробку замовлення.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Гаразд, у мене почалася скарга.... Я надіслав їм електронний лист, і на дочірньому сайті Hotbet вони обидва відмовилися закрити облікові записи. Вони обидва рекламували встановлення обмежень на запити клієнтів, обидва ці 2 казино працюють за однаковою стратегією, яку вони не встановлюють ліміти або виплати через 5 робочих днів, сподіваючись, що ви розіграєте свій виграш, я вирішив детальніше ознайомитися з ними, перш ніж продовжувати свою скаргу.. чим більше ви виграєте, тим довше потрібно для виплати зберіг кожну розмову з обома сайтами та зберігав усе листування з них, це ідентично слову, все заздалегідь написане сміття, коли я дізнаюся більше, я знову відкрию свою скаргу, щоб усі могли побачити сайт шахраїв

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я також подав запит на відкликання, але вони мені нічого не сказали, лише чекали на обробку замовлення.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вітаю, в такому випадку вам, ймовірно, доведеться почекати. Скільки часу триває весь цей процес? Вам теж потрібно було верифікувати чи ні?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Гаразд, у мене почалася скарга.... Я надіслав їм електронний лист, і на дочірньому сайті Hotbet вони обидва відмовилися закрити облікові записи. Вони обидва рекламували встановлення обмежень на запити клієнтів, обидва ці 2 казино працюють за однаковою стратегією, яку вони не встановлюють ліміти або виплати через 5 робочих днів, сподіваючись, що ви розіграєте свій виграш, я вирішив детальніше ознайомитися з ними, перш ніж продовжувати свою скаргу.. чим більше ви виграєте, тим довше потрібно для виплати зберіг кожну розмову з обома сайтами та зберігав усе листування з них, це ідентично слову, все заздалегідь написане сміття, коли я дізнаюся більше, я знову відкрию свою скаргу, щоб усі могли побачити сайт шахраїв

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Ну, мені цікаво, що скаже наша команда, коли ви знову відкриєте скаргу.

У будь-якому випадку, чому вони не хочуть закрити ваш обліковий запис? Вони намагаються переконати вас не робити цього чи ставлять запитання про процес? У вас ще є гроші, на які ви чекаєте? 🤔

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого