2 міс. тому
Тут ви можете обговорити RealSpin Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи вдалося комусь закрити обліковий запис? Я попросив їх закрити мій обліковий запис через проблему із залежністю, але вони абсолютно не зрозуміли запиту, який я надіслав їм електронною поштою. Я не знаю, скільки разів я благав про чат у прямому ефірі але нічого їм байдуже
Did anyone manage to get there account closed I've asked them to close my account due to an addiction problem but they are completely ignorant to the request I've emailed them I don't no how many times I've pleaded with live chat but nothing they don't care
Привіт, мені не подобається чути про подібні ситуації з гравцями, тому що цього точно не повинно бути, і казино повинні відповідально ставитися до таких речей.
Але я дивився на індекс безпеки казино , і я б сказав, що якщо він такий низький, я не здивований, і я бачив відкриту скаргу, яка схожа на те, що ви пишете.
Отже, якщо ви спробували кілька разів, я, напевно,подаду скаргу , і наша команда спробує вам допомогти, але я не знаю, як це вийде.
Ви думаєте, що підете на це?
Hello, I don't like to hear situations like this happening to players because it definitely shouldn't be, and casinos should take such things responsibly.
But I've been looking at the casino's safety index and I would say that if it's that low I'm not surprised and I've seen an open complaint which is similar to what you're writing.
So if you've tried a few times, I'd probably go ahead and open a complaint and our team will try to help you, but I don't know how it's going to work out.
Do you think you'll go for it?
Приємно знати, що таке це казино, і що ще краще, так це те, що я вносив і грав тут лише на 10 євро. Зараз я збираюся внести це казино в свій особистий чорний список.
Що мене дуже дивує, так це те, що ви пишете, що у казино підроблена ліцензія. Все виглядає так реально, коли я натискаю на банер і мене перенаправляють на веб-сайт регуляторного органу.
Крім того, казино також внесено до списку AG і його там високо оцінюють. Але AG настільки змінився в гіршу сторону, що ви більше не можете довіряти сайту взагалі.
Дякую, мабуть, я б залишив там багато грошей, якби не зайшов на ваш сайт і не побачив це.
It's good to know what this casino is like and what's even better is that I've only deposited and played €10 here so far. I'm now going to put this casino on my personal blacklist.
What really surprises me is that you write that the casino has a fake license. Everything looks so real when I click on the banner and am redirected to the regulatory authority's website.
Furthermore, the casino is also listed on AG and is highly praised there. But AG has changed so much for the worse that you can no longer trust the site at all.
Thank you, I probably would have left a lot of money there if I hadn't gone to your site and seen that.
Gut zu wissen, wie dieses Casino so drauf ist und noch besser ist, dass ich nur 10€ bisher hier eingezahlt und gespielt habe. Ich werde dieses Casino nun auf meine persönliche Blacklist setzen.
Was mich stark verwundert ist, dass ihr schreibt, das Casino hat eine falsche Lizenz. Es sieht alles so echt aus wenn ich auf den Banner klicke und auf die Seite der Regulierungsbehörde weitergeleitet werde.
Desweiteren ist das Casino auch bei AG gelistet und wird dort in den Himmel gelobt. Aber AG hat sich so zum negativen verändert, der Seite kann man garnicht mehr vertrauen.
Danke euch, ich hätte dort womöglich viel Geld gelassen wenn ich nicht auf eure Seite gegangen wäre und das gesehen hätte.
Мій останній коментар не потребує схвалення, його вирішено. Я щойно побачив, що ви вказали казино.
My last comment does not need to be approved, it's been resolved. I just saw that you have listed the casino after all.
Mein letzter Kommentar muss nicht freigegeben werden hat sich erledigt hab grad gesehen dass ihr das Casino nun doch gelistet habt.
Я перемістив усі ваші дописи сюди, щоб інші гравці на форумі не мали непорозумінь і могли бачити всю інформацію, яку ви надали про це казино, тому що вони завжди можуть бути корисними комусь іншому.🙂
Щодо фальшивої ліцензії. Наша команда даних нещодавно перевірила цю інформацію, і, на жаль, вони дійсно виявили, що ліцензія підроблена, і я також бачу, що це казино має досить низький рейтинг, тож як би ви оцінили свій загальний досвід?
Ви навіть можете написати тут власний відгук користувача, якщо хочете.
Як думаєш, ти знову будеш там грати?🤔
I have moved all your posts here, so there is no misunderstanding for other players among the forum and can see all the information you have provided about this casino, because they always could be helpful to someone else.🙂
Regarding the fake license. Our data team checked this information recently, and unfortunately they really found out that the license is fake, and I can also see that this casino is pretty low-rated, so how would you rate your overall experience?
You can even write your own user review here if you wish.
Do you think you will play there again?🤔
Привіт, добре, дякую 🙂 вибачте за безлад із моїми коментарями.
Я точно більше ніколи не буду грати в цьому казино. Я попросив закрити мій обліковий запис вчора і чекаю відповіді. З того, що я тут прочитав, це може зайняти багато часу.
Я отримав таку відповідь від Antillephone:
Мене просто дуже злить те, що інша дуже відома платформа вихваляє це казино і навіть згадує у своїй репутації, що казино має надійну ліцензію. Як і Cssino, я більше ніколи не відвідаю цю платформу 😂
Ви дуже поважаєте ваш час і всі дослідження, а також за те, що ви відкрили нам очі чесним способом. дякую! Casino Guru часто рятував мене від потенційних проблем у сумнівних казино.
Для мене загальний рейтинг був би здоровою серединою. Депозити працюють чудово, слоти працюють гладко. Але фальшива ліцензія та ігнорування захисту гравців роблять загальний рейтинг негативним.
Hello, ok thanks 🙂 sorry for the mess with my comments.
I will definitely never play in this casino again. I asked for my account to be closed yesterday and am waiting for a response. From what I read here, it could take a long time.
I got the following answer from Antillephone:
It just makes me very angry that another very well-known platform praises this casino and even mentions in their reputation that the casino has a trustworthy license. Just like Cssino, I will never visit this platform again 😂
You have my utmost respect for your time and all the research and for opening our eyes in an honest way. Thank you! Casino Guru has often saved me from potential trouble in dubious casinos.
For me, the overall rating would have been a healthy middle ground. Deposits work great, slots run smoothly. But the fake license and the disregard for player protection make the overall rating negative.
Hallo, ok danke 🙂 sorry für das Durcheinander mit meinen Kommentaren.
Ich werde definitiv niemals mehr wieder in diesem Casino spielen. Habe gestern um Kontoschließung gebeten warte auf Antwort wie ich hier lese, kann das wohl lange dauern.
Ich habe folgende Antwort von Antillephone:
Mich macht es nur sehr wütend, dass eine andere sehr bekannte Plattform dieses Casino sehr lobt und sogar noch in deren Reputation erwähnt, das Casino besäße eine vertrauenswürdige Lizenz. Diese Plattform werde ich genau wie das Cssino auch nie mehr besuchen 😂
Ihr habt meinem größten Respekt, für eure Zeit und die ganzen Recherchen und dass ihr uns auf ehrliche Art und Weise die Augen öffnet. Danke! Casino Guru hat mich oft vor potenziellem Ärger in unseriösen Casinos bewahrt.
Gesamtbewertung wäre für mich das gesunde Mittelmaß gewesen. Einzahlungen funktionieren super, Slots laufen flüßig. Aber das mit der gefakten Lizenz und der Missachtung vom Spielerschutz macht die Gesamtbewertung negativ.
Мені дуже приємно, коли я читаю ваші слова! Дуже дякую за це.
Наша мета — допомогти таким гравцям, як ви, тому дуже приємно бачити, що ми її досягаємо.🙂
Так, цілком зрозуміло, що ви не хочете повертатися. Можливо, не чекайте, поки вони закриють ваш обліковий запис, а просто більше не відвідуйте сайт. Зазвичай казино реагують швидко лише тоді, коли причиною закриття є проблеми з азартними іграми, тож ви дійсно можете чекати довше.
Я також хотів би зупинитися на тому, що ви сказали, що деякі «дуже відомі платформи вихваляють це казино і навіть згадують у своїй репутації, що казино має надійну ліцензію» — не могли б ви розповісти нам більше про це?
It makes me really happy when I read your words! Thank you very much for those.
It is our goal to help players like you, so it is really nice to see that we are achieving it.🙂
Yeah, it is totally understandable that you don't want to go back. Maybe don't wait for them to close your account, but just don't visit the site anymore. Usually casinos act promptly only when the reason for closing is because of gambling issues, you know, so you really might be waiting longer.
I would also like to stop at the point you said that some "very well-known platform praises this casino and even mentions in their reputation that the casino has a trustworthy license"—could you tell us more regarding this?
Будь ласка, говоріть лише правду :) так, ви робите, і ви робите чудову роботу.
Для мене казино списано і я туди більше не піду, скільки б вони не закривали рахунок і чи зроблять це чи ні, мені все одно, вони мене там більше ніколи не побачать.
Казино рекламується на Askgamblers. Там вони повідомляють лише позитивні речі про казино та зазначають, що казино повністю ліцензовано та регулюється. Це неправда, і я не думаю, що це правильно. Гравців вводять в оману неправдивою інформацією, чого не повинно відбуватися, і це робить платформу абсолютно сумнівною.
Please only tell the truth :) yes you do and you're doing a great job.
For me the casino is written off and I will not go there anymore, no matter how long they take to close the account and whether they do it or not, I don't care, they will never see me there again.
The casino is advertised on Askgamblers. There they only report positive things about the casino and point out that the casino is fully licensed and regulated. Which is not true and I don't think that's right. Players are misled with false information, which shouldn't happen, and it makes the platform look totally dubious.
Bitte gerne ist nur die Wahrheit 🙂 ja das tut ihr und ihr macht das klasse.
Für mich ist das Casino abgeschrieben da werde ich nicht mehr hin gehen egal wie lange die sich Zeit lassen für die Kontoschließung und ob sie das tun, ist mir auch egal mich sehen die da nie wieder.
Bei Askgamblers wird das Casino beworben. Dort wird nur positives über das Casino berichtet und es wird darauf hingewiesen, dass das Casino vollständig lizensiert und reguliert ist. Was ja nicht stimmt und das finde ich nicht in Ordnung. Man führt Spieler in die Irre mit falschen Informationen das sollte nicht sein und die Plattform macht sich dadurch total unseriös.
Добре, тепер я розумію. дякую
Можливо, у вас є ще якесь улюблене казино?
Alright, I understand now. Thank you.
Have you got any other favorite casino, perhaps?
Сподіваюся, у вас не виникне жодних проблем із проходженням перевірки, щоб потім можна було схвалити ваше зняття.
Чи надали ви всі необхідні документи в належному форматі та якісні?
Це дуже важливо, тому що інакше вас попросять надіслати їх знову.
Ми даємо казино 14 повних днів, щоб здійснити платіж, тож повідомте нам, як це відбувається та чи потрібна наша допомога.
Hopefully there won't be any problem for you to pass the verification so your withdrawal can be approved, then.
Did you provide all the required documents in the right format and of good quality?
It is very important because otherwise they will ask you to send them again.
We give casinos 14 full days to proceed with the payment, so let us know how it goes and if our help is needed.
Привіт, я дивився на той факт, що казино має катастрофічний індекс безпеки , і я не знаю, що думати про всю ситуацію.
Що стосується верифікації, то це стандартна процедура, яку ви повинні перевірити, тому мені поки що нічого дивного не здається. Якщо вам вдасться підтвердити, ви зможете отримати гроші, але я не хочу гадати, як це буде.
Тож я обов’язково надіслав би в казино документи, які вони вимагають, і перевірив би, чи успішно ви пройдете процес спочатку.
Ви це зробите?
Hi, I was looking at the fact that the casino has a disastrous safety index and I don't know what to think about the whole situation.
As far as verification goes, it's standard procedure that you have to verify, so nothing seems strange to me so far. If you manage to verify then you should be able to get the money out but I don't want to guess how it will go.
So I would definitely send the casino the documents they require and see if you go through the process successfully first.
Will you do that?
Вітаю! Realspin відмовляється обробляти моє зняття. Я чекаю 4 дні, і ніхто не хоче надати мені оновлення. Чи є хтось, хто може мені допомогти?
Hi there, realspin are refusing to process my withdrawal. I have been waiting 4 days and nobody is willing to give me an update. Is there anybody who can help me?
Чому ви думаєте, що казино відмовить вам у знятті грошей? Це все ще очікує на ваш обліковий запис? Казино не повідомило вам, чому ви взагалі чекаєте? Який спосіб оплати ви використовуєте?
Іноді гравцям доводиться трохи терпіти, перш ніж вони отримають свої гроші, і перш ніж виведення буде оброблено, надіслано та потрапить до вас.
Тому, будь ласка, зверніть увагу, що ми даємо казино 14 днів, щоб упорядкувати цей процес, і коли час закінчиться, а у вас нічого не буде, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.
Тоді ти будеш триматися?
Hey, what makes you think the casino refuse your withdrawal? Is it still pending on your account? The casino hasn't told you why you're waiting at all? What payment method are you using?
Sometimes players have to be a little patient before they get their money and before the withdrawal is processed, sent and gets to you.
So please note that we give casinos 14 days to sort this process out and when the time is up and you have nothing, then you can contact us and we will try to help.
Will you hang on then?
Я не можу насолодитися грою Sweet Bonanza! Барвиста графіка та веселі функції роблять кожне обертання таким захоплюючим, а шанси на великий виграш захоплюють мене щоразу, коли я граю.
I can't get enough of the Sweet Bonanza game! The colorful graphics and fun features make each spin so exciting, and the chances to win big keep me hooked every time I play.
Ви граєте лише в цьому казино чи десь ще? Вам взагалі подобаються ігри Pragmatic Play? 😀
Do you play it only in this casino or somewhere else? Do you like Pragmatic Play games overall? 😀
Я також подав запит на відкликання, але вони мені нічого не сказали, лише чекали на обробку замовлення.
I have also requested a withdrawal and they tell me nothing, just to wait for the processing order.
Yo también he solicitado un retiro y me dicen nada, simplemente que espere el orden de procesamiento
Гаразд, у мене почалася скарга.... Я надіслав їм електронний лист, і на дочірньому сайті Hotbet вони обидва відмовилися закрити облікові записи. Вони обидва рекламували встановлення обмежень на запити клієнтів, обидва ці 2 казино працюють за однаковою стратегією, яку вони не встановлюють ліміти або виплати через 5 робочих днів, сподіваючись, що ви розіграєте свій виграш, я вирішив детальніше ознайомитися з ними, перш ніж продовжувати свою скаргу.. чим більше ви виграєте, тим довше потрібно для виплати зберіг кожну розмову з обома сайтами та зберігав усе листування з них, це ідентично слову, все заздалегідь написане сміття, коли я дізнаюся більше, я знову відкрию свою скаргу, щоб усі могли побачити сайт шахраїв
Ok I have a complaint started .... I have been emailing them and there sister site hotbet they both refused to close accounts .they both advertised setting limits on the customers requests these 2 casinos both work of the same strategy they won't set limits or payout till after 5 working days in the hope you play your winnings away I decided to look more into them before I keep my complaint going .. the more you win the longer it takes to payout I have saved every conversation with both sites and kept all correspondence from them it's identical to the word all prewritten rubbish when I find out more I will be reopening my complaint so everyone can see the scam site
Я також подав запит на відкликання, але вони мені нічого не сказали, лише чекали на обробку замовлення.
I have also requested a withdrawal and they tell me nothing, just to wait for the processing order.
Yo también he solicitado un retiro y me dicen nada, simplemente que espere el orden de procesamiento
Вітаю, в такому випадку вам, ймовірно, доведеться почекати. Скільки часу триває весь цей процес? Вам теж потрібно було верифікувати чи ні?
Дай мені знати.
Greetings, in that case you will probably have to wait. How long has this whole process been going on? Did you also need to verify or not?
Let me know.
Гаразд, у мене почалася скарга.... Я надіслав їм електронний лист, і на дочірньому сайті Hotbet вони обидва відмовилися закрити облікові записи. Вони обидва рекламували встановлення обмежень на запити клієнтів, обидва ці 2 казино працюють за однаковою стратегією, яку вони не встановлюють ліміти або виплати через 5 робочих днів, сподіваючись, що ви розіграєте свій виграш, я вирішив детальніше ознайомитися з ними, перш ніж продовжувати свою скаргу.. чим більше ви виграєте, тим довше потрібно для виплати зберіг кожну розмову з обома сайтами та зберігав усе листування з них, це ідентично слову, все заздалегідь написане сміття, коли я дізнаюся більше, я знову відкрию свою скаргу, щоб усі могли побачити сайт шахраїв
Ok I have a complaint started .... I have been emailing them and there sister site hotbet they both refused to close accounts .they both advertised setting limits on the customers requests these 2 casinos both work of the same strategy they won't set limits or payout till after 5 working days in the hope you play your winnings away I decided to look more into them before I keep my complaint going .. the more you win the longer it takes to payout I have saved every conversation with both sites and kept all correspondence from them it's identical to the word all prewritten rubbish when I find out more I will be reopening my complaint so everyone can see the scam site
Ну, мені цікаво, що скаже наша команда, коли ви знову відкриєте скаргу.
У будь-якому випадку, чому вони не хочуть закрити ваш обліковий запис? Вони намагаються переконати вас не робити цього чи ставлять запитання про процес? У вас ще є гроші, на які ви чекаєте? 🤔
Well, I wonder what our team will say when you reopen the complaint.
Anyway, why don't they want to close your account? Are they trying to convince you not to do it or are they asking you some questions about the process? Do you still have some money you are waiting for? 🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.