ФорумКазиноRaze Casino - загальне обговорення

Raze Casino - загальне обговорення

3 дн. тому від andandjonnyx
|
137 переглядів 9 відповідей |
|
3 дн. тому
Тут ви можете обговорити Raze Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 дн. тому

Протягом останніх двох місяців я не отримував жодних коштів із цього казино.

Я також подав скаргу, але у мене проблеми, тому що відповідальна особа вважає, що це та сама історія, що й попередні скарги.

Конфіскація бонусу та відкладене зняття абсолютно не пов’язані.

Чи є спосіб зв'язатися з особою, відповідальною за це казино?

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
2 дн. тому

Привіт!

Будь ласка, ви говорите про іншу скаргу, подану через Casino Guru, але не пов’язану з цією ?

Або, можливо, ви коментуєте інше питання, яке обговорюєте з працівником казино?

На жаль, я не маю можливості зв’язатися з відповідальною особою; тому я не можу надати контакт. мені шкода

У чому, здається, справа зараз?

Автоматичний переклад.
Radka
2 дн. тому

так Це про іншу скаргу, яка не має нічого спільного з тією скаргою.

Однак, коли я подав цю скаргу, працівник казино-гуру помилково подумав, що вона така ж, як і попередня скарга, і відхилив її.


Ви не можете зв'язатися зі співробітником Casino Guru? Це абсурд.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
2 дн. тому

Добре, проста допомога, я думаю. Я пропоную вам надіслати пояснення на електронний лист, який ви отримали від посередника зі скарг. Будь ласка, повідомте людині, що ви думаєте про її чи її рішення.

Що стосується запиту на зв’язок, то мені прикро повідомляти, що ваші запити жорстко закодовані, тому якщо ви написали, наприклад, « Чи є спосіб зв’язатися з особою, відповідальною за це казино ?» Я поняття не мав, що ви насправді маєте на увазі члена Casio Guru. 🙂



Автоматичний переклад.
Radka
2 дн. тому

Отриманий електронний лист був у форматі, який не підлягав відповіді.

Змінено автором 2 дн. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
2 дн. тому

справді? У такому разі я боюся, що я мало що можу для вас зробити....

Розумієте, якщо ви надішлете скаргу на кшталт:

«Частина балансу, незаконно конфіскована в цьому казино, була повернута.

Однак повну суму ще не повернули.

Я також подав заявку на зняття частини повернутих грошей, але не отримав їх більше двох місяців.

Ні на які спроби зв’язатися зі службою підтримки не було відповіді».

АБО

«Цей позов значною мірою не пов’язаний з раніше поданим позовом.

Я подав запит на зняття коштів у цьому казино та не отримав свої гроші понад 2 місяці.

Крім того, я зв’язався зі службою підтримки і не можу з ними зв’язатися».

Я думаю, що це насправді дуже мало говорить про проблему. Крім того, відшкодування вказує на те, що казино вирішило компенсувати вас, що лише підтверджує теорію про те, що це пов’язано з невирішеною скаргою.

Не могли б ви сказати мені, що сталося після того, як остання скарга була закрита як «проти чесних азартних ігор» до сьогодні? Я спробую допомогти вам скласти більш відповідний опис, якщо хочете. Мені просто потрібно зрозуміти всі події.


Автоматичний переклад.
Radka
2 дн. тому

Я подав запит на зняття коштів із цього казино, і він не був виконаний через 2 місяці.


Просто це.


Моя остання скарга полягала в тому, чи була виправдана конфіскація бонусу,

Ця скарга є простою затримкою вилучення.


Я спочатку подав скаргу на детальне роз'яснення, а ви відмовилися надати.

Автоматичний переклад.
andandjonnyx
14 год. тому

Ви знаєте, нещодавно у мене була дуже схожа дискусія з іншим гравцем у майже ідентичній ситуації з відхиленою скаргою — запит на повторне відкриття, пов’язаний із раніше закритою скаргою в тому ж казино. у поєднанні з можливістю нової скарги.

Я хотів би допомогти вам, як я сподівався допомогти іншому гравцеві, тому, будь ласка, послухайте мою пораду:

Це не допомогло іншій особі, тому, на мою думку, такий короткий опис не допоможе вам прийняти ще одну скаргу. 🙁

Пам’ятаєте, я запитував, що сталося після закриття попередньої скарги?

Найважливішою частиною кожної спроби подати скаргу є точний опис подій, які відбулися до, після або безпосередньо під час виникнення проблеми. Я вважаю, що якось логічно використовувати більше ніж кілька простих речень, не кажучи вже про те, що половина з них просто каже, що це нова проблема, але нічого більше.

Майте на увазі, що пояснити свою проблему людині, яка абсолютно не обізнана з подіями, є головною метою написання тексту у формі подання. Природно, ви знаєте кожну деталь, але, наприклад, член першої групи реагування зовсім не знає про це і покладається лише на надісланий вами опис. Уявіть, що текст короткий, двозначний і чимось схожий на закриту раніше скаргу. Тепер у вас є більш чітке розуміння?

Намагайтеся якомога докладніше описувати все, що сталося, особливо якщо ви часто повторно відкриваєте закриті скарги або хочете подати нову щодо того самого казино.

Якщо ви подасте скаргу, щоб отримати від нас пояснення, ви швидко зрозумієте, що, незалежно від проблеми казино, ви завжди повинні надати перше детальне пояснення.

Спробуйте зробити це, будь ласка.


Автоматичний переклад.
14 год. тому

Екран подання скарги не містить деталей.

Є обмеження на кількість символів, і навіть прикріпити зображення неможливо через помилку.

Тому нам порадили надати деталі після схвалення скарги.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого