ГоловнаФорумКазиноRarebet Casino - загальне обговорення

Rarebet Casino - загальне обговорення

 від Romi
|
1 695 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Тут ви можете обговорити Rarebet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Привіт, хлопці, я дуже боюся, чи можу я якнайшвидше отримати будь-яку допомогу від будь-якого персоналу, зв’язавшись із цим казино, яке затримує мої гроші та не платить мені, і більше навіть не відповідає, хоча вони сказали, що перевірять і виплатять мені сьогодні. Тільки сьогодні вони залишили 50 прочитаних повідомлень.

Автоматичний переклад.
sati725

Привіт,

Перш за все, ви, напевно, забули згадати про казино. Чи можете ви сказати нам його назву, будь ласка? Я бачу 3 відкриті скарги під вашим профілем.

Можна також знати, як довго ви чекали? Здається, перевірку не завершено, чи я помилився?

Автоматичний переклад.

Rare.bet — це ім’я, на яке вони мені навіть не відповідають, а мої облікові записи не відкриваються, і вони взагалі не відповідатимуть, навіть якщо у мене є Xrp.

Автоматичний переклад.

Я чекав майже 6 днів, і за останні 28 годин вони не відповіли один раз, просто залишили мене на читанні.

Автоматичний переклад.

Вони навіть зробили неправдиві звинувачення, як я зазначив у скарзі

Автоматичний переклад.

Привіт, чи є ліцензія дійсна, я дуже розгубився, тому що вони не відповідають.

Автоматичний переклад.
sati725

привіт

Тепер, коли ми знаємо, про яке казино йдеться, я переніс всю розмову сюди в офіційну тему.

За нашою інформацією, вони діють під Кюрасао (GCB) . Ви також можете прочитати повний огляд казино, клацнувши назву казино у верхній частині цієї теми.

Я бачив вашу скаргу , і наша команда вже почала розслідувати це питання.

Скажіть нам, будь ласка, чи змогли ви пройти KYC чи ще процес?


Автоматичний переклад.

Привіт Ромі, з новим роком! Вони більше мені взагалі не відповідають і ігнорують будь-які повідомлення від мене, будь то чат чи електронна пошта, навіть після того, як вони сказали мені того дня, зокрема, що все буде зроблено.

Автоматичний переклад.

Крім того, вони не відповіли мені майже 2 дні в чаті чи електронною поштою. Що дуже незвично, я думаю, що мене обманули. Я ніколи не отримував жодних оновлень, хоча вони сказали, що отримаю день тому.

Автоматичний переклад.
sati725

я розумію Тепер нам потрібно дочекатися, поки ваш спеціаліст із розгляду скарг повідомить вам, якими будуть наступні кроки.

Будь ласка, запасіться терпінням, оскільки ми маємо багато скарг, які очікують на розгляд, і обов’язково незабаром ви отримаєте відповідь на свою скаргу.

Чи можу я також запитати, чи це ваша перша спроба вивести гроші з цього казино і як довго ви там граєте?

Автоматичний переклад.

Привіт, я вже успішно виводив гроші з казино. Минулої п’ятниці я зняв без проблем, поки не спробував знову зняти, що спричинило проблеми. Я грав на сайті максимум пару тижнів.

Автоматичний переклад.

Прямо зараз я навіть не можу увійти в систему або щось інше, вони також не відповідають, і мої кошти застрягли.

Автоматичний переклад.
sati725

Це зробило скаргу чудовим вибором. Згідно з тим, що я тут прочитав, нам знадобиться хтось із казино, щоб пояснити суть цього. Сподіваюся, це не займе багато часу.

Завжди дуже неприємно бачити, як казино не можуть спілкуватися зі своїми гравцями. Я розумію, що можуть бути задіяні негативні почуття; з іншого боку, служба підтримки має бути готова оголосити погані новини, якими б вони не були, не кажучи вже про гідний рівень спілкування, який я завжди вважав необхідним для такої роботи. Залишення гравців у невпевненості та безпорадності, на мій погляд, не принесе користі кредитоспроможності жодного казино в довгостроковій перспективі.



Змінено
Автоматичний переклад.

Вони тримають 1554 xrp і взагалі не відповідають. Чи можете ви, хлопці, зв’язатися з ними від мене, тому що минулого разу вони мали проблеми з a. Чи могла б ваша команда надіслати їм електронний лист і впоратися з цим? Я повністю згоден, що між командою та гравцем має бути хороший рівень спілкування. Найгірше те, що вони не відповідають мені навіть на жодне повідомлення. Це дуже несправедливо. Я просто радий, що ваша команда мала справу з ними раніше, тож отримати мої гроші має бути легко. Я молюся за це.

Змінено
Автоматичний переклад.

Я повністю згоден, щоб команда казино та гравці мали певний рівень довіри та спілкування. Я вже тиждень чекаю навіть на відповідь. Однак вони навіть не відповідають і не повідомляють мені жодних новин. Останнє, що вони мені сказали, було: привіт, твій kyc перевірять завтра, коли настав завтра, вони привиділи мене й більше не відповіли. Мені просто приємно знати, що ваша команда спілкувалася з ними раніше, тож це має бути добре, оскільки я зможу отримати виплату.

Автоматичний переклад.
sati725

Будь ласка, зачекайте, поки наша команда розбереться з цією справою, як ми це зазвичай робимо, і незабаром ми зв’яжемося з казино. Сподіваюся, вони отримають від них оновлення щодо вашої проблеми.

Я розумію, що чекати нелегко, але, на жаль, з сотнями скарг, які наша команда розглядає щодня, неможливо розглянути лише цю одну скаргу.

Автоматичний переклад.

Звучить непогано, але це дуже нервує, знаючи, що ціна то зростає, то падає. Я просто хочу отримати готівку, оскільки я не зробив нічого поганого. Дуже дякую за ваш час і підтримку в цьому питанні.

Автоматичний переклад.
sati725

Цілком зрозуміло, що ви так себе почуваєте. Ми зробимо все можливе, щоб її вирішити.

Автоматичний переклад.

Я дуже хвилююся, оскільки вони навіть не надсилають мені електронного листа та не відповідають на мої повідомлення, оскільки у них є 1554 xrp, який я зробив.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого