ФорумКазиноRANT Casino - загальне обговорення

RANT Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від Nataliee
|
12799 переглядів 47 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
2 р. тому

Потрібно внести депозит, який я можу зняти. Потім відмова. Більше ніякої відповіді з казино. Максимальний виграш від безкоштовних обертань 25 євро. Якщо ви продовжуєте грати, вона завжди буде повертатися до 25 євро. Виплата від 50 євро, значить шахрайство. Ви не можете оплачувати це

Автоматичний переклад.
BenDog
2 р. тому

Привіт, значить, вони відхилили зняття коштів, навіть якщо ви внесли депозит, щоб це зняття було можливим? Чи правий я? Вони згадали про якийсь інший варіант?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, що ви можете повернути мені мої 10 євро і залишити виграш. Це також буде відхилено. Я бачу це як шахрайство. Вони могли сказати мені це заздалегідь і не вимагати, щоб я щось сплачував і повинен ставити.

Автоматичний переклад.
BenDog
2 р. тому

Ну, якщо мінімальний залишок виплат становить 50 євро, а ви виграли 25 євро від безкоштовних обертань, я не розумію, звідки беруться 10 євро. Будь ласка, це був перший депозит?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, під час чату мені сказали, що я повинен внести 10 євро, щоб виплатити 250 євро фактичного виграшу. Гвінн з’явився не з депозитних обертань.

Автоматичний переклад.
BenDog
2 р. тому

Тепер я бачу, це процедура перевірки способу оплати. Ви виграли від безкоштовних обертань, тому депозиту не було - це означає відсутність перевіреного способу оплати. Вони досі ігнорують вас?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так вони роблять.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Але я вніс 10 євро через paysafecard.

Автоматичний переклад.
BenDog
2 р. тому

Ми навряд чи можемо щось зробити без їхнього спілкування. Звичайно, ви можете подати скаргу, якщо захочете. Як ти гадаєш?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, мені потрібна допомога. Раніше я грав (вдало вносив і знімав) в інших казино Gammix LTD.

Тепер я зареєструвався на Rant і маю відкриту можливість зняти 2200 євро.

Зараз постійно вимагають нові документи і це займає 48 годин, хоча я вже був верифікований.


це нормально?

Будь ласка, допоможіть, шановний гуру казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я вважаю, що це нормально. Вони просто хочуть переконатися, що все в порядку. Процес перевірки може здатися виснажливим, але це для вашої безпеки та безпеки казино. Коли все буде перевірено, ваше зняття має пройти без проблем. Удачі!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, мені потрібна допомога. Раніше я грав (вдало вносив і знімав) в інших казино Gammix LTD.

Тепер я зареєструвався на Rant і маю відкриту можливість зняти 2200 євро.

Зараз постійно вимагають нові документи і це займає 48 годин, хоча я вже був верифікований.


це нормально?

Будь ласка, допоможіть, шановний гуру казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я також вважаю, що це цілком нормально. Співпрацюйте та надайте всі необхідні документи, успішна перевірка неминуча, і без неї не буде відкликання.

Дозвольте додати, що ця перевірка може зайняти досить багато часу та сильно залежить від вашої здатності співпрацювати та надавати відповідні документи. Іноді додаткова перевірка може бути викликана більшою сумою зняття, якщо ви виграєте великий.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я повністю згоден - надання необхідних документів є запорукою успішного процесу перевірки.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я питав усе днями. Кожен день одні й ті самі відповіді.. 48 годин і т.д..

Мій обліковий запис повністю перевірено

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

гроші прийшли

Автоматичний переклад.
Rondixio87
2 р. тому

Привіт,

це добре. 👍

Так загалом минуло кілька днів. Ну, цілком звична річ, якщо можна сказати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Реєстрація дозволена з Німеччини згідно з правилами та умовами казино, а в casinoguru сказано, що вона доступна для гравців з Німеччини. Я прошу команду змінити це. Дякую, і я буду радий лайку. Доброго вечора

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Anonymized518
1 рік тому

Привіт 🙂

Я б сказав, що добре:

file

Чи бачите ви таку саму інформацію в огляді ?



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я виправляюся, я зробив орфографічну помилку! Гра з Німеччини заборонена! Я прочитав умови бонусу file

Автоматичний переклад.
Anonymized518
1 рік тому

Тепер я розумію! Дякую, перешлю цю інформацію.

Ви помітили, що ви теж можете це зробити? 🙂

file

Ця функція спеціально призначена для добрих гравців, які надають оновлення ✨👌

Він знаходиться в розділі огляду, доступному для кожного казино.

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого