3 р. тому
Тут ви можете обговорити RANT Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
найгірше казино в історії. Чекаю 6 днів на затвердження моїх документів Kyc та 8 днів на вилучення. Ні від кого допомоги
worst casino ever. Waiting 6 days to get my kyc documents approved and 8 days for a withdrawal. No help from anyone
sämsta casinot ever. Väntar 6 dagar på få godkänt mina kyc dokument och 8 dagar på ett uttag. Ingen hjälp från någon
Чи спілкується казино з вами щодо вашого виведення? Чи правильно я розумію, що ваш обліковий запис уже перевірено?
Does the casino communicate with you regarding your withdrawal? Do I understand it correctly that your account has already been verified?
Тоді, якщо обліковий запис буде підтверджено, отримати вилучення зараз буде набагато простіше.
Then if the account is verified, it should be much easier to get your withdrawal now.
Привіт, я виграв у Rant рівно 2 тижні тому, а також виплатив суму лише з моменту її обробки. Я написав незліченну кількість електронних листів, і я повинен подати документи, щоб мій акаунт можна було перевірити. Позавчора я отримав електронний лист, у якому я повинен вам пояснити, гроші від друзів чи родини - це позика чи подарунок, я теж їх зробив, але прибуток не приходить. Що робити, хтось має підказку. Йдеться про пристойну суму. На моєму рахунку гравця також є велика сума, яку я не можу вивести, оскільки мій рахунок був заблокований для гри та всього іншого. Будь ласка, дайте мені поради. Lg
Hello, I won at Rant exactly 2 weeks ago and have also paid out the amount, only since it has been in processing. I've written countless emails and I should submit documents so that my account can be verified. The day before yesterday I received an email that I should explain to you whether the money from friends or family is a loan or a gift, I also made it, but the profit does not come. What should you do someone has a tip. It's about a decent amount. There is also a large amount on my player account that I cannot withdraw because my account has been blocked from playing and everything else. Please give me tips. Lg
Hallo ich habe vor genau 2 Wochen bei Rant gewonnen und habe den Betrag auch auf Auszahlung gemacht nur seit dem steht da in Bearbeitung. Ich habenunzählige Mails geschrieben und ichbsollte Unterlagen einreichen damit mein Konto verifiziert wird habe das auch gemacht . Vorgestern kommt eine Mail das ich dich erklären soll ob das geld von Freunden oder Familie ein Darlehen oder Geschenk ist diese have ich auch gemacht aber der Gewinn kommt nicht. Was soll uch machen hat jemand einen Tipp. Es geht schon um eine ordentlichen Betrag. Auf meinem Spieler Konto steht auch noch ein hoher Betrag den ich nicht auszahlen kann da rant mein Konto zum spielen und alles andere gesperrt hat. Gebt mir bitte Tips. Lg
Я, мабуть, спробував би щодня звертатися до них і запитувати їх, чи є у вас ще що -небудь, що їм потрібно для підтвердження облікового запису. Ймовірно, це займає більше часу, ніж стандартне зняття коштів, оскільки воно чекає у черзі, поки спеціаліст із платежів казино розгляне документи, які ви їм надіслали.
I'd probably try contacting them every day and asked them if there's still anything else they need from you in order to verify the account. It probably takes longer than standard withdrawals, because it's waiting in a queue until the casino's payments specialist will look into the documents you sent them.
Я пишу в казино rant щодня або в чаті мені говорять лише почекати, поки мій рахунок буде підтверджено, а потім моя виплата буде оброблена. Це близько 12 000 євро. Я отримаю електронний лист від спеціалізованих відділів
I write to rant casino every day or with the chat I am only told to wait until my account is verified and then my payout would be processed. It is about 12,000 euros. I would receive an email from the specialist departments
Ich schreibe jeden Tag nach rant casino oder mit dem Chat immer wird mir nur gesagt ich soll mich gedulden bis mein Konto verifiziert ist und dann würde meine Auszahlung bearbeitet .Es geht hier um 12000 Euro ich würde von der Fachabteilungen eine Mail erhalten
Вони мають ліцензію на Мальті, що завжди найкращий варіант. Оскільки минуло більше 2 тижнів, я б сказав, що ви можете подати скаргу на наш веб -сайт. Це не повинно тривати так довго, якщо ви не зробили нічого поганого.
They're licensed in Malta, which is always the better option. Since it's been over 2 weeks, I'd say you could submit a complaint on our website. It shouldn't take that long if you did nothing wrong.
Привіт, ви можете створити його тут: https://casino.guru/complaints
Hi, you can create it here: https://casino.guru/complaints
Я все ще не отримую свого прибутку від Ранта, який був майже 4 тижні тому. Будь ласка, допоможіть мені, це дійсно багато грошей.
Still not getting my profit from Rant that was almost 4 weeks ago. PLEASE help me, there is really a lot of money involved.
Bekomme immer noch nicht meinen Gewinn von Rant das ist jetzt fast 4 Wochen her . BITTE helfen Sie mir es geht um wirklich sehr viel Geld.
Понад 24 години, і мій відкликання не було схвалено. Перевірено KYC ready, а служба підтримки не дає конкретної відповіді, коли і як я отримаю гроші.
Over 24 hours and my withdrawal was not approved. KYC ready verified and support does not give a specific answer when and how I get my money.
Über 24 Stunden und meine Auszahlung wurde nicht genehmigt. KYC bereit verifiziert und Support gibt keine konkreten Antwort wann und wie ich mein Geld bekomme.
Я б не сказав, що 24 години – це велика проблема. У деяких казино це може зайняти кілька днів.
I wouldn't say 24 hours is a big issue. It can take few days in certain casinos.
Привіт, яка ситуація сьогодні? Чи є вхідні виграші?
Hello, what is the situation today? Any incoming winnings?
25 грудня я виграв 250 євро і попросив виплату. Я успішно підтвердив свій обліковий запис. Тоді я повинен внести депозит і поставити 10 євро. Я теж зробив. Відтоді нічого не сталося, і ви завжди отримуєте ті самі відповіді. Підтримка дружня, але ви не знайдете рішення. Згідно з підтримкою, він буде виплачений максимум через 48 годин. Але він був у профілі з моменту обробки запиту на зняття коштів.
On December 25th, I won 250 euros and requested a payout. I have successfully verified my account. Then I should deposit and wager 10 euros. I did too. Nothing has happened since then and you always get the same answers. Support is friendly but you won't find a solution. According to support, it will be paid out after a maximum of 48 hours. But it has been in the profile since the withdrawal request is being processed.
Am 25.12 habe ich 250 Euro gewonnen und eine Auszahlung beantragt. Mein Konto habe ich erfolgreich verifizieren können. Dann sollte ich 10 Euro einzahlen und umsetzen. Habe ich auch getan. Seit dem passiert nix mehr und man erhält ständig die selben Antworten. Support ist zwar freundlich aber eine Lösung finden Sie nicht. Laut Support wird nach maximal 48 Stunden ausgezahlt. Es steht aber seit Auszahlungsantrag wird bearbeitet im Profil.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.