ФорумКазиноRajabets Casino - загальне обговорення

Rajabets Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

3 р. тому від Sohilshaikh51
|
19400 переглядів 115 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
6 міс. тому

Привіт, друзі, проблема перевірки Rajabets

Автоматичний переклад.
Mohit321
6 міс. тому

Привіт, що означає, що перевірка облікового запису займає більше часу? скільки це минуло Ми даємо казино 14 днів на цей процес, оскільки це дуже важливо як для казино, так і для гравця. У вас також є проблеми з деякими документами чи казино все ще їх перевіряє? Що ти мав відправити?

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Раджабетс затримує перевірку. Минуло два дні й досі немає жодного оновлення.

Автоматичний переклад.
medichalamsuman9
3 міс. тому

Привіт, я не думаю, що це так багато, якщо ви чекаєте лише два дні. Ви надіслали казино всі необхідні документи? Спробуйте дати їм трохи часу, щоб усе перевірити, і я думаю, щойно вони це отримають, вони зв’яжуться з вами та поінформують вас.

Наразі просто зберігайте холодну голову та чекайте. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Вітаю, Джаро, з підтвердженням все в порядку, але ми маємо дозволити зняти деякі кошти.

Здається, Раджабець хоче це зробити. Чому б вам не знизити там рейтинг. Чи збігаються терміни миттєвий депозит і миттєве зняття?

Будь ласка, подивіться на це Askgamblers.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
medichalamsuman9
3 міс. тому

Тому що це не те, за що ми б знизили оцінку. Це зовсім не займе багато часу, і поки ви виконуєте перевірку, цілком нормально, що ви не можете зняти кошти. Коли ви це закінчите, воно має стати кращим. Крім того, іноді ви не робите зняття відразу, це також досить поширене явище. Ви повинні бути трохи терплячими, і якщо виникне щось, з чим ви не знаєте, що робити, ви можете повідомити мені.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Вітаю Джаро! Минуло 5 днів. Раджабетс не завершив перевірку. Я також надсилаю їм свої банківські виписки. Коли я звертаюся до служби підтримки, я постійно отримую повідомлення лише про часову шкалу, як показано нижче:

Служба підтримки в реальному часі не має права виконувати або втручатися у ваш запит на підтвердження. Відділ ризиків перевірить ваші документи, і ви зможете побачити статус процесу перевірки з того місця, де ви завантажили документи. Дякуємо за ваше терпіння.

Автоматичний переклад.
medichalamsuman9
3 міс. тому

Так, тому вам доведеться трохи потерпіти. Я б не хвилювалася відразу. Дайте казино деякий час, щоб перевірити, що потрібно, і вони дадуть вам знати, чи ви склали його, чи вам потрібно ще щось додати. Живий чат, на жаль, правильний і не займається такими речами, але його перевіряють в іншому відділі.

Тому постарайтеся зберігати холоднокровність і почекати ще трохи. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую, Джаро, до речі, Раджабет просить надати деталі мого пароля. Чи ця політика Rajabets для перевірки облікового запису потребує пароля? Прошу розглянути моє прохання. filefile

Автоматичний переклад.
medichalamsuman9
3 міс. тому

Привіт, це точно не правильно, схоже на шахрайство. Казино ніколи не повинно запитувати у вас пароль та ім’я користувача, тому точно не робіть цього. У цих випадках потрібно бути обережним.

Тим не менш, ви писали на цей електронний лист про перевірку чи воно надійшло до вас без того, щоб ви нічого написали?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Яро,


Я отримав від них електронний лист із проханням надати деталі, і я був повністю шокований. Тому шукайте підтримки з вашого боку, щоб вивести мої кошти. Ось уже 7 днів вони не підтверджують мій обліковий запис. Прошу вас розглянути мій запит і вжити необхідних заходів щодо Rajabets.


Я також бачу, що багато гравців стикаються з цією проблемою, коли вони виграють гроші.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
medichalamsuman9
3 міс. тому

Досить сумна ситуація, коли це так, тому що для того, щоб отримати гроші, потрібно спочатку пройти верифікацію. Тож подивимося, як далі буде і що зміниться. Якщо нічого, спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт Яро,

Будь ласка, допоможіть мені у швидшій перевірці, щоб я міг зняти свої кошти. Я дуже стурбований поведінкою Раджабетса.


Вже сім днів. Будь ласка, перевірте спосіб допомоги, я сподіваюся на Casino Guru..

Автоматичний переклад.
medichalamsuman9
2 міс. тому

Важливо сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу. Тому, очевидно, вам доведеться набратися терпіння. Крім того, наші розв’язувачі намагаються якнайшвидше зв’язатися з гравцями, але ви не єдиний, хто має скаргу, тому вам, можливо, доведеться трохи почекати. Я знаю, що це не найприємніша ситуація, але я вірю, що ти з нею впораєшся.

У будь-якому разі, казино досі нічого вам не надіслало? Чи пробували ви перевірити свою електронну пошту, папку зі спамом і таке інше?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Вітаю, Джаро, завершується 10 днів на перевірку RAJABETS. Проте вони кажуть, що немає часу для перевірки. Відповідно до 14-денного процесу, як ви сказали, очікування буде ще 4 дні. Я ціную вашу команду, яка працює над моїм запитом.


Долучено вчорашній електронний лист від RAJABETS.

file




Автоматичний переклад.
medichalamsuman9
2 міс. тому

Це, напевно, буде найрозумніше, я бачу, що на скріншоті ви повинні набратися терпіння. Я твердо вірю, що вашу перевірку буде завершено якомога швидше. Я буду тримати кулаки. 🙂

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого