Привіт, що означає, що перевірка облікового запису займає більше часу? скільки це минуло Ми даємо казино 14 днів на цей процес, оскільки це дуже важливо як для казино, так і для гравця. У вас також є проблеми з деякими документами чи казино все ще їх перевіряє? Що ти мав відправити?
Я буду чекати вашої відповіді.
Hi, what does it mean that account verification takes longer ? How long has it been ? We give casinos 14 days for this process as it is very important for the casino as well as for the player. Do you also have a problem with some documents or is the casino still checking them ? What did you have to send ?
I will wait for your answer.
Привіт, я не думаю, що це так багато, якщо ви чекаєте лише два дні. Ви надіслали казино всі необхідні документи? Спробуйте дати їм трохи часу, щоб усе перевірити, і я думаю, щойно вони це отримають, вони зв’яжуться з вами та поінформують вас.
Наразі просто зберігайте холодну голову та чекайте. 🙂
Hello, I don't think it's so much if you wait only two days. Did you send the casino all the documents they needed ? Try to give them some time to check everything and I think once they have it they will get to you and update you.
For now, just keep a cool head and wait. 🙂
Вітаю, Джаро, з підтвердженням все в порядку, але ми маємо дозволити зняти деякі кошти.
Здається, Раджабець хоче це зробити. Чому б вам не знизити там рейтинг. Чи збігаються терміни миттєвий депозит і миттєве зняття?
Будь ласка, подивіться на це Askgamblers.
Hi Jaro, verification is okay but we should allow to draw some funds.
It seems Rajabets wantedly do this. Why don't you decrease there rating. Is the term instant deposit and instant withdrawal matches?
Please look into it Askgamblers.
Тому що це не те, за що ми б знизили оцінку. Це зовсім не займе багато часу, і поки ви виконуєте перевірку, цілком нормально, що ви не можете зняти кошти. Коли ви це закінчите, воно має стати кращим. Крім того, іноді ви не робите зняття відразу, це також досить поширене явище. Ви повинні бути трохи терплячими, і якщо виникне щось, з чим ви не знаєте, що робити, ви можете повідомити мені.
Because it's not something we would give a rating down for. It doesn't take long at all, and while you're doing the verification, it's perfectly normal that you can't withdraw. When you finish it then it should be better. Also, sometimes you don't make withdrawals right away, that's also pretty common. You have to be a bit patient and if something comes up that you don't know what to do with, you can let me know.
Вітаю Джаро! Минуло 5 днів. Раджабетс не завершив перевірку. Я також надсилаю їм свої банківські виписки. Коли я звертаюся до служби підтримки, я постійно отримую повідомлення лише про часову шкалу, як показано нижче:
Служба підтримки в реальному часі не має права виконувати або втручатися у ваш запит на підтвердження. Відділ ризиків перевірить ваші документи, і ви зможете побачити статус процесу перевірки з того місця, де ви завантажили документи. Дякуємо за ваше терпіння.
Hi Jaro, Now it is 5 days Rajabets did not complete the verification. I send them my bank statements as well. There is no time line only message I get all the time when i contacted support team as below:
The Live Support is not authorized to complete or intervene with your verification request. Risk Department will check your documents, and you can see the status of your verification process from where you uploaded the documents. Thank you for your patience.
Так, тому вам доведеться трохи потерпіти. Я б не хвилювалася відразу. Дайте казино деякий час, щоб перевірити, що потрібно, і вони дадуть вам знати, чи ви склали його, чи вам потрібно ще щось додати. Живий чат, на жаль, правильний і не займається такими речами, але його перевіряють в іншому відділі.
Тому постарайтеся зберігати холоднокровність і почекати ще трохи. 🙂
Yes, that's why you have to be a little patient. I wouldn't worry right away. Give the casino some time to check what is needed and they will let you know if you have passed or if there is anything else you need to add. Live chat is unfortunately right and doesn't deal with such things but it is checked in another department.
So try to keep a cool head and wait some more. 🙂
Дякую, Джаро, до речі, Раджабет просить надати деталі мого пароля. Чи ця політика Rajabets для перевірки облікового запису потребує пароля? Прошу розглянути моє прохання.
Thanks Jaro, by the way the Rajabets is asking for my password details. Is this policy of the Rajabets to verify account they need password? Request you consider my request.
Привіт, це точно не правильно, схоже на шахрайство. Казино ніколи не повинно запитувати у вас пароль та ім’я користувача, тому точно не робіть цього. У цих випадках потрібно бути обережним.
Тим не менш, ви писали на цей електронний лист про перевірку чи воно надійшло до вас без того, щоб ви нічого написали?
Hi, it's definitely not right, it looks like a scam. The casino should never ask you for a password and username, so definitely don't do that. You have to be careful in these cases.
Nevertheless, did you write to this email about verification or did it come to you without you writing anything ?
Привіт Яро,
Я отримав від них електронний лист із проханням надати деталі, і я був повністю шокований. Тому шукайте підтримки з вашого боку, щоб вивести мої кошти. Ось уже 7 днів вони не підтверджують мій обліковий запис. Прошу вас розглянути мій запит і вжити необхідних заходів щодо Rajabets.
Я також бачу, що багато гравців стикаються з цією проблемою, коли вони виграють гроші.
Hi Jaro,
I got email from them to provide the details and I completely shocked. Therefore, seek support from your side to withdraw my funds. Now it's 7 days still they don't verify my account. Request you to consider my request in taking the necessary action on Rajabets.
I also see many punters face this issue when they won some money.
Досить сумна ситуація, коли це так, тому що для того, щоб отримати гроші, потрібно спочатку пройти верифікацію. Тож подивимося, як далі буде і що зміниться. Якщо нічого, спробуємо допомогти.
It's a pretty sad situation when it's like this, because in order to get the money you have to be verified first. So we'll see how it goes on and what changes. If nothing, we'll try to help.
Привіт Яро,
Будь ласка, допоможіть мені у швидшій перевірці, щоб я міг зняти свої кошти. Я дуже стурбований поведінкою Раджабетса.
Вже сім днів. Будь ласка, перевірте спосіб допомоги, я сподіваюся на Casino Guru..
Hi Jaro,
Please assist me in the faster verification so that I can withdraw my funds. I preety much worried by the behaviour of Rajabets.
It is already seven days. Kindly check the way to help, my hope on Casino Guru..
Важливо сказати, що ми даємо казино 14 днів для вирішення цього процесу. Тому, очевидно, вам доведеться набратися терпіння. Крім того, наші розв’язувачі намагаються якнайшвидше зв’язатися з гравцями, але ви не єдиний, хто має скаргу, тому вам, можливо, доведеться трохи почекати. Я знаю, що це не найприємніша ситуація, але я вірю, що ти з нею впораєшся.
У будь-якому разі, казино досі нічого вам не надіслало? Чи пробували ви перевірити свою електронну пошту, папку зі спамом і таке інше?
It is important to say that we give casinos 14 days to resolve this process. So obviously you will have to be patient. Also our resolvers are trying to get to the players as soon as possible, but you are not the only one with a complaint, so you may have to wait a bit. I know it's not the most pleasant situation, but I believe you can handle it.
Anyway, the casino still hasn't sent you anything? Have you tried checking your emails and spam folder and stuff ?
Вітаю, Джаро, завершується 10 днів на перевірку RAJABETS. Проте вони кажуть, що немає часу для перевірки. Відповідно до 14-денного процесу, як ви сказали, очікування буде ще 4 дні. Я ціную вашу команду, яка працює над моїм запитом.
Долучено вчорашній електронний лист від RAJABETS.
Hi Jaro, It completes 10 days in the name of verification by RAJABETS. Still they say no concerte time for verification. As per the 14 days process as you told wll be waiting more 4 days. I appreciate your team working on my request.
Attached yesterday email from RAJABETS.
Це, напевно, буде найрозумніше, я бачу, що на скріншоті ви повинні набратися терпіння. Я твердо вірю, що вашу перевірку буде завершено якомога швидше. Я буду тримати кулаки. 🙂
That will probably be the most reasonable, I see that according to the screenshot you have to be patient. I firmly believe that your verification will be completed as soon as possible. I'll keep my fingers crossed. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.