3 р. тому
Тут ви можете обговорити Rajabets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи маєте ви з ними негативний досвід?
Do you have a negative experience with them?
Але що сталося? У вас є якісь докази проти них?
But what happened? Do you have any evidence against them?
так, я багато разів спілкувався з ними через чат у прямому ефірі, а також електронною поштою. Підтримка чату в режимі реального часу надіслала електронний лист, тому я зробив це, але служба підтримки електронною поштою не відповіла протягом тижня після того, як я отримала пошту, не входимо в систему протягом 3 місяців, ваше членство буде автоматично скасовано, і багато чого потрібно сказати, вони просто не підтримують, будь ласка, візьміть належні дії проти них я втратив занадто багато грошей для казино, де вони також проводять події в соціальних мережах, і через відсутність знань про азартні ігри в Індії люди стають їх жертвами, я маю на увазі 90% індіанців не мають знань про відповідальні азартні ігри, що роблять раджабети з ними
yes I have contacted them lots of time via live chat also via email. live chat support said send an email so i did that email support don't replied for a week after I got the mail dont login for 3 months your membership will be canceled automatically and a lot to say simply they are not supportive at all please take proper action against them I have lost too much money to casino they run the social media events as well and due to lack of gambling knowledge in india people fall prey to them I mean 90% of indian dont have knowledge about responsible gambling what rajabets is doing with them
Ви вже подавали скаргу щодо цього на нашому веб -сайті?
Have you already submitted a complaint regarding this on our website?
Привіт,
це може бути пов'язано з обмеженнями вашого оператора. Казино в цьому випадку може бути поза ситуацією. Будь ласка, з якої країни ви намагаєтеся отримати доступ до казино?
Hello,
it may be due to your operator's restrictions. The casino can be out of the situation in this case. From which country do you try to access the casino, please?
Дякую,
Я в Сполучених Штатах, Рокфорд, Іллінойс.
Я переконався, що не використовую проксі або VPN,
Thank you,
I'm in the United States, Rockford Illinois.
I made sure I am not using a proxy or VPN,
Привіт,
чесно кажучи, VPN та проксі – це речі, які повинні допомогти вам 😉.
Я вважаю, що веб-сайт заблокований вашим інтернет-провайдером (ISP), це просто трапляється.
Будь ласка, прочитайте наведені нижче результати пошуку та спробуйте один із цих варіантів (я пропоную спочатку VPN):
Дайте мені знати, як це працює, будь ласка.
Hello,
frankly, VPN and proxy are things that should help you out 😉.
I believe that the website is blocked by your internet provider (ISP), it just happens.
Please read the following search results and try one of those options (I suggest the VPN first):
Let me know how it works, please.
Привіт, Elusivekatt!
Як зазначив Радка, провайдери Інтернету в регіонах ЄС/НА можуть застосувати фільтр до вмісту, пов’язаного з «Ставка», VPN допоможе вам у цьому. Сподіваємося, що ця проблема була вирішена для вас!
Hello Elusivekatt,
As Radka mentioned ISP's in EU/NA regions may apply a filter on content related to "Bet" a VPN would help you with it. We hope this problem was solved for you!
Як згадувалося раніше, я намагався закрити свій обліковий запис, оскільки зіткнувся з відповідальними проблемами з азартними іграми. Коли я подав скаргу на casino.guru про те, що вони не дотримуються відповідальних азартних ігор і не закривають мій обліковий запис, навіть після того, як багато разів спілкувалися через чат і електронну пошту. Їм це не сподобалося, і вони назавжди закрили мій рахунок. І через кілька місяців я зв’язався з ними щодо повторного відкриття мого облікового запису, вони заперечили, виправдовуючись, що я подав скаргу в casinoguru. Також вони сказали, що я писав про них у соцмережах, чого я не зробив. Я не бачив такої поведінки в жодному казино.
As mentioned before I tried to close my account because I was facing responsible gambling issues. When I made a complaint at casino.guru about they do not follow responsible gambling and not closing my account even after contacting lots of times via live chat and email as well. They didn't liked it and they closed my account forever. And after few months I contacted them regarding reopening of my account they denied giving excuses that I have made complaint at casinoguru. Also they said I posted about them on social media which I didn't. I have not seen this kind of behaviour from any casino.
Привіт Sohilshaikh51!
Після ретельної перевірки ми не отримали такої заяви для вас, ми повідомили, що ваш обліковий запис було деактивовано як за вашим запитом, так і за вашим зловживанням бонусом, виявленим відповідним відділом. Ми радимо вам ще раз перевірити обговорення між вами та командою підтримки.
Продовжуйте гойдатися,
Команда Раджабетс!
Hello Sohilshaikh51,
After a thorough examination, there is no such statement made to you by our side, we are informed that your account was deactivated upon both your request and your bonus misuse detected by the relevant department. We would advise you to re-check the discussion between you and the support team.
Keep rocking,
Team Rajabets!
Як згадувалося раніше, я намагався закрити свій обліковий запис, оскільки зіткнувся з відповідальними проблемами з азартними іграми. Коли я подав скаргу на casino.guru про те, що вони не дотримуються відповідальних азартних ігор і не закривають мій обліковий запис, навіть після того, як багато разів спілкувалися через чат і електронну пошту. Їм це не сподобалося, і вони назавжди закрили мій рахунок. І через кілька місяців я зв’язався з ними щодо повторного відкриття мого облікового запису, вони заперечили, виправдовуючись, що я подав скаргу в casinoguru. Також вони сказали, що я писав про них у соцмережах, чого я не зробив. Я не бачив такої поведінки в жодному казино.
As mentioned before I tried to close my account because I was facing responsible gambling issues. When I made a complaint at casino.guru about they do not follow responsible gambling and not closing my account even after contacting lots of times via live chat and email as well. They didn't liked it and they closed my account forever. And after few months I contacted them regarding reopening of my account they denied giving excuses that I have made complaint at casinoguru. Also they said I posted about them on social media which I didn't. I have not seen this kind of behaviour from any casino.
Привіт гравець!
На випадок, якщо вам знадобиться допомога з азартними іграми, перегляньте цю останню тему про це:
Ви також можете зв’язатися з іншими гравцями в подібній ситуації:
https://casino.guru/forum/responsible-gambling/gambling---trying-to-quit
Особисто я вважаю, що це найкраще, що казино відмовилося знову відкривати ваш рахунок – незважаючи на причину, в даному випадку.
Hello player,
Just in case you need some help with gambling issues, feel free to check this latest thread about this matter:
You can also get in touch with other players in a similar situation:
https://casino.guru/forum/responsible-gambling/gambling---trying-to-quit
I personally think it's for the best that the casino refused to open your account again - no matter the reason, in this case.
Я поважаю будь-яке рішення казиногуруса, але Раджабетс дає неправильне виправдання, і вони не дотримуються відповідальних правил азартних ігор, як щодо цього.
I respect whatever casinogurus decision is but Rajabets giving wrong excuse, and they don't follow responsible gambling rules what about that.
Я багато часу зв’язувався з ними через чат, а також електронною поштою. Підтримка чату в реальному часі сказала, надішліть електронного листа, тому я це зробив, служба підтримки електронною поштою не відповідала протягом тижня після того, як я отримав лист, не входьте в систему протягом 3 місяців, ваше членство буде автоматично скасовано, і багато чого сказати, що вони взагалі не підтримують, будь ласка вжити належних заходів проти них. Я втратив занадто багато грошей у цьому казино, вони також проводять заходи в соціальних мережах, і через брак знань про азартні ігри в Індії люди стають жертвами цієї маркетингової тактики в пошуках цього бонусу, вони втратили життя. Я знаю деяких людей, які контактували раніше. І я серйозно кажу вам, що 90% індійських гравців не знають про відповідальні азартні ігри.
I have contacted them lots of time via live chat also via email. live chat support said, send an email so i did, email support don't replied for a week after I got the mail dont login for 3 months your membership will be canceled automatically and a lot to say simply they are not supportive at all please take proper action against them I have lost too much money to this casino they run the social media events as well and due to lack of gambling knowledge in india people fall prey to these marketing tactics in search of this bonus they lost their lives. I know some people who contacted before. And I am seriously telling you 90% of indian gamblers dont have knowledge about responsible gambling.
Привіт,
Загалом я б сказав, що ми не можемо звинувачувати казино, тому що люди в Індії не знають про проблеми з азартними іграми, з якими вони можуть зіткнутися, граючи в казино.
Ми дуже стараємося попередити всіх гравців, що в довгостроковій перспективі казино завжди виграють. Грайте лише для розваги на кошти, які ви можете дозволити собі втратити.
Якщо будь-яке казино пропонує бонус з незрозумілими або несправедливими умовами або його загальні умови проти чесних азартних ігор, це дійсно погано.
Але коли гравці охоче розмірковують над такою пропозицією і не можуть зрозуміти всі правила, це не вина казино, чи не так?
Будь ласка, ознайомтеся з нашим кодексом чесних азартних ігор і запросіть інших:
https://casino.guru/fair-gambling
Hello there,
I'd say in general, we can't blame casinos because people in India are not aware of gambling issues they may suffer, while playing in casinos.
We try very hard to warn all players that in the long perspective, casinos always win. Play only for fun with funds you can afford to lose.
If any casino offers a bonus with unclear or unfair terms or its general terms are against fair gambling, that's truly bad.
But when players willingly reflect on such an offer and can't comprehend all rules, it's not the casino's fault, don't you think?
Please, check our fair gambling codex and invite others s well:
https://casino.guru/fair-gambling
Наразі забудьте про людей, просто говорять про мою проблему, вони не закривають мій обліковий запис вчасно, через що я зіткнувся з багатьма фінансовими проблемами
For now forget about people just talk about my issue, they don't closed my account on time due to which I have faced lots of financial issues
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.