ФорумКазиноRajabets Casino - загальне обговорення

Rajabets Casino - загальне обговорення

3 р. тому від Sohilshaikh51
|
19447 переглядів 115 відповідей |
|
1 2...6
Додати публікацію
3 р. тому
Тут ви можете обговорити Rajabets Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Відповідальні азартні ігри не слідують за ними, лише написання в біографії недостатньо, щоб ми підтримували відповідальну азартну гру

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
3 р. тому

Чи маєте ви з ними негативний досвід?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Так, вони не дотримуються правил відповідальної азартної гри, вони просто кажуть нам внести депозит

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
3 р. тому

Але що сталося? У вас є якісь докази проти них?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

так, я багато разів спілкувався з ними через чат у прямому ефірі, а також електронною поштою. Підтримка чату в режимі реального часу надіслала електронний лист, тому я зробив це, але служба підтримки електронною поштою не відповіла протягом тижня після того, як я отримала пошту, не входимо в систему протягом 3 місяців, ваше членство буде автоматично скасовано, і багато чого потрібно сказати, вони просто не підтримують, будь ласка, візьміть належні дії проти них я втратив занадто багато грошей для казино, де вони також проводять події в соціальних мережах, і через відсутність знань про азартні ігри в Індії люди стають їх жертвами, я маю на увазі 90% індіанців не мають знань про відповідальні азартні ігри, що роблять раджабети з ними

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
3 р. тому

Ви вже подавали скаргу щодо цього на нашому веб -сайті?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я не пам'ятаю

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Там написано, що казино дозволяє гравцям з мого штату та країни, але коли я намагаюся зайти на сайт, пише 403 заборонено?



Автоматичний переклад.
elusivekatt
2 р. тому

Привіт,

це може бути пов'язано з обмеженнями вашого оператора. Казино в цьому випадку може бути поза ситуацією. Будь ласка, з якої країни ви намагаєтеся отримати доступ до казино?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякую,

Я в Сполучених Штатах, Рокфорд, Іллінойс.


Я переконався, що не використовую проксі або VPN,

Автоматичний переклад.
elusivekatt
2 р. тому

Привіт,

чесно кажучи, VPN та проксі – це речі, які повинні допомогти вам 😉.

Я вважаю, що веб-сайт заблокований вашим інтернет-провайдером (ISP), це просто трапляється.

Будь ласка, прочитайте наведені нижче результати пошуку та спробуйте один із цих варіантів (я пропоную спочатку VPN):

https://bit.ly/38B10YL

Дайте мені знати, як це працює, будь ласка.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, Elusivekatt!


Як зазначив Радка, провайдери Інтернету в регіонах ЄС/НА можуть застосувати фільтр до вмісту, пов’язаного з «Ставка», VPN допоможе вам у цьому. Сподіваємося, що ця проблема була вирішена для вас!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як згадувалося раніше, я намагався закрити свій обліковий запис, оскільки зіткнувся з відповідальними проблемами з азартними іграми. Коли я подав скаргу на casino.guru про те, що вони не дотримуються відповідальних азартних ігор і не закривають мій обліковий запис, навіть після того, як багато разів спілкувалися через чат і електронну пошту. Їм це не сподобалося, і вони назавжди закрили мій рахунок. І через кілька місяців я зв’язався з ними щодо повторного відкриття мого облікового запису, вони заперечили, виправдовуючись, що я подав скаргу в casinoguru. Також вони сказали, що я писав про них у соцмережах, чого я не зробив. Я не бачив такої поведінки в жодному казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Sohilshaikh51!


Після ретельної перевірки ми не отримали такої заяви для вас, ми повідомили, що ваш обліковий запис було деактивовано як за вашим запитом, так і за вашим зловживанням бонусом, виявленим відповідним відділом. Ми радимо вам ще раз перевірити обговорення між вами та командою підтримки.


Продовжуйте гойдатися,

Команда Раджабетс!

file

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Як згадувалося раніше, я намагався закрити свій обліковий запис, оскільки зіткнувся з відповідальними проблемами з азартними іграми. Коли я подав скаргу на casino.guru про те, що вони не дотримуються відповідальних азартних ігор і не закривають мій обліковий запис, навіть після того, як багато разів спілкувалися через чат і електронну пошту. Їм це не сподобалося, і вони назавжди закрили мій рахунок. І через кілька місяців я зв’язався з ними щодо повторного відкриття мого облікового запису, вони заперечили, виправдовуючись, що я подав скаргу в casinoguru. Також вони сказали, що я писав про них у соцмережах, чого я не зробив. Я не бачив такої поведінки в жодному казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт гравець!

На випадок, якщо вам знадобиться допомога з азартними іграми, перегляньте цю останню тему про це:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/are-you-looking-for-professional-help--find-it-here#post-24522

Ви також можете зв’язатися з іншими гравцями в подібній ситуації:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/gambling---trying-to-quit

Особисто я вважаю, що це найкраще, що казино відмовилося знову відкривати ваш рахунок – незважаючи на причину, в даному випадку.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я поважаю будь-яке рішення казиногуруса, але Раджабетс дає неправильне виправдання, і вони не дотримуються відповідальних правил азартних ігор, як щодо цього.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я багато часу зв’язувався з ними через чат, а також електронною поштою. Підтримка чату в реальному часі сказала, надішліть електронного листа, тому я це зробив, служба підтримки електронною поштою не відповідала протягом тижня після того, як я отримав лист, не входьте в систему протягом 3 місяців, ваше членство буде автоматично скасовано, і багато чого сказати, що вони взагалі не підтримують, будь ласка вжити належних заходів проти них. Я втратив занадто багато грошей у цьому казино, вони також проводять заходи в соціальних мережах, і через брак знань про азартні ігри в Індії люди стають жертвами цієї маркетингової тактики в пошуках цього бонусу, вони втратили життя. Я знаю деяких людей, які контактували раніше. І я серйозно кажу вам, що 90% індійських гравців не знають про відповідальні азартні ігри.

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
2 р. тому

Привіт,

Загалом я б сказав, що ми не можемо звинувачувати казино, тому що люди в Індії не знають про проблеми з азартними іграми, з якими вони можуть зіткнутися, граючи в казино.

Ми дуже стараємося попередити всіх гравців, що в довгостроковій перспективі казино завжди виграють. Грайте лише для розваги на кошти, які ви можете дозволити собі втратити.

Якщо будь-яке казино пропонує бонус з незрозумілими або несправедливими умовами або його загальні умови проти чесних азартних ігор, це дійсно погано.

Але коли гравці охоче розмірковують над такою пропозицією і не можуть зрозуміти всі правила, це не вина казино, чи не так?

Будь ласка, ознайомтеся з нашим кодексом чесних азартних ігор і запросіть інших:

https://casino.guru/fair-gambling



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Наразі забудьте про людей, просто говорять про мою проблему, вони не закривають мій обліковий запис вчасно, через що я зіткнувся з багатьма фінансовими проблемами

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого