ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Radka
|
45147 переглядів 343 відповідей |
|
1...3 4 5...18
paokarakef
11 міс. тому

У цьому випадку мені цікаво, у чому проблема з вашим документом. Однак, якщо казино запитало вас, звідки ви взяли кошти, у них, очевидно, було щось підозріле. Тим не менш, якщо ви вважаєте, що з вашого боку не сталося нічого поганого і всі документи в порядку, казино також повідомило вам, чому вони не хочуть їх приймати?

У будь-якому разі я б рекомендував подати скаргу тут, за цим посиланням, як я вже згадував: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola

Наша команда також спробує допомогти вам у вашій ситуації.

Чи збираєтеся ви йти далі чи збираєтеся вирішити це з адвокатом, як ви вказали?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Доброго вечора, пане Джаро, вони прийняли останній документ сьогодні, однак рахунок продовжує працювати та залишається бездіяльним, тобто він заморожений і не може продовжити виведення коштів, вони сказали мені, що вони розглянуть це та надішлють їм документи, але я пояснюю їм, що ви їх прийняли, ви отримали всі документи, останній сьогодні, чому рахунок не просувається? і мені відповідають, що відповідний відділ перегляне це ще раз..... і я отримаю відповідь електронною поштою, тим часом ніхто не відповідає на електронні листи і навіть не надсилає жодних листів..


Автоматичний переклад.
paokarakef
11 міс. тому

Я розумію ваше занепокоєння, але якщо ви скажете, що останній документ прийнято, я вважаю, що протягом наступних кількох днів справа може рухатися вперед, і це хороший знак. Очевидно, вам доведеться бути більш терплячими щодо того, що казино списує з вас і чи буде ваш обліковий запис у порядку. Якщо так, я твердо вірю, що ви зможете зняти кошти та отримати гроші.

Тож не соромтеся тримати мене в курсі, як усе відбувається, і чи ви знову на крок попереду. Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
damian34
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас виникли проблеми зі зняттям грошей. Я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу. Однак я думаю, що це також може бути пов’язано зі святами та відпустками персоналу, тому це може зайняти деякий час, і тому казино не зможе надати вам точну дату.

Тим не менш, казино стикалося з подібними ситуаціями в минулому, і врешті-решт гравці успішно отримали свої гроші. Також індекс безпеки казино досить високий, тому я думаю, що це може бути викликано тим, що я написав.

Тож давайте спробуємо деякий час запастися терпінням, продовжувати перевіряти, на якому етапі знаходяться ваші зняття коштів, і якщо казино продовжує повторювати те саме знову і знову, а час, про який я згадав вище, мине, ми спробуємо вам допомогти.

Чи буде це можливо?

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Добрий вечір, у мене був акаунт на рабоні і я помилився в перекладі і його заблокували. Не було коштів. Вчора я створив новий рахунок і зробив депозит, і вони прийняли його нормально. Я виграв, у мене на рахунку 1800 євро, і вони закрили його як дублікат.. але дублікат означає, що у вас є два рахунки, і я пояснюю їм, а вони не розуміють.. Я кажу їм, що станеться з моїми грошима ? Тому що, якби це був дублікат, ви не повинні були дозволити мені зробити депозит.. Я хочу свої гроші.. вони сказали, що направили їх у відповідний відділ, я хочу, щоб ви мені допомогли..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
9 міс. тому

Дубльований рахунок не означає, що недобросовісне казино не прийме ваш депозит. Але це означатиме, що вони конфіскують ваш виграш, якщо захочуть, і закриють ваш рахунок без права регресу. Ви використовували ту саму електронну адресу та номер телефону, коли відкривали другий обліковий запис? Якщо так, то насправді не повинно було статися, але це сталося. Якщо ви прочитаєте T@C кожного казино, то всі говорять, що будь-хто, хто матиме кілька облікових записів, їх закриє, а виграш конфіскує. Ось як працюють онлайн-казино

Автоматичний переклад.
Anonymized534
9 міс. тому

Ні, я використовував іншу електронну адресу та номер телефону.

Автоматичний переклад.
Thomas3333
9 міс. тому

Тому вам дозволили відкрити інший рахунок. Ви, мабуть, дублювали номер телефону вашої адреси або спосіб депозиту/виведення коштів, і вони могли навіть знайти вас на вашій URL-адресі. У будь-якому випадку, як я зазначав, більшість, якщо не кожне казино суворо дотримується правила дублікатів облікових записів, особливо якщо ви хочете отримати виплату. Якби ви сказали їм, коли відкривали другий рахунок, що хочете закрити перший, це могло б бути інакше

Автоматичний переклад.
Anonymized534
9 міс. тому

Я мав на увазі IP-адресу

Автоматичний переклад.
Anonymized534
9 міс. тому

Тепер, мабуть, гроші закінчилися, сподіваюся, нічого..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
9 міс. тому

Так, мене це не дивує.

Автоматичний переклад.
Anonymized534
9 міс. тому

Я спілкувався з ними в чаті. І вони підтвердили мені, що запит, який надійшов до фінансового відділу, полягає в тому, щоб повернути всі гроші, які я мав, і 1800 євро, окремо 500 євро, тому що я встиг зробити запит на зняття коштів. Я запитав її, чи це правда, і вони не обманюють мене, тому що я хочу знати, щоб не сподіватися, і він сказав мені, що не потрібно хвилюватися, ви повернете всі гроші, які були на вашому рахунку.. Я також зробив знімки екрана..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
9 міс. тому

Отже, повертаються ваші депозити, а не прибуток? Що звучить приблизно правильно для порушення дублікатів облікового запису

Автоматичний переклад.
Anonymized534
9 міс. тому

Ні, вони підтвердили мені, що повернуть мені всю суму, яку я мав на той момент. Усі гроші 1830 євро. Я запитав її, чи впевнена вона в тому, що каже! І він відповів мені, так, ця дія була передана фінансовому відділу, що ви повернете всі гроші, які у вас були на той момент.. Я не знаю, що сказати, і якщо він з мене жартує.. він сказав мені, що це рішення вийшло опівдні, і я отримаю всі свої гроші..

Автоматичний переклад.
Thomas3333
9 міс. тому

Результат!! Враховуючи порушення. 😁

Автоматичний переклад.
Anonymized534
9 міс. тому

Що значить я не зрозумів??

Автоматичний переклад.
Anonymized534
9 міс. тому

Ви хочете сказати, що мене брешуть?

Автоматичний переклад.
Thomas3333
9 міс. тому

Ні, я кажу, що все добре. В Англії ми використовуємо термін Результат! Коли трапиться хороша нагода

Автоматичний переклад.
Anonymized534
9 міс. тому

Тепер я розумію.. так, я не знаю, навіщо він мені брехати.. напевно, він каже правду.. але як вони мені зарахують? Я все ще не вірю. Вони знайшли помилку?

Автоматичний переклад.
Thomas3333
9 міс. тому

Не знаю, але якщо вони скажуть, що заплатять тобі, це добре. Виведення коштів здійснюватиметься за допомогою вибраного вами методу, у моєму поточному казино це банківський переказ, але останнім часом я не часто знімаю 😂

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого