У цьому випадку мені цікаво, у чому проблема з вашим документом. Однак, якщо казино запитало вас, звідки ви взяли кошти, у них, очевидно, було щось підозріле. Тим не менш, якщо ви вважаєте, що з вашого боку не сталося нічого поганого і всі документи в порядку, казино також повідомило вам, чому вони не хочуть їх приймати?
У будь-якому разі я б рекомендував подати скаргу тут, за цим посиланням, як я вже згадував: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola
Наша команда також спробує допомогти вам у вашій ситуації.
Чи збираєтеся ви йти далі чи збираєтеся вирішити це з адвокатом, як ви вказали?
In this case, I wonder where the problem with your document is. However, if the casino asked you where you got your funds from, they obviously had something suspicious. Nevertheless, if you feel that nothing wrong has happened on your part and all the documents are in order, did the casino also tell you why they don't want to accept them ?
Anyway, I would recommend to file a complaint here on this link as I mentioned: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola
Our team will also try to help you in your situation.
Are you going to go ahead or are you going to take it up with a lawyer as you indicated ?