Доброго вечора, пане Яро. Тож 22 листопада я відкрив рахунок і виграв суму, яку вказав вище. Я перерахував всю суму до тих 1750 євро, які вони хотіли, а решта грошей залишилася в сумі нетто, тобто фактичний залишок. Через деякий час я попросив зняти 500 євро, як зазначено на їх веб-сайті для картки, деякі сказали мені, що ідентифікація не потрібна, деякі сказали, що вона потрібна. Я попросив відкрити мою картку для перевірки, і після тиску з їх боку картку відкрили для мене через 5 днів, тому їм знадобилося 5 днів, щоб відкрити вкладку. Тому минулого понеділка я почав надсилати їм документи, хтось відхилив, хтось ні. Тепер у мене залишився документ з історією транзакцій облікового запису, оскільки вони попросили мене надати його, тоді як на початку вони попросили мене надати мою картку, але вони її навмисно відхилили, я почав надсилати рахунок, який був відхилений, і о в той же час, що було відхилено, так це документ, який вони мене просили. Я надіслав останній документ для завершення процесу ідентифікації в середу, 29 листопада, і до сьогоднішнього дня в ньому все ще зазначено, що очікується схвалення та що я отримаю від них електронний лист. Я ще не отримував електронного листа між нами, і його немає, Я розумію, що вони навмисно затримають це, щоб минуло 30 днів, і закриють мій обліковий запис під виправданням, що я не надіслав усі документи, і тому обліковий запис буде закрито. спочатку вони запитали історію транзакцій з 1 по 27 листопада, я надіслав її, а вони відхилили, потім знову запитали з 1 листопада по 28 число місяця, я також надіслав її, і вони знову відхилили, тепер вони запитав мене з 1 листопада до 29, і документ ще очікує на затвердження, щось мені підказує, що вони навмисно відхилять його зараз і запитають у мене грудень лише для того, щоб затримати ідентифікацію облікового запису. Справа в тому, що я не дозволю цьому пройти, і я прошу вас допомогти мені в тому, через що я проходжу. У Греції, будь ласка, зверніть увагу, що в грецьких казино процес ідентифікації займає кілька годин із запитаними документами. Будь ласка, допоможіть мені, я знаю, що вони роблять це навмисно, у мене є всі скріншоти того, що вони роблять і говорять, також ніхто не відповідає на їхні електронні листи, і я не отримав жодної відповіді. Ось такий мій рахунок вже 6 днів....Тобто за один документ хочуть стільки-багато днів, що я можу сказати.
Good evening, Mr. Jaro. So on November 22, I opened the account and won the amount I listed above. I transferred the entire amount to the 1750 euros they wanted, and the rest of the money remained in the net amount, i.e. the actual balance. I requested a withdrawal after a while 500 euros as their website says for a card, some told me that identification is not needed, some told me that it is needed. I asked for my card to be opened for verification and after pressure from them, the card was opened for me after 5 days, so it took them 5 days to open a tab. So the previous Monday I started sending them the documents, some of them rejected them, some of them didn't. Now I'm left with the transaction history document of the account as they asked me for it, while at the beginning they asked me for my card and they rejected it on purpose , I started to send the account, which was rejected, and at the same time, what was rejected was the document they asked me for. I sent the last document to complete the identification process on Wednesday, November 29, and until today it still says that approval is pending and that I will receive an email from them, I have not yet received an email between us nor is there any, what I understand is that they will delay it on purpose so that the 30 days pass and close my account with the excuse that I do not have send all the documents and that's why the account will be closed. they asked for the transaction history from November 1st to the 27th at first, I sent it and they rejected it, then they asked me again from November 1st until the 28th of the month, I sent that too and they rejected it again, now they asked me from the 1st of November until the 29th and the document is still pending approval, something tells me that they will reject it now on purpose and they will ask me for December only to delay the identification of the account .The point is that I will not let it pass like this and I am asking you to help me in what I am going through. In Greece, please understand that in Greek casinos the identification process takes a few hours with the requested documents. Please help me, I know that they do it on purpose, I have all the screenshots of what they do and say, also no one answers their email and I have not received any reply. This is how my account has been for 6 days....In other words, for one document they want so many many days what can I say.
Καλησπέρα κ΄υριε Jaro.Στις 22 νοεμβρίου λοιπόν έκανα το account και κέρδισα το ποσό που σας αναγράφω παραπάνω.Τζιραρα όλο το ποσό τον 1750 ευρώ που ήθελαν και τα υπόλοιπα χρήματα έμειναν στο καθαρό ποσό δηλαδή στην Πραγματική ισορροπία.Ζητησα ανάληψη μετά απο λίγο τα 500 ευρώ οπως λέει το site τους μέσο κάρτας,Κάποιοι μου ελεγαν οτι δεν χρειάζεται ταυτοποιήση κάποιοι μου έλεγαν οτι χρειάζεται.Ζητουσα να μου ανοίξει η καρτέλα για επαλήθευση και η καρτέλα μετά απο πιέσεις δικιές μου άνοιξε μετα απο 5 μέρες,Δηλαδη τους πήρε 5 μέρες για να ανοίξουν μια καρτέλα.Την προηγούμενη δευτέρα λοιπόν ξεκίνησα να τους στέλνω τα έγγραφα τα οποία κάποια τα απέρριπταν κάποια οχι.Τώρα μου μένει το έγγραφο ιστορικού συναλλαγών του λογαριασμού καθώς μου το ζήτησαν ενω στην αρχή μου είχαν ζητήσει της κάρτας μου και το απέρριπταν επίτιδες,αρχισα να στέλνω του λογαριασμου το οποιο το απερριπταν και αυτο και την ιδια στιγμη αυτο που μου απερριπταν ηταν το εγγραφο που μου ζητουσαν.Εστειλα το τελευταιο εγγραφο για να τελειωσει η διαδικασια της ταυτοποιησης την τεταρτη 29 νοεμβριου,και μεχρι και σημερα ακομη λεει οτι εκκρεμει η έγκριση και ότι θα λάβω email απο αυτούς,Email δεν έχω λάβει ακόμη και μεταξύ μας ούτε πρόκεται,αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι οτι θα το καθυστερήσουν επίτιδες για να περάσουν οι 30 μέρες και να μου κλείσουν το λογαριασμό με την δικαιολογία οτι δεν έχω στείλει όλα τα έγγραφα και γιαυτό ο λογαριασμός θα κλείσει.ζητούσαν το ιστορικό συναλλαγών απο τις 1 νοεμβρίου μέχρι τις 27 στην αρχή,το έστελνα και το απέρριπταν,Μετα μου ζητούσαν απο τις 1 νοεμβρίου πάλι μεχρι της 28 του μηνος,το έστελνα και αυτό και το απέρριπταν πάλι,τώρα μου ζητησαν απο τις 1 νοεμβριου μέχρι της 29 και ακόμη το έγγραφο βρισκεται στα εκκρεμή η έγκριση,κάτι μου λεει οτι θα το απορριψουν και αυτο τώρα επίτιδες και θα μου ζητάνε του δεκεμβρίου μονο και μονο για αργήσει να ταυτοποιηθεί ο λογαριασμος.Το θέμα ειναι οτι δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι και παρακαλώ και εσάς να με βοηθήσετε σε αυτό που περνάω.Στην ελλάδα να καταλαβέται οτι στα ελληνικά καζίνο η διαδικασία ταυτοποιήσης θέλει λίγες ωρες με τα έγγραφα που ζητούνται.Παρακαλώ πολύ βοηθήστε με το ξέρω οτι το κάνουν επίτιδες έχω και όλα τα screenshoot για αυτά τα οποια κάνουνε και λενε,επίσης στο email τους δεν απαντάει κανένας και δεν εχω λάβει καμία απάντηση.Ετσι ειναι ο λογαρισμός μου εδω και 6 μερες....Δηλαδη για ένα έγγραφο θέλουν τοσες πολλες μέρες τι να πω.
Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.