ГоловнаФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Radka
|
49 617 переглядів 358 відповідей |
|
12 3 4...18
1 рік тому

Я не знаю, чи є компетентний відділ скарг, щоб поставити їх на місце

Автоматичний переклад.
Champion1981
1 рік тому

Ну, я мав на увазі Casino Guru Resolution Center.😉

Ми надаємо безкоштовну підтримку гравцям у складних ситуаціях.

Б'юся об заклад, ви не шукали детально наш сайт, чи не так?

Я вкажу вам туди:

file

Будь ласка, перегляньте цей посібник, щоб зрозуміти основи . І якщо ви вважаєте, що ви хочете подати скаргу, створіть її за цим посиланням .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю, що ви дали йому 9,1 зірки, і це найгірше казино, в яке я коли-небудь грав

Автоматичний переклад.
Champion1981
1 рік тому

Так, рейтинг пояснюється тут:

https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-rabona-casino#tab=js-tab-reputation

Що там пішло не так? Наразі від вас немає скарг, тому я стурбований.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Що стосується казино Rabona, то воно законне, і перші виведення коштів пройшли нормально.. Тепер я чекаю з понеділка, поки виведення буде виконано... Я задоволений набором ігор, але щодо над виведенням треба багато працювати, в 2023 році це ще не можливо, потрібно чекати 6 днів..

Автоматичний переклад.
Champion1981
1 рік тому

Добрий вечір, друже, як твоя проблема вирішена чи ні? Люди неприйнятні, перші зняття коштів я отримував зазвичай, зараз минуло 6 днів, і все ще нічого

Автоматичний переклад.
Thomas3333
1 рік тому

Переконайтеся, що додаткової перевірки не було? Намагаюся з’ясувати причину затримки... Повідомте мені, як ваші справи.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будьте дуже обережні з цими шахраями, вони зроблять усе, щоб ви втратили виграні гроші, мені з 8000 вдалося повернути лише 500 через 10 днів за допомогою відомого трюку відкладеного виведення коштів. Вони трагічні, і я раджу тим, хто шукає для казино, щоб грати подалі від цього

Автоматичний переклад.
Champion1981
1 рік тому

Що ж, краще почекати ще кілька днів, ніж подавати скаргу.

Мені шкода, що ти програв.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив депозит, отримав хороший прибуток, коли прийшов час виводу, мені залишилося чекати 15 днів, тільки потім вони попросили документи для верифікації, після верифікації вони просто заблокували мене, і вони залишать мій баланс 3200BRL, сказавши вони повернуть мені лише останню. депозит. Я вимагаю повернути весь свій баланс!!!!

Автоматичний переклад.
Brennoo7
1 рік тому

Що ж, я пропустив найважливіше, чесно кажучи... Чому казино вирішило повернути останній депозит після перевірки? Це вказує на те, що ваш обліковий запис, ймовірно, не пройшов перевірку, але для впевненості нам потрібно знати заяву казино.

Чи можете ви допомогти з цим, будь ласка? Я маю на меті з’ясувати, справедлива причина цього рішення чи ні.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго вечора, запитання: казино Rabona проводить технічне обслуговування та зачинено на годину .. це відбувається? Велике спасибі

Автоматичний переклад.
Thomas3333
1 рік тому

Привіт. Яке питання? Я припускаю, що це було технічне обслуговування - тому що ви це сказали. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я граю з квітня в Rabona, я задоволений, єдине, чим я трохи незадоволений, це те, що він дозволяє мені знімати до 500 євро до 3 активних вилучень..це 1500 євро за 3 дні, тоді Мені потрібно дочекатися завершення одного зняття, перш ніж робити наступне.

Автоматичний переклад.
Thomas3333
1 рік тому

Хм, я бачу. Казино, швидше за все, віддасть перевагу мати справу з меншою кількістю вилучень, коли справа доходить до цієї суми. Це моє перше пояснення. Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт гуру казино! Отже, 22 листопада я зареєструвався як новий гравець у казино rabona, я вніс 25 євро, і вони також дали мені 100% бонус, що означає ще 25 євро. Тож у мене було 50 євро загалом, і я повинен був поставити X35 =1750, перш ніж я міг зняти будь-який виграш, у цей час зі мною пощастило, і я виграв у chaos crew 2 суму в 12 700 євро, а зараз у мене баланс 12 000 євро. Справа в тому, що метод перевірки займає надто багато часу, Я надіслав усі документи, і більшість із них схвалено. Мене запитали також трансакції IBAN, які пов’язані з карткою. У цьому випадку вони продовжують відхиляти документи трансакції картки та водночас просять надати той самий документ, який Я надсилав їх уже 5 разів. Жива служба підтримки намагається уникати розмов, і іноді вони повідомляють, що сталася помилка, або вони не відповідають на моє запитання, а також залишають чат. Я надсилав електронні листи на rabona та KYC rabona та ніхто не відповідає. Рахунок все ще відкритий, але вони намагаються знайти виправдання, щоб не виплатити суму виграшу. Я грав у хороших казино тут, у Греції, і перевірка займає кілька годин, щоб отримати схвалення. Після дослідження цього казино я я знайшов багато негативних відгуків, і 100% вони роблять те саме зі мною. це електронна адреса KYC компанії rabona. Дорогий клієнт,

Дякуємо, що звернулися до відділу KYC Rabona.

Зверніть увагу, що на даний момент ми не обробляємо запити електронною поштою. Якщо ви бажаєте перевірити статус підтвердження, перейдіть на сторінку підтвердження облікового запису rabona.

З найкращими побажаннями,

Казино Rabona


Ні С upport@rabona.com працює. Чи можете ви мені допомогти? чи повинен я полювати на них з адвокатом? чи отримати їх у судах? У мене є всі скріншоти та докази для цього.

Автоматичний переклад.
paokarakef
1 рік тому

Привіт! Я прочитав, яка у вас проблема в цьому казино, і я перемістив ваш пост безпосередньо під ним. Що стосується верифікації, ви почали її робити 22 листопада, так? Ми даємо казино 14 днів для вирішення такого процесу. Що стосується вашого документа, який все ще відхиляється, ви намагалися запитати в казино, чому це так, і вони знову запитують вас про те саме? Яка причина відмови?

У будь-якому випадку, я думаю, що час, про який я згадав, наближається все ближче, тому, якщо ви все ще не маєте відповіді і справа не просувається, ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням . Проте я твердо вірю, що ви зможете пройти верифікацію та отримати свої гроші. Чи можна було б повідомити нам, якщо ви почуєте щось нове? Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Доброго вечора, пане Яро. Тож 22 листопада я відкрив рахунок і виграв суму, яку вказав вище. Я перерахував всю суму до тих 1750 євро, які вони хотіли, а решта грошей залишилася в сумі нетто, тобто фактичний залишок. Через деякий час я попросив зняти 500 євро, як зазначено на їх веб-сайті для картки, деякі сказали мені, що ідентифікація не потрібна, деякі сказали, що вона потрібна. Я попросив відкрити мою картку для перевірки, і після тиску з їх боку картку відкрили для мене через 5 днів, тому їм знадобилося 5 днів, щоб відкрити вкладку. Тому минулого понеділка я почав надсилати їм документи, хтось відхилив, хтось ні. Тепер у мене залишився документ з історією транзакцій облікового запису, оскільки вони попросили мене надати його, тоді як на початку вони попросили мене надати мою картку, але вони її навмисно відхилили, я почав надсилати рахунок, який був відхилений, і о в той же час, що було відхилено, так це документ, який вони мене просили. Я надіслав останній документ для завершення процесу ідентифікації в середу, 29 листопада, і до сьогоднішнього дня в ньому все ще зазначено, що очікується схвалення та що я отримаю від них електронний лист. Я ще не отримував електронного листа між нами, і його немає, Я розумію, що вони навмисно затримають це, щоб минуло 30 днів, і закриють мій обліковий запис під виправданням, що я не надіслав усі документи, і тому обліковий запис буде закрито. спочатку вони запитали історію транзакцій з 1 по 27 листопада, я надіслав її, а вони відхилили, потім знову запитали з 1 листопада по 28 число місяця, я також надіслав її, і вони знову відхилили, тепер вони запитав мене з 1 листопада до 29, і документ ще очікує на затвердження, щось мені підказує, що вони навмисно відхилять його зараз і запитають у мене грудень лише для того, щоб затримати ідентифікацію облікового запису. Справа в тому, що я не дозволю цьому пройти, і я прошу вас допомогти мені в тому, через що я проходжу. У Греції, будь ласка, зверніть увагу, що в грецьких казино процес ідентифікації займає кілька годин із запитаними документами. Будь ласка, допоможіть мені, я знаю, що вони роблять це навмисно, у мене є всі скріншоти того, що вони роблять і говорять, також ніхто не відповідає на їхні електронні листи, і я не отримав жодної відповіді. Ось такий мій рахунок вже 6 днів....Тобто за один документ хочуть стільки-багато днів, що я можу сказати.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
paokarakef
1 рік тому

Я розумію, що це, звичайно, неприємна ситуація зараз. Що стосується ваших документів, чи повідомили вам у казино, чому вони все ще відхиляються, коли ви надсилаєте те, що вони хочуть, щоб ви надіслали?

Однак, як я вже згадував, ми даємо казино 14 днів для вирішення процесу перевірки, і якщо у вас усе ще виникають проблеми, ви можете подати нам скаргу за посиланням, яке я опублікував у моїй попередній відповіді (ви можете натиснути на посилання із зеленими літерами).

Проте я сподіваюся, що наведені нижче документи будуть в порядку, і казино перевірить вас. Якщо цього не станеться, я надав вам свою рекомендацію. Якщо у вас є оновлення, дайте мені знати. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Доброго вечора, пане Джаро, я знову надіслав вексель, і сьогодні я спілкувався з компанією, і я пишу вам те, що ми сказали. Спочатку казино каже мені, що воно хоче вексель, який показує, що були зроблені деякі депозити, Я вніс невелику суму грошей на рахунок через банкомат, щоб я міг купити щось дрібне через Інтернет або пограти. Виписка з банківського рахунку, яку я їм надіслав, детально показує, що відбувається на моєму рахунку, чат запитав мене якщо я отримую гроші з іншого свого або з іншого рахунку, і моя відповідь була «ні», я отримую на цей рахунок лише свій щомісячний платіж і нічого більше, тому весь процес явно зроблено навмисно. З якою логікою хтось запитує вас, звідки у вас гроші на рахунку? навіть сам банк не втручається в процес їх питання, тому що ніби все нормально, можна надіслати виписку з картки разом із випискою по картковому рахунку, а вони намагаються шукати соломинки, щоб процес перевірки; так як всі витрати і доходи перераховані детально. Наскільки я розумію, вони намагаються щось знайти, щоб я не отримав свої гроші, а вони кажуть тут і 7 днів, що я отримаю лист і я досі не отримав листа. Якщо ви мені не вірите і хочете, щоб я надіслав вам відповідні заяви, я з радістю надішлю їх вам, скажіть мені, де помилка, тому що я та мій адвокат, до якого я сьогодні звернувся, не можемо знайти нічого поганого чи підозрілий, і мене не можна в чомусь звинуватити, я на 100% законний. В інших компаніях, з якими я грав, у мене ніколи не було такої проблеми, і я ніколи не вступав у такий процес глузування. Дякую за відповідь jaro.

Автоматичний переклад.
12 3 4...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого