Я б назвав це конкретне казино більше ніж аматорським, оскільки немає підтримки та зв’язку з чату, що стосується моїх запитань, і це абсолютно дратує, тому що вони грають із вашим терпінням.. Я зробив запит на зняття коштів 10 днів тому і коли я очікував, що мені дадуть відповідь про відкликання, вони попросили мене посвідчення через п’ять днів, тобто те, що я вважаю, потрібно зробити в першу мить. У будь-якому випадку я надав їм усі документи, які вони просили, і вони застрягли на проблемі адреси проживання з адресою, яку вказує казино, коли я створив обліковий запис казино в іншому місці проживання, а тепер я переїхав, і Майнало я надіслав це їм Ось уже тиждень, і вони постійно ставлять мені те саме запитання, чому вказано іншу адресу в казино та іншу адресу в номері телефону, ніби вони взагалі не читають пошту або просто обманюють людей, щоб я втратив гроші мій відгук про це казино поганий, крім великої платформи та багатьох ігор, у ньому є все інше, що стосується поведінки гравців, я боюся, що втрачу свої гроші, і це те, що вони кажуть мені щодня. Їм не хочеться допомагати вирішувати проблему, яка не коштує навіть одного дня, і вони роблять усе це навмисне, щоб ми втратили гроші, які залишилися, дуже поганий досвід казино
I would call this particular casino more than amateur because there is no support and no contact from the chat as far as my questions are concerned and it is completely irritating because they are playing with your patience.. I have made a withdrawal request 10 days ago and when I expected give me an answer about the withdrawal, they asked me for identification after five days, that is, something that I believe should be done at the first moment. Anyway I gave them all the documents they asked for and they are stuck on the residential address issue with the address that the casino says when I had made the casino account me at another residence and now I have moved and Mainalo I have sent it to them a week now and they keep asking me the same question why does it say a different address on the casino and a different address on the phone number as if they don't read the mails at all or are just fooling people to make me lose their money my review for this casino is bad beyond the big platform and many games it has everything else as far as player behavior is bad I'm afraid I'll lose my money and that's what they tell me every day. They don't feel like helping to process an issue that isn't even worth more than a day to do and they do all this on purpose so that we lose what money we have left very bad casino experience
Το συγκεκριμένο καζίνο πέρα από ερασιτεχνικό θα το χαρακτήριζα εγώ γιατί δεν υπάρχει καμία υποστήριξη και καμία επαφή από το chat όσο αφορά τα ερωτήματα μου είναι και τελείως εκνευριστικό γιατί παίζουνε με την υπομονή σου.. έχω κάνει αίτημα ανάληψης εδώ και 10 μέρες και όταν περίμενα να μου δώσουν απάντηση για την ανάληψη μου ζήτησαν ταυτοποίηση μετά από πέντε μέρες δηλαδή πράγμα το οποίο πιστεύω ότι πρέπει να γίνεται την πρώτη στιγμή. Τέλος πάντων τους παρείχα όλα τα έγγραφα που μου ζητούσαν και έχουνε κολλήσει στο θέμα της διεύθυνσης κατοικίας με τη διεύθυνση που αναγράφει το καζίνο όταν είχα φτιάξει το λογαριασμό του καζίνο εμένα σε άλλη κατοικία και τώρα έχω μετακομίσει και Μαινάλου τους το χω στείλει μία εβδομάδα τώρα και αυτοί εξακολουθούν να μου κάνουν την ίδια ερώτηση για ποιο λόγο να γράφει δηλαδή διαφορετική διεύθυνση στο καζίνο και διαφορετική διεύθυνση στον αριθμό τηλεφώνου σαν να μην διαβάζουν καθόλου τα mail ή απλά κοροϊδεύουν τον κόσμο για να χάσω τα λεφτά τους η κριτική μου για αυτό το καζίνο είναι κάκιστη πέρα από τη μεγάλη πλατφόρμα και πολλά παιχνίδια που διαθέτει όλα τα άλλα όσο αφορά τη συμπεριφορά στον παίκτη είναι κάκιστη φοβάμαι ότι θα χάσω τα χρήματά μου και φταίει όλα αυτά που μου λένε κάθε μέρα. Δεν έχουν όρεξη να βοηθήσουν για να διεκπεραιωθεί ένα θέμα το οποίο δεν αξίζει καν πάνω από μία μέρα για να γίνει και όλα αυτά τα κάνουν επίτηδες μήπως χάσουμε τα λεφτά που μας έχουν απομείνει πολύ κακή εμπειρία καζίνο
Автоматичний переклад.