ФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Radka
|
16216 переглядів 215 відповідей |
|
1 2 3...11
Додати публікацію
11 міс. тому

Доброго ранку, я новий учасник, хочу запитати, чи безпечно казино Rabona, чекаю 2 виведення виграшів

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я новий учасник і я грав на Rabona Я чекаю 2 зняття коштів Я чув, що вони затримуються, але я хотів би знати, чи це безпечна компанія

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Доброго ранку, я новий учасник, хочу запитати, чи безпечно казино Rabona, чекаю 2 виведення виграшів

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

чесно? Ви повинні були так хвилюватися, перш ніж вирішити грати там. 🙂

Спробуйте знайти відгук - це не так складно:

file

https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-rabona-casino

Я б поки не хвилювався. Казино добре. Питання: що змушує вас відчувати проблему?

Дайте мені знати 🙂


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я новий учасник і я грав на Rabona Я чекаю 2 зняття коштів Я чув, що вони затримуються, але я хотів би знати, чи це безпечна компанія

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Якщо ваш обліковий запис повністю перевірено, і ви дотримуєтеся всіх правил, я б сказав, що це лише питання часу.

Ви коли-небудь чули, що час виведення залежить від обраного варіанту оплати? Це робить. 🙂

Підтримуйте зв’язок зі службою підтримки та запасіться терпінням. Наближається тиждень, тому я б зачекав ще кілька робочих днів довше.🙏

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Так, я повинен почекати, тому що деякі кажуть, що це погана компанія, інші кажуть, що це добре, і я хочу знати.. дякую

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Вони ще не надіслали мені перевірити, вони сказали, що наразі перевірка не потрібна

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я говорив зі службою підтримки, і вони сказали, що немає про що хвилюватися

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Доброго вечора, я хотів би запитати, чи безпечне казино Rabona

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Доброго вечора, я хотів би запитати, чи казино Rabona є безпечним і чи повільно платить, оскільки це їхня політика

Автоматичний переклад.
Thomas3333
11 міс. тому

Доброго ранку 🙂.

Я не можу говорити від імені казино. На швидкість виведення впливає кілька аспектів, важко визначити, де закінчується тривіальна затримка та починається цілеспрямоване продовження.

Що відбувається, якщо можна знати?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Доброго вечора.. це я не знаю факт звідки впливає на швидкість виведення справді як кажуть в черзі виплат? Тож я маю на увазі, що це пріоритетна основа?

Автоматичний переклад.
Thomas3333
11 міс. тому

Ви повинні запитати в казино. Це залежить від поточного трафіку виплат, вибраного вами методу тощо. Для загального огляду це посилання повинно вам допомогти .

Бажаємо вам швидкої виплати!🤞✨

Будь ласка, тримайте мене в курсі.



Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Доброго вечора, наразі виведення коштів проходить гладко.. є затримка, але вони їх роблять.. протягом 5 днів.. Я чекаю іншого.. в іншому я задоволений, за винятком довгого очікування виведення

Автоматичний переклад.
Thomas3333
11 міс. тому

Привіт!

Я радий, що ти це зробив 🙂. Уявіть собі, що в деяких казино вам платять у той самий день. Ну, якщо ви отримуєте всі ці виграші, я б сказав, що це лише незначна незручність, чи не так?

Надішліть нам повідомлення, щойно ви отримаєте повну оплату 🙏🤞. Просто для випадку.


Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

З вилученням все гаразд. Я хочу, щоб ви допомогли мені вирішити справу. Чи є спосіб заблокувати всі казино?

Автоматичний переклад.
Thomas3333
11 міс. тому

добре!

Але боюся, що не підніму вам настрій своєю відповіддю про виключення. 🙁

Будь ласка, перевірте це прямо тут .

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я б назвав це конкретне казино більше ніж аматорським, оскільки немає підтримки та зв’язку з чату, що стосується моїх запитань, і це абсолютно дратує, тому що вони грають із вашим терпінням.. Я зробив запит на зняття коштів 10 днів тому і коли я очікував, що мені дадуть відповідь про відкликання, вони попросили мене посвідчення через п’ять днів, тобто те, що я вважаю, потрібно зробити в першу мить. У будь-якому випадку я надав їм усі документи, які вони просили, і вони застрягли на проблемі адреси проживання з адресою, яку вказує казино, коли я створив обліковий запис казино в іншому місці проживання, а тепер я переїхав, і Майнало я надіслав це їм Ось уже тиждень, і вони постійно ставлять мені те саме запитання, чому вказано іншу адресу в казино та іншу адресу в номері телефону, ніби вони взагалі не читають пошту або просто обманюють людей, щоб я втратив гроші мій відгук про це казино поганий, крім великої платформи та багатьох ігор, у ньому є все інше, що стосується поведінки гравців, я боюся, що втрачу свої гроші, і це те, що вони кажуть мені щодня. Їм не хочеться допомагати вирішувати проблему, яка не коштує навіть одного дня, і вони роблять усе це навмисне, щоб ми втратили гроші, які залишилися, дуже поганий досвід казино

Автоматичний переклад.
Champion1981
11 міс. тому

Я ціную ваше щире попередження! Приємно, що ви знаходите час, щоб поділитися цим досвідом...

Сподіваємось, з часом персонал пройде тренінги, спрямовані на управління часом та ефективність роботи 😀.

Я знаю, це не так смішно - клієнт завжди має бути головним пріоритетом. Особливо, коли подано відкликання.


Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Тут дуже багато насмішок. Я багато років граю в онлайн-казино і з цією незручністю стикаюся вперше. Це не просто байдужість, це насмішка, коли ви надсилаєте їм електронний лист і повідомляєте, що адреса, за якою ви живете, відрізняється від тієї, яку ви вказали, тому що минуло достатньо часу і у вашому житті відбулося багато змін, їхня відповідь, в основному, така те ж саме, що й запитання, яке я задаю. Тож я думаю, що ви не в змозі, тримайте це казино подалі від цього казино. Я кажу це з повним усвідомленням і великим досвідом

Автоматичний переклад.
Champion1981
11 міс. тому

Вам не потрібно більше пояснювати, я переїхав в іншу квартиру рік або близько того - це абсолютно нормально, і я не можу зрозуміти, що, здається, є проблемою для казино прийняти це.

А як щодо подання скарги? Це завжди варіант.🤔

Автоматичний переклад.
1 2 3...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого