ГоловнаФорумКазиноRabona Casino - загальне обговорення

Rabona Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Radka
|
49 571 переглядів 356 відповідей |
|
1 2 3...18
1 рік тому

Доброго ранку, я новий учасник, хочу запитати, чи безпечно казино Rabona, чекаю 2 виведення виграшів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я новий учасник і я грав на Rabona Я чекаю 2 зняття коштів Я чув, що вони затримуються, але я хотів би знати, чи це безпечна компанія

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, я новий учасник, хочу запитати, чи безпечно казино Rabona, чекаю 2 виведення виграшів

Автоматичний переклад.
1 рік тому

чесно? Ви повинні були так хвилюватися, перш ніж вирішити грати там. 🙂

Спробуйте знайти відгук - це не так складно:

file

https://casinoguru-gr.com/aksiologisi-rabona-casino

Я б поки не хвилювався. Казино добре. Питання: що змушує вас відчувати проблему?

Дайте мені знати 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я новий учасник і я грав на Rabona Я чекаю 2 зняття коштів Я чув, що вони затримуються, але я хотів би знати, чи це безпечна компанія

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Якщо ваш обліковий запис повністю перевірено, і ви дотримуєтеся всіх правил, я б сказав, що це лише питання часу.

Ви коли-небудь чули, що час виведення залежить від обраного варіанту оплати? Це робить. 🙂

Підтримуйте зв’язок зі службою підтримки та запасіться терпінням. Наближається тиждень, тому я б зачекав ще кілька робочих днів довше.🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я повинен почекати, тому що деякі кажуть, що це погана компанія, інші кажуть, що це добре, і я хочу знати.. дякую

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Вони ще не надіслали мені перевірити, вони сказали, що наразі перевірка не потрібна

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я говорив зі службою підтримки, і вони сказали, що немає про що хвилюватися

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, я хотів би запитати, чи безпечне казино Rabona

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго вечора, я хотів би запитати, чи казино Rabona є безпечним і чи повільно платить, оскільки це їхня політика

Автоматичний переклад.
Thomas3333
1 рік тому

Доброго ранку 🙂.

Я не можу говорити від імені казино. На швидкість виведення впливає кілька аспектів, важко визначити, де закінчується тривіальна затримка та починається цілеспрямоване продовження.

Що відбувається, якщо можна знати?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго вечора.. це я не знаю факт звідки впливає на швидкість виведення справді як кажуть в черзі виплат? Тож я маю на увазі, що це пріоритетна основа?

Автоматичний переклад.
Thomas3333
1 рік тому

Ви повинні запитати в казино. Це залежить від поточного трафіку виплат, вибраного вами методу тощо. Для загального огляду це посилання повинно вам допомогти .

Бажаємо вам швидкої виплати!🤞✨

Будь ласка, тримайте мене в курсі.



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго вечора, наразі виведення коштів проходить гладко.. є затримка, але вони їх роблять.. протягом 5 днів.. Я чекаю іншого.. в іншому я задоволений, за винятком довгого очікування виведення

Автоматичний переклад.
Thomas3333
1 рік тому

Привіт!

Я радий, що ти це зробив 🙂. Уявіть собі, що в деяких казино вам платять у той самий день. Ну, якщо ви отримуєте всі ці виграші, я б сказав, що це лише незначна незручність, чи не так?

Надішліть нам повідомлення, щойно ви отримаєте повну оплату 🙏🤞. Просто для випадку.


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

З вилученням все гаразд. Я хочу, щоб ви допомогли мені вирішити справу. Чи є спосіб заблокувати всі казино?

Автоматичний переклад.
Thomas3333
1 рік тому

добре!

Але боюся, що не підніму вам настрій своєю відповіддю про виключення. 🙁

Будь ласка, перевірте це прямо тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я б назвав це конкретне казино більше ніж аматорським, оскільки немає підтримки та зв’язку з чату, що стосується моїх запитань, і це абсолютно дратує, тому що вони грають із вашим терпінням.. Я зробив запит на зняття коштів 10 днів тому і коли я очікував, що мені дадуть відповідь про відкликання, вони попросили мене посвідчення через п’ять днів, тобто те, що я вважаю, потрібно зробити в першу мить. У будь-якому випадку я надав їм усі документи, які вони просили, і вони застрягли на проблемі адреси проживання з адресою, яку вказує казино, коли я створив обліковий запис казино в іншому місці проживання, а тепер я переїхав, і Майнало я надіслав це їм Ось уже тиждень, і вони постійно ставлять мені те саме запитання, чому вказано іншу адресу в казино та іншу адресу в номері телефону, ніби вони взагалі не читають пошту або просто обманюють людей, щоб я втратив гроші мій відгук про це казино поганий, крім великої платформи та багатьох ігор, у ньому є все інше, що стосується поведінки гравців, я боюся, що втрачу свої гроші, і це те, що вони кажуть мені щодня. Їм не хочеться допомагати вирішувати проблему, яка не коштує навіть одного дня, і вони роблять усе це навмисне, щоб ми втратили гроші, які залишилися, дуже поганий досвід казино

Автоматичний переклад.
Champion1981
1 рік тому

Я ціную ваше щире попередження! Приємно, що ви знаходите час, щоб поділитися цим досвідом...

Сподіваємось, з часом персонал пройде тренінги, спрямовані на управління часом та ефективність роботи 😀.

Я знаю, це не так смішно - клієнт завжди має бути головним пріоритетом. Особливо, коли подано відкликання.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тут дуже багато насмішок. Я багато років граю в онлайн-казино і з цією незручністю стикаюся вперше. Це не просто байдужість, це насмішка, коли ви надсилаєте їм електронний лист і повідомляєте, що адреса, за якою ви живете, відрізняється від тієї, яку ви вказали, тому що минуло достатньо часу і у вашому житті відбулося багато змін, їхня відповідь, в основному, така те ж саме, що й запитання, яке я задаю. Тож я думаю, що ви не в змозі, тримайте це казино подалі від цього казино. Я кажу це з повним усвідомленням і великим досвідом

Автоматичний переклад.
Champion1981
1 рік тому

Вам не потрібно більше пояснювати, я переїхав в іншу квартиру рік або близько того - це абсолютно нормально, і я не можу зрозуміти, що, здається, є проблемою для казино прийняти це.

А як щодо подання скарги? Це завжди варіант.🤔

Автоматичний переклад.
1 2 3...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого