ФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

11 міс. тому від Radka
|
13768 переглядів 193 відповідей |
|
1...8 9 10
Додати публікацію
1 місяць тому

Спілкуйтеся в чаті зі службою підтримки


Привіт, я вам написав, що мої гроші зникли з розділу "виведення"! Немає зняття, у мене 0 на моєму ігровому рахунку і нічого на моєму банківському рахунку!

Чат розпочато

Агент Данеша приєднався до чату

Данеш

Привіт! Ласкаво просимо до служби підтримки клієнтів!


Мене звуть Данеша, і я буду вам допомагати сьогодні.

Я з радістю перевірю це для вас, терпіть мене кілька хвилин. Переглянути оригінал


Я подав заявку 19.3, і минуло 7 днів, і ви не можете надіслати мені гроші, але коли


Я поставив на них у казино, і вони були там одразу!

Данеш

Ми розуміємо ваше розчарування та щиро перепрошуємо за незручності, спричинені затримкою виведення коштів. Зверніть увагу, що ми серйозно ставимося до ваших відгуків і активно працюємо над вирішенням проблеми. Наша команда прагне вирішити цю проблему якомога швидше, щоб забезпечити безперебійну роботу для всіх наших клієнтів. Ми дуже цінуємо ваше терпіння та розуміння, оскільки ми прагнемо покращити наші послуги. Якщо у вас є будь-які інші проблеми або запитання, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нами. Дякуємо за постійну підтримку та розуміння. Переглянути оригінал


Але я вже отримав від вас саме це повідомлення кілька днів тому! Чому я ніде не знаю скільки я вивів, якщо ви не бот то напишіть мені скільки грошей я чекаю на виведення


Ви, мабуть, не дізнаєтеся, тому що ви бот і просто грабуєте людей

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Друзі, я більше не можу це терпіти, немає жодного способу в світі, щоб після 10 днів зняття коштів все ще очікувалося... може той, хто тут керує, зв’язатися з казино? Тому що я справді більше не можу терпіти ті самі повідомлення, які вони надсилають

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я рахував дні. Запит надійшов 17 числа, тож на сьогодні нас загалом 10. Це неможливо, я відчуваю себе обдуреним.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я розумію, наскільки ви розчаровані, але, як ми вже пояснювали, ми даємо казино 14 повних днів, щоб обробити все необхідне, перш ніж ми зможемо втрутитися. На жаль, зараз ми нічого не можемо зробити, просто чекайте.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Насправді я щойно увійшов до облікового запису, і в розділі «вивести з рахунку гравця» зняття 500 євро зникло, і на мій банківський рахунок також нічого не надійшло.. Чи варто подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи намагалися ви зв’язатися з казино поштою, можливо, чи отримували якесь повідомлення чи електронний лист із поясненням цієї проблеми? Насправді живий чат не завжди може пояснити подібні проблеми. Якщо ви вважаєте, що вам потрібно подати скаргу, ми будемо тут для вас, просто майте на увазі, що до закінчення 14-денного терміну наша команда не зможе втрутитися. Будь ласка, повідомте нас, коли ви вирішите подати скаргу або щоразу, коли дізнаєтесь щось нове щодо цієї проблеми.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

оновлення. Сьогодні вранці вони виплатили моє зняття.

Автоматичний переклад.
Anonymized551
1 місяць тому

Неймовірна новина, справді! Чи можете ви також оновити скаргу , будь ласка 👈? Думаю, Крістіні також знадобиться гарна новина.

Дякуємо за звернення. Можливо, ви хочете дати цьому казино ще один шанс? Виведення було досить довгим, як на мій смак.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Дякую, але ні, я маю намір закрити ігровий обліковий запис, по-перше, тому що я не хочу ввійти в звичку, і я вже впав на це, по-друге, тому що це була агонія. Я, чесно кажучи, навіть не знаю, як закрити скаргу

Автоматичний переклад.
Anonymized551
1 місяць тому

Тоді я вважаю, що ви вибрали правильний шлях, коли закрили рахунок. Такі випадки потрібно вчасно ловити, щоб все було в порядку.

Що стосується скарги, наша команда закриває її, але завжди добре написати, якщо у вас є відкликання, щоб наша команда могла це зробити, тому що поки ви не надасте їм інформацію, вони не зможуть дізнатися. Але я бачив, як це відбувалося, і я вдячний вам за це. 🙂

Нехай у вас все вийде в майбутньому.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, ви даєте казино 15 днів на виплату чи 15 робочих днів? Я вибирав з 19.3, але досі нічого не прийшло..

Автоматичний переклад.
pajanyahulov
1 місяць тому

Привіт! Ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві, і якщо вони цього не зроблять, вони мають можливість подати нам скаргу. Я бачу, що ви зробили свій вибір 19.03. так що є ще трохи.

Однак ви спілкуєтеся з казино, і вони сказали вам, чому у вас ще немає грошей на вашому рахунку? Ви вже підтвердили свій обліковий запис гравця?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт

Мені здається, я став жертвою шахраїв.

Подав їм скаргу щодо невиплати виграшу від казино Quick win

Це слід перевірити. Катаріна запитала трансакції мого облікового запису, які я, на жаль, надіслав. Відтоді я не отримав відповіді.

Це ви просили?

Автоматичний переклад.
Heidif
3 тиж. тому

Привіт. Я бачив вашу скаргу , де наша команда фактично все ще розглядає вашу справу, і тому я справді можу вас запевнити, що ви отримаєте відповідь, щойно з’являться якісь новини щодо вашої справи. Тим часом, будь ласка, тримайте нас у курсі будь-яких новин.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чи можете ви повернути гроші, які ви внесли, тому що це казино є незаконним в Австрії, тому що в Австрії лише Win сьогодні має ліцензію file

Автоматичний переклад.
mell1987
3 тиж. тому

Привіт!

На жаль, як я дізнався з вашої відкритої скарги, наш підхід дещо інший, оскільки, реєструючись у казино, ви також погоджуєтеся з їхніми положеннями та умовами. Тому майте на увазі, що ви вирішили зареєструватися в цьому конкретному казино, і це означає, що ви також погодилися з його положеннями та умовами, тому вони не зобов’язані повертати гроші. Чесно кажучи, це не виправдання тому, що ви не прочитали уважно умови та не дізналися про їх ліцензію раніше.

Крім того, навіть у Кодексі чесних азартних ігор чітко описано, що всі гравці повинні уважно прочитати T&C, щоб знати, у що вони втягуються. Я пропоную вам прочитати ці статті тут, а також цю, можливо, вони допоможуть вам зрозуміти точку зору казино, а також гравців.

Але почекаємо, як далі розвиватиметься скарга.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Чи може хтось допомогти мені вирішити проблему, пов’язану з тим, що вони не приймають документи підтвердження мого облікового запису на quickwin, і враховуючи це, я не можу зняти свої виграні гроші.

Автоматичний переклад.
francescomirraa2
2 тиж. тому

Привіт!

Я перемістив вашу публікацію в цю тему, щоб ви могли побачити більше інформації щодо вашої проблеми та казино.

Мені прикро чути про проблеми, які виникли у Quickwin Casino щодо перевірки вашого облікового запису. Безумовно, це засмучує, коли ви не можете зняти свої виграші через такі проблеми. Дозвольте запитати, чому ваші документи відхиляють? Казино вам щось сказало?

Однак я пропоную вам ще раз перевірити вимоги до підтвердження рахунку на веб-сайті казино. Ви впевнені, що всі документи, які ви подаєте, відповідають усім необхідним критеріям?

Я також бачу, що ви подали скаргу на нашому веб-сайті, і можу запевнити вас, що наша команда докладе всіх зусиль, щоб допомогти вам. Будь ласка, будьте терплячі! І, звичайно, якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас тут.


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго ранку, вчора я зайшов на сайт quickwin і попросив зняти свої гроші, я не зміг, вони сказали, що я предам справу владам і подам скаргу в органи, інакше мені віддадуть гроші, тепер я Я зіткнувся з тим, що я не можу отримати доступ до сайту, тому що мене відключив адміністратор. МЕНІ ПОТРІБНА ВАША ДОПОМОГА, ОСКІЛЬКИ МЕНІ ЩЕ Є ГРОШІ.

Автоматичний переклад.
brmp4916
1 тиждень тому

Привіт! Я не заздрю вашій ситуації, але я не думаю, що погрози — це найкращий спосіб переконати казино. Чому казино все одно не захотіло виплатити вам ваші гроші, у них була причина?

Що стосується вашого облікового запису, вони заблокували його тимчасово чи назавжди? Ви завантажили свої гроші з якогось бонусу? Ви вже підтвердили свій обліковий запис?

Як я помітив, ви встигли подати скаргу , тому наша команда спробує вам допомогти. Будемо сподіватися, що вийде добре.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я розумію, але я був засмучений і засмучений, я вже говорив зі службою підтримки, і вони сказали мені, що збираються повернути мені мої гроші, можливо, у мене було не найкраще ставлення, але вони також були неправі зі мною, заблокувавши мене, не дозволивши я знаю, що я був некоректний, і вони мене заблокують, я думаю, що обліковий запис перевірено, я чекаю оплати, інакше ви можете перевірити все, що хочете, я все зробив правильно

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Доброго вечора компанії!!!

Я хотів би запитати деякі речі.

Оскільки хтось може зробити депозит, як він може не мати можливості зняти кошти?

Коли ви робите депозит, як потім подати заявку на зняття?

Це конкретне казино має ліміт на зняття коштів на день, і він зростає залежно від суми, яку ви граєте!!!

Початковий етап до €500 в день!!!

Я прошу це тому, що особисто я ніколи не маю проблем зі зняттям коштів і щонайбільше протягом 3 днів гроші надходять на мій рахунок!!!

Автоматичний переклад.
1...8 9 10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого