ГоловнаФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від Radka
|
53 111 переглядів 303 відповідей |
|
1...7 8 9...16

Оновлення: минуло 3 дні, а воно все ще очікує. Я так втомився, що поставив усе і програв. Я думаю, це те, що вони хочуть, щоб ти зробив. Звичайно, я більше ніколи не буду користуватися цим казино.

Автоматичний переклад.
lemmy85

Вибачте, що ця ситуація призвела до того, що ви втратили всі свої гроші, перш ніж ми змогли вам допомогти. Звичайно, я буду обережним і в майбутньому, тому що інколи казино не мають такого швидкого процесу виведення коштів, тому ви також не програєте там. Іноді потрібно бути трохи терплячим і не грати з коштами, доки все не вирішиться, щоб не виникло аналогічної ситуації.

Крім того, я не буду звинувачувати вас за те, що ви вирішили більше не грати тут. Я просто сподіваюся, що в майбутньому ви отримаєте кращий досвід.

Я бажаю тобі добра.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я подав запит на зняття 500 євро на QuickWin, я зробив запит у неділю, 17 числа, на сьогоднішній день він все ще призупинений, а відповіді служби підтримки завжди однакові. Вони сказали, що я отримаю своє вилучення через 3 максимум 5 робочих днів, але все одно нічого. Можеш допомогти мені?? Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized551

Привіт, у мене така ж проблема. У мене є 500 євро для зняття за 4 дні, і все ще нічого. Чи виплачує казино?

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я подав запит на зняття 500 євро на QuickWin, я зробив запит у неділю, 17 числа, на сьогоднішній день він все ще призупинений, а відповіді служби підтримки завжди однакові. Вони сказали, що я отримаю своє вилучення через 3 максимум 5 робочих днів, але все одно нічого. Можеш допомогти мені?? Дякую

Автоматичний переклад.

Привіт. Я бачу, що ви вже подали скаргу нашій команді, де Крістіна пояснила вам, що ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу. Зараз особливо нічого не потрібно робити, просто трохи почекати, щоб побачити, що можна зробити, якщо платіж не буде зроблено. Повідомляйте нас, якщо у вас є якісь оновлення щодо.

Автоматичний переклад.
pajanyahulov

Привіт. Можливо, ви отримали будь-яку інформацію про свій вихід?

Автоматичний переклад.

Вже сьогодні служба підтримки відповідає, що вони в черзі на обробку, що терміни 3-5 робочих днів, але, чесно кажучи, вони вже пройшли, тому відповідають просто стандартним копіюванням і вставкою. Відкликання все ще очікується.

Автоматичний переклад.

Також хотів би оновити ситуацію, мені миттєво сказали в чаті перевірити рахунок через дві години, має прийти - зняття коштів.

але я досі не отримав жодного електронного листа, повідомлення чи вибачень, і сьогодні 4 робочий день після вибору.

Автоматичний переклад.

Вже сьогодні служба підтримки відповідає, що вони в черзі на обробку, що терміни 3-5 робочих днів, але, чесно кажучи, вони вже пройшли, тому відповідають просто стандартним копіюванням і вставкою. Відкликання все ще очікується.

Автоматичний переклад.

Тому, сподіваюся, він скоро прибуде.🤞

Автоматичний переклад.

Також хотів би оновити ситуацію, мені миттєво сказали в чаті перевірити рахунок через дві години, має прийти - зняття коштів.

але я досі не отримав жодного електронного листа, повідомлення чи вибачень, і сьогодні 4 робочий день після вибору.

Автоматичний переклад.

Дякуємо за оновлення. Я розумію, наскільки це засмучує, особливо якщо ви нічого не можете вдіяти з ситуацією, просто чекаєте. Будь ласка, наберіться терпіння, і сподіваємося, що гроші дійсно скоро надійдуть, як вони обіцяли.🤞

Автоматичний переклад.

оновлення.

Минуло 7 робочих днів, значить 9 в будь-якому випадку, а зняття все ще призупинено. Я відчуваю себе обдуреним!!

Автоматичний переклад.
pajanyahulov

Втіштеся, я чекаю з 17 числа, і це все ще в очікуванні!!

Автоматичний переклад.
Romi

Чи можу я запитати, чи отримували ви останнім часом хороші відгуки про виплати в цьому казино, що хтось довго чекав і нарешті отримав свій виграш? Дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.

оновлення.

Минуло 7 робочих днів, значить 9 в будь-якому випадку, а зняття все ще призупинено. Я відчуваю себе обдуреним!!

Автоматичний переклад.

Лічити дні, правда? Я можу цілком зрозуміти. Просто тримайтеся, будь ласка, і намагайтеся не думати негативно, якщо це можливо.🙏

Автоматичний переклад.

Чи можу я запитати, чи отримували ви останнім часом хороші відгуки про виплати в цьому казино, що хтось довго чекав і нарешті отримав свій виграш? Дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.

Чесно кажучи, я не знаю про такі відгуки останнім часом. Якщо ви перевірите відгуки тут , то побачите, що вони досить неоднозначні.🤷‍♀️ Чи є у вас, можливо, якісь оновлення?

Автоматичний переклад.

Хлопці, вони кажуть лише, що виникла проблема з їхнім платіжним постачальником, чесно кажучи, я втомився через 10 днів!! Будь ласка, допоможіть і мені

Автоматичний переклад.
Romi

Так, я рахував дні. Запит надійшов 17 числа, тож на сьогодні нас загалом 10. Це неможливо, я відчуваю себе обдуреним.

Автоматичний переклад.
Romi

Насправді я щойно увійшов до облікового запису, і в розділі «вивести з рахунку гравця» зняття 500 євро зникло, і на мій банківський рахунок також нічого не надійшло.. Чи варто подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
Anonymized551

Перевірте свій рахунок, щоб побачити, чи вони також не взяли з вас гроші.

Автоматичний переклад.
pajanyahulov

Я все ще бачу, що він очікує на розгляд, вибачте, але чи можете ви зв’язатися з QuickWin звідси?? Тому що, як на мене, вони просто знущаються над нами

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...16
Перейти на сторінкуіз 16 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого