ФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

1 рік тому від Radka
|
14732 переглядів 202 відповідей |
|
1...7 8 9...11
Додати публікацію
2 міс. тому

Оновлення: минуло 3 дні, а воно все ще очікує. Я так втомився, що поставив усе і програв. Я думаю, це те, що вони хочуть, щоб ти зробив. Звичайно, я більше ніколи не буду користуватися цим казино.

Автоматичний переклад.
lemmy85
2 міс. тому

Вибачте, що ця ситуація призвела до того, що ви втратили всі свої гроші, перш ніж ми змогли вам допомогти. Звичайно, я буду обережним і в майбутньому, тому що інколи казино не мають такого швидкого процесу виведення коштів, тому ви також не програєте там. Іноді потрібно бути трохи терплячим і не грати з коштами, доки все не вирішиться, щоб не виникло аналогічної ситуації.

Крім того, я не буду звинувачувати вас за те, що ви вирішили більше не грати тут. Я просто сподіваюся, що в майбутньому ви отримаєте кращий досвід.

Я бажаю тобі добра.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора, я подав запит на зняття 500 євро на QuickWin, я зробив запит у неділю, 17 числа, на сьогоднішній день він все ще призупинений, а відповіді служби підтримки завжди однакові. Вони сказали, що я отримаю своє вилучення через 3 максимум 5 робочих днів, але все одно нічого. Можеш допомогти мені?? Дякую

Автоматичний переклад.
Anonymized551
1 місяць тому

Привіт, у мене така ж проблема. У мене є 500 євро для зняття за 4 дні, і все ще нічого. Чи виплачує казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора, я подав запит на зняття 500 євро на QuickWin, я зробив запит у неділю, 17 числа, на сьогоднішній день він все ще призупинений, а відповіді служби підтримки завжди однакові. Вони сказали, що я отримаю своє вилучення через 3 максимум 5 робочих днів, але все одно нічого. Можеш допомогти мені?? Дякую

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт. Я бачу, що ви вже подали скаргу нашій команді, де Крістіна пояснила вам, що ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу. Зараз особливо нічого не потрібно робити, просто трохи почекати, щоб побачити, що можна зробити, якщо платіж не буде зроблено. Повідомляйте нас, якщо у вас є якісь оновлення щодо.

Автоматичний переклад.
pajanyahulov
1 місяць тому

Привіт. Можливо, ви отримали будь-яку інформацію про свій вихід?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вже сьогодні служба підтримки відповідає, що вони в черзі на обробку, що терміни 3-5 робочих днів, але, чесно кажучи, вони вже пройшли, тому відповідають просто стандартним копіюванням і вставкою. Відкликання все ще очікується.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Також хотів би оновити ситуацію, мені миттєво сказали в чаті перевірити рахунок через дві години, має прийти - зняття коштів.

але я досі не отримав жодного електронного листа, повідомлення чи вибачень, і сьогодні 4 робочий день після вибору.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вже сьогодні служба підтримки відповідає, що вони в черзі на обробку, що терміни 3-5 робочих днів, але, чесно кажучи, вони вже пройшли, тому відповідають просто стандартним копіюванням і вставкою. Відкликання все ще очікується.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тому, сподіваюся, він скоро прибуде.🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Також хотів би оновити ситуацію, мені миттєво сказали в чаті перевірити рахунок через дві години, має прийти - зняття коштів.

але я досі не отримав жодного електронного листа, повідомлення чи вибачень, і сьогодні 4 робочий день після вибору.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякуємо за оновлення. Я розумію, наскільки це засмучує, особливо якщо ви нічого не можете вдіяти з ситуацією, просто чекаєте. Будь ласка, наберіться терпіння, і сподіваємося, що гроші дійсно скоро надійдуть, як вони обіцяли.🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

оновлення.

Минуло 7 робочих днів, значить 9 в будь-якому випадку, а зняття все ще призупинено. Я відчуваю себе обдуреним!!

Автоматичний переклад.
pajanyahulov
1 місяць тому

Втіштеся, я чекаю з 17 числа, і це все ще в очікуванні!!

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Чи можу я запитати, чи отримували ви останнім часом хороші відгуки про виплати в цьому казино, що хтось довго чекав і нарешті отримав свій виграш? Дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

оновлення.

Минуло 7 робочих днів, значить 9 в будь-якому випадку, а зняття все ще призупинено. Я відчуваю себе обдуреним!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Лічити дні, правда? Я можу цілком зрозуміти. Просто тримайтеся, будь ласка, і намагайтеся не думати негативно, якщо це можливо.🙏

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи можу я запитати, чи отримували ви останнім часом хороші відгуки про виплати в цьому казино, що хтось довго чекав і нарешті отримав свій виграш? Дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чесно кажучи, я не знаю про такі відгуки останнім часом. Якщо ви перевірите відгуки тут , то побачите, що вони досить неоднозначні.🤷‍♀️ Чи є у вас, можливо, якісь оновлення?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хлопці, вони кажуть лише, що виникла проблема з їхнім платіжним постачальником, чесно кажучи, я втомився через 10 днів!! Будь ласка, допоможіть і мені

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Так, я рахував дні. Запит надійшов 17 числа, тож на сьогодні нас загалом 10. Це неможливо, я відчуваю себе обдуреним.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Насправді я щойно увійшов до облікового запису, і в розділі «вивести з рахунку гравця» зняття 500 євро зникло, і на мій банківський рахунок також нічого не надійшло.. Чи варто подавати скаргу?

Автоматичний переклад.
Anonymized551
1 місяць тому

Перевірте свій рахунок, щоб побачити, чи вони також не взяли з вас гроші.

Автоматичний переклад.
pajanyahulov
1 місяць тому

Я все ще бачу, що він очікує на розгляд, вибачте, але чи можете ви зв’язатися з QuickWin звідси?? Тому що, як на мене, вони просто знущаються над нами

Автоматичний переклад.
1...7 8 9...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого