Привіт, я прочитав, що з тобою сталося в казино, і перемістив твій пост під казино, про яке ти пишеш.
Що стосується того, що казино блокує вас без пояснення причин, це здається мені досить дивним. Той факт, що ви змогли переглянути свою історію транзакцій, а потім ні хвилини пізніше, також досить дивний.
Однак у цьому випадку я б рекомендував вам подати нам скаргу, яка є безкоштовною.Просто натисніть тут, щоб відкрити його.
Наша команда спробує розглянути ваш випадок і побачити, куди він приведе. Як ви вважаєте, чи варто спробувати?
Hi, I've read what happened to you in the casino and I've moved your post under the casino you're writing about.
As for the casino blocking you without an explanation, that seems pretty strange to me. The fact that you were able to look at your transaction history and then not a moment later is also quite weird.
However, in this case, I would recommend that you file a complaint with us, which is free feature. Just click here to open it.
Our team will try to look into your case and see where it goes. Do you think it's worth a try ?