ФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

1 рік тому від Radka
|
36169 переглядів 248 відповідей |
|
1...6 7 8...13
sanjeet761
1 рік тому

Привіт, я прочитав, що з тобою сталося в казино, і перемістив твій пост під казино, про яке ти пишеш.

Що стосується того, що казино блокує вас без пояснення причин, це здається мені досить дивним. Той факт, що ви змогли переглянути свою історію транзакцій, а потім ні хвилини пізніше, також досить дивний.

Однак у цьому випадку я б рекомендував вам подати нам скаргу, яка є безкоштовною.Просто натисніть тут, щоб відкрити його.

Наша команда спробує розглянути ваш випадок і побачити, куди він приведе. Як ви вважаєте, чи варто спробувати?

Автоматичний переклад.
QuickWin Casino
11 міс. тому

У мене також є проблема, мій обліковий запис було деактивовано, коли я хотів зняти кошти, але мені потрібна сума дуже терміново, але ваша підтримка стосується лише допомоги протягом невизначеного періоду часу.

Автоматичний переклад.
marsderry
11 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас проблема із закритим обліковим записом. Чи дало вам казино причину для його закриття? Крім того, у вас уже є підтверджений обліковий запис у казино?

У будь-якому випадку, я бачу, що ви відповіли безпосередньо казино, тож ми побачимо, чи зможе представник зв’язатися з вами та спробує вам допомогти. Якщо ні, я бачив, що ви подали нам скаргу , і наша команда спробує вам допомогти. Чи можна також оновити Вероніку, щоб продовжити вашу справу?

Я сподіваюся, що ваша проблема буде вирішена якомога швидше, і ви зможете зняти свої гроші. Удачі ☘️

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я новачок на цій сторінці. Кілька днів тому я відкрив обліковий запис на Quick Win. Я вніс 1500 євро. І зараз я виграв 12 000 євро. Мені потрібно буде зачекати, щоб підтвердити свій обліковий запис. Мені ще не дозволено це перевірити. Я дуже радий своїм виграшам!!


Я багато грав на спортивні ставки, а також на рулетку та блекджек у казино.


Ці гроші означали б для мене все. Я так рада. Я чекаю, коли вони зв'яжуться зі мною. Щоб я міг підтвердити обліковий запис. У мене всі документи готові.


Я багато читав про сторінку. Казино. І я можу знімати лише 500 євро на день. А також 7000 євро на місяць.


Тож виграш у 12 000 євро – це велика сума. Зняти не так просто. Але я поки що люблю казино. Компонування дійсно гарне та просте, вони пропонують хороший сервіс і ставки на спорт.


Сподіваюся, незабаром я зможу розпочати перевірку!!


З повагою


пн

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт, я хотів би запитати, чи вдалося вам вивести кошти з казино? Дотував кошти з картки, нарешті щось виграв і тепер хочу щось зняти. Я ввійшов у свій вибір, але з того часу я просто чекав. Чи є у вас досвід? Дякую за відповідь

Автоматичний переклад.
kadli172
9 міс. тому

Привіт, коли ви зробили свій вибір і як довго чекаєте? Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів. Ви також спілкуєтеся з казино щодо вибору? Додано, у вас уже є підтверджений обліковий запис казино?

Дайте мені знати, щоб я знав, на якому ви етапі.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Доброго вечора і ще раз, у мене особисто немає проблем скільки разів я виграв, я отримав гроші протягом 2-3 днів!!!

Тепер ліміт на зняття становить 500 євро на день, і в міру підвищення рівня він збільшується, я зняв 1360 євро за один день!!!

Автоматичний переклад.
kadli172
9 міс. тому

2-3 дні тому

Автоматичний переклад.
Theofilos85
9 міс. тому

Привіт, я дуже радий, що у вас не виникло проблем у казино, і ви завжди знімаєте кошти вчасно або принаймні через пару днів.

У будь-якому разі, коли ви говорите, що ліміт зняття залежить від певного рівня, який ви рівень, якщо можете зняти 1360 євро за один день? 🤔

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, комусь вдалося зняти гроші? У мене найгірший досвід роботи з попередніми казино, і минуло вже 2 або 3 дні, а зняття коштів все ще очікується. Я дуже хвилююся, я не хочу втрачати свої гроші.

Вони просто відповідають копі-вставити відповіді, я просто хочу отримати свої гроші (це всього 300 євро) і закрити рахунок назавжди


До речі, мені дуже цікаво, як їхній бал піднявся з 3/10 до 9,5??


Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
lemmy85
8 міс. тому

привіт

На мою думку, дуже зручно знати, чи ваш обліковий запис уже підтверджено, тобто ви просто чекаєте на зняття коштів, чи обліковий запис перебуває на верифікації, тобто його потрібно спочатку завершити.

На ваше запитання зараз: між квітнем і липнем минулого року відбулося значне падіння, коли його індекс безпеки був найнижчим за всю історію – дорівнював 3/10. Раніше оцінка була 7,3, що насправді набагато ближче до поточного значення. Наскільки я можу припустити, деякі раніше невирішені скарги можуть бути вирішені зараз, і казино, ймовірно, також змінило свої умови, щоб зробити їх більш прозорими, справедливими та зрозумілими.

Відверто кажучи, я не можу сказати, що знайомий з деталями.


Автоматичний переклад.
lemmy85
8 міс. тому

Друже lammt850, не бійся, гроші прийдуть нормально, це займає 2-4 дні, а я кілька разів знімав!!!

Загалом я дуже задоволений цим казино!!!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я чекаю вилучення з 16 лютого. Його скасовували більше 5 разів. Минулого разу мені сказали, що ви можете надати неправильну інформацію, але я впевнений, що все правильно, але сьогодні вранці це було скасовано. Я багато разів запитую їх про перевірку мого облікового запису, але вони завжди відповідають, що не потрібно.

Автоматичний переклад.
Theofilos85
8 міс. тому

Коли я йду знімати, я бачу це.

file

Я вже місяць надсилаю їм чат і електронні листи про проблему, але вони дають лише готові відповіді.

У вас ніколи не було проблем??

Автоматичний переклад.
gerasimoskioukas
8 міс. тому

Ні, брате, нічого, жодних проблем уже кілька місяців, як я граю, коли я знімаю протягом 2-4 робочих днів, гроші надходять на рахунок!!

Тепер я не знаю, що відбувається з вами та вищезазначеними людьми!!!

Як подати заявку на зняття коштів? file

Я завжди роблю БАНКІВСЬКИМ ПЕРЕКАЗОМ, а не Visa!!!


Автоматичний переклад.
Theofilos85
8 міс. тому

Коли хтось просить зняти кошти, ви повинні отримати такий електронний лист

file

Це прийшло до вас?

І коли вони вносять ваші гроші, вони надсилають вам цей електронний лист

file

Автоматичний переклад.
Theofilos85
8 міс. тому

Якщо ви не отримуєте електронного листа, очевидно, щось не так

Автоматичний переклад.
Theofilos85
8 міс. тому

Ви також можете заробляти до €500 на день!

Щоб отримати більше грошей, вам потрібно підвищити рівень, і це відбувається під час гри

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я чекаю вилучення з 16 лютого. Його скасовували більше 5 разів. Минулого разу мені сказали, що ви можете надати неправильну інформацію, але я впевнений, що все правильно, але сьогодні вранці це було скасовано. Я багато разів запитую їх про перевірку мого облікового запису, але вони завжди відповідають, що не потрібно.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я бачу, що ви також подали скаргу і чекаєте на відповідь казино. Але ви також згадали, що дзвонили в казино і що у вас є контакт, щоб поговорити з ними безпосередньо.

Отже, у вас є одне зняття, і ви заповнили все, як вам сказали в казино? Повідомте мене, чи інше зняття було скасовано, чи все гаразд. Якби ні, я б обов'язково знову звернувся до казино.

Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Коли я йду знімати, я бачу це.

file

Я вже місяць надсилаю їм чат і електронні листи про проблему, але вони дають лише готові відповіді.

У вас ніколи не було проблем??

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, казино зазвичай іноді вимагають підтвердження депозиту, і знімок екрана змушує мене почуватися так само.

Однак я бачив, що казино відповіло на вашу скаргу та повідомить вас, коли вони розслідують, що відбувається. Тож я вважаю, що нам доведеться набратися терпіння та з’ясувати, що відбувається. Я припускаю, що вони також порекомендують, що вам потрібно зробити, щоб успішно вивести свої гроші.

Я буду тримати кулаки. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
1...6 7 8...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого