ФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

1 рік тому від Radka
|
36133 переглядів 248 відповідей |
|
1...5 6 7...13
donny999
1 рік тому

Я розумію, і тому вважаю, що це неправильно, якщо казино не може дати жодної нормальної відповіді і продовжує повторювати одне й те саме знову і знову. Ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів, але в цьому випадку я не вважаю правильним, якщо казино не реагує і не докладає жодних зусиль для вирішення ситуації.

Однак, якщо ваша ситуація продовжується, обов’язково повідомте нас, оскільки я бачу скаргу.

Чи буде це можливо?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я розумію, і тому вважаю, що це неправильно, якщо казино не може дати жодної нормальної відповіді і продовжує повторювати одне й те саме знову і знову. Ми даємо казино 14 днів для вирішення запиту на зняття коштів, але в цьому випадку я не вважаю правильним, якщо казино не реагує і не докладає жодних зусиль для вирішення ситуації.

Однак, якщо ваша ситуація продовжується, обов’язково повідомте нас, оскільки я бачу скаргу.

Чи буде це можливо?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я не знаю, що дасть скарга


знову відхилено сьомий день поспіль...точнісінько той самий електронний лист....я написав близько 5 електронних листів і не отримав жодної відповіді

-------------------------------------------------- ------

Шановний XXXXXXXX

Ми хотіли б повідомити вам, що ваш запит на зняття коштів у розмірі 800 австралійських доларів не вдалося успішно обробити. Щоб успішно обробити для вас інший запит на зняття коштів, дотримуйтеся наведених нижче інструкцій:

Будь ласка, повторно надішліть зняття з правильними банківськими реквізитами та реквізитами рахунку

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами через чат. З найкращими побажаннями,

Фінансовий відділ QuickWin.com

-------------------------------------------------- ----------------------

майже здаватися, це казино є шахрайством


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я повинен додати, що я також намагався зняти кошти як за допомогою EZEPAY, так і за допомогою монет, але вони відразу відхилили це .... ви повинні використовувати метод, за допомогою якого ви внесли кошти (банківський переказ), і я вже пояснював, як вони відхилили це 7 зараз без будь-яких пояснень


люди, не підходьте до цього казино

Автоматичний переклад.
donny999
1 рік тому

Мій друже, виведення БАНКІВСЬКИМ ПЕРЕКАЗОМ, ти робиш запит на виведення коштів? Якщо так, чи впевнені ви, що вказали правильну інформацію? Хтось зробив помилку, яку ви не помітили, і вони скасували ваше зняття!!!

Особисто я 2 рази, коли виграв 500 і 680 євро, зробив запит на зняття за допомогою БАНКІВСЬКОГО ПЕРЕКАЗУ, і через 3 робочих дні вони внесли гроші...

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я не знаю, що дасть скарга


знову відхилено сьомий день поспіль...точнісінько той самий електронний лист....я написав близько 5 електронних листів і не отримав жодної відповіді

-------------------------------------------------- ------

Шановний XXXXXXXX

Ми хотіли б повідомити вам, що ваш запит на зняття коштів у розмірі 800 австралійських доларів не вдалося успішно обробити. Щоб успішно обробити для вас інший запит на зняття коштів, дотримуйтеся наведених нижче інструкцій:

Будь ласка, повторно надішліть зняття з правильними банківськими реквізитами та реквізитами рахунку

Якщо у вас виникнуть додаткові запитання, будь ласка, зв’яжіться з нами через чат. З найкращими побажаннями,

Фінансовий відділ QuickWin.com

-------------------------------------------------- ----------------------

майже здаватися, це казино є шахрайством


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, це досить дивно. І чи намагалися ви зв'язатися з чатом, як рекомендує казино? Чи повідомили вам у чаті, у чому проблема з вашим запитом, або яку неправильну інформацію ви надали в даних облікового запису?

Що стосується скарги, ми спробуємо допомогти вам, якщо ситуація стане надто складною. Тому, будь ласка, продовжуйте оновлення. 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони також не дають мені моїх грошей. Я зробив депозит за допомогою картки Visa, але вони не мають способу зняття. Тож я спробував банківський переказ із своїм IBAN. Вони скасували мій вихід і сказали спробувати ще раз. Я знаю, що вони грають зі мною, поки я не втрачу терпіння і не розіграю гроші. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
ntozgeo3
1 рік тому

Привіт, ви запитували службу підтримки, чи можна знімати через переказ IBAN? Як довго триває ваша ситуація? Дайте мені знати, щоб я мав кращий огляд.

Автоматичний переклад.
ntozgeo3
1 рік тому

Ви пробували з БАНКІВСЬКИМ ПЕРЕКАЗОМ? file

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

1-3 робочих дні

Я додаю додаткові 3 євро на рахунок національного банку, наприклад, якщо я хочу зняти 200 євро, я готую зняття 203 євро, щоб отримати рівно 200 євро

Тепер я не знаю, скільки беруть інші банки.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

1-3 робочих дні

Я додаю додаткові 3 євро на рахунок національного банку, наприклад, якщо я хочу зняти 200 євро, я готую зняття 203 євро, щоб отримати рівно 200 євро

Тепер я не знаю, скільки беруть інші банки.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я бачив ваш допис, вам не знадобилося багато часу, щоб зняти його банківським переказом, але я відповів ntozgeo3.

у будь-якому випадку, дякую, що поділилися своїм досвідом і намагалися допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Велике спасибі!!!

Крім того, стільки разів, скільки я готував зняття, я одразу отримував електронний лист від QuickWin , у якому говорилося, що ви готові зняти кошти, наприклад, 200 євро, і вони обробляються!!! Чи отримують цей електронний лист діти, які не погоджуються на відмову? Бо якщо ні, щось піде не так!!!

Автоматичний переклад.
Theofilos85
1 рік тому

Хм, я не знаю, подивимося, чи напишуть вони нам щось про це, чи отримали вони електронний лист чи ні.

Ну, ви завжди отримували один, коли знімали кошти? І що там було сказано? Підтвердження того, що відкликання надіслано?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Коли я готувався 2 рази, я отримав електронний лист із повідомленням про те, що ви зробили запит на зняття коштів у розмірі 403 євро, а також фотографію з банківськими реквізитами, які я ввів, і через 3 дні я отримав гроші!!!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Theofilos85
1 рік тому

Я розумію, тому мені цікаво, чи інші гравці мають те саме. Доведеться дочекатися їх відповіді. У будь-якому разі дякую за інформацію.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Так, інші гравці повинні повідомити нам, тому що якщо вони не отримають електронного листа, щось пішло не так, і виведення коштів не відбувається.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

все, що ви отримуєте, — це загальний електронний лист із зазначенням того, що ваші дані про зняття невірні, без будь-якої конкретної інформації


я написав їм 7 разів, просячи надати конкретну інформацію, і не отримав жодної, нуль, нічого....


Я використовував багато онлайн-казино в минулому, і ніколи не мав жодної проблеми з виведенням грошей

це казино навіть не вимагає підтвердження.......


Автоматичний переклад.
1 рік тому

все, що ви отримуєте, — це загальний електронний лист із зазначенням того, що ваші дані про зняття невірні, без будь-якої конкретної інформації


я написав їм 7 разів, просячи надати конкретну інформацію, і не отримав жодної, нуль, нічого....


Я використовував багато онлайн-казино в минулому, і ніколи не мав жодної проблеми з виведенням грошей

це казино навіть не вимагає підтвердження.......


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, ми вже говорили про це. Я не розумію, чому казино не може відповісти, і це для мене загадка.

Однак ви вчинили правильно, подавши скаргу , але я маю зауважити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми зняття коштів.

Тому ми побачимо, до чого прийде наша команда, і сподіваємося, що ваша ситуація буде вирішена якомога швидше. Якщо у вас є щось нове, чи можете ви повідомити нам? Я буду чекати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

через 10 днів це казино нарешті почало здійснювати невеликі платежі в розмірі 800 доларів

Автоматичний переклад.
donny999
1 рік тому

Я радий за вас. Це завжди хороший знак, хоча я впевнений, що ви хотіли б отримати свій виграш швидше, постарайтеся терпіти. Скільки всього ви виграли? Я просто запитую, щоб зрозуміти, скільки часу знадобиться, щоб отримати всю суму, якщо вони надсилають лише 800 за раз.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тож у мене виникла проблема, коли я зробив депозит у казино Quickwin, вони стягнули з мого банківського рахунку депозит, але ніколи не додали його на мій рахунок у казино. Коли я запитав про це, мене бігали 3 дні, сказали, що хтось передзвонить мені через 6 годин, і нічого. Потім, коли я запитав його, мені сказали, що я ніколи не вносив гроші на рахунок, і мої банківські виписки були неправильними, хоча платіж було чітко видно в історії транзакцій мого казино, коли я запитав ще раз, мене завантажили з сайту а потім під час наступного входу моя історія транзакцій зникла й була недоступна. Тому я запитав, чому це сталося, потім мене знову вигнали з сайту, і цього разу мій обліковий запис було вимкнено, а потім я стягнув ще 100 доларів у казино. Зараз я не можу ввійти в свій обліковий запис казино, оскільки його було вимкнено. Я повідомив банк, і вони сказали, що мені потрібно мати справу з казино, оскільки вони не можуть змінити транзакцію, і я не можу спілкуватися з казино, оскільки вони тепер вимкнули мій обліковий запис і заборонили мені вхід у казино, а тепер занесли мене в чорний список усіх своїх інших казино. Усе тому, що я запитав, чому мої гроші не потрапили на мій рахунок у казино, і де був депозит, і їм в основному сказали, що я брехня, що цього ніколи не було, хоча це відображено в моїй історії транзакцій і моїй банківській виписці. Здається, ці казино роблять все, що їм заманеться, зокрема крадуть у своїх клієнтів, а потім звинувачують їх у неправильних діях і намагаються обдурити казино. Що стосується правил казино, здається, що закон не має жодного відношення до казино, оскільки вони діють так, ніби закон до них не застосовується, і вони можуть самостійно допомагати своїм клієнтам у банківських рахунках і брати суму, яку вони хочуть. , і ми не маємо жодних засобів захисту та прав, щоб оскаржити це, і якщо ми матимемо, нас чекає довічна заборона та постійний чорний список для будь-яких інших пов’язаних казино, а банки просто дотримуються того, що каже казино.


Автоматичний переклад.
1...5 6 7...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого