Тож у мене виникла проблема, коли я зробив депозит у казино Quickwin, вони стягнули з мого банківського рахунку депозит, але ніколи не додали його на мій рахунок у казино. Коли я запитав про це, мене бігали 3 дні, сказали, що хтось передзвонить мені через 6 годин, і нічого. Потім, коли я запитав його, мені сказали, що я ніколи не вносив гроші на рахунок, і мої банківські виписки були неправильними, хоча платіж було чітко видно в історії транзакцій мого казино, коли я запитав ще раз, мене завантажили з сайту а потім під час наступного входу моя історія транзакцій зникла й була недоступна. Тому я запитав, чому це сталося, потім мене знову вигнали з сайту, і цього разу мій обліковий запис було вимкнено, а потім я стягнув ще 100 доларів у казино. Зараз я не можу ввійти в свій обліковий запис казино, оскільки його було вимкнено. Я повідомив банк, і вони сказали, що мені потрібно мати справу з казино, оскільки вони не можуть змінити транзакцію, і я не можу спілкуватися з казино, оскільки вони тепер вимкнули мій обліковий запис і заборонили мені вхід у казино, а тепер занесли мене в чорний список усіх своїх інших казино. Усе тому, що я запитав, чому мої гроші не потрапили на мій рахунок у казино, і де був депозит, і їм в основному сказали, що я брехня, що цього ніколи не було, хоча це відображено в моїй історії транзакцій і моїй банківській виписці. Здається, ці казино роблять все, що їм заманеться, зокрема крадуть у своїх клієнтів, а потім звинувачують їх у неправильних діях і намагаються обдурити казино. Що стосується правил казино, здається, що закон не має жодного відношення до казино, оскільки вони діють так, ніби закон до них не застосовується, і вони можуть самостійно допомагати своїм клієнтам у банківських рахунках і брати суму, яку вони хочуть. , і ми не маємо жодних засобів захисту та прав, щоб оскаржити це, і якщо ми матимемо, нас чекає довічна заборона та постійний чорний список для будь-яких інших пов’язаних казино, а банки просто дотримуються того, що каже казино.
So I had a issue when i deposited on the Quickwin casino, they charged my bank account the deposit but never0 added it to my casino account. When I asked about it I was given the run around for 3 days, was ttold that some one would get back to me in 6 hours and nothing. Then when I queried it I was told I never deposited any money into the account and my bank statements were wrong, even though the payment was clearly seen to come through on my casino transaction history, when I questioned again, I was booted from the site and then tthe next time I logged in my transaction history was gone and not accessable. So I asked why that has happend, then I was kicked from the site again and this time my account was disabled, and I then charged another $100 by the casino. I can't login into my casino account now as it has been disabled, i informed the bank and they have said I need to deal with the casino as they cant revese the transaction, and I can't talk to the casino as they have now disabled my account and have banned me from entering the casino, and have now blacklisted me from alltheir other casinos, All because I asked why my money has not hit my casino account, and whe was the deposit, and them basically be told I was lier that it never happened even though it showed in my transaction history and on my bank statement. It seems these casino's cvan do what ever they like which includes stealing from their customers and then accusing them of tthe wrong doing and trying to scam the casinos. So much for Casino regulations, it seems that the law hass no relevance when it comes to casinos, as they act like that the law doesn't apply to them and they can help them selves to their customers bank accounts and take what evr they want, and we don't have any recourse and rights to dispute it, and if we do we face life time bans and permanate blacklisting from any other related casinos, and the banks just follow what ever the casino says .
Автоматичний переклад.