ФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

11 міс. тому від Radka
|
13805 переглядів 193 відповідей |
|
1...4 5 6...10
Додати публікацію
7 міс. тому

Швидке оновлення!

Це казино - справжній жарт!

вони повернули суму на мій рахунок вдруге через 6 днів після другої дати зняття!


новий чат зі службою підтримки


я: так, у мене величезна проблема, ти можеш перевірити мій обліковий запис?

Підтримка: Чим я можу вам допомогти?

я: чи можете ви переглянути мій обліковий запис і перевірити, будь ласка, що не так?

Підтримка: не бачу нічого поганого

я: це величезна проблема з процесом виведення, це було 2 рази, я запитував зняття, зачекав тиждень і побачив, що гроші повертаються на мій рахунок

перший раз служба підтримки сказала мені, що це була помилка вашого платіжного шлюзу

який надіслав мені гроші та з якоїсь причини повернувся на мій рахунок

тоді фінансовий відділ вирішив проігнорувати мій запит і повернув суму на мій рахунок

я просив вдруге і знову!

Підтримка: Наскільки я бачу, зняття було скасовано. Раджу використовувати спосіб оплати банківським переказом. Цей зазвичай працює

я: так, справді, це те, що я просив обидва рази!

підтримка: спосіб оплати, де потрібно вказати IBAN?

я: так двічі.... де фінансовий відділ? чому вони не надсилають електронний лист?

в чому проблема, будь ласка? Ви можете перевести мене у фінансовий відділ?

підтримка: раджу спробувати ще раз, якщо не спрацює, зв’яжіться з нами, і ми перевіримо.

я: ні, ця порада не допоможе, мені потрібна справжня допомога. оскільки ви абсолютно не уявляєте, що відбувається, ви навіть не можете побачити, на який спосіб оплати я просив надіслати свій переказ

підтримка: дякуємо за очікування, ваш запит надіслано до фінансового відділу, після перевірки ви отримаєте повідомлення електронною поштою

я: чи можете ви, будь ласка, зв’язати мене з кимось, хто зможе сказати мені, що саме відбувається з моїми вилученнями?

я: чи можуть вони відновити вилучення? Мені набридло робити це та чекати 5 днів, щоб повернути гроші на мій рахунок без будь-яких електронних листів від вашого фінансового відділу?…

мій iban правильний! де проблема, будь ласка?

підтримка: Чи можу я допомогти вам ще чимось?

я: так, мої запитання, якщо ти можеш на них відповісти

підтримка: як я вже згадував вище, ваш запит надіслано, після перевірки ви отримаєте повідомлення через emal

я: а потім я запитав наступне: чи можуть вони відновити вилучення? Мені набридло робити це й чекати 5 днів, щоб повернути гроші на мій рахунок без будь-яких електронних листів від вашого фінансового відділу?

а ти на це не відповів

я: чи можете ви також надіслати на мою електронну адресу копію цього запиту, будь ласка? що ви відправили у фінансовий відділ?

підтримка: якщо у вас є додаткові запитання, ви можете зв’язатися з support@quickwin.com

я: чи можемо ми також переконатися, що цей запит на зняття буде розглянуто в пріоритеті, будь ласка?

я: схоже, ти більше нічого не хочеш додавати до фінансового відділу... я зв’яжуся зі службою підтримки електронною поштою


так що ви думаєте про таке казино? втретє проситиме вилучення і чекатиме ще тиждень... мені це починає діяти на нерви!


вони навіть не відповідають чітко на мої запитання!

Ви вважаєте, що це правильний спосіб обробки вилучень?


що ви порадите?



Автоматичний переклад.
7 міс. тому

тому я знайшов трохи часу, щоб написати електронний лист

хотів уточнити у вас, хлопці, чи я маю право вимагати підтвердження переказів, оскільки вони заявили, що вони перерахували суму та її повернули.


Привіт

Цей електронний лист призначено фінансовому відділу, а не «підтримці», якої немає

відсутність поваги, яку ви виявляєте до мене, за межами допустимого!

Дуже важливо, щоб ви відповіли на кожне запитання, оскільки це питання зараз обговорюється тут:

https://casino.guru/forum/casinos/quickwin-casino---general-discussion/4#post-71518

Будь ласка, зверніть увагу, що я подбаю про те, щоб зробити вам правильну рекламу, просто пояснюючи свій досвід роботи з вашим «казино», якщо ми дійсно можемо це назвати казино!

Моє перше запитання щодо назви казино: чому воно називається quickwin, а ваш фінансовий відділ не обробляє виграші? Що таке швидке у вашому казино?

2 тижні тому я подав запит на зняття коштів із вашого казино, після 5 днів очікування моє зняття було повернуто на мій рахунок.

Я розпочав розмову в чаті зі службою підтримки, яка повідомила мені, що ваш платіжний процесор ініціював переказ і що його було повернуто до казино через помилку. (У мене є стенограма чату для цього)

Я прошу, щоб ви надали мені підтвердження цієї операції. З датою, моїм номером IBAN і причиною відхилення (тому що, наскільки мені відомо, після ініціювання банківського переказу для повернення назад потрібні тижні!

Я попросив, щоб моє зняття було оброблено в пріоритеті, оскільки ваш платіжний процесор зробив помилку зі свого боку, щоб мій другий запит не зайняв ще 5 днів для «обробки». Моє прохання було повністю проігноровано. - Чому?

– Коли було оброблено другий запит на зняття коштів і чи можете ви надати докази цього?

- Хто дозволяє вам скасувати зняття, яке має повністю чистий IBAN?

– Я не отримував електронного листа від вашого фінансового відділу. чому Вдруге?

Нарешті, чи можете ви вказати, будь ласка, де у ваших положеннях та умовах передбачено, що якщо гравець реєструється у вашому казино, робить депозити, погоджується на 200 безкоштовних обертань (нібито нараховуються щодня протягом 10 днів)

Написано, що якщо він виграє в перший день, він втрачає всі свої майбутні безкоштовні обертання?


Автоматичний переклад.
jimtheglide
7 міс. тому

Привіт, я прочитав ваші електронні листи, які були досить великими. У цьому випадку я б рекомендував вам подати скаргу, і наша команда спробує допомогти вам і розібратися в ситуації більш детально. У електронному листі, який ви надіслали, ви сказали, що ви вже чекали 2 тижні на зняття коштів, і цього достатньо, щоб отримати принаймні обґрунтовану відповідь, чого не сталося.

Тож найрозумніше, як я вже згадував, подати скаргу за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all

Будь ласка, чи можете ви повідомити нам про подальші події чи якщо казино напише чи надасть вам нову інформацію?

Автоматичний переклад.
jimtheglide
7 міс. тому

Привіт! Дозвольте мені коротко підсумувати свої враження в одній відповіді. Я сумніваюся, що третя чи шістдесят сьома спроба зняти так само, як ви робили раніше, є правильною пропозицією, тому що я, наприклад, не знаю, чому вона була відхилена. Б'юся об заклад, що ви теж не знаєте.

Відсутність спілкування на рівні електронної пошти також для мене є загадкою. Я розумію, що персонал, ймовірно, зайнятий або не знає, як реагувати! Я просто думаю вголос, але...

Але ігнорувати електронні листи в цій ситуації погано, і я чудово розумію ваші почуття.

Чи можу я знати, як довго ви намагалися зняти? Якщо я пропустив це, вибачте, будь ласка, нагадайте мені.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

ЗА 2 ТИЖНІ Я ЗАРОБИВ 1400 ЄВРО НА QUICKWIN, І ВОНИ ПОВЕРТАЮТЬ ГРОШІ НА МІЙ РАХУНОК І СКАЖУЮТЬ, ЩО Я ВВЕДУ НЕПРАВИЛЬНИЙ IBAN .. ОДНАК IBAN РЕЄСТРУЄТЬСЯ З КОПІЮВАННЯМ І ВСТАВЛЕННЯМ З МОГО БАНКУ. ВОНИ МЕНЕ ВИЙШЛИ З СЕБЕ ВОНИ ПРОСИТЬ ІДЕНТИФІКАЦІЮ, ЩО Я ЗРОБИВ, ВОНИ ЗНОВУ ПРОСИЛИ МЕНЕ ЗАЧЕКАТИ Я ПРОБУЮ ПРОЦЕС ЗНОВУ І ТЕ САМЕ ДЛЯ IBAN.. Я НАДИСЛАВ ЇМ 10 ЕЛЕКТРОННИХ ПОСИЛ, А ВОНИ НІ ВІДПОВІДЬ.

Автоматичний переклад.
portounakos
7 міс. тому

Привіт! Я перемістив вашу публікацію під казино, про яке йдеться.

Однак, якщо ваша ситуація триває вже два тижні, і ви все ще повторюєте ту саму пісню, я рекомендую подати скаргу. Додаю посилання, за яким його можна відкрити: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola

Що ви скажете, як ви думаєте, чи варто спробувати?

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт усім і дякую за ваші пропозиції щодо подання скарги

але щиро я не хочу змусити вас також втрачати свій час

початкова сума була 156 євро... вчора після того, як вони повернули суму на мій рахунок, я трохи пограв і програв 106 євро; (саме те, що вони хотіли), але я втретє попросив перерахувати 50 євро на мій рахунок...


гроші не проблема, я втрачаю тисячі щороку, я просто хочу переконатися, що вони отримують правильну рекламу того, що вони роблять зі мною та іншими гравцями. Що мене непокоїть, так це те, що вони думають, що можуть сказати тобі до біса! у гарний спосіб.

як я можу атакувати їх законно та вимагати підтвердження передачі? я також маю стенограми чату

безкарність деяких онлайн-казино просто занадто велика; хто може притягнути їх до відповідальності за всі порушення умов і положень, які вони мають, і за подібну гру з процесом виведення коштів?

втручання спільноти в мою справу не вирішить лицемірства, яке практикує це казино.

моя чітка мета — повернути їх рейтинг до 3! саме там, де вони повинні бути. тому що вони не заслуговують нас як клієнтів.

З повагою, якщо до кожного, хто намагається вивести гроші з цього казино, ставляться так, як ми ставимося до нас, новий повний перегляд цього облікового запису, навіть якщо вони пов’язані з іншими казино


Я почну вивчати інші гральні спільноти, щоб продемонструвати їм свою проблему


і буде тримати вас у курсі, як тільки їх фінансовий відділ відповість

я впевнений, що вони не нададуть жодних доказів передачі, хоча!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт! Дозвольте мені коротко підсумувати свої враження в одній відповіді. Я сумніваюся, що третя чи шістдесят сьома спроба зняти так само, як ви робили раніше, є правильною пропозицією, тому що я, наприклад, не знаю, чому вона була відхилена. Б'юся об заклад, що ви теж не знаєте.

Відсутність спілкування на рівні електронної пошти також для мене є загадкою. Я розумію, що персонал, ймовірно, зайнятий або не знає, як реагувати! Я просто думаю вголос, але...

Але ігнорувати електронні листи в цій ситуації погано, і я чудово розумію ваші почуття.

Чи можу я знати, як довго ви намагалися зняти? Якщо я пропустив це, вибачте, будь ласка, нагадайте мені.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, Радко, минуло майже два тижні.

Повернення депозитів на рахунки без будь-якої причини не має сенсу

і коли ви просите про підтримку, вони відповідають: я бачу, що ваш запит на зняття коштів скасовано 🙂

буває, що і я бачу 🙂

тепер причина для мене та для їх підтримки скасувати цей запит є справжньою загадкою!

відсутність пояснень також! Уявіть, що їхня служба підтримки намагається дізнатися, чому її скасовано, і вони не можуть відповісти на це запитання!

хто може?


Quickwin представник? все ще живий? і хотів би знати, що є швидким у цьому казино 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

2 тижні тому мені вдалося переконати fatbosscasino, що їхні умови неправильно написані моєю мовою

у мене було знято 500 євро з безкоштовних обертань

вони вирішили випустити максимум 100 євро (відповідно до умов безкоштовних обертань)

Я продовжував повертатися назад і вперед, пояснюючи помилки в своїх положеннях та умовах, які вони завершили, поповнивши мій рахунок на 300 євро!

і змінив свої умови!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, Радко, минуло майже два тижні.

Повернення депозитів на рахунки без будь-якої причини не має сенсу

і коли ви просите про підтримку, вони відповідають: я бачу, що ваш запит на зняття коштів скасовано 🙂

буває, що і я бачу 🙂

тепер причина для мене та для їх підтримки скасувати цей запит є справжньою загадкою!

відсутність пояснень також! Уявіть, що їхня служба підтримки намагається дізнатися, чому її скасовано, і вони не можуть відповісти на це запитання!

хто може?


Quickwin представник? все ще живий? і хотів би знати, що є швидким у цьому казино 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт!

Що ж, я відчуваю, що мені бракує сил, щоб допомогти вам; нам справді знадобиться репутація для цього... Вибачте.

Як запропонував Джаро, скарга — це фактично останній варіант, який ми маємо для вас. Не турбуйтеся про тайм-менеджмент; ми прагнемо ознайомитися з практикою казино, і ця функція скарги варта того часу. 🙂

Але я ціную ваше ставлення 🙌

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

2 тижні тому мені вдалося переконати fatbosscasino, що їхні умови неправильно написані моєю мовою

у мене було знято 500 євро з безкоштовних обертань

вони вирішили випустити максимум 100 євро (відповідно до умов безкоштовних обертань)

Я продовжував повертатися назад і вперед, пояснюючи помилки в своїх положеннях та умовах, які вони завершили, поповнивши мій рахунок на 300 євро!

і змінив свої умови!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Тож через вашу впертість інші не впадуть з тієї ж скелі! Це багато чого варте, дякую за це.

🐱‍🏍✨🙌

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вони обов'язково повинні вибачитися!

Автоматичний переклад.
Casoom
7 міс. тому

Якщо ви хочете відповісти комусь конкретному, скористайтеся кнопкою «відповісти», гравець отримає сповіщення, і в ланцюжку буде легше орієнтуватися.

У будь-якому випадку, я вважаю, що навіть кредит у розмірі 300 євро – це досить добре, і змінені Умови також здаються достатнім рішенням для мене. Якщо ви не мали на увазі свою відповідь на останні повідомлення.

Ви теж колись тут грали?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Доброго вечора, я особисто вперше грав у цьому казино в неділю 10 вересня, я зняв 503 євро, і я надіслав їм, скільки днів потрібно, щоб гроші надійшли на рахунок, і вони відповіли від 1 до 3 робочих днів... Нарешті гроші надійшли сьогодні, як мені сказали!!!

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Theofilos85
6 міс. тому

привіт Чудово, коли казино виконує те, що обіцяє, тому що це додає довіри.

Однак ви також без проблем пройшли перевірку облікового запису? Скільки тривав процес?

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Доброго вечора, ніякої верифікації я не робив, я їм сказав, чи потрібно це робити, вони сказали, що все одно не потрібно!!!

На 22bet було точно так само, через 6 місяців вони попросили перевірити товар!!!

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Theofilos85
6 міс. тому

Я чітко розумію і запитую з цікавості. Я припускаю, що з часом вам доведеться перевірити в казино, але, очевидно, це був ще не такий великий виграш, щоб вам це було потрібно. Отже, коли ви досягнете етапу перевірки облікового запису, чи можете ви повідомити нам, як це пройшло для вас? 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це казино є шахрайством, я вклав прибл. 300 доларів і отримав значний виграш на слотах.


З тих пір вони продовжують відшкодовувати мої зняття (з яких ви можете зняти лише 800 доларів за раз)

Вони постійно стверджують, що ви вказали неправильні платіжні реквізити, які є неправильними, вони не відповідають на електронні листи, вони не виконують перевірку. Їх ведучі чату дуже важкі та непривітні, вони не доведуть вас до свого фінансового відділу.


Тримайся подалі, я втратив надію коли-небудь повернути хоч цент від цих шахрайств

Автоматичний переклад.
donny999
6 міс. тому

Привіт, як довго триває твоя ситуація, якщо можна запитати? Ви грали з бонусом чи без?

Однак чи запитували ви службу підтримки, що не так із вашими платіжними даними? Дайте мені знати, щоб я дізнався більше про ситуацію.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Доброго вечора, жодного бонусу, я вніс кілька лотів по 100 доларів


Я кілька разів запитував у чаті та електронною поштою до служби підтримки, у чому точна проблема, вони не можуть дати відповіді, усе, що я отримую, це загальний електронний лист щоразу, коли вони відхиляють моє зняття, кажучи, що «мої банківські реквізити неправильні», і вони повертають мої гроші назад на мій рахунок без пояснень


Це відбувається щодня вже майже тиждень....

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого