ФорумКазиноQuickWin Casino - загальне обговорення

QuickWin Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від Radka
|
36346 переглядів 248 відповідей |
|
1...3 4 5...13
1 рік тому

Доброго вечора всім і дякую за оновлення, у вчорашній розмові в їхньому чаті вони сказали мені, що в понеділок ми матимемо розвиток подій, тому я прошу набратися ще трохи терпіння, а потім подати скаргу!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гарного вам дня!

Чесна точка. Чекаємо гарних новин😉🤞🤞! Дякуємо, що тримаєте нас у курсі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора всім, у мене величезне оновлення! Вони зарахували моє сходження нормально і в той час вони сказали! (З невеликою затримкою на один день) Важливо те, що нарешті ідентифікація KYC не потрібна! Дякую за твою допомогу !

Автоматичний переклад.
Ryan123
1 рік тому

Це ідеальне повідомлення. Я радий, що вам нарешті вдалося вирішити цю ситуацію, і я сподіваюся, що ви не будете стикатися з подібними ситуаціями в майбутньому.

Бажаю тобі всього найкращого. 🙂

Автоматичний переклад.
Ryan123
1 рік тому

Привіт Райан, я радий за тебе!

Ви отримали електронний лист із підтвердженням передачі?


На жаль, зі мною ще нічого не сталося, мені сказали, що щось станеться до 17:00, інакше я повинен знову зв’язатися з живим чатом.

Автоматичний переклад.
HGG95
1 рік тому

Привіт, HGG95, так, я отримав електронний лист, і разом з ним я отримав гроші! Сподіваюся, ви скоро отримаєте свій виграш!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, HGG95, так, я отримав електронний лист, і разом з ним я отримав гроші! Сподіваюся, ви скоро отримаєте свій виграш!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Приємно бачити гравців, які підтримують один одного і бажають собі позитиву.

Але я хотів запитати вас, чи залишитеся ви в цьому казино після цього досвіду? Що вам сподобалося, коли ви тут грали? Я просто запитую з цікавості, тому що мені подобається бачити відгуки гравців. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Звичайно, я буду продовжувати грати в казино, плюси в тому, що не потрібна ідентифікація, що є багато варіантів ігор від провідних постачальників! Єдиний недолік, який я бачу, це невелика затримка завантажень, але це не велика проблема!

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

На жаль, зі мною ще нічого не сталося.

Коли я задаю запитання в чаті, я завжди отримую однакові відповіді копіювати та вставляти, а потім я виходжу з системи, і чат закінчується.


Не думаю, що буду продовжувати там грати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення: тепер перевірку активовано, і мене попросили завантажити своє посвідчення особи та зробити селфі. Після того, як я це зробив, я повинен тепер чекати результату перевірки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Звичайно, я буду продовжувати грати в казино, плюси в тому, що не потрібна ідентифікація, що є багато варіантів ігор від провідних постачальників! Єдиний недолік, який я бачу, це невелика затримка завантажень, але це не велика проблема!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будемо сподіватися, що цей невеликий недолік не зросте в майбутньому і ви залишитеся задоволені!

Гарного вам!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення: тепер перевірку активовано, і мене попросили завантажити своє посвідчення особи та зробити селфі. Після того, як я це зробив, я повинен тепер чекати результату перевірки.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Ідучи крок за кроком, я бачу. Поки врешті-решт буде досягнутий прогрес, я залишатимусь оптимістом.

Очевидно, це казино приносить прибуток, але я повністю розумію, що ви оцінили б більшу швидкість. Зачекай!

Проходження перевірки KYC значно підштовхує вас до щасливого кінця! 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт, дякую за підбадьорливі слова.

Мене верифікували відносно швидко після подання мого посвідчення особи.

Сподіваюся, що оплата буде здійснена так само швидко, і я буду тримати вас в курсі! file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення: прийшов електронний лист, а разом з ним і гроші.


Однак я більше не буду робити депозит тут.

Зараз я знімаю свою скаргу і дам відповідну оцінку.

Автоматичний переклад.
HGG95
1 рік тому

Добре, що зрештою все пройшло добре, і казино змогло перевірити вас, і ви отримали свої гроші. Я думаю, що завдяки своєму досвіду ви прийняли відповідне рішення, і виходячи з того, що ви написали, ви уникатимете казино.

Проте я також хотів би подякувати вам за оновлення вашої скарги та хотів би зазначити, що скаргу не можна відкликати лише тому, що ви отримали гроші. У будь-якому разі я з нетерпінням чекаю на ваш відгук про казино.

Просто з цікавості, чи є щось, чим ви задоволені в казино? Як варіант, чи є у вас улюблене казино, у яке ви любите робити депозит? 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене, можливо, дурне запитання до представника казино quickwin

Ви коли-небудь надсилали гроші новому гравцеві без підтвердження? або Чи обробляє ваше казино зняття без перевірки?

чому ви заважаєте нам завантажувати наші документи

Минуло 5 днів, коли я просив смішну суму для казино, і вона все ще не розглядається/очікує?

звернувся до служби підтримки 3 рази, щоб запитати їх про таке:


підтримка:

Я радий підтвердити, що ваше відкликання в черзі на обробку в нашому фінансовому відділі.

Ми прагнемо обробляти запити на зняття коштів протягом приблизно 3 робочих днів, починаючи з наступного дня, коли було зроблено запит, або з дня останнього обробленого зняття.

Зверніть увагу, що цей термін не включає вихідні та державні свята. Після того, як зняття буде оброблено, ви повинні отримати електронний лист від фінансового відділу. Чи можу я ще щось для вас зробити?


Я: так, звичайно

У попередньому чаті зі службою підтримки я попросив надати мені те, що потрібно для підтвердження мого облікового запису, щоб мої зняття коштів не затримувалися. і вони сказали, що мені не потрібно підтверджувати мій обліковий запис і що мене не вимагатимуть цих документів, можете підтвердити, будь ласка?

Підтримка: так,

Будь ласка, зверніть увагу, що будь-які документи, необхідні для перевірки, потрібно надсилати лише через веб-сайт за допомогою вкладки перевірки документів. Ви можете знайти його в розділі «Налаштування => Перевірка» свого облікового запису. Однак після перевірки вашого облікового запису я бачу, що верифікація на даний момент не потрібна, тому документи не потрібні. Якщо перевірку буде розпочато в майбутньому, ви зможете переглянути її на вкладці «Перевірка» свого профілю, яка відобразиться як «Потрібна перевірка», і ви зможете завантажити необхідні документи.

Я:

з вашого досвіду, чи ваше казино коли-небудь обробляло виведення будь-якого нового гравця без його верифікації? перевірка не обов'язкова? для зняття?

підтримка:

Дякуємо за очікування. Наразі я не бачу запитів на підтвердження вашого облікового запису, однак ми зв’яжемося з вами, якщо щось знадобиться в майбутньому.

Я:

я не хочу чекати, поки хтось зв'яжеться зі мною!

я зараз тут з вами, якщо обробити моє зняття коштів, я буду заблокований для майбутньої перевірки, я хочу зробити це зараз


підтримка:

Якщо вас не запитують верифікацію, це означає, що вона вам наразі не потрібна для виходу.


Я:

Щиро дякую, тому що я, можливо, буду подорожувати завтра і не зможу надати підтвердження із завтрашнього дня протягом приблизно місяця. я просто хотів переконатися, що з моїм обліковим записом немає проблем. знову дякую

підтримка:

Якщо це все, я поки що завершу наш сеанс чату, однак, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас знову з будь-якими додатковими запитаннями. Гарного вам відпочинку та приємного проведення часу на нашому сайті!


Тому я все ще чекаю, що станеться з моїм запитом на зняття коштів


Оскільки я подав запит на зняття коштів, мій бонус за перезавантаження було скасовано... добре, я виграв, тому не потрібно перезавантажувати!

мої 20 безкоштовних обертань у моєму обліковому записі також скасовано 🙂 як приємно від них

і мої наступні 180 безкоштовних обертань, які я мав отримати протягом 10 днів, скасовано

після того, як я звернувся до служби підтримки щодо цієї конкретної проблеми, вони порадили мені зв’язатися з ними приблизно через місяць, коли хтось матиме час переглянути тисячі запитів на зняття коштів, які вони отримують щодня, і призупинити їх, щоб запитати документи перевірки, які вони не дозволяють вам надати, навіть якщо ви просите!


Я не впевнений, на якій бізнес-моделі вони ґрунтують свій процес виведення коштів, але для мене як гравця, знаючи, що я програю 19 разів більше 20, я вважаю, що найменше, що ви можете зробити, це виділити когось, крім оренди ігрового програмного забезпечення, щоб забезпечити лише ФАКТИЧНА послуга, яку ви надаєте кожні 20 сеансів... це запит на зняття коштів!


Нарешті, ви знаєте, як вони піднялися з 3 до 9,4 в індексі довіри за 3 місяці з такою кількістю скарг?

file


Автоматичний переклад.
jimtheglide
1 рік тому

Привіт,

Перевірки іноді займають досить багато часу, особливо коли співробітники казино зайняті. Це поширена проблема в різних казино, але це не повинно тривати більше 2 тижнів. Якщо це займе більше 2 тижнів, сміливо надсилайте скаргу через наш веб-сайт.

Так чи інакше, здається, рейтинг казино піднявся на багато! Я перевірив історію рейтингів у нашому бек-офісі, і ви маєте рацію. Я збираюся зв’язатися зі своїм колегою з команди Data і попросити його детальнішого пояснення, оскільки мені теж цікаво 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Даніель

Дякуємо за вашу відповідь і відгук 😉 не турбуйтеся про те, чи отримаєте гроші!

Просто вказую, що онлайн-казино, окрім оренди деякого програмного забезпечення та отримання деяких ліцензій перед відкриттям, має ще щось робити!

як гравець я прошу їх бути тут лише тоді, коли я хочу зняти!

чи можуть виділити більше "працівників" для вилучення та перевірки?

мати 2 або 3 хлопців у чаті в реальному часі не так вже й складно, особливо тому, що вони не роблять нічого іншого, ніж пропонують вам внести суму, щоб отримати бонус (я називаю це продажами)

Тепер знаючи, що вони заважають вам підтвердити свою особу, коли ви це запитуєте

Що вони не перевіряють жодного запиту на зняття коштів до мінімум 5 робочих днів, щоб, ймовірно, скасувати його, повернути ваш обліковий запис і попросити вас завантажити документи для підтвердження

Ні електронних листів для депозитів, ні запитів на зняття коштів

Будь-яке казино, яке намагається підштовхнути вас до скасування зняття коштів, обмеження доступу до базових послуг, як-от завантаження обов’язкових документів для підтвердження, має бути виділене спільнотою. я вважаю, що існує достатньо серйозних і добре відомих казино, щоб уникнути таких казино

Я б не ставив їм таку високу оцінку, але тоді це лише моя кадрова думка. знову вдячний за допомогу спільноти

під час написання цього повідомлення я щойно перевірив, вони повернули кредит на мій рахунок (скасували мій запит на зняття)

ще не отримав жодного електронного листа, просто попросив переказати таку ж суму на мою кредитну картку

і вони ще не вимагають перевірки!


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
jimtheglide
1 рік тому

Швидке оновлення 🙂


я: привіт, чи можете ви перевірити мій обліковий запис, будь ласка? я подав запит на відкликання тиждень тому

сьогодні я дізнався, що його скасовано! тому я знову попросив те саме вилучення

будь ласка, маєте уявлення про те, що відбувається?


підтримка: t Схоже, це сталося через технічну помилку постачальників платежів. Ваше виведення коштів буде оброблено найближчим часом. Ми просимо вибачення за незручності.


я 🙂: велике спасибі, чи можете ви залишити примітку в моєму обліковому записі, щоб зняття коштів було оброблено пріоритетніше над іншими запитами? Справді, я боюся, що доведеться чекати ще 5 робочих днів, щоб обробити виведення?

Підтримка: я можу залишити записку, але я не можу давати обіцянок щодо обробки зняття коштів.


Я: велике спасибі за це, я просто намагаюся, щоб це було оброблено до вихідних

хотів ще раз перевірити, ваше казино не потребує перевірки, чи не так?

також чи можете ви надати більше інформації про те, коли сталася помилка? чи мій запит обробила команда платежів, а потім помилка сталася на стороні постачальника платежів?

тому що під своїм обліковим записом я нічого не бачу. я навіть не бачу початкової дати вилучення

Я також намагаюся уникати чекати вихідних, поки хтось попросить у мене документи для підтвердження. особливо якщо вони обов'язкові!


підтримка:

Ця помилка сталася після обробки, і після цього її було скасовано.


Тож в основному їхній платіжний постачальник настільки швидкий, що повертає платіж, щойно його оброблять, і не займає 2-3 днів, щоб відобразити його на рахунку вашої кредитної картки, вони ловлять його та повертають назад 🙂

І це коли втручається фінансовий відділ 🙂

замість того, щоб повторно обробити ваш запит на зняття коштів і виконати свою роботу, вони вирішують повернути гроші на ваш рахунок у казино!

це повне ЛИЦЕМЕРСТВО! Служба підтримки вибачте за незручності та не може нічого обіцяти, щоб зробити щось щодо їхніх помилок! так що абсолютно марна підтримка також.

Замовкни! жодного електронного листа щодо інциденту, жодних пояснень, повна НЕПОВАГА до гравця!

виглядає як звичайна практика в цьому казино зараз!

Я не граю в казино, щоб почути, як мені говорять, давайте почекаємо і побачимо!


Я хотів би прочитати, де в їхніх умовах передбачено, що якщо ви внесете депозит у їхньому казино та скористаєтеся їхньою вітальною пропозицією: 200 безкоштовних обертань (20 щодня протягом 10 днів)

Що якщо ви виграєте та знімете суму, ви більше не маєте права на отримання щоденних 20 безкоштовних обертань!

це інша проблема, яка у них є.. у всякому разі


Коли у вас починає з’являтися відчуття, що вони говорять вам усе, аби позбутися вас!


Буду тримати вас в курсі подій після вихідних.


Автоматичний переклад.
jimtheglide
1 рік тому

Привіт, Джимтеглайд,

Дякуємо за розуміння. У липні казино мало індекс безпеки 3 через серйозну невирішену скаргу та сумнівні умови. У результаті ми визнали бренд не зовсім безпечним. Однак після того, як команда казино побачила наш огляд, вони негайно вирішили скаргу та прозоро співпрацювали у кожній скарзі. Крім того, у нас була продуктивна дискусія щодо раніше сумнівних умов, і вони ретельно розглянули всі наші занепокоєння. Протягом цього періоду ми також виявили, що вони пов’язані з іншими авторитетними брендами. Цей зв’язок значно підвищив їхній індекс безпеки, оскільки запуск як сольного бренду у 2023 році мав би значно нижчий індекс. Після оновлення та перерахунку всього їх індекс безпеки зріс до 9,5. Хоча подібні ситуації не є поширеними, вони іноді трапляються.


Сподіваюся, це все прояснить. Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас виникнуть запитання.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Швидке оновлення 🙂


я: привіт, чи можете ви перевірити мій обліковий запис, будь ласка? я подав запит на відкликання тиждень тому

сьогодні я дізнався, що його скасовано! тому я знову попросив те саме вилучення

будь ласка, маєте уявлення про те, що відбувається?


підтримка: t Схоже, це сталося через технічну помилку постачальників платежів. Ваше виведення коштів буде оброблено найближчим часом. Ми просимо вибачення за незручності.


я 🙂: велике спасибі, чи можете ви залишити примітку в моєму обліковому записі, щоб зняття коштів було оброблено пріоритетніше над іншими запитами? Справді, я боюся, що доведеться чекати ще 5 робочих днів, щоб обробити виведення?

Підтримка: я можу залишити записку, але я не можу давати обіцянок щодо обробки зняття коштів.


Я: велике спасибі за це, я просто намагаюся, щоб це було оброблено до вихідних

хотів ще раз перевірити, ваше казино не потребує перевірки, чи не так?

також чи можете ви надати більше інформації про те, коли сталася помилка? чи мій запит обробила команда платежів, а потім помилка сталася на стороні постачальника платежів?

тому що під своїм обліковим записом я нічого не бачу. я навіть не бачу початкової дати вилучення

Я також намагаюся уникати чекати вихідних, поки хтось попросить у мене документи для підтвердження. особливо якщо вони обов'язкові!


підтримка:

Ця помилка сталася після обробки, і після цього її було скасовано.


Тож в основному їхній платіжний постачальник настільки швидкий, що повертає платіж, щойно його оброблять, і не займає 2-3 днів, щоб відобразити його на рахунку вашої кредитної картки, вони ловлять його та повертають назад 🙂

І це коли втручається фінансовий відділ 🙂

замість того, щоб повторно обробити ваш запит на зняття коштів і виконати свою роботу, вони вирішують повернути гроші на ваш рахунок у казино!

це повне ЛИЦЕМЕРСТВО! Служба підтримки вибачте за незручності та не може нічого обіцяти, щоб зробити щось щодо їхніх помилок! так що абсолютно марна підтримка також.

Замовкни! жодного електронного листа щодо інциденту, жодних пояснень, повна НЕПОВАГА до гравця!

виглядає як звичайна практика в цьому казино зараз!

Я не граю в казино, щоб почути, як мені говорять, давайте почекаємо і побачимо!


Я хотів би прочитати, де в їхніх умовах передбачено, що якщо ви внесете депозит у їхньому казино та скористаєтеся їхньою вітальною пропозицією: 200 безкоштовних обертань (20 щодня протягом 10 днів)

Що якщо ви виграєте та знімете суму, ви більше не маєте права на отримання щоденних 20 безкоштовних обертань!

це інша проблема, яка у них є.. у всякому разі


Коли у вас починає з’являтися відчуття, що вони говорять вам усе, аби позбутися вас!


Буду тримати вас в курсі подій після вихідних.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Цікаво, чи стикалися ви зі службою підтримки з цим..:

1- «Тож в основному їхній платіжний постачальник настільки швидкий, що вони повертають платіж, щойно його оброблено. Це не займе 2-3 днів, щоб відобразити на рахунку вашої кредитної картки, вони відразу ловлять його та повертають назад 🙂

І це коли втручається фінансовий відділ 🙂"

а також, з цим:

2 – «Мені хотілося б прочитати, де в їхніх положеннях та умовах передбачено, що якщо ви внесете депозит у їхньому казино та скористаєтеся їхньою вітальною пропозицією: 200 безкоштовних обертань (20 щодня протягом 10 днів)

Що якщо ви виграєте та знімете суму, ви більше не маєте права на отримання щоденних 20 безкоштовних обертань!

це інша проблема, яка у них є.. у всякому разі"

Будьте обережні, щоб запитати в казино, я маю на увазі, що будь-яка інформація буде вдячна, оскільки я не можу запитувати від чийогось імені, я думаю, цей «привілей» залишається за вами 😀.


Автоматичний переклад.
1...3 4 5...13
Перейти на сторінкуіз 13 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого