Доброго вечора всім і дякую за оновлення, у вчорашній розмові в їхньому чаті вони сказали мені, що в понеділок ми матимемо розвиток подій, тому я прошу набратися ще трохи терпіння, а потім подати скаргу!
Good evening everyone and thank you for the update, in yesterday's conversation with their live chat they told me that on Monday we will have developments, so I say to be a little more patient and then file a complaint!
Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για την ενημερωση , σε χθεσινη συνομιλια με το live chat τους μου ειπαν οτι την Δευτερα θα εχουμε εξελιξεις οποτε εγω λεω να κανω λιγο υπομονη ακομη και μετα να κανω καταγγελια !
Гарного вам дня!
Чесна точка. Чекаємо гарних новин😉🤞🤞! Дякуємо, що тримаєте нас у курсі.
Good day to you!
Fair point. Waiting for the good news 😉🤞🤞! Thank you for keeping us posted.
Доброго вечора всім, у мене величезне оновлення! Вони зарахували моє сходження нормально і в той час вони сказали! (З невеликою затримкою на один день) Важливо те, що нарешті ідентифікація KYC не потрібна! Дякую за твою допомогу !
Good evening everyone, I have a huge update! They credited my ascension normally and at the time they said! (With a small delay of one day) The important thing is that finally no KYC identification was needed! Thank you for your help !
Καλησπερα σε ολους, εχω τεραστια ενημερωση! Πιστωσαν της αναληψης μου κανονικα και στην ωρα που ειπαν! (Με μια μικρη καθυστερηση μιας μερας) Το σημαντικο ειναι οτι τελικα δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση KYC ! Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια !
Це ідеальне повідомлення. Я радий, що вам нарешті вдалося вирішити цю ситуацію, і я сподіваюся, що ви не будете стикатися з подібними ситуаціями в майбутньому.
Бажаю тобі всього найкращого. 🙂
Now that's a perfect message. I'm glad you finally managed to resolve the situation regarding this and I hope you won't run into similar situations in the future.
I wish you the best of luck. 🙂
Привіт Райан, я радий за тебе!
Ви отримали електронний лист із підтвердженням передачі?
На жаль, зі мною ще нічого не сталося, мені сказали, що щось станеться до 17:00, інакше я повинен знову зв’язатися з живим чатом.
Hello Ryan, I'm happy for you!
Did you receive an email confirming the transfer?
Unfortunately nothing has happened for me yet, I was told something would happen by 5:00 p.m., otherwise I should contact the live chat again.
Hallo Ryan, das freut mich für Sie!
Haben Sie eine E-Mail erhalten mit der Bestätigung der Überweisung?
Bei mir hat sich leider noch nichts getan, man sagte mir es würde sich bis 17:00 Uhr noch was tun, ansonsten sollte ich mich nochmal beim Live-Chat melden.
Привіт, HGG95, так, я отримав електронний лист, і разом з ним я отримав гроші! Сподіваюся, ви скоро отримаєте свій виграш!!
Hi HGG95 yes I received the email and right along with the email I received the money! I hope you get your winnings soon!!
Γεια σου HGG95 ναι ελαβα το εμαιλ και κατευθειαν μαζι με το email ελαβα και τα χρηματα! Ελπιζω να λαβεις και εσυ τα κερδοι σου γρηγορα!!
Привіт, HGG95, так, я отримав електронний лист, і разом з ним я отримав гроші! Сподіваюся, ви скоро отримаєте свій виграш!!
Hi HGG95 yes I received the email and right along with the email I received the money! I hope you get your winnings soon!!
Γεια σου HGG95 ναι ελαβα το εμαιλ και κατευθειαν μαζι με το email ελαβα και τα χρηματα! Ελπιζω να λαβεις και εσυ τα κερδοι σου γρηγορα!!
Приємно бачити гравців, які підтримують один одного і бажають собі позитиву.
Але я хотів запитати вас, чи залишитеся ви в цьому казино після цього досвіду? Що вам сподобалося, коли ви тут грали? Я просто запитую з цікавості, тому що мені подобається бачити відгуки гравців. 😊
It's nice to see players supporting each other and wishing positive things for themselves.
But I wanted to ask you, will you stay with this casino after this experience ? What did you like about it when you played here ? I'm just asking out of curiosity, because I like to see feedback from players. 😊
Звичайно, я буду продовжувати грати в казино, плюси в тому, що не потрібна ідентифікація, що є багато варіантів ігор від провідних постачальників! Єдиний недолік, який я бачу, це невелика затримка завантажень, але це не велика проблема!
Of course I will continue to play at the casino, the positives are that no identification was needed, that there are many options of games from top providers! The only negative I can find is the slight delay in uploads, but that's not a big problem!
Φυσικα και θα συνεχισω να παιζω στο καζινο, στα θετικα ειναι οτι δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση , οτι εχει πολλες επιλογες απο παιχνιδια απο κορυφαιους παροχους ! Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι η μικρη καθυστερηση στις αναληψεις αλλα αυτο δεν ειναι και μεγαλο προβλημα!
На жаль, зі мною ще нічого не сталося.
Коли я задаю запитання в чаті, я завжди отримую однакові відповіді копіювати та вставляти, а потім я виходжу з системи, і чат закінчується.
Не думаю, що буду продовжувати там грати.
Unfortunately nothing has happened for me yet.
When I ask questions in the chat I always get the same copy-paste answers and then I'm logged out and the chat ends.
I don't think I'll continue playing there.
Bei mir hat sich leider noch nichts getan.
Wenn ich im Chat nachfrage bekomme ich immer dieselben Copy-Paste-Antworten und werde dann ausgeloggt und der Chat damit beendet.
Ich denke nicht dass ich dort weiterspielen werde.
Оновлення: тепер перевірку активовано, і мене попросили завантажити своє посвідчення особи та зробити селфі. Після того, як я це зробив, я повинен тепер чекати результату перевірки.
Update: Verification has now been activated and I was asked to upload my ID card and a selfie. After I have done that, I should now wait for the result of the check.
Update: Die Verifizierung wurde nun freigeschaltet und ich wurde gebeten meinen Personalausweis sowie ein Selfie hochzuladen. Nachdem ich das getan habe soll ich nun auf das Ergebnis der Überprüfung warten.
Звичайно, я буду продовжувати грати в казино, плюси в тому, що не потрібна ідентифікація, що є багато варіантів ігор від провідних постачальників! Єдиний недолік, який я бачу, це невелика затримка завантажень, але це не велика проблема!
Of course I will continue to play at the casino, the positives are that no identification was needed, that there are many options of games from top providers! The only negative I can find is the slight delay in uploads, but that's not a big problem!
Φυσικα και θα συνεχισω να παιζω στο καζινο, στα θετικα ειναι οτι δεν χρειαστηκε ταυτοποιηση , οτι εχει πολλες επιλογες απο παιχνιδια απο κορυφαιους παροχους ! Το μονο αρνητικο που μπορω να βρω ειναι η μικρη καθυστερηση στις αναληψεις αλλα αυτο δεν ειναι και μεγαλο προβλημα!
Будемо сподіватися, що цей невеликий недолік не зросте в майбутньому і ви залишитеся задоволені!
Гарного вам!
Let's hope this slight deficiency won't grow in the future and that you remain satisfied there!
Have a good one!
Оновлення: тепер перевірку активовано, і мене попросили завантажити своє посвідчення особи та зробити селфі. Після того, як я це зробив, я повинен тепер чекати результату перевірки.
Update: Verification has now been activated and I was asked to upload my ID card and a selfie. After I have done that, I should now wait for the result of the check.
Update: Die Verifizierung wurde nun freigeschaltet und ich wurde gebeten meinen Personalausweis sowie ein Selfie hochzuladen. Nachdem ich das getan habe soll ich nun auf das Ergebnis der Überprüfung warten.
Привіт.
Ідучи крок за кроком, я бачу. Поки врешті-решт буде досягнутий прогрес, я залишатимусь оптимістом.
Очевидно, це казино приносить прибуток, але я повністю розумію, що ви оцінили б більшу швидкість. Зачекай!
Проходження перевірки KYC значно підштовхує вас до щасливого кінця! 🤞🤞🤞
Hello.
Taking it step by step, I see. As long as progress is eventually achieved, I will remain optimistic.
This casino obviously pays out, but I completely understand you would appreciate greater speed. Hold on!
Passing the KYC verification pushes you toward a happy ending significantly! 🤞🤞🤞
Привіт, дякую за підбадьорливі слова.
Мене верифікували відносно швидко після подання мого посвідчення особи.
Сподіваюся, що оплата буде здійснена так само швидко, і я буду тримати вас в курсі!
Hello, thank you for the encouraging words.
I was verified relatively quickly after submitting my ID.
I hope that the payment will be made just as quickly and I will keep you updated!
Hallo, danke für die aufmunternden Worte.
Ich wurde nach Einreichung meines Ausweises relativ schnell verifiziert.
Ich hoffe dass die Auszahlung ebenso schnell erfolgt und halte Sie auf dem Laufenden!
Оновлення: прийшов електронний лист, а разом з ним і гроші.
Однак я більше не буду робити депозит тут.
Зараз я знімаю свою скаргу і дам відповідну оцінку.
Update: The email arrived and with it the money.
However, I won't make a deposit here again.
I am now withdrawing my complaint and will give an appropriate rating.
Update: E-Mail ist gekommen und damit auch das Geld.
Hier werde ich dennoch nicht nochmal einzahlen.
Meine Beschwerde ziehe ich jetzt zurück und werde eine entsprechende Bewertung abgeben.
Добре, що зрештою все пройшло добре, і казино змогло перевірити вас, і ви отримали свої гроші. Я думаю, що завдяки своєму досвіду ви прийняли відповідне рішення, і виходячи з того, що ви написали, ви уникатимете казино.
Проте я також хотів би подякувати вам за оновлення вашої скарги та хотів би зазначити, що скаргу не можна відкликати лише тому, що ви отримали гроші. У будь-якому разі я з нетерпінням чекаю на ваш відгук про казино.
Просто з цікавості, чи є щось, чим ви задоволені в казино? Як варіант, чи є у вас улюблене казино, у яке ви любите робити депозит? 🙂
It's good that everything worked out well in the end and the casino was able to verify you and you got your money. I think with your experience you made a relevant decision for you and based on what you wrote you will avoid the casino.
However, I would also like to commend you for updating your complaint and I would like to point out that a complaint cannot be withdrawn just because you have received money. Anyway, I will look forward to your review of the casino.
Just out of curiosity, is there anything you were satisfied with in the casino ? Alternatively, do you have a favorite casino that you like to deposit at ? 🙂
У мене, можливо, дурне запитання до представника казино quickwin
Ви коли-небудь надсилали гроші новому гравцеві без підтвердження? або Чи обробляє ваше казино зняття без перевірки?
чому ви заважаєте нам завантажувати наші документи
Минуло 5 днів, коли я просив смішну суму для казино, і вона все ще не розглядається/очікує?
звернувся до служби підтримки 3 рази, щоб запитати їх про таке:
підтримка:
Я радий підтвердити, що ваше відкликання в черзі на обробку в нашому фінансовому відділі.
Ми прагнемо обробляти запити на зняття коштів протягом приблизно 3 робочих днів, починаючи з наступного дня, коли було зроблено запит, або з дня останнього обробленого зняття.
Зверніть увагу, що цей термін не включає вихідні та державні свята. Після того, як зняття буде оброблено, ви повинні отримати електронний лист від фінансового відділу. Чи можу я ще щось для вас зробити?
Я: так, звичайно
У попередньому чаті зі службою підтримки я попросив надати мені те, що потрібно для підтвердження мого облікового запису, щоб мої зняття коштів не затримувалися. і вони сказали, що мені не потрібно підтверджувати мій обліковий запис і що мене не вимагатимуть цих документів, можете підтвердити, будь ласка?
Підтримка: так,
Будь ласка, зверніть увагу, що будь-які документи, необхідні для перевірки, потрібно надсилати лише через веб-сайт за допомогою вкладки перевірки документів. Ви можете знайти його в розділі «Налаштування => Перевірка» свого облікового запису. Однак після перевірки вашого облікового запису я бачу, що верифікація на даний момент не потрібна, тому документи не потрібні. Якщо перевірку буде розпочато в майбутньому, ви зможете переглянути її на вкладці «Перевірка» свого профілю, яка відобразиться як «Потрібна перевірка», і ви зможете завантажити необхідні документи.
Я:
з вашого досвіду, чи ваше казино коли-небудь обробляло виведення будь-якого нового гравця без його верифікації? перевірка не обов'язкова? для зняття?
підтримка:
Дякуємо за очікування. Наразі я не бачу запитів на підтвердження вашого облікового запису, однак ми зв’яжемося з вами, якщо щось знадобиться в майбутньому.
Я:
я не хочу чекати, поки хтось зв'яжеться зі мною!
я зараз тут з вами, якщо обробити моє зняття коштів, я буду заблокований для майбутньої перевірки, я хочу зробити це зараз
підтримка:
Якщо вас не запитують верифікацію, це означає, що вона вам наразі не потрібна для виходу.
Я:
Щиро дякую, тому що я, можливо, буду подорожувати завтра і не зможу надати підтвердження із завтрашнього дня протягом приблизно місяця. я просто хотів переконатися, що з моїм обліковим записом немає проблем. знову дякую
підтримка:
Якщо це все, я поки що завершу наш сеанс чату, однак, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас знову з будь-якими додатковими запитаннями. Гарного вам відпочинку та приємного проведення часу на нашому сайті!
Тому я все ще чекаю, що станеться з моїм запитом на зняття коштів
Оскільки я подав запит на зняття коштів, мій бонус за перезавантаження було скасовано... добре, я виграв, тому не потрібно перезавантажувати!
мої 20 безкоштовних обертань у моєму обліковому записі також скасовано 🙂 як приємно від них
і мої наступні 180 безкоштовних обертань, які я мав отримати протягом 10 днів, скасовано
після того, як я звернувся до служби підтримки щодо цієї конкретної проблеми, вони порадили мені зв’язатися з ними приблизно через місяць, коли хтось матиме час переглянути тисячі запитів на зняття коштів, які вони отримують щодня, і призупинити їх, щоб запитати документи перевірки, які вони не дозволяють вам надати, навіть якщо ви просите!
Я не впевнений, на якій бізнес-моделі вони ґрунтують свій процес виведення коштів, але для мене як гравця, знаючи, що я програю 19 разів більше 20, я вважаю, що найменше, що ви можете зробити, це виділити когось, крім оренди ігрового програмного забезпечення, щоб забезпечити лише ФАКТИЧНА послуга, яку ви надаєте кожні 20 сеансів... це запит на зняття коштів!
Нарешті, ви знаєте, як вони піднялися з 3 до 9,4 в індексі довіри за 3 місяці з такою кількістю скарг?
i have maybe a silly question for the quickwin casino representative
do you ever send money to new player without verification? or Do your casino process withdrawals without verification?
why are you preventing us from uploading our documents
its been 5 days that i have requested a ridiculous amount for a casino and it's still under pending / waiting?
contacted support 3 times to ask them the following:
Support:
I am happy to confirm that your withdrawal is in queue for processing by our Finance Department.
We aim to process withdrawal requests in about 3 business days, from the next day that the request was made, or from the day of the last processed withdrawal.
Please note that this timeframe excludes weekends and public holidays. Once the withdrawal is processed, you should receive an email from the Finance Department. Is there anything else I can do for you?
Me: yes sure
i have requested in a previous chat with the support to provide me with what is needed to verify my account in order not to have my withdrawals delayed. and they said that i did not need to verify my account and that i will not be asked for these documents can you confirm please?
Support: Yes,
Please note that any required documents for verification must only be submitted via the website using the document verification tab. You can find it in the "Settings => Verification" section of your account. However, after checking your account, I see that verification is not needed at the moment, so no documents are needed. If verification is initiated in the future, you will be able to view it in the Verification tab of your profile, which will then show as "Verification Required" and you will then be able to upload the required documents.
Me:
in your experience did your casino ever processed a withdrawal to any new player without verifying him? isn't the verification mandatory? for withdrawals?
Support:
Thank you for waiting, I cannot see any request for verification of your account at this time, however, we will contact you if anything is needed in the future.
Me:
i do not want to wait for someone to contact me!
i am now here with you, if to process my witdrawal i will be blocked for a future verification i want to do it now
Support:
If you are not asked for verification, it means that you do not currently need it to withdraw.
Me:
thanks a lot because i might be travelling tomorrow and will not be able to provide verification starting from tomorrow for a month or so. i wanted just to make sure that my account has no problem. thanks again
Support:
If that is all, I will proceed with ending our chat session for now, however please feel free to contact us again with any further questions. Have a great remainder of your day and enjoy your time on our site!
So i am still waiting to see what will happen with my withdrawal request
Now since i requested a withdrawal, my reload bonus was cancelled... well ok i won, so no need for reload!
my 20 free spins in my account suppressed as well 🙂 how nice from them
and my next 180 free spins that i was supposed to receive over a period of 10 days have been cancelled
after contacting the support about this particular issue, they advised me to contact them in a month or so when someone will have the time to look at the thousand withdrawal requests they receive everyday and pause them to request verification documents they prevent you from providing even if you ask for!
i am not sure on what business model they are basing their withdrawal process, but for me as a player knowing that i loose 19 times over 20, i feel that the least you can do is to allocate someone beside renting a gaming software to provide the only ACTUAL service you are providing once every 20 sessions... that is the withdrawal request!
Finally any idea how they went straight from 3 to 9.4 in the trust index in 3 months with this amount of complaints?
Привіт,
Перевірки іноді займають досить багато часу, особливо коли співробітники казино зайняті. Це поширена проблема в різних казино, але це не повинно тривати більше 2 тижнів. Якщо це займе більше 2 тижнів, сміливо надсилайте скаргу через наш веб-сайт.
Так чи інакше, здається, рейтинг казино піднявся на багато! Я перевірив історію рейтингів у нашому бек-офісі, і ви маєте рацію. Я збираюся зв’язатися зі своїм колегою з команди Data і попросити його детальнішого пояснення, оскільки мені теж цікаво 🙂
Hello,
Verifications sometimes take quite a lot of time, especially when the casino employees are busy. That's a common issue in various casinos, but it shouldn't take more than 2 weeks. If it take more than 2 weeks, feel free to submit a complaint through our website.
Anyway, it seems the casino's rating increased by a lot! I checked the rating history in our back office and you're right. I'm going to contact my colleague from the Data team and ask him for more detailed explanation since I'm curious as well 🙂
Привіт Даніель
Дякуємо за вашу відповідь і відгук 😉 не турбуйтеся про те, чи отримаєте гроші!
Просто вказую, що онлайн-казино, окрім оренди деякого програмного забезпечення та отримання деяких ліцензій перед відкриттям, має ще щось робити!
як гравець я прошу їх бути тут лише тоді, коли я хочу зняти!
чи можуть виділити більше "працівників" для вилучення та перевірки?
мати 2 або 3 хлопців у чаті в реальному часі не так вже й складно, особливо тому, що вони не роблять нічого іншого, ніж пропонують вам внести суму, щоб отримати бонус (я називаю це продажами)
Тепер знаючи, що вони заважають вам підтвердити свою особу, коли ви це запитуєте
Що вони не перевіряють жодного запиту на зняття коштів до мінімум 5 робочих днів, щоб, ймовірно, скасувати його, повернути ваш обліковий запис і попросити вас завантажити документи для підтвердження
Ні електронних листів для депозитів, ні запитів на зняття коштів
Будь-яке казино, яке намагається підштовхнути вас до скасування зняття коштів, обмеження доступу до базових послуг, як-от завантаження обов’язкових документів для підтвердження, має бути виділене спільнотою. я вважаю, що існує достатньо серйозних і добре відомих казино, щоб уникнути таких казино
Я б не ставив їм таку високу оцінку, але тоді це лише моя кадрова думка. знову вдячний за допомогу спільноти
під час написання цього повідомлення я щойно перевірив, вони повернули кредит на мій рахунок (скасували мій запит на зняття)
ще не отримав жодного електронного листа, просто попросив переказати таку ж суму на мою кредитну картку
і вони ще не вимагають перевірки!
Hi Daniel
Thanks for your reply and feedback 😉 not worried about getting or not getting paid!
just pointing that an online casino, except renting some software and obtaining some licenses prior to opening, have noting else to do!
as a player i only request them to be here when i want to withdraw!
can they allocate more "employees" for the withdrawal and verification?
having 2 or 3 guys on a live chat in really not that hard, especially that they do not anything else then suggesting you deposit an amount to get a bonus (i call these Sales )
Now knowing that they prevent you from verifying your identity when you request to
That they do not check any withdrawal request prior to 5 business days minimum, to probably cancel it refund your account and ask you to upload verification papers
No emails for deposits neither withdrawal requests
Any casino that tries to push you into reverting withdrawals, limiting basic services accesses like uploading verification documents that are mandatory should be Highlighted by the community. there is enough serious and well established casinos out there to avoid this kind of casinos i think
I would not give them such a high rating, but then it's just my personnel opinion. appreciate the community help again
while writing this message i just verified, they credited back my account (cancelled my withdrawal request)
didn't receive any email yet, just requested the same amount to be transferred to my credit card
and they still do not require verification!
Швидке оновлення 🙂
я: привіт, чи можете ви перевірити мій обліковий запис, будь ласка? я подав запит на відкликання тиждень тому
сьогодні я дізнався, що його скасовано! тому я знову попросив те саме вилучення
будь ласка, маєте уявлення про те, що відбувається?
підтримка: t Схоже, це сталося через технічну помилку постачальників платежів. Ваше виведення коштів буде оброблено найближчим часом. Ми просимо вибачення за незручності.
я 🙂: велике спасибі, чи можете ви залишити примітку в моєму обліковому записі, щоб зняття коштів було оброблено пріоритетніше над іншими запитами? Справді, я боюся, що доведеться чекати ще 5 робочих днів, щоб обробити виведення?
Підтримка: я можу залишити записку, але я не можу давати обіцянок щодо обробки зняття коштів.
Я: велике спасибі за це, я просто намагаюся, щоб це було оброблено до вихідних
хотів ще раз перевірити, ваше казино не потребує перевірки, чи не так?
також чи можете ви надати більше інформації про те, коли сталася помилка? чи мій запит обробила команда платежів, а потім помилка сталася на стороні постачальника платежів?
тому що під своїм обліковим записом я нічого не бачу. я навіть не бачу початкової дати вилучення
Я також намагаюся уникати чекати вихідних, поки хтось попросить у мене документи для підтвердження. особливо якщо вони обов'язкові!
підтримка:
Ця помилка сталася після обробки, і після цього її було скасовано.
Тож в основному їхній платіжний постачальник настільки швидкий, що повертає платіж, щойно його оброблять, і не займає 2-3 днів, щоб відобразити його на рахунку вашої кредитної картки, вони ловлять його та повертають назад 🙂
І це коли втручається фінансовий відділ 🙂
замість того, щоб повторно обробити ваш запит на зняття коштів і виконати свою роботу, вони вирішують повернути гроші на ваш рахунок у казино!
це повне ЛИЦЕМЕРСТВО! Служба підтримки вибачте за незручності та не може нічого обіцяти, щоб зробити щось щодо їхніх помилок! так що абсолютно марна підтримка також.
Замовкни! жодного електронного листа щодо інциденту, жодних пояснень, повна НЕПОВАГА до гравця!
виглядає як звичайна практика в цьому казино зараз!
Я не граю в казино, щоб почути, як мені говорять, давайте почекаємо і побачимо!
Я хотів би прочитати, де в їхніх умовах передбачено, що якщо ви внесете депозит у їхньому казино та скористаєтеся їхньою вітальною пропозицією: 200 безкоштовних обертань (20 щодня протягом 10 днів)
Що якщо ви виграєте та знімете суму, ви більше не маєте права на отримання щоденних 20 безкоштовних обертань!
це інша проблема, яка у них є.. у всякому разі
Коли у вас починає з’являтися відчуття, що вони говорять вам усе, аби позбутися вас!
Буду тримати вас в курсі подій після вихідних.
Quick update 🙂
me: hello, can you check my account please? i have requested a withdrawal a week ago
today i found that it has been cancelled! so i asked again for the same withdrawal
any idea what is happening please?
support: t This seemed to be due to payment providers technical error. Your withdrawal will be processed in th nearest time. We apologize for the inconvenience.
me 🙂: thanks a lot, can you please leave a note on my account for the withdrawal to be processed in priority over the other requests? indeed i am afraid to have to wait another 5 business days in order to have the withdrawal processed?
Support: I can leave a note but I can not make promises in regards to processing of withdrawal.
Me: thanks a lot for this, i am just trying to have it processed before the weekend
wanted to double check as well, your casino do not require any verification right?
also can you please provide more information on when did the error occur? was my request processed by the payment team and then the error occurred at the payment provider side?
because under my account i can't see anything. i can't even see my original withdrawal date
i am also trying to avoid to wait over the weekend to have someone ask me for verification papers. especially if these are mandatory!
Support:
This error occurred after the processing and it was reverted back after that.
So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂
rather then re processing your withdrawal request and doing his job, they decide to put back the money into your casino account!
this is complete HYPOCRISY! sorry for the inconvenience support says and can't promise anything to do something about their errors! so completely useless support as well.
Shut! no email regarding the incident, no explanation, complete DISRESPECT of the player!
looks like a common practice at this casino now!
i do not play at a casino to hear them tell me let's wait and see!
I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway
When you start to have the feeling that they are telling you anything and everything just to get rid of you!
Will keep you guys updated on what happens after the weekend.
Привіт, Джимтеглайд,
Дякуємо за розуміння. У липні казино мало індекс безпеки 3 через серйозну невирішену скаргу та сумнівні умови. У результаті ми визнали бренд не зовсім безпечним. Однак після того, як команда казино побачила наш огляд, вони негайно вирішили скаргу та прозоро співпрацювали у кожній скарзі. Крім того, у нас була продуктивна дискусія щодо раніше сумнівних умов, і вони ретельно розглянули всі наші занепокоєння. Протягом цього періоду ми також виявили, що вони пов’язані з іншими авторитетними брендами. Цей зв’язок значно підвищив їхній індекс безпеки, оскільки запуск як сольного бренду у 2023 році мав би значно нижчий індекс. Після оновлення та перерахунку всього їх індекс безпеки зріс до 9,5. Хоча подібні ситуації не є поширеними, вони іноді трапляються.
Сподіваюся, це все прояснить. Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас виникнуть запитання.
Hi jimtheglide,
Thank you for your insight. In July, the casino had a safety index of 3 due to a serious unresolved complaint and questionable conditions. As a result, we considered the brand to be not fully safe. However, after the casino team saw our review, they promptly resolved the complaint and cooperated transparently in every complaint. Additionally, we had a productive discussion about the previously questionable conditions, and they thoroughly addressed all our concerns. During this period, we also discovered that they are related to other reputable brands. This relation significantly boosted their safety index, as launching as a solo brand in 2023 would have resulted in a much lower index. After updating and recalculating everything, their safety index increased to 9.5. While situations like this are not common, they do occur occasionally.
I hope this clarifies things. Please let me know if you have any questions.
Швидке оновлення 🙂
я: привіт, чи можете ви перевірити мій обліковий запис, будь ласка? я подав запит на відкликання тиждень тому
сьогодні я дізнався, що його скасовано! тому я знову попросив те саме вилучення
будь ласка, маєте уявлення про те, що відбувається?
підтримка: t Схоже, це сталося через технічну помилку постачальників платежів. Ваше виведення коштів буде оброблено найближчим часом. Ми просимо вибачення за незручності.
я 🙂: велике спасибі, чи можете ви залишити примітку в моєму обліковому записі, щоб зняття коштів було оброблено пріоритетніше над іншими запитами? Справді, я боюся, що доведеться чекати ще 5 робочих днів, щоб обробити виведення?
Підтримка: я можу залишити записку, але я не можу давати обіцянок щодо обробки зняття коштів.
Я: велике спасибі за це, я просто намагаюся, щоб це було оброблено до вихідних
хотів ще раз перевірити, ваше казино не потребує перевірки, чи не так?
також чи можете ви надати більше інформації про те, коли сталася помилка? чи мій запит обробила команда платежів, а потім помилка сталася на стороні постачальника платежів?
тому що під своїм обліковим записом я нічого не бачу. я навіть не бачу початкової дати вилучення
Я також намагаюся уникати чекати вихідних, поки хтось попросить у мене документи для підтвердження. особливо якщо вони обов'язкові!
підтримка:
Ця помилка сталася після обробки, і після цього її було скасовано.
Тож в основному їхній платіжний постачальник настільки швидкий, що повертає платіж, щойно його оброблять, і не займає 2-3 днів, щоб відобразити його на рахунку вашої кредитної картки, вони ловлять його та повертають назад 🙂
І це коли втручається фінансовий відділ 🙂
замість того, щоб повторно обробити ваш запит на зняття коштів і виконати свою роботу, вони вирішують повернути гроші на ваш рахунок у казино!
це повне ЛИЦЕМЕРСТВО! Служба підтримки вибачте за незручності та не може нічого обіцяти, щоб зробити щось щодо їхніх помилок! так що абсолютно марна підтримка також.
Замовкни! жодного електронного листа щодо інциденту, жодних пояснень, повна НЕПОВАГА до гравця!
виглядає як звичайна практика в цьому казино зараз!
Я не граю в казино, щоб почути, як мені говорять, давайте почекаємо і побачимо!
Я хотів би прочитати, де в їхніх умовах передбачено, що якщо ви внесете депозит у їхньому казино та скористаєтеся їхньою вітальною пропозицією: 200 безкоштовних обертань (20 щодня протягом 10 днів)
Що якщо ви виграєте та знімете суму, ви більше не маєте права на отримання щоденних 20 безкоштовних обертань!
це інша проблема, яка у них є.. у всякому разі
Коли у вас починає з’являтися відчуття, що вони говорять вам усе, аби позбутися вас!
Буду тримати вас в курсі подій після вихідних.
Quick update 🙂
me: hello, can you check my account please? i have requested a withdrawal a week ago
today i found that it has been cancelled! so i asked again for the same withdrawal
any idea what is happening please?
support: t This seemed to be due to payment providers technical error. Your withdrawal will be processed in th nearest time. We apologize for the inconvenience.
me 🙂: thanks a lot, can you please leave a note on my account for the withdrawal to be processed in priority over the other requests? indeed i am afraid to have to wait another 5 business days in order to have the withdrawal processed?
Support: I can leave a note but I can not make promises in regards to processing of withdrawal.
Me: thanks a lot for this, i am just trying to have it processed before the weekend
wanted to double check as well, your casino do not require any verification right?
also can you please provide more information on when did the error occur? was my request processed by the payment team and then the error occurred at the payment provider side?
because under my account i can't see anything. i can't even see my original withdrawal date
i am also trying to avoid to wait over the weekend to have someone ask me for verification papers. especially if these are mandatory!
Support:
This error occurred after the processing and it was reverted back after that.
So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂
rather then re processing your withdrawal request and doing his job, they decide to put back the money into your casino account!
this is complete HYPOCRISY! sorry for the inconvenience support says and can't promise anything to do something about their errors! so completely useless support as well.
Shut! no email regarding the incident, no explanation, complete DISRESPECT of the player!
looks like a common practice at this casino now!
i do not play at a casino to hear them tell me let's wait and see!
I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway
When you start to have the feeling that they are telling you anything and everything just to get rid of you!
Will keep you guys updated on what happens after the weekend.
Цікаво, чи стикалися ви зі службою підтримки з цим..:
1- «Тож в основному їхній платіжний постачальник настільки швидкий, що вони повертають платіж, щойно його оброблено. Це не займе 2-3 днів, щоб відобразити на рахунку вашої кредитної картки, вони відразу ловлять його та повертають назад 🙂
І це коли втручається фінансовий відділ 🙂"
а також, з цим:
2 – «Мені хотілося б прочитати, де в їхніх положеннях та умовах передбачено, що якщо ви внесете депозит у їхньому казино та скористаєтеся їхньою вітальною пропозицією: 200 безкоштовних обертань (20 щодня протягом 10 днів)
Що якщо ви виграєте та знімете суму, ви більше не маєте права на отримання щоденних 20 безкоштовних обертань!
це інша проблема, яка у них є.. у всякому разі"
Будьте обережні, щоб запитати в казино, я маю на увазі, що будь-яка інформація буде вдячна, оскільки я не можу запитувати від чийогось імені, я думаю, цей «привілей» залишається за вами 😀.
I wonder whether you confronted the support with this..:
1- "So basically their payment provider are so quick that they revert back the payment as soon as it's processed it doesn't take 2/3 days to reflect on your credit card account they catch it straight and bounce it back 🙂
AND This is when the financial department intervene 🙂"
and also, with this:
2 - "I would love to read where in their terms and conditions it's stipulated that if you deposit in their casino and take advantage of their welcome offer : 200 free spins (20 each day over a period of 10 days)
That if you win and withdraw an amount you are no longer eligible to get your daily 20 free spins!
that's another issue they have.. anyway"
Care to ask at the casino, I mean, any insight is appreciated, since I can't ask on anyone's behalf, I guess this "privilege" remains yours 😀.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.