1 рік тому
Тут ви можете обговорити QueenVegas Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
У Queen Vegas жахливо погана служба підтримки клієнтів, яка жодним чином не відповідає на ваші запитання, але багато говорить поза контекстом. Незвичайно повільно відповідає, як правило, протягом 24-48 годин через чат.
Я грав на сайті майже 8 місяців і кожного разу програвав. Тепер, коли я нарешті виграв невелику суму в 14 000 датських крон. Після довгого очікування я все ще НЕ отримав свої гроші.
Хороша порада - тримайтеся подалі від цього казино!
Hello,
Queen vegas has a terribly bad customer support, which in no way answers your questions but talks a lot out of context. Unusually slow to respond, typically between 24-48 hours via chat.
I have played on the site for almost 8 months and have lost every single time. Now that I have finally won a small amount of DKK 14,000. I have still after a lot of waiting NOT received my money.
Good advice - stay away from this casino!
Hej,
Queen vegas, har et voldsomt dårlig kundesupport, som på ingen måde svare på ens spørgsmål men taler meget udenom. Ualmindelig langsom til, at svare typisk mellem 24- 48 timer via chatten.
Jeg har spillet på siden i snart 8 mdr og har tabt hver eneste gang. Nu hvor jeg endelig har vundet et mindre beløb på 14.000kr. har jeg forsat efter en masse venten IKKE modtaget mine penge.
Et godt råd - hold jer væk fra denne casino!
Привіт, я помітив, що ви вже встигли подати скаргу про свою ситуацію. Мені прикро чути про ваш негативний досвід роботи з казино.
Проте я хотів би запитати, чи грали ви на бонусні чи реальні гроші? Ваш обліковий запис повністю перевірено? Ви внесли гроші тим самим способом, який хочете зняти?
Оскільки казино повільно відповідає на ваші слова, я думаю, ви ще не дізналися нічого нового. Як ви думаєте, чи можете ви повідомити нас, якщо щось зміниться? Я думаю, що гравцям буде корисно побачити, як розвивається ваша ситуація в цьому казино.
Якщо у нас немає чогось нового, нам доведеться чекати та сподіватися, що ситуація вирішиться до вашого задоволення. Бажаю міцних нервів.
Hi, I noticed that you have already managed to file a complaint about your situation. I'm sorry to hear about your negative casino experience.
However, I would like to ask if you played with bonus or real money ? Has your account been fully verified ? Did you deposit money using the same method you want to withdraw ?
Since the casino is slow to reply according to your words, I expect you haven't learned anything new yet. Do you think you could update us if something changes ? I think it might be useful for players to see how your situation is progressing in this casino.
Unless we have something new, we will just have to wait and hope that the situation will be resolved to your satisfaction. I wish you good nerves.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.