10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Puzzle Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Погане казино. Я виграв 1000 євро, але вони не автентифікували мене, щоб я міг зняти гроші. І я зіграв усі свої гроші завдяки їм..
A crappy casino.I won 1000€ and they didn't authenticate me so I could withdraw.and I played all my money because of them..
Ένα άθλιο καζίνο.κερδισα 1000€ και δεν μου έκαναν ταυτοποίηση ώστε να μπορώ να κάνω ανάληψη.και έπαιξα όλα τα χρήματα μου εξαιτία τους..
Привіт, мені дуже шкода чути про цю ситуацію. Я бачу, що ви не змогли підтвердити свій рахунок казино. Скільки часу це зайняло? У чому проблема з документами?
Якщо коли-небудь виникне подібна ситуація, ви можете спробувати зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти. Мені сумно бачити, що гравець у підсумку втрачає свої гроші, тому що цього не повинно було статися. 🙁
Hi, I'm so sorry to hear about this situation. I see you were unable to verify your casino account. How long did it take? What was the problem with the documents?
If there is ever a similar situation, you can try to contact us and we will try to help you. I'm sad to see a player end up losing his money because it shouldn't have happened. 🙁
Протягом 2 днів вони казали мені чекати ідентифікації..Я сказав їм самовиключити мене..оскільки я не міг зняти і я втратив усі свої гроші.
For 2 days they told me to wait for identification..I told them to self-exclude me..since I couldn't withdraw and I lost all my money.
2 μέρες μου λέγανε περιμένετε να γίνει ταυτοποίηση..τους είπα να με κάνουν αυτοαποκλεισμο..αφου δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη και έχασα όλα μου τα χρήματα.
Так що це неприємно, але я б сказав, що два дні – це все ж не так вже й багато для верифікації облікового запису. Казино піклуються, і це важливий процес, тому іноді він може тривати навіть довше. Шкода, що зрештою ви втратили свої гроші, тому що я вірю, що це не повинно було закінчитися таким чином. Однак у багатьох казино процес перевірки займає більше часу, ніж ви згадали, тому, якщо ви опинитеся в тій самій ситуації, вам, ймовірно, доведеться бути обережним, щоб успішно пройти через це, і тоді ви зможете зняти свої гроші.
Сподіваюся, ви більше не потрапите в таку ситуацію і отримаєте лише кращий досвід.
So it's not pleasant, but I would say that two days is still not so much for account verification. Casinos take care and it's an important process so sometimes it can take even longer. It's a shame you lost your money in the end, because I believe it didn't have to end this way. However, in many casinos the verification process takes longer than the time you mentioned, so if you go through the same situation, you will probably have to be careful to go through it successfully and then you can withdraw your money.
I hope you won't run into such a situation again and you will only have better experiences.
Привіт,
Вибачте за незручності, з якими ви зіткнулися в нашому казино. Коли ми перевірили деталі, ви завантажили свою ідентифікаційну картку 24 грудня о 23:00 UTC, тобто в суботу та напередодні Різдва. Ваш документ було оброблено 26 грудня о 02:33, якщо ви вважаєте, що це було Різдво, ми обробили ваш документ дуже швидко. Але, на жаль, оскільки ви завантажили лише одну сторону документа, його було відхилено. Нам шкода, що ви втратили гроші, але обробка KYC з нашого боку була максимально швидкою під час святкових днів.
З найкращими побажаннями,
PuzzleCasino
Hello,
Sorry for the inconvenience that you have faced with our casino. When we checked the details, you uploaded your ID card on 24 December at 11 pm UTC, which is Saturday and Christmas Eve. Your document was processed on 26 December at 02:33 AM, if you consider it was Christmas, we processed your document very quickly. But, unfortunately, since you uploaded only one side of your document, it was declined. We are sorry that you've lost your money, but KYC processing time on our end was as fast as possible during the holiday time.
Best regards,
PuzzleCasino
Як шкода, що ви виграли таку суму, але вам не заплатили, казино нове, вам слід було почекати трохи довше, нові казино потребують деякого часу, щоб перевірити та оплатити, наступного разу, якщо ви збираєтеся там грати знову, перевірте рахунок по-перше, перед депозитом, щоб у вас не було виправдань від казино.
What a shame that you won this amount and were not paid, the casino is new, you should have waited a little longer, new casinos take a while to check and pay, next time if you are going to play there again, check the account first, before deposit, so you will have no excuses from the Casino.
Que pena que ganhou este valor e não foi Pago ,o cassino é novo era pra vc ter esperado um pouco mais, casinos novos demoram um pouco para verificar e pagar, na próxima se for jogar nele de novo ,verica a conta primeiro ,antes de depositar,.assim não terá desculpas da parte do Casino.
Казино, яке виглядає як шахрайство. Я виграв 400 доларів США, і я чекав на виведення більше 15 днів. Ніхто не дає мені рішення в чаті підтримки. Ганьба казино
A Casino that appears to be a scam. I won USD 400, and I have been waiting for the withdrawal for more than 15 days. Nobody gives me a solution in chat support. A shame of a casino
Un Casino que parece ser una estafa. Gane USD 400, y hace mas de 15 dias que espero el retiro. Nadie me da una solucion en el soporte por chat. Una verguenza de casino
15 днів, щоб отримати зняття, добре, що вони надсилають рекламні акції, а я не вношу депозит, яке жахливе казино.
15 days to receive a withdrawal, good thing they send promotions and I don't deposit, what a terrible casino.
15 dias pra receber um saque,ainda bem que eles mandam promoções e não deposito,que péssimo Casino.
Казино, яке виглядає як шахрайство. Я виграв 400 доларів США, і я чекав на виведення більше 15 днів. Ніхто не дає мені рішення в чаті підтримки. Ганьба казино
A Casino that appears to be a scam. I won USD 400, and I have been waiting for the withdrawal for more than 15 days. Nobody gives me a solution in chat support. A shame of a casino
Un Casino que parece ser una estafa. Gane USD 400, y hace mas de 15 dias que espero el retiro. Nadie me da una solucion en el soporte por chat. Una verguenza de casino
Якщо можна запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Ви думали подати скаргу? Наша команда обов'язково розгляне вашу справу. Будь ласка, дайте нам знати, коли ви вирішите подати його.
Is your account fully verified at this casino, if I may ask? Did you consider to file a complaint? Our team will surely look into your case. Let us know, whenever you decide to submit one, please.
Привіт, я бачу, що ви успішно подали скаргу , я радий за вас. Наша команда обов'язково зробить все можливе, щоб вирішити цю проблему.
Отже, це ваше перше зняття, так? Сподіваємось, наша команда з розгляду скарг зможе зв’язатися з казино, щоб вони могли з’ясувати, що насправді може спричинити цю затримку вашого платежу. Будь ласка, повідомте нас і інформуйте нас про будь-які зміни щодо вашого виведення коштів.
Hey, I can see you have successfully submitted the complaint, I am glad for you. Our team will surely do their best to solve this issue.
So it is your first withdrawal, right? Hopefully our complaint team will be able to get in touch with the casino, so they can find out what could cause this delay of your payment, actually. Please let us know, and keep us updated about any changes regarding your withdrawal.
На жаль, вам ніхто не відповість. Я не можу пояснити, що зараз відбувається в цьому казино.
Я грав у Qassino і все ще маю 2900 євро на своєму рахунку. Це не було виплачено протягом 5 тижнів.
До 15 березня 2024 року підтримка була надзвичайно корисною і не було жодних проблем. Після цього радіомовчання. Крім того, раніше завжди розглядалися всі скарги, а зараз ніхто не відповідає.
Мабуть, наразі щось серйозно не так із Casino Group.
Я сподіваюся, що вони візьмуть проблеми під контроль і що ми всі нарешті отримаємо свої гроші. Я можу собі уявити, що зараз абсолютно ніхто не отримує виплати від цієї групи казино
Unfortunately, no one will answer you. I can't explain what's going on in this casino right now.
I played at Qassino and still have €2900 in my account. This hasn't been paid out for 5 weeks.
Until March 15, 2024, the support was super helpful and there were no problems. After that, radio silence. Also, all complaints were always processed before, but now no one is responding.
There must be something seriously wrong with the Casino Group at the moment.
I hope that they get the problems under control and that we all finally get our money. I can well imagine that currently absolutely no one is receiving a payout from this casino group
Dir wird leider keiner antworten. Ich kann mir nicht erklären, was in diesem casino aktuell los ist.
Ich habe bei Qassino gespielt und noch 2900€ auf meinem Account. Diese werden seit 5 Wochen nicht ausgezahlt.
Bis auf um 15.03.2024 war der Support super hilfsbereit und es gab keine Probleme. Danach Funkstille. Auch wurden vorher immer alle Beschwerden bearbeitet, jetzt reagiert keiner mehr.
Da muss bei der Casino Gruppe ordentlich was falsch laufen aktuell.
ich hoffe, dass sie die Probleme in den Griff bekommen und wir alle endlich unser Geld erhalten. Ich kann mir gut vorstellen, dass aktuell absolut niemand eine Auszahlung von dieser Casino Gruppe erhält
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.