ФорумКазиноPuzzle Casino - загальне обговорення

Puzzle Casino - загальне обговорення

4 міс. тому від ulaspars
|
985 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
4 міс. тому
Тут ви можете обговорити Puzzle Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 міс. тому

Погане казино. Я виграв 1000 євро, але вони не автентифікували мене, щоб я міг зняти гроші. І я зіграв усі свої гроші завдяки їм..

Автоматичний переклад.
Panagiotis2728
4 міс. тому

Привіт, мені дуже шкода чути про цю ситуацію. Я бачу, що ви не змогли підтвердити свій рахунок казино. Скільки часу це зайняло? У чому проблема з документами?

Якщо коли-небудь виникне подібна ситуація, ви можете спробувати зв'язатися з нами, і ми спробуємо вам допомогти. Мені сумно бачити, що гравець у підсумку втрачає свої гроші, тому що цього не повинно було статися. 🙁

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Протягом 2 днів вони казали мені чекати ідентифікації..Я сказав їм самовиключити мене..оскільки я не міг зняти і я втратив усі свої гроші.

Автоматичний переклад.
Panagiotis2728
4 міс. тому

Так що це неприємно, але я б сказав, що два дні – це все ж не так вже й багато для верифікації облікового запису. Казино піклуються, і це важливий процес, тому іноді він може тривати навіть довше. Шкода, що зрештою ви втратили свої гроші, тому що я вірю, що це не повинно було закінчитися таким чином. Однак у багатьох казино процес перевірки займає більше часу, ніж ви згадали, тому, якщо ви опинитеся в тій самій ситуації, вам, ймовірно, доведеться бути обережним, щоб успішно пройти через це, і тоді ви зможете зняти свої гроші.

Сподіваюся, ви більше не потрапите в таку ситуацію і отримаєте лише кращий досвід.

Автоматичний переклад.
Panagiotis2728
4 міс. тому

Привіт,

Вибачте за незручності, з якими ви зіткнулися в нашому казино. Коли ми перевірили деталі, ви завантажили свою ідентифікаційну картку 24 грудня о 23:00 UTC, тобто в суботу та напередодні Різдва. Ваш документ було оброблено 26 грудня о 02:33, якщо ви вважаєте, що це було Різдво, ми обробили ваш документ дуже швидко. Але, на жаль, оскільки ви завантажили лише одну сторону документа, його було відхилено. Нам шкода, що ви втратили гроші, але обробка KYC з нашого боку була максимально швидкою під час святкових днів.

З найкращими побажаннями,

PuzzleCasino


Автоматичний переклад.
Panagiotis2728
4 міс. тому

Як шкода, що ви виграли таку суму, але вам не заплатили, казино нове, вам слід було почекати трохи довше, нові казино потребують деякого часу, щоб перевірити та оплатити, наступного разу, якщо ви збираєтеся там грати знову, перевірте рахунок по-перше, перед депозитом, щоб у вас не було виправдань від казино.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Казино, яке виглядає як шахрайство. Я виграв 400 доларів США, і я чекав на виведення більше 15 днів. Ніхто не дає мені рішення в чаті підтримки. Ганьба казино

Автоматичний переклад.
pablofco1
3 тиж. тому

15 днів, щоб отримати зняття, добре, що вони надсилають рекламні акції, а я не вношу депозит, яке жахливе казино.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Казино, яке виглядає як шахрайство. Я виграв 400 доларів США, і я чекав на виведення більше 15 днів. Ніхто не дає мені рішення в чаті підтримки. Ганьба казино

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Якщо можна запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино? Ви думали подати скаргу? Наша команда обов'язково розгляне вашу справу. Будь ласка, дайте нам знати, коли ви вирішите подати його.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

так Мій обліковий запис повністю перевірено. Де я можу завантажити скаргу?

Автоматичний переклад.
pablofco1
3 тиж. тому

Привіт, я бачу, що ви успішно подали скаргу , я радий за вас. Наша команда обов'язково зробить все можливе, щоб вирішити цю проблему.

Отже, це ваше перше зняття, так? Сподіваємось, наша команда з розгляду скарг зможе зв’язатися з казино, щоб вони могли з’ясувати, що насправді може спричинити цю затримку вашого платежу. Будь ласка, повідомте нас і інформуйте нас про будь-які зміни щодо вашого виведення коштів.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
pablofco1
3 тиж. тому

На жаль, вам ніхто не відповість. Я не можу пояснити, що зараз відбувається в цьому казино.

Я грав у Qassino і все ще маю 2900 євро на своєму рахунку. Це не було виплачено протягом 5 тижнів.

До 15 березня 2024 року підтримка була надзвичайно корисною і не було жодних проблем. Після цього радіомовчання. Крім того, раніше завжди розглядалися всі скарги, а зараз ніхто не відповідає.

Мабуть, наразі щось серйозно не так із Casino Group.

Я сподіваюся, що вони візьмуть проблеми під контроль і що ми всі нарешті отримаємо свої гроші. Я можу собі уявити, що зараз абсолютно ніхто не отримує виплати від цієї групи казино

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чи не повинен регулятор втручатися в ці випадки?

Автоматичний переклад.
pablofco1
3 тиж. тому

Я вже подала туди скаргу. Але поки нічого не сталося.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого