ФорумКазиноPure Casino - загальне обговорення

Pure Casino - загальне обговорення

2 р. тому від cobra562
|
4621 переглядів 19 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Pure Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Мені сказали, що я виграв приз у розмірі 250,00, але я його не бачив. Надсилаю свої документи, але вони одразу повертаються, кажучи, що не можу надіслати. Я зробив 35,00, але вони взяли 39,00 без попередження. Якщо я не бачу виграшу Я виграв, я збираюся змусити банк повернути заставу. Оскільки я не погодився, 39,00, лише 35,00. Не грайте тут. Вас обдурять, якщо ви ще цього не зробили. Якщо я отримаю приз, який вони стверджують, що я виграв. Я відредагує мій відгук. Але наразі я думаю, що вони мене обманули. Але це призведе до протидії одним телефонним дзвінком

Автоматичний переклад.
cobra562
2 р. тому

Привіт,

Мені важко зрозуміти, що сталося. 🤔

Я думаю, що найкраще спершу зосередитися на верифікації, якщо ви не верифіковані, зняття не буде.

То що з вашими документами, будь ласка? Ви їх надіслали і що? Можливо, електронний лист не доставлено?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зараз я злюся. Я надсилав свій рахунок за кабельне телебачення 3 рази. Вони постійно кажуть, що не отримали його. BS, я відчуваю, що він бреше

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ці хлопці відстойні. Я надсилав свої документи 4 рази і отримав це.


Доставка невдала для цих отримувачів або груп:

Підтримка Pure Casino (support@purecasino.co)

Поштовий клієнт надіслав це повідомлення з голими рядками, які не можна надіслати через команду DATA протоколу SMTP, а система отримання не підтримує BDAT.

Як хтось може надіслати документи цим хлопцям. Це нормально, наступного тижня, якщо я не отримаю те, що вони кажуть, що я виграв, ми змусимо банк скасувати мій депозит. Оскільки було 35.00, але вони взяли 39.00, тому я виграю. Тож продовжуйте возитися з я. Подивіться, що сталося

Автоматичний переклад.
cobra562
2 р. тому

Привіт,

Я припускаю, що це має бути .com:

file

Я б спробував обидві електронні адреси.

Якщо не допомогло, можна подати ще одну скаргу.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вже подала скаргу. У них є чотири дні, щоб надіслати мені все, що, на мою думку, вони хочуть, або я збираюся зв’язатися зі своїм банком і повернути стягнення, яке я вніс, назад на свій рахунок. Я не буду грати в це лайно з цими людьми.. Я зробив те саме з казино lucky duck. Отже, якщо вони хочуть мене обдурити? Добре, вони теж це отримають (на хер)

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
cobra562
2 р. тому

Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти, хоча зараз у казино дуже погана репутація. 🤔

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Отримав це сьогодні та перерахував 250,00, і вони нарешті схвалили мої документи


Сподіваюся, ви в безпеці та здорові.


Дякуємо, що надіслали необхідні документи.

На ваш рахунок зараховано приз.


Бажаю тобі успіхів!

Будь ласка, не соромтеся зв’язуватися зі мною в нашому чаті в прямому ефірі, щоб дізнатися все, що вам може знадобитися :)


Несса

VIP менеджер

Чисте казино

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякуємо, що надіслали необхідні документи.


Зауважте, що їх уже схвалено, і ваш обліковий запис буде схвалено

відповідно оновлений.


З будь-якими додатковими запитаннями звертайтеся до свого менеджера облікового запису або

агент підтримки.


З повагою


Це також було від них нарешті. Побачимо, що станеться

Автоматичний переклад.
cobra562
2 р. тому

Ну, зрештою, це міг би бути хороший оборот.

Схрещені пальці! 🤞👍

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Учора ввечері увійшов до свого облікового запису на цьому сайті. Моє відкликання знаходиться в області відкликання, напис "очікує". Я збираюся дати йому ще тиждень, а потім зателефоную в свій банк і скасую зроблений депозит. Тоді вони можуть взяти ці гроші, і ви знаєте, що вони можуть з ними зробити

Автоматичний переклад.
cobra562
2 р. тому

Здається, я знаю 🙂.

Було б приємно незабаром почути від вас інформацію про прогрес.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Досі нічого. Не схоже, що я його отримаю

Автоматичний переклад.
cobra562
2 р. тому

Схоже, команда скарги ще не змогла зв’язатися з казино.

Згоден, боюся, це виглядає не дуже добре. Ну дуже погана слава підходить 🙁.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Зачекайте, поки вони дізнаються, що робить мій банк


Автоматичний переклад.
cobra562
2 р. тому

можливо повернення платежу?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

я щойно отримав свого заступника

Автоматичний переклад.
cobra562
2 р. тому

Добре, добре знати! Це було досить швидко, чи не так?

Яке інше казино ви збираєтеся спробувати?

Автоматичний переклад.
cobra562
1 рік тому

Отже, скільки часу знадобилося, щоб отримати ваше зняття? Оскільки всі ваші документи перевірили? У мене вже більше місяця. Кажуть, на початку наступного тижня його розішлють. Я просто в стресі. Мені дуже потрібні ці гроші. І точно не враховував, що для «можливого отримання» цих грошей знадобилося півтора місяця або більше. Розчарування

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого