2 р. тому
Тут ви можете обговорити Pure Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мені сказали, що я виграв приз у розмірі 250,00, але я його не бачив. Надсилаю свої документи, але вони одразу повертаються, кажучи, що не можу надіслати. Я зробив 35,00, але вони взяли 39,00 без попередження. Якщо я не бачу виграшу Я виграв, я збираюся змусити банк повернути заставу. Оскільки я не погодився, 39,00, лише 35,00. Не грайте тут. Вас обдурять, якщо ви ще цього не зробили. Якщо я отримаю приз, який вони стверджують, що я виграв. Я відредагує мій відгук. Але наразі я думаю, що вони мене обманули. Але це призведе до протидії одним телефонним дзвінком
Was told I won 250.00 prize,but I haven't seen it.Sending my docs,but they bounce right back saying can't send.I did 35.00 dep but they took 39.00 with no warning.If I don't see the win I won,I'm going to have bank reverse the dep.Since I didn't ok 39.00 only 35.00.Dont play here.you will get screwed if u haven't allready.If I get the prize they claim I won.I will edit my review.But for now I think they scamed me.But it will back fire with 1 phone call
Привіт,
Мені важко зрозуміти, що сталося. 🤔
Я думаю, що найкраще спершу зосередитися на верифікації, якщо ви не верифіковані, зняття не буде.
То що з вашими документами, будь ласка? Ви їх надіслали і що? Можливо, електронний лист не доставлено?
Hello,
I find it hard to understand what has happened. 🤔
I think it would be best to focus on the verification first, unless you're verified, there will be no withdrawals.
So what's the matter with your documents, please? You sent those and what? The email was not delivered, maybe?
Ці хлопці відстойні. Я надсилав свої документи 4 рази і отримав це.
Доставка невдала для цих отримувачів або груп:
Підтримка Pure Casino (support@purecasino.co)
Поштовий клієнт надіслав це повідомлення з голими рядками, які не можна надіслати через команду DATA протоколу SMTP, а система отримання не підтримує BDAT.
Як хтось може надіслати документи цим хлопцям. Це нормально, наступного тижня, якщо я не отримаю те, що вони кажуть, що я виграв, ми змусимо банк скасувати мій депозит. Оскільки було 35.00, але вони взяли 39.00, тому я виграю. Тож продовжуйте возитися з я. Подивіться, що сталося
These guys suck.i have sent my documents 4 times and get this.
Delivery has failed to these recipients or groups:
Pure Casino Support (support@purecasino.co)
The mail client submitted this message with bare line feeds, which cannot be sent via SMTP protocol DATA command and receiving system does not support BDAT.
How can anyone send documents to these guys.Thats ok next week if I don't get what they say I won,we will have bank reverse my dep.Since it was 35.00 but they took 39.00 so I will win.So keep messing with me.See what happends
Привіт,
Я припускаю, що це має бути .com:
Я б спробував обидві електронні адреси.
Якщо не допомогло, можна подати ще одну скаргу.
Hello,
I guess that it's supposed to be .com:
I would try both email addresses.
If it does not help, you can submit another complaint.
Вже подала скаргу. У них є чотири дні, щоб надіслати мені все, що, на мою думку, вони хочуть, або я збираюся зв’язатися зі своїм банком і повернути стягнення, яке я вніс, назад на свій рахунок. Я не буду грати в це лайно з цими людьми.. Я зробив те саме з казино lucky duck. Отже, якщо вони хочуть мене обдурити? Добре, вони теж це отримають (на хер)
Already submitted a complaint. They have four days to send me whatever I suppose they want or I'm going to be contacting my bank and have the charge that I deposited reversed back into my account. I wont play this shit with these people..Did same thing to lucky duck casino.So if they want to screw me? Well they will get it too (screwed)
Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти, хоча зараз у казино дуже погана репутація. 🤔
I hope we will be able to help you, even though the casino has now a very bad reputation. 🤔
Отримав це сьогодні та перерахував 250,00, і вони нарешті схвалили мої документи
Сподіваюся, ви в безпеці та здорові.
Дякуємо, що надіслали необхідні документи.
На ваш рахунок зараховано приз.
Бажаю тобі успіхів!
Будь ласка, не соромтеся зв’язуватися зі мною в нашому чаті в прямому ефірі, щоб дізнатися все, що вам може знадобитися :)
Несса
VIP менеджер
Чисте казино
Got this today and cashed out the 250.00 and they did approve my docs finally
I hope you are safe and well.
Thank you for sending in the required documents.
Your account has been credited with a prize.
I wish you best of luck!
Please do not hesitate to contact me our our live chat for anything you might need:)
Nessa
VIP Manager
Pure Casino
Дякуємо, що надіслали необхідні документи.
Зауважте, що їх уже схвалено, і ваш обліковий запис буде схвалено
відповідно оновлений.
З будь-якими додатковими запитаннями звертайтеся до свого менеджера облікового запису або
агент підтримки.
З повагою
Це також було від них нарешті. Побачимо, що станеться
Thank you for sending in your required documentation.
Please note that they have now been approved and your account will be
updated accordingly.
For any additional questions, please contact your account manager or
support agent.
Sincerely,
This was also from them finally.will see what happends
Ну, зрештою, це міг би бути хороший оборот.
Схрещені пальці! 🤞👍
Well, that could be a good turnover after all.
Finger crossed! 🤞👍
Учора ввечері увійшов до свого облікового запису на цьому сайті. Моє відкликання знаходиться в області відкликання, напис "очікує". Я збираюся дати йому ще тиждень, а потім зателефоную в свій банк і скасую зроблений депозит. Тоді вони можуть взяти ці гроші, і ви знаєте, що вони можуть з ними зробити
Logged into my account on this site last night. My withdrawal is in the withdrawal area saying pending. I'm going to give him just another week and then I'm going to call my bank and reverse the deposit I made. Then they can take that money and you know what they can do with it
Здається, я знаю 🙂.
Було б приємно незабаром почути від вас інформацію про прогрес.
I think I know 🙂.
Would be nice to hear from you soon regarding the progress.
Схоже, команда скарги ще не змогла зв’язатися з казино.
Згоден, боюся, це виглядає не дуже добре. Ну дуже погана слава підходить 🙁.
Seems that the complaint team has not been able to reach the casino yet.
I agree, this does not look pretty good, I'm afraid. Well, the very bad reputation fits 🙁.
Добре, добре знати! Це було досить швидко, чи не так?
Яке інше казино ви збираєтеся спробувати?
Fine, good to know! Was quite a fast one, wasn't it?
Any other casino you are going to try?
Отже, скільки часу знадобилося, щоб отримати ваше зняття? Оскільки всі ваші документи перевірили? У мене вже більше місяця. Кажуть, на початку наступного тижня його розішлють. Я просто в стресі. Мені дуже потрібні ці гроші. І точно не враховував, що для «можливого отримання» цих грошей знадобилося півтора місяця або більше. Розчарування
So how long did it take to receive your withdrawal? Since all your documents were verified? It's been over a month for me. They say it will be sent out the beginning of next week. I'm just stressed out. I really need this money. And definitely did not account for it taking a month and a half or longer to "Possibly receive" this money. Frustrating
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.