ФорумКазиноPulsz: Вони шахрайство?

Pulsz: Вони шахрайство?

2 р. тому від Retardo67
|
4114 переглядів 6 відповідей |
|
2 р. тому

Тож пройшло приблизно 2 тижні з тих пір, як я вирішив викупити свій SC (фішки підмітання). Я надсилав численні електронні листи, завантажував документи, що підлягають перевірці, і скарги, вони фактично звільнили мене, не маючи можливості зібрати мій виграш. Вони надіслали посилання для повторної подачі документів, що призвело до замороженої сторінки підтвердження обличчя, яка не розпізнає моє обличчя, що унеможливлює підтвердження мене та отримання мого виграшу. Я в повній розгубленості. Що мені робити, щоб стягнути свої зобов’язання?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Retardo67
2 р. тому

Привіт, дуже прикро, що ви обрали таке казино. Він має дуже погану репутацію - будь ласка, перевірте самі. Це казино працює без ліцензії, тому є невелика ймовірність, що у них буде позитивна мотивація розглянути вашу скаргу.

Не соромтеся подати скаргу тут . Не впевнені, що казино співпрацюватиме, в цьому випадку проконсультуйтеся з будь-яким юристом з достатнім досвідом роботи з гральним бізнесом.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене виникли проблеми з верифікацією в онлайн-казино Pulsz. Я надіслав усі запити лише для того, щоб отримати відповідь: імена не збігаються, минув час для документів тощо. Усі відповіді, які я отримав у зв’язку з моїми документами, є неправильними, і я дуже засмучений. Я не знаю, чи я хочу викупити свої гроші, і це те, що заважає мені їх отримати чи що. Це так засмучує, і я хотів би спочатку прочитати відгуки, перш ніж отримати гроші на цьому сайті.

Автоматичний переклад.
lisatkm
2 р. тому

Привіт lisatkm!

на жаль, у цьому випадку можливо, що казино просто намагається засмутити вас, відхиляючи ваші документи знову і знову, щоб змусити вас здатися. 🙁.

На жаль, немає органу ліцензування, до якого можна звернутися, і, чесно кажучи, я не вірю, що ми також зможемо допомогти. Мати справу з таким зомбі-казино, мабуть, просто марна трата часу. Кілька останніх скарг були проігноровані. Перевірте самі:

https://casino.guru/complaints/unresolved

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Погане місце для зберігання інформації про банківський рахунок. Це казино Pulsz взяло гроші з мого банківського рахунку без мого дозволу. Я не можу отримати їх по телефону Немає служби підтримки клієнтів. Листи без відповіді

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так вони!! Довелося закрити свій банківський рахунок. Обережно. Не віриться, що це в Google Play

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Погане місце для зберігання інформації про банківський рахунок. Це казино Pulsz взяло гроші з мого банківського рахунку без мого дозволу. Я не можу отримати їх по телефону Немає служби підтримки клієнтів. Листи без відповіді

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ви зверталися до свого банку? У мене була та сама проблема, але гроші взяло не казино, а лише одержувач.

Транзакцію зламали, і вона не мала нічого спільного з казино – у моєму випадку.

Я раджу вам зв’язатися зі своїм банком і повідомити про транзакцію для перевірки безпеки.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого