Привіт, я чекаю 4 дні, щоб підтвердити свій обліковий запис. Я надіслав електронний лист Pulp Casino про підтвердження, але досі не отримав відповіді.
Я виграв майже 2 тисячі фунтів стерлінгів і, прочитавши ці огляди, не вірю, що побачу ні копійки! ТРИМАЙСЯ ПОДАЛІ!!!!
Hi, I’ve been waiting 4 days to get my account verified. I’ve emailed Pulp Casino chasing verification and to date had no reply.
I’ve won nearly £2k and after reading these reviews don’t believe I will being seeing a penny of it! STAY AWAY!!!!
Здравствуйте,
погані новини. Останню скаргу закрили як невирішену, оскільки казино на неї не відреагувало.
Думаю, цим все сказано 🙁
Будь ласка, будь ласка, будь-які оновлення з вашого боку?
Hello,
bad news. The last complaint was closed as unresolved because the casino did not react to it.
I think that that says everything 🙁
Any update from your side, please?
Привіт, минулої середи мене підтвердили, і моє зняття все ще очікує на розгляд. Я запитав це сьогодні через чат, і мені сказали, що мій запит було передано до "Команди платежів", і я отримаю оновлення електронною поштою - поки нічого! Завтра знову буду гнатися…
Спасибі
Hi, I got verified last Wednesday and my withdrawal is still pending. I queried it today via live chat and was told my query had been passed onto the ‘Payments Team’ and I would receive an email update - nothing yet! I will chase again tomorrow…
Thanks
Привіт,
Я б переслідував їх кожен день.
Незважаючи на те, як це може виглядати зараз, не соромтеся надсилати свою скаргу. Кожна скарга має певну мету і може зацікавити когось іншого. Принаймні інші можуть бути попереджені.
¨ Тримайте нас в курсі, будь ласка.
Hi,
I'd chase them each day.
Despite how it may look now, feel free to submit your complaint. Each complaint serves a purpose and may catch anybody else interest. At least the others may be warned.
¨Keep us posted, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.