ФорумКазиноPulp Casino - загальне обговорення

Pulp Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від Mattyc
|
15494 переглядів 62 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, я чекаю 4 дні, щоб підтвердити свій обліковий запис. Я надіслав електронний лист Pulp Casino про підтвердження, але досі не отримав відповіді.

Я виграв майже 2 тисячі фунтів стерлінгів і, прочитавши ці огляди, не вірю, що побачу ні копійки! ТРИМАЙСЯ ПОДАЛІ!!!!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте,

погані новини. Останню скаргу закрили як невирішену, оскільки казино на неї не відреагувало.

Думаю, цим все сказано 🙁

Будь ласка, будь ласка, будь-які оновлення з вашого боку?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, минулої середи мене підтвердили, і моє зняття все ще очікує на розгляд. Я запитав це сьогодні через чат, і мені сказали, що мій запит було передано до "Команди платежів", і я отримаю оновлення електронною поштою - поки нічого! Завтра знову буду гнатися…

Спасибі


Автоматичний переклад.
natklass70
2 р. тому

Привіт,

Я б переслідував їх кожен день.

Незважаючи на те, як це може виглядати зараз, не соромтеся надсилати свою скаргу. Кожна скарга має певну мету і може зацікавити когось іншого. Принаймні інші можуть бути попереджені.

¨ Тримайте нас в курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого