ФорумКазиноPulp Casino - загальне обговорення

Pulp Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Mattyc
|
15916 переглядів 62 відповідей |
|
12 3 4
Daniel
2 р. тому

Так, дуже дивно, вони також повернули 700, які прийшли вчора. Вони досі не отримали жодних доказів мультибухгалтерського обліку, що також дуже дратує. У мене було 5700 в очікуванні виведення.

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Здравствуйте,

це, ймовірно, тому, що ми дали Pulp Casino деякий час, щоб приєднатися до скарги, і у них залишилося майже 6 годин, щоб зробити це.

Можливо, ми вже отримали деяку інформацію, яку потрібно перевірити.

Скоро побачимо.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я розмовляв з ними вчора, і вони сказали, що вони знову перевірять інформацію, але це нічого не означає, ми завжди надішлемо вам електронною поштою пізніше тощо і ніколи нічого не отримаєте. Сподіваюся, ви можете взяти участь і розібратися в цьому

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Позитивно, що останні кілька скарг щодо будь-яких затримок платежів були закриті як вирішені.

Я б трохи почекала, якщо вони співпрацюватимуть, є хороший шанс, що ми зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони закрили мій обліковий запис, я не маю надії на те, що вони розберуться, якщо хтось інший не залучиться, щоб допомогти

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я щойно розмовляв з ними знову, і вони не можуть надати мені жодних доказів багаторазового обліку. Вони повернули мені 700 і, як хтось сказав, це дивно. Тож вони винні мені ще 5000

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Тому навіть якщо вони просто звинуватили вас у чомусь теоретичному на даному етапі, тому що вони не можуть надати жодних доказів, це все одно рішення повернути вам ваш депозит замість виплати виграшу...

Будьте впевнені, що ми також вимагали будь-яких підказок чи доказів.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

то як нам далі йти далі? Тут має бути рішення, щоб упорядкувати це

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я маю змогу повернути свій виграш, якщо я не зробив нічого поганого

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Я думаю, що нашій команді з розгляду скарг буде дуже важко поговорити з казино, враховуючи їхню погану репутацію. Як я вже сказав, дуже дивно, що вони повернули депозити, якщо вважають, що у вас є кілька рахунків і є докази про це. У цьому випадку у них не буде підстав для повернення депозитів.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Чи можна щось зробити тоді

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Здравствуйте,

Я б сказав, що краще було б дочекатися відповіді казино. Нам безумовно потрібно дізнатися їхню точку зору і, що ще важливіше, їхні докази.

Боюся, ми повинні почекати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

ви зверталися до них за цією інформацією? Тепер я нічого від них не отримую

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Здравствуйте,

Я вірю, що маємо або збираємося. Це стандартна процедура, особливо якщо казино звинувачує гравців у створенні кількох облікових записів.

Здається, це займає багато часу з Pulp Casino 🙁.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за наполегливу роботу. Я ціную це, з нетерпінням чекаю, що вони повинні зробити

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, я чекаю 4 дні, щоб підтвердити свій обліковий запис. Я надіслав електронний лист Pulp Casino про підтвердження, але досі не отримав відповіді.

Я виграв майже 2 тисячі фунтів стерлінгів і, прочитавши ці огляди, не вірю, що побачу ні копійки! ТРИМАЙСЯ ПОДАЛІ!!!!

Автоматичний переклад.
natklass70
2 р. тому

Здравствуйте,

Я б сказав, що 4 дні в цьому випадку не так вже й багато. Чесно кажучи, ви маєте рацію, що Pulp Casino зараз не дуже хороший вибір.

А як щодо живого чату? Я можу уявити, що це також не велика допомога, чи правильно я?

Ви завжди можете подати скаргу , щоб інші побачили, як там все працює, принаймні, якщо ми не зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую за наполегливу роботу. Я ціную це, з нетерпінням чекаю, що вони повинні зробити

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я бачу, що ми чекаємо реакції казино.

Що ж, будемо сподіватися, що ми чогось навчимося.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Дякую за Вашу відповідь. Я зачекаю ще кілька днів, щоб перевірити, чи я пройду підтвердження – я думаю, що мені доведеться проковтнути втрату (£2500)….

Я надішлю скаргу і подивлюся, чи можу я повернути внесені гроші?


Автоматичний переклад.
natklass70
2 р. тому

Привіт, проблем немає.

скажімо, почекаємо до понеділка, ми домовимося про це?

Якщо казино відповість на іншу поточну скаргу , то, мабуть, має певний сенс подати вашу власну скаргу, якщо ні – боюся, це також не буде дуже добре для вас, боюся...


Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого