Я зняв гроші 18 днів тому, а pulp casino все ще чекав. Через 3 дні мені повідомили, коли я отримаю гроші, але так і не отримав їх, а потім мені сказали, що вони оброблені, а потім знову очікують. Жахливе обслуговування та жахливе обслуговування клієнтів у чатах жарт, що все, що вони роблять, переходить до чогось іншого, від кого ти повинен чекати відповіді, і ніколи не отримаєш. Не користуйтеся цим казино!
I made my withdrawal 18 days ago with pulp casino still waiting.Getting told 3 days when I would have my money and never got them to then be told it has been processed and then it pending again.Awful service and awful customer service the live chats a joke everything they do goes to something else who you have to wait on an answer with and you never get one. Don’t use this casino !
Здравствуйте,
чи знаєте ви, чи хтось із вашої родини міг би зареєструватися в цьому казино?
Тому що найпоширенішою причиною звинувачення в кількох облікових записах є одна і та сама IP + те саме домогосподарство.
Hello,
do you have any idea if anybody from your household could register in this casino?
Because the most common reason for the multi-account accusation seems to be the same IP + same household.
Взагалі ніхто не буде грати в азартні ігри в будинку, оскільки я живу сам, тому це неможливо, і я б ні в що не вірив. Пульп казино має сказати. Кількість виправдань, які вони використали, смішна
Nobody at all would be gambling in the house hold as I live on my own so it’s impossible also I wouldn’t believe anything. Pulp casino have to say. The number of excuses they have used is ridiculous
Розумію.
Тоді ми повинні чекати казино, оскільки команда скарги дала їм тиждень, щоб надати нам докази.
I see.
Then we have to wait for the casino since the complaint team gave them a week to provide us with proof.
Тепер вони кажуть, що повертають мені 700 депозитів, з яких я почав. Вони взагалі не відповідають на мої повідомлення, які я прошу надати докази «багатообліку»
Я б радив усім триматися подалі від цих, найбільших шахраїв, які я коли-небудь бачив. Не могли б ви зв’язатися зі мною в одній із Ваших команд, щоб швидше отримати відповіді.
They’re now saying they’re giving me a refund of 700 deposit that I started with. They won’t reply at all to my messages I’ve ask for evidence of the "multi accounting "
I would advise everyone to keep away from these,biggest scam I have ever seen.Could you put me in touch with one of Your team to get the replies quicker.
Здравствуйте,
Будь ласка, перешліть цю інформацію безпосередньо в ланцюжок скарг. Я тим часом повідомлю свого колегу.
Hello,
Please forward this information to the complaint thread directly. I will inform my colleague in the meantime.
Таймер не впливає на можливість розміщення нової інформації до скарги.
Будь ласка, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
Якщо це не працює взагалі, вийдіть із системи, а потім увійдіть знову.
Тоді спробуйте ще раз додати це оновлення до своєї скарги. Дайте мені знати, якщо це допомогло, будь ласка.
The timer does not affect the ability to post a piece of new information to the complaint.
Please use this link: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4
If it does not work at all, please log off and then log on again.
Then try to put this update to your complaint once more. Let me know if it helped, please.
добре.
Я вже сповістив команду з розгляду скарг. Зараз це не повинно займати багато часу.
Дякую.
Good.
I notified the complaint team already. It should not take much time now.
Thank you.
Раді допомогти. 🙂
Сподіваюся, все буде добре працювати. Якщо вам щось потрібно, просто запишіть це тут 😀.
Happy to help. 🙂
Hope it will all work well. If you need anything, just write it down here 😀.
Я все ще чекаю радка, я просто хочу розібратися в цьому і отримати гроші, які вони винні, у мене достатньо доказів, щоб довести, що я нічого не зробив
Still waiting radka I just want to get this sorted and get the money they owe I have enough evidence to prove I’ve done nothing
Вибачте, але команда з розгляду скарг має ще більше 6 днів, щоб відповісти. Я не сказав, що ми вирішимо вашу справу миттєво. Я повідомив команду про ваше оновлення та проблему з доступом до вашої скарги.
Будь ласка, наберіться терпіння, сотні гравців у такій же ситуації, ми не можемо допомогти всім вам одночасно.
Я сподіваюся, ви розумієте.
I'm sorry but the complaint team still has more than 6 days to respond. I did not say we will solve your case instantly. I notified the team about your update and the problem with accessing your complaint.
Please be patient, there are hundreds of players in the same situation, we can't help all of you at the same time.
I hope you understand.
Тепер вони кажуть, що повертають мені 700 депозитів, з яких я почав. Вони взагалі не відповідають на мої повідомлення, які я прошу надати докази «багатообліку»
Я б радив усім триматися подалі від цих, найбільших шахраїв, які я коли-небудь бачив. Не могли б ви зв’язатися зі мною в одній із Ваших команд, щоб швидше отримати відповіді.
They’re now saying they’re giving me a refund of 700 deposit that I started with. They won’t reply at all to my messages I’ve ask for evidence of the "multi accounting "
I would advise everyone to keep away from these,biggest scam I have ever seen.Could you put me in touch with one of Your team to get the replies quicker.
Це досить цікаво. Я ніколи не чув про казино, яке б заявляло, з одного боку, що гравець має кілька облікових записів, але з іншого боку, вони були б готові повернути депозити. Це звучить дивно, якщо чесно.
That's quite interesting. I've never heard about a casino who would claim on one side that a player has multiple accounts, but on the other hand, they'd be willing to refund the deposits. That sounds strange to be honest.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.