ГоловнаФорумКазиноPulp Casino - загальне обговорення

Pulp Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від Mattyc
|
18 735 переглядів 62 відповідей |
|
1 2 34

Людина.. Коли я читаю це. Сподіваюся, ви, хлопці, отримаєте свої речі. Бажаю вам удачі в цьому!

Автоматичний переклад.

Я зняв гроші 18 днів тому, а pulp casino все ще чекав. Через 3 дні мені повідомили, коли я отримаю гроші, але так і не отримав їх, а потім мені сказали, що вони оброблені, а потім знову очікують. Жахливе обслуговування та жахливе обслуговування клієнтів у чатах жарт, що все, що вони роблять, переходить до чогось іншого, від кого ти повинен чекати відповіді, і ніколи не отримаєш. Не користуйтеся цим казино!

Автоматичний переклад.

Ну, подивимося, чи і як вони відреагують на вашу скаргу.

У будь-якому випадку, ви перевірили наші попередження? 🙁

file


Автоматичний переклад.

Мабуть, мій обліковий запис заблоковано для кількох облікових записів. Вони винні мені вивести 5700, зараз це 19-й день

Автоматичний переклад.
Anon12

Здравствуйте,

чи знаєте ви, чи хтось із вашої родини міг би зареєструватися в цьому казино?

Тому що найпоширенішою причиною звинувачення в кількох облікових записах є одна і та сама IP + те саме домогосподарство.


Автоматичний переклад.

Взагалі ніхто не буде грати в азартні ігри в будинку, оскільки я живу сам, тому це неможливо, і я б ні в що не вірив. Пульп казино має сказати. Кількість виправдань, які вони використали, смішна

Автоматичний переклад.
Anon12

Розумію.

Тоді ми повинні чекати казино, оскільки команда скарги дала їм тиждень, щоб надати нам докази.


Автоматичний переклад.

Тепер вони кажуть, що повертають мені 700 депозитів, з яких я почав. Вони взагалі не відповідають на мої повідомлення, які я прошу надати докази «багатообліку»

Я б радив усім триматися подалі від цих, найбільших шахраїв, які я коли-небудь бачив. Не могли б ви зв’язатися зі мною в одній із Ваших команд, щоб швидше отримати відповіді.

Автоматичний переклад.
Anon12

Здравствуйте,

Будь ласка, перешліть цю інформацію безпосередньо в ланцюжок скарг. Я тим часом повідомлю свого колегу.


Автоматичний переклад.

Здравствуйте

я намагався, і це не дозволяє мені передати це своїй команді та змусити їх зв'язатися зі мною взагалі

Автоматичний переклад.

на свою скаргу я все ще чекаю від вас відповіді

Автоматичний переклад.
Anon12

Таймер не впливає на можливість розміщення нової інформації до скарги.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Якщо це не працює взагалі, вийдіть із системи, а потім увійдіть знову.

Тоді спробуйте ще раз додати це оновлення до своєї скарги. Дайте мені знати, якщо це допомогло, будь ласка.


Змінено
Автоматичний переклад.

Відсортовано дякую

Не могли б ви залучити до нього члена вашої команди, щоб ми могли запустити м’яч

Спасибі

Автоматичний переклад.
Anon12

добре.

Я вже сповістив команду з розгляду скарг. Зараз це не повинно займати багато часу.

Дякую.

Автоматичний переклад.

Дякую, друже

зламане обслуговування клієнтів від вас 👍

Автоматичний переклад.
Anon12

Раді допомогти. 🙂

Сподіваюся, все буде добре працювати. Якщо вам щось потрібно, просто запишіть це тут 😀.

Автоматичний переклад.

Ще не отримав відповіді

Автоматичний переклад.

Я все ще чекаю радка, я просто хочу розібратися в цьому і отримати гроші, які вони винні, у мене достатньо доказів, щоб довести, що я нічого не зробив

Автоматичний переклад.
Anon12

Вибачте, але команда з розгляду скарг має ще більше 6 днів, щоб відповісти. Я не сказав, що ми вирішимо вашу справу миттєво. Я повідомив команду про ваше оновлення та проблему з доступом до вашої скарги.

Будь ласка, наберіться терпіння, сотні гравців у такій же ситуації, ми не можемо допомогти всім вам одночасно.

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.

Тепер вони кажуть, що повертають мені 700 депозитів, з яких я почав. Вони взагалі не відповідають на мої повідомлення, які я прошу надати докази «багатообліку»

Я б радив усім триматися подалі від цих, найбільших шахраїв, які я коли-небудь бачив. Не могли б ви зв’язатися зі мною в одній із Ваших команд, щоб швидше отримати відповіді.

Автоматичний переклад.

Це досить цікаво. Я ніколи не чув про казино, яке б заявляло, з одного боку, що гравець має кілька облікових записів, але з іншого боку, вони були б готові повернути депозити. Це звучить дивно, якщо чесно.

Автоматичний переклад.

Я все ще чекаю відповіді. Залишився 1 день, щоб відповісти

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого