ФорумКазиноPulp Casino - загальне обговорення

Pulp Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Mattyc
|
15488 переглядів 62 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
2 р. тому

Людина.. Коли я читаю це. Сподіваюся, ви, хлопці, отримаєте свої речі. Бажаю вам удачі в цьому!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зняв гроші 18 днів тому, а pulp casino все ще чекав. Через 3 дні мені повідомили, коли я отримаю гроші, але так і не отримав їх, а потім мені сказали, що вони оброблені, а потім знову очікують. Жахливе обслуговування та жахливе обслуговування клієнтів у чатах жарт, що все, що вони роблять, переходить до чогось іншого, від кого ти повинен чекати відповіді, і ніколи не отримаєш. Не користуйтеся цим казино!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ну, подивимося, чи і як вони відреагують на вашу скаргу.

У будь-якому випадку, ви перевірили наші попередження? 🙁

file


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мабуть, мій обліковий запис заблоковано для кількох облікових записів. Вони винні мені вивести 5700, зараз це 19-й день

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Здравствуйте,

чи знаєте ви, чи хтось із вашої родини міг би зареєструватися в цьому казино?

Тому що найпоширенішою причиною звинувачення в кількох облікових записах є одна і та сама IP + те саме домогосподарство.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Взагалі ніхто не буде грати в азартні ігри в будинку, оскільки я живу сам, тому це неможливо, і я б ні в що не вірив. Пульп казино має сказати. Кількість виправдань, які вони використали, смішна

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Розумію.

Тоді ми повинні чекати казино, оскільки команда скарги дала їм тиждень, щоб надати нам докази.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер вони кажуть, що повертають мені 700 депозитів, з яких я почав. Вони взагалі не відповідають на мої повідомлення, які я прошу надати докази «багатообліку»

Я б радив усім триматися подалі від цих, найбільших шахраїв, які я коли-небудь бачив. Не могли б ви зв’язатися зі мною в одній із Ваших команд, щоб швидше отримати відповіді.

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Здравствуйте,

Будь ласка, перешліть цю інформацію безпосередньо в ланцюжок скарг. Я тим часом повідомлю свого колегу.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Здравствуйте

я намагався, і це не дозволяє мені передати це своїй команді та змусити їх зв'язатися зі мною взагалі

Автоматичний переклад.
2 р. тому

на свою скаргу я все ще чекаю від вас відповіді

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Таймер не впливає на можливість розміщення нової інформації до скарги.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/pulp-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-4

Якщо це не працює взагалі, вийдіть із системи, а потім увійдіть знову.

Тоді спробуйте ще раз додати це оновлення до своєї скарги. Дайте мені знати, якщо це допомогло, будь ласка.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Відсортовано дякую

Не могли б ви залучити до нього члена вашої команди, щоб ми могли запустити м’яч

Спасибі

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

добре.

Я вже сповістив команду з розгляду скарг. Зараз це не повинно займати багато часу.

Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую, друже

зламане обслуговування клієнтів від вас 👍

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Раді допомогти. 🙂

Сподіваюся, все буде добре працювати. Якщо вам щось потрібно, просто запишіть це тут 😀.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ще не отримав відповіді

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я все ще чекаю радка, я просто хочу розібратися в цьому і отримати гроші, які вони винні, у мене достатньо доказів, щоб довести, що я нічого не зробив

Автоматичний переклад.
Anon12
2 р. тому

Вибачте, але команда з розгляду скарг має ще більше 6 днів, щоб відповісти. Я не сказав, що ми вирішимо вашу справу миттєво. Я повідомив команду про ваше оновлення та проблему з доступом до вашої скарги.

Будь ласка, наберіться терпіння, сотні гравців у такій же ситуації, ми не можемо допомогти всім вам одночасно.

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тепер вони кажуть, що повертають мені 700 депозитів, з яких я почав. Вони взагалі не відповідають на мої повідомлення, які я прошу надати докази «багатообліку»

Я б радив усім триматися подалі від цих, найбільших шахраїв, які я коли-небудь бачив. Не могли б ви зв’язатися зі мною в одній із Ваших команд, щоб швидше отримати відповіді.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це досить цікаво. Я ніколи не чув про казино, яке б заявляло, з одного боку, що гравець має кілька облікових записів, але з іншого боку, вони були б готові повернути депозити. Це звучить дивно, якщо чесно.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я все ще чекаю відповіді. Залишився 1 день, щоб відповісти

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого