2 р. тому
Тут ви можете обговорити Pulp Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт усім. Я чекаю, поки мій обліковий запис буде підтверджено, а потім зроблю виведення. Посилаючись на огляди, я не думаю, що цей сайт пов’язаний з максимальними виграшами, він виглядає інакше, але в одному з оглядів згадується, що прогрес не збережено. Це дуже дивно і сталося зі мною з Лігою справедливості та Фіном, що завгодно. Однак на інших сайтах такого ніколи не було, лише в цьому казино. Схрестивши пальці, мій вихід є успішним…
Hi all. I’m waiting for my account to be verified and then will make a withdrawl. With reference to the reviews, I don’t think this site is linked to maximal wins, it looks different but another one of the reviews mentions progress not been saved. This is very strange and happened to me with justice league and Finn swirly whatever. It has never happened on other sites though, just this pulp casino. Fingers crossed my withdrawl is successful here…
Поки що все виглядає добре, обліковий запис перевірено та оброблено виведення 600 фунтів стерлінгів. Оновлюю, коли приїдуть, і залишимо відгук. Обслуговування клієнтів і статус kyc було добре і легко. Сподіваюся, це може бути хорошим варіантом казино, оскільки у них є кілька хороших слотів і хороший веб-сайт.
All looking good so far, account verified and £600 withdrawal processed. Will update when arrives and leave a review. Customer service and kyc status was all good and easy. Hopefully this could be a good casino option as they have some good slots and a good website.
Хороший день,
Ми дуже раді цій новині і завжди онлайн, щоб допомогти нашим клієнтам.
Гарного дня, якщо у вас виникнуть проблеми, будь ласка, повідомте нас.
Команда Pulpcasino
Good day,
We are really happy to here this news and always online to help our clients.
Have a good day, in case you do have any problems ,please let us know.
Pulpcasino Team
Спасибі за ваш відгук. Сподіваюся, скоро ви отримаєте виведення 🙂
Thank you for your feedback. I hope you'll get your withdrawal soon 🙂
Це 3 депозити, які я зробив у Pulp Casino, я сподіваюся, що ви отримаєте свої гроші незабаром, але, на мою думку, вони не заслуговують на довіру
These are the 3 deposits I made to Pulp Casino I hope you get your money and soon but they are in my opinion untrustworthy
Виведення все ще очікує, у чаті сказали, що я отримаю гроші протягом 5 робочих днів. Я дуже сподіваюся, що так, вони продовжують пропонувати мені якісь дійсно хороші бонуси, але я чекаю, щоб дізнатися, що мені виплатять, перш ніж витрачати більше.
Withdrawal still pending, live chat said I will have the money within 5 business days. I really hope so, they keep offering me some really good bonuses but I’m waiting to know I will get paid out before spending any more.
Я зробив депозит на Cadoola, при вході в систему пароль не працює!
надіслав електронного листа, щоб скинути пароль, але лист не надійшов!
I made a deposit on Cadoola, when I go to login the password doesn't work!
sent an email to reset the password and the email did not arrive!
Fiz um depósito no Cadoola, quando vou fazer login não dá certo a senha !
mandou e-mail pra redefinição de senha e o e-mail não chega !
Здається, вони зараз намагаються спокусити вас. Так тримати, дати ще кілька днів.
Seems they're trying to tempt you now. Keep up, give it a few more days.
Я зробив депозит на Cadoola, при вході в систему пароль не працює!
надіслав електронного листа, щоб скинути пароль, але лист не надійшов!
I made a deposit on Cadoola, when I go to login the password doesn't work!
sent an email to reset the password and the email did not arrive!
Fiz um depósito no Cadoola, quando vou fazer login não dá certo a senha !
mandou e-mail pra redefinição de senha e o e-mail não chega !
Привіт, будь ласка, переконайтеся, що ви перевірили папку кошика, а також акції та спам або будь-яку іншу подібну папку, яку ви можете знайти у своїй поштовій скриньці.
Hello, please make sure you checked the trash bin folder as well as promotions and spam or any other similar folder you may find in your mailbox.
Вам подобається новий стиль попереджень на сайті? Я думаю, що це справді крута річ. У нас були деякі мінуси, зазначені раніше, але тепер ми маємо більш детальну інформацію як частину кожного окремого попередження. Сподіваюся, це допоможе гравцям і зробить все більш зрозумілим.
Do you like the new style of warnings we have on the website? I think it's a really cool thing. We had some cons there stated even before, but now we have more detailed info as a part of every single warning. I hope it's going to help the players and makes everything more clear.
Я майже впевнений, що мені це заплатили, я щойно отримав 600 фунтів стерлінгів на мій рахунок, але я не можу зрозуміти, звідки вони, доки банківська програма не оновиться в понеділок/вівторок. Підтримка каже, що це було надіслано обробній компанії, щоб заплатити мені, але на веб-сайті написано, що все ще очікує на розгляд. Хоча надію. Виглядає хороший сайт казино.
I’m pretty sure I have been paid this, I have just got £600 into my account but I can’t see where it is from until the bank app updates on Monday/Tuesday. Support says it has been sent to the processing company to pay me but the website says still pending. Feeling hopeful though. This looks a good casino website.
Як ви розумієте 4 депозити, які я зробив, перейшовши на 3 різні банківські рахунки в Нігерії, один у компанії таксі, інший у бухгалтерській компанії. Просто питаю!
How do you figure the 4deposits I made going to 3 different bank accounts based in Nigeria one a Taxi company another one an accountant company. Just asking!
Я не знаю, друже, але більшість казино, в які я граю останнім часом, мають дивні формулювання щодо депозитів. Навіть деякі з найбільш законних мають дивні назви на дебетових операціях. Хоча я так само думав.
I don't know mate but most of the casinos I have been playing lately have strange wording on the deposits. Even some of the more legitimate ones have bizarre names on the debit transactions. I have thought the same though.
Схоже, ви отримали свій виграш, що добре 👍🏼. Причина, чому я думаю, що всі вони є частиною групи Global Games Tech, полягає в тому, що я приєднався до трьох з них, включаючи Pulp, і я завжди граю в один і той самий слот Finn і Swirly spin, я думаю, ви розумієте, як це грає, коли отримуєте зірки ⭐️ або в грі, або в магічному королівстві це завжди 5/7 2 зірки, а потім 3, коли ви можете отримати максимум 7, а також те, чого я ніколи раніше не мав з Pulp, ключі не були збережені = дуже дивно. Можливо, у вас все в порядку, єдиний спосіб дізнатися, якщо ви продовжуєте грати там.
Well it looks like you got your winnings which is good 👍🏼. The reason I think they are all part of the Global Games Tech group is that I joined 3 of them including Pulp and I always play the same slot Finn and the Swirly spin, I think you understand how it plays, when you get the stars ⭐️ either in the game or in the magic kingdom it’s always 5/7 2 stars and then 3 when you can get a maximum of 7 also something I never had before with Pulp the keys weren’t saved = very strange. You might be OK the only way you will find out is if you carry on playing there.
Здравствуйте
Я зробив зняття коштів 18 днів тому, все ще чекав, його обробили, і мені сказали 3 дати, коли я отримаю гроші, і так і не отримав їх на жодному з них. Чекаємо на 5700, щоб отримати повідомлення про те, що вони очікують на розгляд після того, як повідомили, що вони оброблені. А тепер кажуть, що не знають, коли я отримаю гроші. Уникнув би цього за будь-яку ціну
Hello
I made a withdrawal 18 days ago still waiting, it had been processed and got told 3 dates when I would have the money and never got it on any of them. Waiting on 5,700 to now be told it’s pending again after being told it had been processed. And now they’re saying they don’t know when I will get the money. Would avoid it at all cost
Я зняв гроші 18 днів тому, а pulp casino все ще чекав. Через 3 дні мені повідомили, коли я отримаю гроші, але так і не отримав їх, а потім мені сказали, що вони оброблені, а потім знову очікують. Жахливе обслуговування та жахливе обслуговування клієнтів у чатах жарт, що все, що вони роблять, переходить до чогось іншого, від кого ти повинен чекати відповіді, і ніколи не отримаєш. Не користуйтеся цим казино!
I made my withdrawal 18 days ago with pulp casino still waiting.Getting told 3 days when I would have my money and never got them to then be told it has been processed and then it pending again.Awful service and awful customer service the live chats a joke everything they do goes to something else who you have to wait on an answer with and you never get one. Don’t use this casino !
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.