Привіт.
Що сталося? Чи потрібна Вам допомога?
Hello there.
What has happened? Do you need any help?
Гаразд, ваш обліковий запис повністю підтверджено?
Зазвичай перевірка відбувається спочатку і лише після того, як гравець має право на зняття.
Будь-які оновлення від казино для вирішення проблеми?
Ok, has your account been fully verified, please?
Usually, the verification comes first and only after the player is eligible for the withdrawal.
Any updates from the casino to clarify the problem?
Чи правильно я припускаю, що ви щойно подали всі документи, але не отримали підтвердження того, що обліковий запис було перевірено?
Дуже важливо переконатися, що ваш обліковий запис зараз підтверджено.
У будь-якому випадку, ви повинні подати скаргу , це не завадить на даний момент.
Будь ласка, повідомте мені про перевірку.
Do I assume correctly that you have just submitted all documents but have not received a confirmation that the account has been verified, please?
It's very important to be sure that your account is verified now.
Anyway, you should submit a complaint, it would not hurt at the moment.
Kindly let me know about the verification, though.
про перевірку виглядає так, я не отримав електронного листа про те, що обліковий запис перевірено.
about verification is like this, I haven't received an email stating that the account has been verified.
sobre a verificação está assim, não recebi um e-mail afirmando que a conta foi verificada.
Тож я припускаю, що ці документи ще не перевірено, а ваш обліковий запис на даний момент не повністю перевірено, тому ваші зняття коштів знову і знову відхиляються. 🙁
Добре, що ви подали скаргу , сподіваюся, ми зможемо допомогти.
Якщо можна, я б запропонував наступного разу зіграти в кращому казино.
So I'd assume, that those documents have not been checked yet and your account is not fully verified at the moment, therefore your withdrawals get rejected over and over. 🙁
It's good that you submitted the complaint, I hope we will be able to help.
If I may I would suggest playing in a better casino next time.
Що ви маєте на увазі? Чи змогли ви вивести 5000 у згаданому казино?
What do you mean? Were you able to withdraw 5000 in the mentioned casino ?
Тож це виглядає як великий виграш 🙂. Якщо ви хочете поділитися з нами і у вас є знімок екрана, скористайтеся кнопкою «додати знімок екрана», щоб показати свій виграш іншим гравцям за цим посиланням: https://casino.guru/forum/general-gambling- обговорення/скріншоти-виграшів--скріншоти-перемоги
Вам також вдалося виграти десь, крім цього конкретного казино?
So it looks like a big win 🙂. If you would like to share with us and you have a screenshot, feel free to use the "add screenshot" button to show your win to other players here on this link: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/screenshots-of-winnings--victory-screenshots
Have you also managed to win somewhere else than in this particular casino ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.