ФорумКазиноProntoBet Casino - загальне обговорення

ProntoBet Casino - загальне обговорення

8 міс. тому від anzelika33
|
1006 переглядів 16 відповідей |
|
Додати публікацію
8 міс. тому
Тут ви можете обговорити ProntoBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

привіт

Це казино є повним шахрайським казино, воно не дозволяє закони вашої країни чи щось інше. Служба обслуговування клієнтів не працює, ніхто не спілкується, немає відповіді на електронну пошту, нічого не відбувається.

Згідно з естонським законодавством, вони навіть не перевіряють книги клієнтів. Тому, оскільки я не отримую від них відповіді, я починаю суперечку в Естонії, хто дав їм ліцензію. Згідно з естонською ліцензією, вони повинні повернути мені всі депозити, тому що вони навіть не змогли відкрити мені ігровий рахунок, але рахунок відкрито, облікові записи клієнтів перевірено і гроші отримані.


Не грайте в цьому казино, тому що це повне шахрайство.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
anzelika33
8 міс. тому

привіт Мені шкода, що у вас проблеми в казино.

Чи правильно я розумію, коли кажу, що ви з країни, у якій обмежено доступ до казино, але ви все одно змогли відкрити рахунок? Це та проблема, яку ви тут описуєте?

Що ще відбувається? Чи є у вас проблеми зі зняттям чи депозитом?

Дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Проблема полягає в наступному, казино зобов'язане перевіряти інформацію про гравця, блокуючи відкриття ігрового рахунку і т.д., всі мої депозити повинні бути повернуті їм. Тому що вони отримані незаконно.

Тому, оскільки вони не спілкуються, я прийшов сюди подати скаргу, тому що вони потім відповідають, і пояснюють, як вони відкривають рахунки для людей з обмеженнями на відкриття рахунків, і отримують депозити, і підтверджують ігровий рахунок.



Проблема полягає в наступному, казино зобов'язане перевіряти інформацію про гравця, блокуючи відкриття ігрового рахунку і т.д., всі мої депозити повинні бути повернуті їм.

Тому що вони отримані незаконно.

Тому, оскільки вони не спілкуються, я прийшов сюди, щоб подати скаргу, тому що потім вони відповідають і пояснюють, як вони відкривають рахунки для людей з обмеженнями на відкриття рахунків, отримують депозити та підтверджують ігровий рахунок

Автоматичний переклад.
anzelika33
8 міс. тому

Привіт.

Чесно кажучи, я знайшов пояснення не таким складним. Я задам кілька запитань, якщо ви не проти:

Чи ви коли-небудь самовиключалися в цьому конкретному казино?

Або натомість мова йде про законність? Можливо, ви переконані, що казино має повернути ваші депозити, оскільки у нього немає фінської ліцензії?

Дякуємо за подальше пояснення. 🤔




Автоматичний переклад.
8 міс. тому

привіт Відповідно до законодавства Естонії, якщо я заблокував казино, казино не може відкрити мені рахунок. якщо з причини x його все одно відкриють, вони мають повернути мені всі депозити та зробити блокування.

і на їхніх сторінках написано, що вони дозволені естонським законодавством


привіт

Відповідно до законодавства Естонії, якщо я заблокував казино, казино не може відкрити мені рахунок. якщо з причини x його все одно відкриють, вони мають повернути мені всі депозити та зробити блокування.

і на їхніх сторінках написано, що вони дозволені естонським законодавством



Автоматичний переклад.
anzelika33
8 міс. тому

Розумію, тільки зауважте, ми тут не юристи – ми не займаємося питаннями законності.

Натомість ми дотримуємося Casino Guru Fair Gambling Codex

Подивимося, куди нас приведе скарга !

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

так, адвокатів тут не шукають. Умови казино, це питання тут.


Автоматичний переклад.
anzelika33
8 міс. тому

Чи не могли б ви спробувати написати свою публікацію мовою, яку ви бажаєте? Мушу визнати, що мені все ще важко зрозуміти тебе.

Мені здається, що це шкода, тому що цей форум пропонує вбудований перекладач тексту. Це просто добра пропозиція, тому я залишаю рішення за вами.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт.

Тож тепер їх закрив мій рахунок, але не гроші

не повернулися.

Автоматичний переклад.
anzelika33
8 міс. тому

Вибачте, що до цього дійшло, але час від часу ви прагнете, щоб вас виключили з онлайн-казино, чи не так?

Я розумію, що ви впевнені, що маєте право на відшкодування, але, чесно кажучи, я б спочатку дочекався скарги, щоб правильно відповісти на це питання.

Оновлення має відбутися дуже скоро, згідно з таймером. 🙏

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Казино - суцільна афера! Тут справді не платять, вони злочинці. Я вже півтижня чекаю свого депозиту і мене просто затримують. Я маю чекати електронного листа, який все одно не приходить. Вони намагаються обманом змусити мене грати з грошима. Але я не дам себе обдурити такою нахабною підтримкою. Я був впевнений, що отримаю його автоматично протягом 48 годин. Тепер це вдвічі більше без зворотного зв’язку. Я знаю, що 200% спокусливо, але тримайтеся подалі!

Автоматичний переклад.
fxsoo
5 міс. тому

Привіт! Ви сказали, що казино намагається обманом змусити вас грати на гроші, але ви також сказали, що ваш депозит ще не надійшов, тож про які гроші ви говорите? Чи є у вас проблеми зі зняттям чи депозитом? Чи намагалися ви перевірити, чи сталася якась помилка з постачальником платежів?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я зайшов у це казино минулого тижня. Гроші були списані відразу, і у мене не було проблем з банком. Однак у платіжній системі виникла проблема, і, за їх словами, транзакція «провалилася». Однак люди не хотіли перераховувати мені мої гроші, хоча я надіслав їм підтвердження транзакції. Тоді мені сказали, що я повинен зачекати 48 годин, доки мої гроші АВТОМАТИЧНО повернуть. Минуло понад 90 годин, а я все ще не маю грошей. Вчора я отримав електронний лист про те, що гроші були зараховані на мій рахунок. Я навіть не входив у систему з п’ятниці, бо не хочу там грати, а просто хочу повернути свої гроші. І так, я відчуваю спокусу просто зіграти з грошима, тому що мені важко їх виплатити, мене просто стримують. Мене вже кілька разів обманювали, що я можу довести. Кримінальні свині

Автоматичний переклад.
fxsoo
5 міс. тому

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів. Я думаю, що пара днів ще не така катастрофа, і казино сказало, що у них технічні проблеми з платіжною системою. Я рекомендую деякий час терпіти, хоча я знаю, що це нелегко, уточніть у казино, на якому етапі виведення коштів, і якщо це одна й та сама стара історія знову і знову, тоді я рекомендую подати скаргу, де наша команда спробує щоб допомогти вам.

Однак, якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити нас. Я твердо вірю, що ти отримаєш свої гроші і все вийде щасливо.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,

Я не розумію, чому мене принижують. Напевно, щоб захистити пропозицію. Ці люди кілька разів збрехали мені про мої гроші і навіть очікували, що я їх перевірю в кінці (всі види документів). Звичайно, у мене є терпіння до чогось подібного, але не тоді, коли мені кілька разів брешуть, коли мені говорять речі, які не виконуються. І тоді сума, яку я просив видалити, буде зарахована на мій рахунок. Чого ще не сталося. Однак я отримав електронний лист із повідомленням, що я отримаю його назад, але чи це станеться ;D

Автоматичний переклад.
fxsoo
5 міс. тому

Я чітко розумію, що ніхто не хоче потрапити в таку ситуацію і мати проблеми з казино. Я просто радий, що все має рухатися вперед і гроші повинні бути повернуті відповідно до електронної пошти.

Що ж, дайте нам знати, станеться це чи ні, тому що мені дуже цікаво. Я сподіваюся, що ця ситуація обернеться для вас добре. А якщо ні, спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого