1 рік тому
Тут ви можете обговорити ProntoBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
привіт
Це казино є повним шахрайським казино, воно не дозволяє закони вашої країни чи щось інше. Служба обслуговування клієнтів не працює, ніхто не спілкується, немає відповіді на електронну пошту, нічого не відбувається.
Згідно з естонським законодавством, вони навіть не перевіряють книги клієнтів. Тому, оскільки я не отримую від них відповіді, я починаю суперечку в Естонії, хто дав їм ліцензію. Згідно з естонською ліцензією, вони повинні повернути мені всі депозити, тому що вони навіть не змогли відкрити мені ігровий рахунок, але рахунок відкрито, облікові записи клієнтів перевірено і гроші отримані.
Не грайте в цьому казино, тому що це повне шахрайство.
Hey.
This casino is a complete scam casino, they don't allow the laws of your country or anything else. Customer service does not work, no one communicates, no response to e-mail, nothing happens.
They don't even check the customer books according to Estonian law. So, since I don't get an answer from them, I'm starting a dispute in Estonia, who has granted them a license. According to the Estonian license, they have to return all the deposits to me, because they couldn't even open a game account for me, but the account has been opened, the customer books have been checked and the money has been received.
Do not play at this casino because it is a complete scam.
Hei.
Tämä kasino on täydellinen huijaus kasino, ei ne salli lakeja ei oman maan ei mitä muuta. Asiakaspalvelu ei toimi ei kommunikoi kuka, ei vastaa sähköpostiin ei tapahtuu mitään.
Ne ei edes tarkistaa asiakaskirjat Viron lain mukaan. Niin koska näiltä vastausta ei saa nostan riitaan Virossa, kuka on myöntänyt heille lisenssin. Viron lisenssin mukaan heille pitää palauttaa minulle kaikki talletukset ,koska ei ne olisi voinut avaa minulle edes pelitiliin ,mutta on avattu tili ,tarkistanut asiakaskirjat ja vastaanottanut rahat .
Äläkö pelaako tässä kasinossa koska se on täydellinen huijaus.
привіт Мені шкода, що у вас проблеми в казино.
Чи правильно я розумію, коли кажу, що ви з країни, у якій обмежено доступ до казино, але ви все одно змогли відкрити рахунок? Це та проблема, яку ви тут описуєте?
Що ще відбувається? Чи є у вас проблеми зі зняттям чи депозитом?
Дайте нам знати.
Hey. I'm sorry you're having problems at the casino.
Do I understand correctly when I say that you are from a restricted country for the casino, but you were still able to open an account ? Is that the problem you are describing here ?
What else is going on ? Do you have a problem with the withdrawal or the deposit ?
Let us know.
Проблема полягає в наступному, казино зобов'язане перевіряти інформацію про гравця, блокуючи відкриття ігрового рахунку і т.д., всі мої депозити повинні бути повернуті їм. Тому що вони отримані незаконно.
Тому, оскільки вони не спілкуються, я прийшов сюди подати скаргу, тому що вони потім відповідають, і пояснюють, як вони відкривають рахунки для людей з обмеженнями на відкриття рахунків, і отримують депозити, і підтверджують ігровий рахунок.
Проблема полягає в наступному, казино зобов'язане перевіряти інформацію про гравця, блокуючи відкриття ігрового рахунку і т.д., всі мої депозити повинні бути повернуті їм.
Тому що вони отримані незаконно.
Тому, оскільки вони не спілкуються, я прийшов сюди, щоб подати скаргу, тому що потім вони відповідають і пояснюють, як вони відкривають рахунки для людей з обмеженнями на відкриття рахунків, отримують депозити та підтверджують ігровий рахунок
The problem is the following, the casino is obliged to check the player's information, blocking the opening of the game account, etc., all my deposits must be returned to them. Because they have been received illegally.
So, since they don't communicate, I came here to make a complaint, because then they answer, and explain how they open accounts for people with account opening restrictions, and receive deposits and confirm the game account.
The problem is the following, the casino is obliged to check the player's information, blocking the opening of the game account, etc., all my deposits must be returned to them.
Because they have been received illegally.
So, since they don't communicate, I came here to make a complaint, because then they respond, and explain how they open accounts for people with account opening restrictions, and receive deposits and confirm the game account
Ongelma on seuraava , kasino on velvollinen tarkistaa pelaajan tiedot , pelitilin avamis esto yms , heille on palautetavaa kaikki minun talletukset . Koska ne on vastanotettu laitomasti .
Eli koska ne eivät kommunikoi ,niin tulin tänne tekemän reklamatio ,koska sitten ne vastaa , ja selitä ,miten ne avaa tilit henkilöille missä on tili avamis estot , ja vastanottaa talletukset ja teke pelitilin vahvistuksen.
The problem is the following, the casino is obliged to check the player's information, blocking the opening of the game account, etc., all my deposits must be returned to them.
Because they have been received illegally.
So, since they don't communicate, I came here to make a complaint, because then they respond, and explain how they open accounts for people with account opening restrictions, and receive deposits and confirm the game account
Привіт.
Чесно кажучи, я знайшов пояснення не таким складним. Я задам кілька запитань, якщо ви не проти:
Чи ви коли-небудь самовиключалися в цьому конкретному казино?
Або натомість мова йде про законність? Можливо, ви переконані, що казино має повернути ваші депозити, оскільки у нього немає фінської ліцензії?
Дякуємо за подальше пояснення. 🤔
Hello.
Honestly, I found the explanation not so complex. I'll ask a few questions if you don't mind:
Have you self-excluded ever before in this specific casino?
Or is it about the legality instead? Are you perhaps convinced the casino should return your deposits back, because it lacks a Finnish license?
Thank you for your further explanation. 🤔
привіт Відповідно до законодавства Естонії, якщо я заблокував казино, казино не може відкрити мені рахунок. якщо з причини x його все одно відкриють, вони мають повернути мені всі депозити та зробити блокування.
і на їхніх сторінках написано, що вони дозволені естонським законодавством
привіт
Відповідно до законодавства Естонії, якщо я заблокував казино, казино не може відкрити мені рахунок. якщо з причини x його все одно відкриють, вони мають повернути мені всі депозити та зробити блокування.
і на їхніх сторінках написано, що вони дозволені естонським законодавством
Hey. According to Estonian law, if I have blocked the casino, the casino cannot open an account for me. if for reason x it is opened anyway, they have to return all the deposits to me and make a block.
and on their pages it is written that they are allowed by Estonian law
Hey.
According to Estonian law, if I have blocked the casino, the casino cannot open an account for me. if for reason x it is opened anyway, they have to return all the deposits to me and make a block.
and on their pages it is written that they are allowed by Estonian law
Hey. According to Estonian law, if I have blocked the casino, the casino cannot open an account for me. if for reason x it is opened anyway, they have to return all the deposits to me and make a block.
and on their pages it is written that they are allowed by Estonian law
Hei.
Viron lakin mukaan jos olen tehnyt esto , niin kasino ei voi mulle avaa tilin . jos syystä x on kuitenkiin avattu , heille on palautetavaa kaikki talletukset minulle ja tehdä esto .
ja heillä sivuilla on kirjoitettu että ne salli viron lakia
Розумію, тільки зауважте, ми тут не юристи – ми не займаємося питаннями законності.
Натомість ми дотримуємося Casino Guru Fair Gambling Codex
Подивимося, куди нас приведе скарга !
I see, just note we are not lawyers here - we do not engage in questions of legality.
Instead, we follow Casino Guru Fair Gambling Codex
Let's see where the complaint leads us!
Чи не могли б ви спробувати написати свою публікацію мовою, яку ви бажаєте? Мушу визнати, що мені все ще важко зрозуміти тебе.
Мені здається, що це шкода, тому що цей форум пропонує вбудований перекладач тексту. Це просто добра пропозиція, тому я залишаю рішення за вами.
Could you try to write your post in your preferred language? I must admit I still struggle to understand you.
I feel it's kind of pitty because this forum offers an inbuilt text translator. It's just a kind suggestion thus I'm leaving the decision up to you.
Вибачте, що до цього дійшло, але час від часу ви прагнете, щоб вас виключили з онлайн-казино, чи не так?
Я розумію, що ви впевнені, що маєте право на відшкодування, але, чесно кажучи, я б спочатку дочекався скарги, щоб правильно відповісти на це питання.
Оновлення має відбутися дуже скоро, згідно з таймером. 🙏
I'm sorry it has come to this, but occasionally you aim to be excluded from online casinos, am I correct?
I understand you are strongly convinced you are entitled to a refund, but honestly, I would wait for the complaint to address this question properly first.
The update should take place very soon, according to the timer. 🙏
Казино - суцільна афера! Тут справді не платять, вони злочинці. Я вже півтижня чекаю свого депозиту і мене просто затримують. Я маю чекати електронного листа, який все одно не приходить. Вони намагаються обманом змусити мене грати з грошима. Але я не дам себе обдурити такою нахабною підтримкою. Я був впевнений, що отримаю його автоматично протягом 48 годин. Тепер це вдвічі більше без зворотного зв’язку. Я знаю, що 200% спокусливо, але тримайтеся подалі!
The casino is a complete scam! Really don't pay here, they're criminals. I've been waiting for my deposit for half a week now and I'm just being held back. I should wait for an email that doesn't come anyway. They're trying to trick me into playing with the money. But I won't let myself be ripped off by such cheeky support. I was ASSURED I would receive it automatically within 48 hours. Now it's double that without any feedback. I know 200% is tempting but stay away!
Das Casino ist kompletter Scam! Zahlt hier wirklich nicht ein, das sind kriminelle. Ich warte jetzt seit einer halben Woche auf meine Einzahlung und werde nur hingehalten. Ich solle doch auf eine email warten die eh nicht kommt. Sie versuchen mich dazu zu verleiten, mit dem Geld zu spielen. Ich lasse mich aber nicht von so einem frechen Support über den Tisch ziehen. Mir wurde VERSICHERT ich würde es innerhalb von 48 Stunden automatisch bekommen. NUn sind es das doppelte ohne jegliche Rückmeldung. Ich weis 200% sind verlockend aber lasst die Finger von der Seite!
Привіт! Ви сказали, що казино намагається обманом змусити вас грати на гроші, але ви також сказали, що ваш депозит ще не надійшов, тож про які гроші ви говорите? Чи є у вас проблеми зі зняттям чи депозитом? Чи намагалися ви перевірити, чи сталася якась помилка з постачальником платежів?
Дай мені знати.
Hi, you say that the casino is trying to trick you into playing with money, but you also say that your deposit hasn't arrived yet, so what money are you talking about please ? Do you have a problem with the withdrawal or the deposit ? Did you try to check if there was any error with the payment provider ?
Let me know.
Привіт, я зайшов у це казино минулого тижня. Гроші були списані відразу, і у мене не було проблем з банком. Однак у платіжній системі виникла проблема, і, за їх словами, транзакція «провалилася». Однак люди не хотіли перераховувати мені мої гроші, хоча я надіслав їм підтвердження транзакції. Тоді мені сказали, що я повинен зачекати 48 годин, доки мої гроші АВТОМАТИЧНО повернуть. Минуло понад 90 годин, а я все ще не маю грошей. Вчора я отримав електронний лист про те, що гроші були зараховані на мій рахунок. Я навіть не входив у систему з п’ятниці, бо не хочу там грати, а просто хочу повернути свої гроші. І так, я відчуваю спокусу просто зіграти з грошима, тому що мені важко їх виплатити, мене просто стримують. Мене вже кілька разів обманювали, що я можу довести. Кримінальні свині
Hi, I stopped by this casino last week. The money was debited immediately and I had no problems with my bank. However, the payment system had a problem and according to them the transaction ''failed''. However, people didn't want to credit me my money even though I sent them proof of the transaction. I was then told that I should wait 48 hours until my money was AUTOMATICALLY sent back. Now over 90 hours have passed and I still don't have my money. Yesterday I received an email that the money had been credited to my account. I haven't even logged in since Friday because I don't want to play there and just want my money back. And yes, I'm clearly being tempted to just gamble with the money because it's difficult for me to pay it out, I'm just being held back. I've been lied to several times now, which I can prove. Criminal pigs
Hi, ich habe letzte Woche auf diesem Casino eingezhalt. Mir wurde das Geld sofort abgebucht und ich hatte keine Probleme mit meiner Bank. Das Zahlungssystem jedoch hatte ein Problem und laut ihnen ist die Transaktion ,,failed''. Jedoch wollten die Leute mir mein Geld nicht gutschreiben obwohl ich ihnen beweise der Transaktion geschickt habe. Daraufhin wurde mit mitgeteilt ich solle doch 48 Stunden warten bis mein Geld AUTOMATISCH zurückgeschickt wird. Nun sind über 90 Stunden vergangen und ich habe mein Geld immer noch nicht. Gestern habe ich dann eine Email bekommen, dass das Geld auf mein Konto gutgeschrieben wurde. Ich habe mich seit Freitag nicht einmal eingeloggt da ich dort nicht spielen will und einfach nur mein Geld zurück haben will. Und ja ich werde ganz klar dazu verlockt einfach mit dem Geld zu zocken da mir die Auszahlung schwer gemacht wird, ich werde nur hingehalten. Dazu wurde ich jetzt auch schon mehrmals angelogen was ich auch beweisen kann. Kriminelle Schweine
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів. Я думаю, що пара днів ще не така катастрофа, і казино сказало, що у них технічні проблеми з платіжною системою. Я рекомендую деякий час терпіти, хоча я знаю, що це нелегко, уточніть у казино, на якому етапі виведення коштів, і якщо це одна й та сама стара історія знову і знову, тоді я рекомендую подати скаргу, де наша команда спробує щоб допомогти вам.
Однак, якщо у вас є якась нова інформація, не соромтеся повідомити нас. Я твердо вірю, що ти отримаєш свої гроші і все вийде щасливо.
We give casinos 14 days to resolve the withdrawal. I think a couple of days is not such a disaster yet and the casino said they had technical problems with the payment system. I recommend being patient for a while, although I know it's not easy, check with the casino what stage the withdrawal is at and if it's the same old story over and over again, then I would recommend filing a complaint, where our team will try to help you.
However, if you have any new information, don't hesitate to let us know. I firmly believe that you will get your money and everything will turn out happily.
Привіт,
Я не розумію, чому мене принижують. Напевно, щоб захистити пропозицію. Ці люди кілька разів збрехали мені про мої гроші і навіть очікували, що я їх перевірю в кінці (всі види документів). Звичайно, у мене є терпіння до чогось подібного, але не тоді, коли мені кілька разів брешуть, коли мені говорять речі, які не виконуються. І тоді сума, яку я просив видалити, буде зарахована на мій рахунок. Чого ще не сталося. Однак я отримав електронний лист із повідомленням, що я отримаю його назад, але чи це станеться ;D
Hello,
I don't understand why I'm being belittled. Probably to protect the offer. These people lied to me several times about my money and even expected me to verify them at the end (all kinds of documents). Of course I have patience for something like that, but not when I'm lied to several times, when I'm told things that aren't followed through on. And then the amount that I requested to be deleted will be credited to my account. Which hasn't happened yet. However, I received an email saying that I will get it back but whether that will happen ;D
Hallo,
ich verstehe nicht warum ich kleingeredet werde. Wahrscheinlich um das Angebot zu wahren. Diese Leute haben mich mehrfach bezüglich meines Geldes angelogen und am Ende sogar noch erwartet mich zu verifizieren (Alle möglichen Dokumente). Natürlich habe ich Geduld für so etwas, aber nicht wenn ich mehrmals angelogen werde, wenn mir dinge gesagt werden die nicht eingehalten werden. Und dann wird mir der Betrag noch auf meinem Konto gutgeschrieben, dass ich angefragt hatte zu löschen. Was bis jetzt auch noch nicht passiert ist. Ich habe jedoch eine Email bekommen, dass ich es zurück bekomme aber ob das passieren wird ;D
Я чітко розумію, що ніхто не хоче потрапити в таку ситуацію і мати проблеми з казино. Я просто радий, що все має рухатися вперед і гроші повинні бути повернуті відповідно до електронної пошти.
Що ж, дайте нам знати, станеться це чи ні, тому що мені дуже цікаво. Я сподіваюся, що ця ситуація обернеться для вас добре. А якщо ні, спробуємо допомогти.
I clearly understand that nobody wants to get into a situation like that and get in trouble with the casino. I'm just glad that things should move forward and the money should be returned according to the email.
Well, let us know if that happens or not, because I'm quite interested. I hope this situation turns out well for you. And if not we will try to help.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.