ФорумКазиноПроблеми з виведенням грошей у казино Barz

Проблеми з виведенням грошей у казино Barz

9 міс. тому від daisypleace
|
1154 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
9 міс. тому

У когось були проблеми зі зняттям звідси?

було підтвердження мого зняття 500,00

Через 3 дні його не прийнято та видалено зі списку очікування,

зв’язався з ними, і вони попросили виписку з банківського рахунку.

Я надіслав, але нічого не було вже 4 дні,

Дякую

Автоматичний переклад.
daisypleace
9 міс. тому

Привіт, чи вдавалося тобі коли-небудь зняти гроші з казино чи це ти вперше? Ваш обліковий запис повністю перевірено? Я припускаю, що оскільки їм потрібна виписка з банківського рахунку, ви повинні виконати додаткову перевірку. Чи пробували ви запитати службу підтримки, в чому саме проблема з вашим виведенням?

Щодо цього казино, ви перевірили наші відгуки користувачів ? У деяких гравців були подібні проблеми зі зняттям коштів, і я думаю, що інформація звідси може бути корисною в майбутньому. Я також сподіваюся, що хтось приєднається до цієї розмови та допоможе вам своїм власним досвідом.

У будь-якому випадку, повідомте нам про вашу ситуацію, щоб ми могли спробувати з’ясувати, що може бути «вузьким місцем».

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
daisypleace
1 місяць тому

Привіт,

Це вдалося вирішити? Зараз у мене така ж проблема!

Дякую,

Яків

Автоматичний переклад.
jacobatgallagher
1 місяць тому

Привіт, я хотів би вам допомогти, але оскільки гравець не відповів, я не знаю, як це вийшло. Я б сказав, що, можливо, це було вирішено, але це лише моє припущення.

У будь-якому випадку, чи потрібно вам перевіряти в казино? Або у вас проблеми з виведенням коштів?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Проблема зняття коштів. Минув тиждень, і я надіслав їм банківські виписки. Але досі немає зв’язку, і минуло 5 днів, як я відправив документи. Я розмовляю з ними щодня, намагаючись дізнатися, що відбувається, але вони просто кажуть мені, що я маю почекати. Це дуже засмучує.

Автоматичний переклад.
jacobatgallagher
1 місяць тому

Кажуть почекати ще 48 годин, але з цього моменту я справді втрачаю довіру


Автоматичний переклад.
jacobatgallagher
1 місяць тому

Так, я розумію, що це неприємно, але якщо казино ще не перевірило всі ваші документи, то їм, мабуть, нема чого вам сказати, тому я б потерпів. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес зняття коштів і верифікації рахунку. Якщо нічого не зміниться, і вони повторять те саме, і ви залишитеся без грошей, обов’язково повідомте мене, і я спробую дати рекомендацію.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Вітаю! Нещодавно вони заблокували мій обліковий запис із заявою: «У моїх інтересах припинити грати в азартні ігри», незважаючи на те, що я не користувався їхнім сайтом відтоді, як намагався зняти гроші. Очевидно, вони все ще "переглядають мої документи", але минуло вже більше тижня. І я дуже хвилююся, чесно кажучи, вони продовжують говорити, що я отримаю електронний лист, коли їхній розгляд завершиться, але я просто не бачу, щоб це сталося. Я намагався написати скаргу, але сказали, що це займе 28 днів. Це має бути казино з ліцензією Великобританії, але я відчуваю, що мене тут повністю обдурили..

Автоматичний переклад.
jacobatgallagher
1 місяць тому

Як я вже сказав, я даю казино 14 днів, щоб вирішити як виведення грошей, так і перевірку рахунку. Якщо це не вдасться, ви також можете подати нам скаргу, і наша команда спробує допомогти вам якнайкраще у вашій ситуації. Очевидно, перевірка ще не відбулася, оскільки вони вам нічого не надіслали, тому нам доведеться просто почекати, хоча я знаю, що чим далі це йде, тим незручніше ви почуваєтеся. Але ми все ще будемо тут, якщо все піде не так, як має бути. Тож дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого