ФорумКазиноПроблеми з Роллетто

Проблеми з Роллетто

3 р. тому від Mojopins1
|
5737 переглядів 12 відповідей |
|
Додати публікацію
3 р. тому

Привіт.


У мене проблеми з онлайн-казино Rolletto.

Я виграв невелику суму грошей, яка була внесена на мою візову картку. Коли я пішов вилучати, не було можливості відкликати візу. Трохи дивно, але служба підтримки каже, що функція не працює. Добре, може бути правдою.

Тож я намагався вийти з Skrill, але, мабуть, Skrill заблокований в Великобританії (за їхніми словами, очевидно)

У когось із ними були якісь проблеми? я не знайшов нічого поганого насправді з відгуками. Так що я просто трохи стурбований.


Дякую

Автоматичний переклад.
Mojopins1
3 р. тому

Я не чув про якісь проблеми з ними. Ми просто мали проблеми тут, на нашому форумі, тому що вони постійно посилали людей писати сюди фейкові відгуки, які зображували казино як найкраще у світі. Дуже дивна і підозріла поведінка.

Можливо, ви можете попросити їх запропонувати вам інший спосіб зняття коштів. Дуже дивно, що ви не зможете повернутися до VISA, оскільки ці проблеми, швидше за все, відомі Mastercard, але нещодавно я чув про проблеми з VISA, які деякі гравці мали з однією конкретною підпискою на ігри для ПК.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вони запропонували ETH або BTC. Тому я попросив вивести гроші на мій гаманець ETH. Давайте подивимось, як це буде.

жодного виправдання з цим

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Те ж саме. Вони постійно повторюють, що не можуть вийти на Skrill, але мені не пояснили, чому. Я теж спробував Neteller, але це теж не спрацює.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я надіслав їм електронний лист, щоб закрити початковий обліковий запис, а вони надіслали електронний лист для підтвердження та заявили, що продовжуватимуть користуватися своїм новим.

Тепер вони не дозволяють мені зняти 3000 євро свого виграшу, оскільки вони кажуть, що це дублікат рахунку! Вони це письмово затвердили. Вони дійсно не люблять втрачати копійки, тому будьте обережні !!

Кажуть, що наразі "проводять розслідування". Я буду оновлювати тут будь -які зміни, але поки я не буду їх чітко !!

Автоматичний переклад.
glennry1111
3 р. тому

Якщо у вас є доказ, що підтверджує вашу заяву - підтвердження, що дозволяє вам використовувати новий рахунок, то я вважаю, що ви повинні отримати свій виграш, тому що ви грали з їх схваленням.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

file file

Будь ласка, подивись прикріплене. Я порадив їм, щоб вони закрили попередній рахунок, залишивши інший відкритим для подальшого використання. Я повністю їх усвідомлював. Якщо була проблема, вони повинні були закрити обидва рахунки, коли я повідомив їх. Я


Натомість вони дозволили мені внести депозит після закриття першого рахунку, як обговорювалося. Я продовжив робити ставки на наступний день і продовжував грати. Лише тоді, коли я вирішив вийти, вони вирішили знайти проблему. Навіть якщо вони вже знали (згідно електронних листів)! Вони кажуть, що зараз проводять розслідування і дадуть мені знати, але тим часом вони заблокували мій рахунок. Я буду інформувати вас, якщо/коли вони вирішать повідомити мене!

Автоматичний переклад.
glennry1111
3 р. тому

Гаразд, будь ласка, тримайте нас у курсі. До речі, чи подавали Ви скаргу щодо цього на CasinoGuru?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Зроблю. Так, я подав свою скаргу, і зараз вона чекає відповіді безпосередньо від казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене виникають проблеми зі зняттям з Rolletto. Коли моє зняття було відхилено через SEPA, його було відхилено, тоді я спробував Swift, і його постійно відхиляли на місці. Потім через кілька хвилин мій обліковий запис не працює належним чином, і коли я знову намагаюся ввійти, його відхилено? Здається дуже підозрілим щодо того, чому він це робить. Я надіслав їм електронний лист, але відповіді немає. У мене є всі пов’язані знімки екрана транзакцій, мій ідентифікатор тощо.


Чи є тут хтось, кому вдалося зняти через них гроші з Великобританії?

Автоматичний переклад.
Jzrocker213
2 р. тому

Привіт,

Ви вже пройшли KYC (Знай свого клієнта – процес підтвердження облікового запису), будь ласка?

Якщо ви цього не зробили, це може бути причиною, чому ви не можете вивести, і чому ваш обліковий запис заблоковано.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене з ними проблема, спочатку я перевірив рахунок, як зазвичай, я вніс суму та спробував зняти через pix, я не зміг, мені сказали, що я можу зробити це лише через btc, eth, добре, я зробив процедуру та вилучено, тепер я спробував другий виведення коштів, тому що мій баланс був високий, вони знову відмовили у pix і сказали, що це можливо для btc або eth знову. Я зробив процедуру, вони відмовили та попросили надіслати фотографію з папером, написаним моїм логіном , повне ім'я, дата та назва сайту, я відповів, що це нормально перевірка, я знову спробував відкликати, вони знову відмовили у відкликанні, як вони вибрали мене для цього, вони сказали, що мені потрібно надіслати відео сказавши англійською моє ім’я, назву компанії, дату та логін, я зробив і надіслав це, вони знову відмовили, тепер я чекаю на контакт електронною поштою, я впевнений, що вони попросили ще трохи підтвердження, найгірший будинок, який я мав використовується на сьогоднішній день!

Автоматичний переклад.
brendonjhoni
1 рік тому

Привіт! Я щойно відповів вам на загальну тему обговорення казино Rolletto, оскільки ваш пост стосується тієї ж теми. Будь ласка, віддайте перевагу спілкуванню там. Дякую

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого