2 р. тому
Привіт , у мене проблема з виведенням коштів у Betmaster , ви можете мені допомогти ?
Hi , I have a problem with withdrawal in Betmaster , can you help me ?
0
Привіт , у мене проблема з виведенням коштів у Betmaster , ви можете мені допомогти ?
Hi , I have a problem with withdrawal in Betmaster , can you help me ?
Привіт,
що відбулося? Дайте нам знати, щоб ми всі могли спробувати вам допомогти. 🙂
Hello,
what has happened? Let us know so we can all try to help you out. 🙂
Я намагався зняти гроші зі свого рахунку betmaster через netbanking. Протягом останніх 20 днів мені відповідали, що netbanking недоступний для зняття коштів і незабаром буде доступний. Але з 20 днів проблема все ще не вирішена. Причому в чаті немає жодних контактних даних уповноваженої особи бетмастера або їх платіжного провайдера. Кажуть, ніби не відповідають за це.
I have tried to withdraw money from my betmaster account via netbanking. From last 20 days they replying me that netbanking is not available for withdrawals and it will be available soon. But from 20 days still problem is not solved. And in chat there are not giving any contact details of authorised person of betmaster or their payment provider. Ther are talking like they are not responsible for this.
Привіт,
чесно кажучи, казино, швидше за все, не несе відповідальності за цю ситуацію. Їхній платіжний постачальник може зіткнутися з деякими локальними проблемами. Я спробую знайти інший доступний для вас варіант оплати. Цікаво, ви питали в казино?
Hello,
frankly, the casino is most probably not responsible for this situation. Their payment provider may face some local issues. I'd try to come up with a different payment option available to you. Have you asked the casino, I wonder?
Це питання існує вже 2 місяці. Вони завжди відповідають, що питання буде вирішено найближчим часом. І вони також не повідомляють жодного контактного номера постачальника платежів, тому ми можемо запитати їх безпосередньо, скільки часу знадобиться для вирішення цієї проблеми
This issue is there form 2 months. They always reply that the issue will be solved soon. And they also not giving any contact no of payment provider so we can ask streight to them that how much time it will take fmto resolve this issue
І якщо постачальник платежів має проблеми з виведенням, то чому вони не мають проблеми з депозитом. Депозит ними успішно прийнятий
And if payment provider have issue for withdrawal then why they do not have issue for deposite. Deposite is successfully accepted by them
Ви запитували у них інший доступний для вас варіант оплати?
Це найважливіше на даний момент, якщо можна сказати.
Я перевірив відгуки користувачів і здається, що іншим гравцям сказали те саме.
Я пропоную, якщо казино не може запропонувати вам рішення, ви повинні подати скаргу. Принаймні ми будемо знати, чи справді є якісь проблеми з постачальником платежів.
Будь ласка, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create
Have you asked them for a different payment option available to you?
This is the most important thing at the moment, if I may say.
I checked user reviews and it seems that other player were told the same.
I suggest that if the casino can't offer you solution, you should submit a complaint. At least we will know whether there is truly some problem with the payment provider.
Please use this link: https://casino.guru/complaints/create
Це казино найгірше, в яке я коли-небудь грав. Я купив бонуси в слотах (sweet Bonanza, sugar rush тощо). Баланс був зменшений, але виграш на балансі не відображався. Якщо ви хочете зняти гроші, вони роблять це дуже важко. Мені поки що не вдалося зняти гроші. Служба підтримки не відповідає на ваше справжнє запитання. Я вважаю, що це казино є шахрайством
This casino is the worst i ever played. I bought bonuses from slots (sweet Bonanza, sugar rush etc). The balance was reduced but the winnings didn't showed in the balance. If you want to withdraw money they make it very difficult. I didn't manage so far to withdraw any money. The support does not respond to your actual question. I believe that this cazino is a scam
Привіт, я також зіткнувся з такою ж проблемою, я завжди вносив кошти за допомогою картки Mastercard, я в основному граю на спортивні ставки, зараз я виграв близько 10500 євро, і я хотів би їх зняти, їх ліміт зняття з картки становить 500 євро, але при першому знятті зробив, через 3 дні мені відмовили у виведенні і гроші повернули на ігровий рахунок, прошу вашої допомоги. Я регулярно зареєстрований і верифікований на betmaster.
Hello, I also ran into the same problem, I always deposited with Mastercard card, I mainly play sports bets, now I won around 10500€ and I would like to withdraw them, their card withdrawal limit is 500€, but on the first withdrawal made, after 3 days they refused me the withdrawal and the money returned to the gaming account, I kindly ask for your help. I am regularly registered and verified on betmaster.
Buongiorno, anche io mi sono imbattuto con lo stesso problema, ho sempre depositato con carta Mastercard, gioco principalmente alle scommesse sportive, adesso ho vinto circa 10500€ e vorrei prelevarli, il loro limite di prelievo con carta è di 500€, ma al primo prelievo effettuato, dopo 3 giorni mi hanno rifiutato il prelievo e i soldi sono ritornati sul conto gioco, vi chiedo gentilmente un aiuto.Sono regolarmente registrato e verificato su betmaster.
Привіт.
Онлайн-казино дуже привабливе завдяки акціям, які воно пропонує, але кожного разу, коли я хочу зняти виграші, вони повертаються на мій рахунок через 24 години.
Мені потрібно зв’язатися зі службою підтримки, щоб вони дали мені рішення, і після багатьох спроб вони нарешті здійснили зняття з мого банківського рахунку.
Питання: така ситуація нормальна чи я вже змушений не довіряти цьому казино.
Мої ставки сильні, щотижня він атакував від 20 до 30 тисяч мексиканських песо.
Hello.
The online casino is very attractive because of the promotions it offers, but every time I want to withdraw winnings, they are returned to my account after 24 hours.
I have to contact support so that they can give me a solution and after many attempts they finally make my withdrawal effective to my bank account.
The question is: is this situation normal or do I already have to distrust this casino.
My bets are strong, weekly he attacked between 20 and 30 thousand Mexican pesos.
Hola.
Es muy atractivo el casino en línea por las promociones que ofrece, pero cada vez que quiero retirar ganancias estas me las regresa a mi cuenta después de pasar 24horas.
Tengo que comunicarme a soporte para que me den una solución y después de muchos intentos por fin hacen efectivo mi retiro a mi cuenta bancaria.
La pregunta es: es normal esta situación o ya tengo que desconfiar de este casino.
Mis apuestas son fuertes, semanalmente le agredió entre 20 y 30 mil pesos mexicanos.
Привіт,
Я б сказав, що це нормально, що гравець час від часу повинен звертатися до казино з проблемами. Було б чудово, якби оператор чату все ще був у вашому розпорядженні, але іноді це займає деякий час. Головне, чи успішно вирішена проблема і чи задоволений гравець.
Ви🙂?
Hello,
I'd say that it is normal that player needs to consult issues with the casino from time to time. Would be great if the chat operator is still at your disposal, but sometimes, it takes some time. The main point is whether the issue was successfully solved and the player feels satisfied.
Did you🙂?
Добрий день,
Приблизно з 22 лютого я маю проблеми зі зняттям коштів на Betmaster. Спочатку вони сказали мені, що це постачальник платіжних послуг, потім сказали, що я повинен пройти процес перевірки, який вони вже прийняли, але коли я хотів зняти кошти, вони відхилили моє зняття. Зараз він просто каже почекати, потерпіти, що його спеціалізований відділ розглядає справу, але це дуже засмучує, тому що минув майже місяць, а рішення немає. Будь ласка, скажіть мені, що я можу зробити, я в розпачі
Good afternoon,
I have been having trouble withdrawing on Betmaster since around February 22nd. First they told me that it was the payment provider, then they told me that I had to go through a verification process, which they already accepted, but when I wanted to withdraw, they rejected my withdrawal. Now he simply tells me to wait, to be patient, that his specialized department is looking at the case, but it is very frustrating because almost a month has passed and there is no solution. Someone tell me what can I do please, I'm desperate
Buenas tardes,
Estoy teniendo problemas para retirar en Betmaster desde el 22 de febrero aproximadamente. Primero me dijeron que era el proveedor de pagos, luego me indicaron que tenía que pasar por un proceso de verificación, el cual ya aceptaron, pero cuando quise retirar me rechazaron el retiro. Ahora simplemente me dice que espere, que tenga paciencia, que su departamento especializado está viendo el caso, pero es muy frustrante porque ya ha pasado casi un mes y no hay solución. Alguien que me diga qué puedo hacer por favor, estoy desesperada
Привіт!
Добре, що ви прийшли сюди, я вважаю, що казино зможе завершити платіж або принаймні пояснити проблему протягом місяця. Через це, я б сказав, ви повинні подати скаргу - просто натисніть це посилання .
Вам також може стати в нагоді цей посібник – він пояснює, чого ви повинні очікувати на цьому шляху.
Hey there!
It's good you came here, I believe the casino should be able to complete the payment or at least explain the issue within a month. Because of that, I would say, you should submit a complaint - just click this link.
You may also find this guide handy - it explains what you should expect along the way.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.