ФорумКазинопроблеми з betmaster Зняти

проблеми з betmaster Зняти (Сторінка 9)

4 р. тому від Vispen
|
45737 переглядів 174 відповідей |
|
1...8 9
Додати публікацію
Vispen
2 р. тому

Привіт , у мене проблема з виведенням коштів у Betmaster , ви можете мені допомогти ?

Автоматичний переклад.
francesmanutd
2 р. тому

Привіт,

що відбулося? Дайте нам знати, щоб ми всі могли спробувати вам допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я намагався зняти гроші зі свого рахунку betmaster через netbanking. Протягом останніх 20 днів мені відповідали, що netbanking недоступний для зняття коштів і незабаром буде доступний. Але з 20 днів проблема все ще не вирішена. Причому в чаті немає жодних контактних даних уповноваженої особи бетмастера або їх платіжного провайдера. Кажуть, ніби не відповідають за це.

Автоматичний переклад.
dharmikakoya
2 р. тому

Привіт,

чесно кажучи, казино, швидше за все, не несе відповідальності за цю ситуацію. Їхній платіжний постачальник може зіткнутися з деякими локальними проблемами. Я спробую знайти інший доступний для вас варіант оплати. Цікаво, ви питали в казино?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це питання існує вже 2 місяці. Вони завжди відповідають, що питання буде вирішено найближчим часом. І вони також не повідомляють жодного контактного номера постачальника платежів, тому ми можемо запитати їх безпосередньо, скільки часу знадобиться для вирішення цієї проблеми

Автоматичний переклад.
2 р. тому

І якщо постачальник платежів має проблеми з виведенням, то чому вони не мають проблеми з депозитом. Депозит ними успішно прийнятий

Автоматичний переклад.
dharmikakoya
2 р. тому

Ви запитували у них інший доступний для вас варіант оплати?

Це найважливіше на даний момент, якщо можна сказати.

Я перевірив відгуки користувачів і здається, що іншим гравцям сказали те саме.

Я пропоную, якщо казино не може запропонувати вам рішення, ви повинні подати скаргу. Принаймні ми будемо знати, чи справді є якісь проблеми з постачальником платежів.

Будь ласка, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints/create

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Це казино найгірше, в яке я коли-небудь грав. Я купив бонуси в слотах (sweet Bonanza, sugar rush тощо). Баланс був зменшений, але виграш на балансі не відображався. Якщо ви хочете зняти гроші, вони роблять це дуже важко. Мені поки що не вдалося зняти гроші. Служба підтримки не відповідає на ваше справжнє запитання. Я вважаю, що це казино є шахрайством

Автоматичний переклад.
Traianos1985
2 р. тому

Привіт Traianos1985,

будь ласка, зверніть увагу на мою відповідь тут .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я також зіткнувся з такою ж проблемою, я завжди вносив кошти за допомогою картки Mastercard, я в основному граю на спортивні ставки, зараз я виграв близько 10500 євро, і я хотів би їх зняти, їх ліміт зняття з картки становить 500 євро, але при першому знятті зробив, через 3 дні мені відмовили у виведенні і гроші повернули на ігровий рахунок, прошу вашої допомоги. Я регулярно зареєстрований і верифікований на betmaster.

Автоматичний переклад.
andrealiguori991
1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Онлайн-казино дуже привабливе завдяки акціям, які воно пропонує, але кожного разу, коли я хочу зняти виграші, вони повертаються на мій рахунок через 24 години.

Мені потрібно зв’язатися зі службою підтримки, щоб вони дали мені рішення, і після багатьох спроб вони нарешті здійснили зняття з мого банківського рахунку.

Питання: така ситуація нормальна чи я вже змушений не довіряти цьому казино.

Мої ставки сильні, щотижня він атакував від 20 до 30 тисяч мексиканських песо.

Автоматичний переклад.
urielivangapor
1 рік тому

Привіт,

Я б сказав, що це нормально, що гравець час від часу повинен звертатися до казино з проблемами. Було б чудово, якби оператор чату все ще був у вашому розпорядженні, але іноді це займає деякий час. Головне, чи успішно вирішена проблема і чи задоволений гравець.

Ви🙂?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Добрий день,


Приблизно з 22 лютого я маю проблеми зі зняттям коштів на Betmaster. Спочатку вони сказали мені, що це постачальник платіжних послуг, потім сказали, що я повинен пройти процес перевірки, який вони вже прийняли, але коли я хотів зняти кошти, вони відхилили моє зняття. Зараз він просто каже почекати, потерпіти, що його спеціалізований відділ розглядає справу, але це дуже засмучує, тому що минув майже місяць, а рішення немає. Будь ласка, скажіть мені, що я можу зробити, я в розпачі

Автоматичний переклад.
astrid11silva
1 рік тому

Привіт!

Добре, що ви прийшли сюди, я вважаю, що казино зможе завершити платіж або принаймні пояснити проблему протягом місяця. Через це, я б сказав, ви повинні подати скаргу - просто натисніть це посилання .

Вам також може стати в нагоді цей посібник – він пояснює, чого ви повинні очікувати на цьому шляху.

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого