Я бачу кілька скарг, поданих проти них, але якщо ви подивіться на історію скарг , усі вони були вирішені. Що за проблема у вас з ними?
I see a few complaints submitted against them, but when you look at the complaints history, all of them have been resolved. What kind of issue do you have with them?
Надовго…… з чого мені почати… Я думаю, що ви прочитали моє повідомлення на сторінці скарги з усіма зображеннями тощо…. Усе було пов’язано з перевіркою та програно. Тепер на мій рахунок повернуто близько 10% готівки... Втрачено понад 140 000 рандів.
Just so long …… where Do I start … I think of you read my message on the complaint page with all the pictures etc …. It’s was all about verification and lost . Now it’s about 10% cash back on my account …. Lost over 140.000 Rand .
Будь ласка, прочитайте мою скаргу на сторінці гуру … Я оновив її, сподіваюся, тепер я отримаю свої гроші назад.
Ви зрозумієте моє розчарування, коли побачите всю інформацію.
Дякую
Please read my complaint at the guru page … I updated it , hopefully now I get my cash back .
you will understand my frustration when you see all the information.
thanks
Привіт! Я впевнений, що Крістіна краще за мене знає вашу справу. Я дивився на це раніше, але я хотів би залишити це нашим спеціалістам зі скарг, оскільки вони, ймовірно, можуть дати вам кращу пораду в цьому питанні.
Hi, I'm sure Kristina has a better knowledge about your case than me. I looked at it before, but I'd like to leave it to our complaints specialists since they can probably give you a better advice in this matter.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.