8 міс. тому
Тут ви можете обговорити Prism Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Умови казино повідомляють гравцям прочитати умови бонусу в деталях під час вибору бонусу. Я роблю це. Я використовував бонусний код FREE60, і в деталях бонусу зазначено максимальну суму в 100 доларів США. Коли ви завершите 60 обертань, ви отримаєте спливаюче повідомлення, у якому вказано, на що ви маєте зробити ставку, а також вказано, що кошти, що перевищують 100 доларів, будуть вилучені після завершення гри. Це другий раз, коли вам повідомляється, що максимальна сума виведення становить 100 доларів США. Після завершення проходження система видаляє всі кошти та залишає вам рівно 100 доларів. Я переходжу до виведення, і казино платить мені 50 доларів. Я запитую чому, і вони надають мені зовсім інший набір правил, ніж вони запрограмували в програмному забезпеченні. Вони сказали, що мають звернутися до маркетингової команди. Не має сенсу! Маркетинг не надав мені бонусних правил. Правила містяться не в якомусь маркетинговому листі. Правила програмуються в системі та надаються вам, коли ви вибираєте бонус. Я маю на увазі, що буквально будь-хто може зайти на веб-сайт призми, ввести бонусний код free60 і переконатися в цьому на власні очі. Максимальна сума готівки становить 100 доларів США. Той факт, що казино просто не виплатить 50 доларів миттєво, сумний. Тим паче, що я гравець, який робить депозит, і це 100% їх вина.
casino terms and conditions tell players to read the bonus terms in the details when selecting a bonus. I do this. I used bonus code FREE60 and the terms in the details of the bonus are max cash out $100. When you complete the 60 spins you get a pop up message that tells you what you have to wager and it also tells you funds in excess of $100 will be removed at completion of playthrough. That is the second time it tells you the max cash out is $100. Once you complete the playthrough the system removes all funds and leaves you with exactly $100. I go to withdrawal and the casino pays me $50. I ask why and they provide me with a completely different set of rules then they have programmed in the software. They said they have to escalate to marketing team. Makes no sense! Marketing did not provide me with bonus rules. The rules are not in some marketing email. The rules are programmed into the system and provided to you when u select the bonus. I mean literally anyone can go to the prism website and type in bonus code free60 and see for themselves. Max cash out is $100. The fact that the casino just won’t pay the $50 instantly is sad. Especially since I am a depositing player and this is 100% their fault.
Привіт!
Ну, це справді цікава ситуація. Відверто кажучи, на обох скріншотах немає частини про конкретний максимальний виведення грошей.
Я маю на увазі там, де написано «до 100». Це не дорівнює 100.
Чи можете ви знайти цю інформацію десь у правилах?
Так чи інакше, максимальний виведення грошей завжди має бути чітко вказано, це одна з найважливіших частин бонусу, якщо ви запитаєте мене...
Hey there!
Well, this is really an interesting situation. Frankly, both screenshots miss the part about the specific max cashout.
I mean the one says "up to 100". That's not equal to 100.
Can you find this information stated somewhere in the rules, perhaps?
One way or another, the maximum cashout should always be stated clearly, it's one of the most important parts of the bonus, if you ask me...
Казино не захотіло заплатити мені 100 доларів, вони надіслали мені 50 доларів і сказали, що вибачте, правила в системі неправильні 😂😂😂
через три дні вони його змінили, і тепер ось що написано..
я божевільний, якщо вважаю, що казино має поважати правила, які вони дають гравцям? Це єдиний спосіб дізнатися про правила бонусів – натиснути деталі бонусу в системі. Все, що я можу сказати, це те, чому люди повертають платежі. Б’юсь об заклад, що казино не любить, коли гравці повертають гроші та кажуть: «Ой, я поганий!» Це нормально, коли вони так ставляться до гравців, але коли столи міняються місцями, вони зляться, і, вибачте, повернення плати було помилкою, недостатньо. Але вони очікують, що цього буде достатньо для гравців
The casino wouldn’t pay me $100 they sent me $50 and said sorry the rules were incorrect in the system 😂😂😂
three days later they changed it and now this is what is says..
am I crazy for thinking the casino should honor the rules they gave to players? That is the only way we even know bonus rules is by clicking the details of the bonus in the system. All I can say is this is why people do chargebacks. I bet the casino doesn’t like when players charge back and say ooops my bad! It’s okay for them to treat players like that but when tables are reversed they get pissed and a I’m sorry the charge back was a mistake is not enough. Yet they expect it to be enough for players
Ну, точно - це означає, що ви також можете зняти меншу суму. Тому я волів бачити більш конкретні умови. Це все.
Просто дайте мені хвилинку, щоб прочитати другий пост.
Well, precisely - that means you can also withdraw a lower amount. That's why I preferred to see more concrete terms. That's all.
Just give me a moment to read the second post.
Казино не захотіло заплатити мені 100 доларів, вони надіслали мені 50 доларів і сказали, що вибачте, правила в системі неправильні 😂😂😂
через три дні вони його змінили, і тепер ось що написано..
я божевільний, якщо вважаю, що казино має поважати правила, які вони дають гравцям? Це єдиний спосіб дізнатися про правила бонусів – натиснути деталі бонусу в системі. Все, що я можу сказати, це те, чому люди повертають платежі. Б’юсь об заклад, що казино не любить, коли гравці повертають гроші та кажуть: «Ой, я поганий!» Це нормально, коли вони так ставляться до гравців, але коли столи міняються місцями, вони зляться, і, вибачте, повернення плати було помилкою, недостатньо. Але вони очікують, що цього буде достатньо для гравців
The casino wouldn’t pay me $100 they sent me $50 and said sorry the rules were incorrect in the system 😂😂😂
three days later they changed it and now this is what is says..
am I crazy for thinking the casino should honor the rules they gave to players? That is the only way we even know bonus rules is by clicking the details of the bonus in the system. All I can say is this is why people do chargebacks. I bet the casino doesn’t like when players charge back and say ooops my bad! It’s okay for them to treat players like that but when tables are reversed they get pissed and a I’m sorry the charge back was a mistake is not enough. Yet they expect it to be enough for players
Не дивно, що ти так почуваєшся...
У моїх книгах, як тільки ви отримуєте бонус, положення та умови застосовуються, доки ви не закінчите з бонусом, вигравши або програвши його. Зміна умов посередині несправедлива.
Чесно кажучи, технічні помилки трапляються постійно, але це не ваша провина, і пристойне казино напевно виплатить вам всю суму.
Крім того, у зв’язку з цим я вважаю, що ви дуже доречно згадали про повернення коштів.
У будь-якому разі перегляньте свою скаргу, вона чекає на оновлення. Не соромтеся використовувати це посилання 👈
Дякую тобі!
No wonder you feel this way...
In my books, once you take the bonus, the terms and conditions apply until you finish up with the bonus, either by winning from it or losing it. Changing conditions in the middle is not fair.
Frankly, technical errors happen all the time, yet it is not your fault, and a decent casino would surely pay you the whole amount.
Also, in that regard, I think you mentioned chargeback in a very appropriate way.
Anyway, please visit your complaint, it's waiting for an update. Feel free to use this link 👈
Thank you!
Слід зазначити, що як тільки ви проходите гру, система автоматично видаляє зайві кошти понад суму, яку ви можете зняти. Я закінчив проходження і мав 116 доларів, система зняла 16 доларів, залишивши мені 100 доларів для виведення.
I should note that once you hit the playthrough the system automatically removes excess funds over the amount you are allowed to withdrawal. I finished playthrough and had $116 the system took off the $16 leaving me with $100 to withdrawal.
Привіт. Тож це насправді добре, у них це встановлено системою, це дійсно корисно для гравців, я вважаю. Тому, особливо в цьому випадку, вони повинні заплатити вам всю суму.
У нас на сайті відбувається дійсно цікаве опитування. Можливо, ви б хотіли додати свій голос? 😉 Ось посилання 👈, якщо ви хочете це зробити.
У будь-якому випадку, давайте подивимося, як наша команда розгляне вашу скаргу , і сподіваємося на найкращий результат для вас. 🤞
Hello. So that is actually a good thing, they have it set by the system, it is really helpful for the players, I reckon. So especially in this case, they should pay you the whole amount.
We have a really interesting poll going on, here on our site. Would you like to add your vote, perhaps? 😉 Here is the link 👈, if you wish to do so.
Anyway, let's see how our team will go with your complaint, and hope for the best result for you. 🤞
в перший день виведення грошей завершилося практично відразу, серед деяких депозитів я заробив 625 доларів, я повністю виконав умови купона, який активував і запросив виведення (28 вересня), в чаті сказали, що буде завершено через 7 календарних днів, тому що так працює алгоритм, який я не розумію, як вони обіцяють повне виведення коштів за годину, мій рахунок повністю ідентифіковано, і мені цікаво побачити продовження..
on the first day the withdrawal of money was completed almost immediately, among some deposits I earned $625, I fully fulfilled the terms of the coupon I activated and requested a withdrawal (28 Sep), in the chat they said it would be completed in 7 calendar days because this is how the algorithm works which I don't understand how they promise complete withdrawal in an hour, my account is fully identified and I'm curious to see the continuation..
І нам також цікаво, тому, будь ласка, повідомляйте нам, коли з’являться якісь новини.
Але вони дали вам якісь пояснення щодо цієї затримки?
And we are curious as well, so please update us whenever there will be some news.
Did they give you any explanation regarding this delay, though?
У моєму спілкуванні з ними через чат вони відповіли, що точно знають дату платежу 5/10, я скажу вам найновішу .. Їхнє пояснення полягало в тому, що система Coindraw витягла цю дату
In a communication I had with them via chat they replied that they know exactly the payment date 5/10, I'll tell you the newest .. Their explanation was that the Coindraw system pulled out that date
Хм, хоча це не найприємніше чекати, я вважаю, що вони повідомили вам точну інформацію, тож нам, ймовірно, доведеться почекати та подивитися, чи все пройде гладко, і ви отримаєте свої гроші.
Якщо ні, обов’язково повідомте нас, і ми спробуємо допомогти.
Hmm, although it's not the most pleasant thing to wait for, I believe they have told you accurate information and so we will probably have to hold on and see if everything goes smoothly and you get your money.
If it doesn't, be sure to let us know and we will try to help.
виведення 625 доларів пройшло без проблем, мені сказали в чаті, що обробка буде зроблена через 168 годин після відправлення запиту, а насправді це сталося рівно через 168 годин, подібного зі мною ніколи не траплялося, у мене був занепокоєння, але зрештою все пройшло добре.
the withdrawal of $625 was completed without any problems, I was told in the chat that the processing will be done 168 hours after submitting the request and it actually happened exactly after 168 hours, something like this has never happened to me before, I had a concern but in the end everything went well.
Мені подобається бачити, коли те, що казино говорить гравцеві, є правдою, і вони дотримуються цього. Також приємно бачити, що все пройшло гладко, і тому досвід, мабуть, залишився добрим.
Ти знову будеш тут грати?
I like to see when what the casino tells the player is true and they stick to it. It's also nice to see that everything went smoothly and therefore the experience probably remained good in the end.
Will you play here again?
я грав у це казино, тому що воно обіцяло 20' зняття коштів і вірогідний бонус 300% без правил, все ще чекати тиждень є стримуючим фактором, я вважаю, що в анклаві немає надійного казино, казино RTG є там, не турбуючись про ваші виграші взагалі, і це за межами анклаву
i played this casino because it promised 20' withdrawal and believable bonus 300% no rules, still waiting a week is a deterrent, i believe there is no reliable casino through the enclave, RTG casinos are there without worrying about your winnings at all and is outside the enclave
έπαιξα σε αυτό το καζίνο επειδή υποσχέθηκε 20' απόσυρση χρημάτων και πιστευτά μπόνους 300% no rules,παρόλα αυτά η αναμονή μιας εβδομάδας είναι αποτρεπτικος παράγοντας , πιστεύω ότι δεν υπαρχει αξιόπιστος καζίνο μέσω του inclave ,RTG καζίνο υπάρχουν χωρίς να ανησυχείς καθόλου για τα κέρδη σου και είναι εκτός του inclave
Я розумію вашу позицію, тому сподіваюся, що в майбутньому все буде добре і виведення коштів не затягуватиметься без потреби.
Я тримаю за вас кулаки. 🤞
I understand your position, so I hope that everything will be fine in the future and the withdrawals will not be unnecessarily prolonged.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.