2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Prism Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Умови казино повідомляють гравцям прочитати умови бонусу в деталях під час вибору бонусу. Я роблю це. Я використовував бонусний код FREE60, і в деталях бонусу зазначено максимальну суму в 100 доларів США. Коли ви завершите 60 обертань, ви отримаєте спливаюче повідомлення, у якому вказано, на що ви маєте зробити ставку, а також вказано, що кошти, що перевищують 100 доларів, будуть вилучені після завершення гри. Це другий раз, коли вам повідомляється, що максимальна сума виведення становить 100 доларів США. Після завершення проходження система видаляє всі кошти та залишає вам рівно 100 доларів. Я переходжу до виведення, і казино платить мені 50 доларів. Я запитую чому, і вони надають мені зовсім інший набір правил, ніж вони запрограмували в програмному забезпеченні. Вони сказали, що мають звернутися до маркетингової команди. Не має сенсу! Маркетинг не надав мені бонусних правил. Правила містяться не в якомусь маркетинговому листі. Правила програмуються в системі та надаються вам, коли ви вибираєте бонус. Я маю на увазі, що буквально будь-хто може зайти на веб-сайт призми, ввести бонусний код free60 і переконатися в цьому на власні очі. Максимальна сума готівки становить 100 доларів США. Той факт, що казино просто не виплатить 50 доларів миттєво, сумний. Тим паче, що я гравець, який робить депозит, і це 100% їх вина.
casino terms and conditions tell players to read the bonus terms in the details when selecting a bonus. I do this. I used bonus code FREE60 and the terms in the details of the bonus are max cash out $100. When you complete the 60 spins you get a pop up message that tells you what you have to wager and it also tells you funds in excess of $100 will be removed at completion of playthrough. That is the second time it tells you the max cash out is $100. Once you complete the playthrough the system removes all funds and leaves you with exactly $100. I go to withdrawal and the casino pays me $50. I ask why and they provide me with a completely different set of rules then they have programmed in the software. They said they have to escalate to marketing team. Makes no sense! Marketing did not provide me with bonus rules. The rules are not in some marketing email. The rules are programmed into the system and provided to you when u select the bonus. I mean literally anyone can go to the prism website and type in bonus code free60 and see for themselves. Max cash out is $100. The fact that the casino just won’t pay the $50 instantly is sad. Especially since I am a depositing player and this is 100% their fault.
Привіт!
Ну, це справді цікава ситуація. Відверто кажучи, на обох скріншотах немає частини про конкретний максимальний виведення грошей.
Я маю на увазі там, де написано «до 100». Це не дорівнює 100.
Чи можете ви знайти цю інформацію десь у правилах?
Так чи інакше, максимальний виведення грошей завжди має бути чітко вказано, це одна з найважливіших частин бонусу, якщо ви запитаєте мене...
Hey there!
Well, this is really an interesting situation. Frankly, both screenshots miss the part about the specific max cashout.
I mean the one says "up to 100". That's not equal to 100.
Can you find this information stated somewhere in the rules, perhaps?
One way or another, the maximum cashout should always be stated clearly, it's one of the most important parts of the bonus, if you ask me...
Казино не захотіло заплатити мені 100 доларів, вони надіслали мені 50 доларів і сказали, що вибачте, правила в системі неправильні 😂😂😂
через три дні вони його змінили, і тепер ось що написано..
я божевільний, якщо вважаю, що казино має поважати правила, які вони дають гравцям? Це єдиний спосіб дізнатися про правила бонусів – натиснути деталі бонусу в системі. Все, що я можу сказати, це те, чому люди повертають платежі. Б’юсь об заклад, що казино не любить, коли гравці повертають гроші та кажуть: «Ой, я поганий!» Це нормально, коли вони так ставляться до гравців, але коли столи міняються місцями, вони зляться, і, вибачте, повернення плати було помилкою, недостатньо. Але вони очікують, що цього буде достатньо для гравців
The casino wouldn’t pay me $100 they sent me $50 and said sorry the rules were incorrect in the system 😂😂😂
three days later they changed it and now this is what is says..
am I crazy for thinking the casino should honor the rules they gave to players? That is the only way we even know bonus rules is by clicking the details of the bonus in the system. All I can say is this is why people do chargebacks. I bet the casino doesn’t like when players charge back and say ooops my bad! It’s okay for them to treat players like that but when tables are reversed they get pissed and a I’m sorry the charge back was a mistake is not enough. Yet they expect it to be enough for players
Ну, точно - це означає, що ви також можете зняти меншу суму. Тому я волів бачити більш конкретні умови. Це все.
Просто дайте мені хвилинку, щоб прочитати другий пост.
Well, precisely - that means you can also withdraw a lower amount. That's why I preferred to see more concrete terms. That's all.
Just give me a moment to read the second post.
Казино не захотіло заплатити мені 100 доларів, вони надіслали мені 50 доларів і сказали, що вибачте, правила в системі неправильні 😂😂😂
через три дні вони його змінили, і тепер ось що написано..
я божевільний, якщо вважаю, що казино має поважати правила, які вони дають гравцям? Це єдиний спосіб дізнатися про правила бонусів – натиснути деталі бонусу в системі. Все, що я можу сказати, це те, чому люди повертають платежі. Б’юсь об заклад, що казино не любить, коли гравці повертають гроші та кажуть: «Ой, я поганий!» Це нормально, коли вони так ставляться до гравців, але коли столи міняються місцями, вони зляться, і, вибачте, повернення плати було помилкою, недостатньо. Але вони очікують, що цього буде достатньо для гравців
The casino wouldn’t pay me $100 they sent me $50 and said sorry the rules were incorrect in the system 😂😂😂
three days later they changed it and now this is what is says..
am I crazy for thinking the casino should honor the rules they gave to players? That is the only way we even know bonus rules is by clicking the details of the bonus in the system. All I can say is this is why people do chargebacks. I bet the casino doesn’t like when players charge back and say ooops my bad! It’s okay for them to treat players like that but when tables are reversed they get pissed and a I’m sorry the charge back was a mistake is not enough. Yet they expect it to be enough for players
Не дивно, що ти так почуваєшся...
У моїх книгах, як тільки ви отримуєте бонус, положення та умови застосовуються, доки ви не закінчите з бонусом, вигравши або програвши його. Зміна умов посередині несправедлива.
Чесно кажучи, технічні помилки трапляються постійно, але це не ваша провина, і пристойне казино напевно виплатить вам всю суму.
Крім того, у зв’язку з цим я вважаю, що ви дуже доречно згадали про повернення коштів.
У будь-якому разі перегляньте свою скаргу, вона чекає на оновлення. Не соромтеся використовувати це посилання 👈
Дякую тобі!
No wonder you feel this way...
In my books, once you take the bonus, the terms and conditions apply until you finish up with the bonus, either by winning from it or losing it. Changing conditions in the middle is not fair.
Frankly, technical errors happen all the time, yet it is not your fault, and a decent casino would surely pay you the whole amount.
Also, in that regard, I think you mentioned chargeback in a very appropriate way.
Anyway, please visit your complaint, it's waiting for an update. Feel free to use this link 👈
Thank you!
Слід зазначити, що як тільки ви проходите гру, система автоматично видаляє зайві кошти понад суму, яку ви можете зняти. Я закінчив проходження і мав 116 доларів, система зняла 16 доларів, залишивши мені 100 доларів для виведення.
I should note that once you hit the playthrough the system automatically removes excess funds over the amount you are allowed to withdrawal. I finished playthrough and had $116 the system took off the $16 leaving me with $100 to withdrawal.
Привіт. Тож це насправді добре, у них це встановлено системою, це дійсно корисно для гравців, я вважаю. Тому, особливо в цьому випадку, вони повинні заплатити вам всю суму.
У нас на сайті відбувається дійсно цікаве опитування. Можливо, ви б хотіли додати свій голос? 😉 Ось посилання 👈, якщо ви хочете це зробити.
У будь-якому випадку, давайте подивимося, як наша команда розгляне вашу скаргу , і сподіваємося на найкращий результат для вас. 🤞
Hello. So that is actually a good thing, they have it set by the system, it is really helpful for the players, I reckon. So especially in this case, they should pay you the whole amount.
We have a really interesting poll going on, here on our site. Would you like to add your vote, perhaps? 😉 Here is the link 👈, if you wish to do so.
Anyway, let's see how our team will go with your complaint, and hope for the best result for you. 🤞
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.