ФорумКазиноPrimaPlay Casino - загальне обговорення

PrimaPlay Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від mrmileena
|
4958 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
10 міс. тому

Нам не потрібно боротися, щоб отримати наші виграші ПЕРІОД!! Особливо, коли ми виходимо за межі, граючи за їхніми смішними умовами. Схоже, що ті з нас, хто це робить..., в кінцевому підсумку отримають відмову через вигадане правило або ситуацію, яка є відверто фальшивою, як та, у якій мені відмовили (див. вихідну публікацію вище). Після кількох спроб довести, що вони неправі, вони просто перестали відповідати на мої повідомлення і навіть проігнорували запити Casino Guru, оскільки вони намагалися допомогти мені після того, як я подав офіційну скаргу, за що я дуже вдячний. Якщо це не викликає ПРОВИНИ саме по собі, то я не знаю, що ще викликає. На жаль, азартні онлайн-ігри не регулюються жодними державними установами, тому притягнення їх до відповідальності або спроба подати на них до суду не призведе вас до нічого, крім розорення. Це сумна ситуація, тому єдине, що ми можемо зробити як гравці, це скаржитися на кожній доступній платформі огляду, щоб попередити інших у надії, що ці шахраї розоряться, тому що ніхто не відвідує їхні сайти. Сподіваюся, найближчим часом буде впроваджено щось, що регулюватиме цих мудаків і закриватиме їх, коли вони порушують права гравців. Я бажаю вам удачі та, БУДЬ ЛАСКА, знайдіть час, щоб дослідити ці сайти азартних ігор і серйозно ставитися до кожної скарги, коли ви їх перевіряєте. У цьому в'язкому світі всі шанси проти нас... ми МАЄМО ретельно виконувати домашнє завдання, щоб захистити себе.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

гарно сказано і дякую, що поділилися!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Вони зробили те саме зі мною, а потім вкрали всі гроші, які були на моєму рахунку, вони не більше ніж зграя злодіїв

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, оскільки те саме сталося з вами, я думаю, чекати нема чого, і я рекомендую подати скаргу тут, за цим посиланням:https://casino.guru/complaints/all

Але як ви порушили максимальну ставку? Казино щойно показало вам трохи Excel? Або ваш випадок був конкретним?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Нам не потрібно боротися, щоб отримати наші виграші ПЕРІОД!! Особливо, коли ми виходимо за межі, граючи за їхніми смішними умовами. Схоже, що ті з нас, хто це робить..., в кінцевому підсумку отримають відмову через вигадане правило або ситуацію, яка є відверто фальшивою, як та, у якій мені відмовили (див. вихідну публікацію вище). Після кількох спроб довести, що вони неправі, вони просто перестали відповідати на мої повідомлення і навіть проігнорували запити Casino Guru, оскільки вони намагалися допомогти мені після того, як я подав офіційну скаргу, за що я дуже вдячний. Якщо це не викликає ПРОВИНИ саме по собі, то я не знаю, що ще викликає. На жаль, азартні онлайн-ігри не регулюються жодними державними установами, тому притягнення їх до відповідальності або спроба подати на них до суду не призведе вас до нічого, крім розорення. Це сумна ситуація, тому єдине, що ми можемо зробити як гравці, це скаржитися на кожній доступній платформі огляду, щоб попередити інших у надії, що ці шахраї розоряться, тому що ніхто не відвідує їхні сайти. Сподіваюся, найближчим часом буде впроваджено щось, що регулюватиме цих мудаків і закриватиме їх, коли вони порушують права гравців. Я бажаю вам удачі та, БУДЬ ЛАСКА, знайдіть час, щоб дослідити ці сайти азартних ігор і серйозно ставитися до кожної скарги, коли ви їх перевіряєте. У цьому в'язкому світі всі шанси проти нас... ми МАЄМО ретельно виконувати домашнє завдання, щоб захистити себе.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я на 100% згоден, що завжди варто досліджувати казино, тому що гравець може багато чому навчитися, перш ніж кудись робити депозит.

Однак мені дуже прикро, що ваша скарга та вся справа закінчилися так, як було, і казино не відреагувало. Задоволення у вигляді блек-пойнтів явно недостатньо, але це хоч щось, якщо гравець ще й скаржиться.

Мені б дуже хотілося, щоб з вами не трапилося такого випадку, бо, звичайно, неприємно мати такі клопоти та ще й не отримати заслужені гроші.

Я бажаю вам удачі в майбутньому і сподіваюся, що у вас все буде добре.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого