ФорумКазиноPrimaPlay Casino - загальне обговорення

PrimaPlay Casino - загальне обговорення

2 р. тому від mrmileena
|
5910 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити PrimaPlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Хтось ще грав тут і йому було відмовлено у запиті на зняття коштів, оскільки ви нібито зробили ставку, яка перевищує ліміт у 5 доларів США згідно з умовами бонусу? Вони відхилили мою виплату, тому що вони сказали, що я поставив 20 доларів... хоча я НІКОЛИ за все своє життя не робив ставку понад 2,00 доларів. Моя історія ігор це чітко показує, але вони наполягають на тому, що я так і зробив, коли я попросив підтвердження та копію своєї історії ігор за той день, я отримав знімок екрана, який виглядає як запис у електронній таблиці Excel лише з цією ставкою в 20 доларів. Я думаю, що вони повні лайна. і вони просто кажуть це, щоб не платити мені. Клянусь життям, я ніколи не ставив 20 доларів. Тож мені цікаво, чи це може бути закономірністю, і вони робили це іншим?? Крім того, я хотів поділитися своєю історією, щоб ви всі знали. Дайте мені знати, як ваш досвід. Дякуємо 😊

Автоматичний переклад.
cgeno2157
1 рік тому

Привіт!

Я збирався сказати, що одна помилка ніколи не повинна вважатися основною причиною для конфіскації всього виграшу, якщо невдачливий гравець не отримав несправедливої переваги над казино. Тоді я прочитав далі і отримав відчуття, що ви не знаєте про таку ставку... Добре, я радий, що ви подали скаргу !

Давайте подивимося, чи доведе казино вашу помилку, показавши регулярну історію ігор. Я вагаюся повірити, що підробка надмірної ставки коштувала б спірної суми в 400 доларів США. Що ти думаєш?

У будь-якому випадку, я дуже хочу побачити відповідь казино - точно.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я надав їхній нібито «доказ» цієї однієї ставки, і це точно не виглядає як надійний доказ. Будь-хто міг ввести інформацію в електронну таблицю, я просив підтвердження, яке відображається, коли ви заходите в історію гри, яка зазвичай є знімком екрана виграшної комбінації ліній. Підозріло, що моя історія гри була відсутня, тому я не міг отримати до неї доступ, щоб перевірити себе. Це все здається таким незвичним. Дякую за ваші коментарі, Радко…Я також з нетерпінням чекаю їхньої відповіді.

Автоматичний переклад.
cgeno2157
1 рік тому

Це добре, я впевнений, що Нік цінує все, що ви надіслали. На жаль, я все ще не маю доступу, я погоджуюсь, що створити аркуш Excel не дуже вимогливо, це правда. 🙂

Ще один цікавий момент — відсутність історії гри! Натомість я краще пропусту дикі спекуляції, з нетерпінням чекаючи побачити, куди нас приведе скарга.

Я буду тут, якщо будуть новини! 👌🙌


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино Prima Play не виплатило мої виграші, оскільки я грав на інших автоматах, ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ ВИМОГ ДО БОНУСУ, і гроші були вільні від будь-яких обмежень. Крім того, вони створюють нові правила та/або тлумачення, намагаючись зробити цю практику легальною! Чи є спосіб отримати гроші, які вони мені винні?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Dalnav
1 рік тому

У Джаро є ідеї щодо того, як я можу тиснути на них?


Автоматичний переклад.
Stamatina
1 рік тому

Привіт, я перемістив ваші повідомлення під казино, про яке ви говорите. Однак коли ви грали з бонусом, ви грали в дозволені ігри, так? Виконавши вимоги щодо ставок, ви грали на інших слотах, тому що ви виконали все, що було потрібно. У вас ще є гроші на вашому рахунку гравця? Яку причину казино не виплатило вам гроші?

Дайте мені знати, щоб я міг краще зрозуміти ситуацію.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дякую за допомогу, Яро! Я скористався бонусом на депозит і зміг пройти гру, не граючи в ігри з обмеженнями. Потім, після того, як я завершив проходження і ПІСЛЯ УСІХ ОБМЕЖЕНЬ бонусу було знято з виграної суми, як я міг бачити в доступному для мене розділі «Каса», я грав у деякі обмежені ігри. Коли я попросив відшкодувати суму, яка явно була моя, вони почали вигадувати всілякі відмовки на кшталт:..... " Оскільки для накопичення цих коштів використовувався бонус, правила бонусу застосовуються до тих пір, поки кошти не закінчаться було повністю вилучено. На жаль, це стосується вашого випадку, оскільки бонусні кошти все ще були на рахунку, коли грали у виключені ігри".... і подібні дурні вигадані виправдання та відмова платити поза. Я ще раз перечитав усі їхні правила, але не знайшов таких обмежень!!!!! Як ви думаєте, чи є шанс, що вони виконають свій обов’язок? Вони повертають лише мій депозит і втрачають усі виграші!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
Stamatina
1 рік тому

Ласкаво просимо.

Якщо те, що ви говорите, не було зазначено в Умовах використання або в інформації, коли ви отримували бонус, тоді я рекомендую подати скаргу за цим посиланням: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola

Подивимося, чого досягне наша команда, але я не буду обіцяти вам результат заздалегідь, оскільки я працюю лише з тим, що ви написали.

У будь-якому випадку, як ви вважаєте, чи варто спробувати? Дай мені знати

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Яро, я спробував скористатися посиланням вище, але я не можу подати скаргу, оскільки воно повідомляє, що моє ім’я вже існує, і я не знаю, що ще робити. Тож я скопіював те, що написав, і сподіваюся, що ви допоможете мені це обробити. Я дуже ціную вашу допомогу.......

"""Я зробив депозит із бонусом, який вимагав пройти X раундів і грати лише в певні ігри {slots}. Після завершення необхідних раундів і відповідно до маленької піктограми на екрані казино гроші були вільні від будь-яких обмежень і готові бути відкликаним. Я вирішив грати в деякі з обмежених ігор {videopoker} і робив це деякий час. Пізніше я подав запит aw/d і після того, як підтвердив свій обліковий запис, надавши всі необхідні документи.

Мені було відмовлено в w/d, оскільки, згідно з їхніми виправданнями,..... "правила передбачають, що гроші все ще обмежені до бонусних обмежень....." Я зазначив, що, коли грав з обмеженнями Ігри, на які мої гроші не мали обмежень, і, звісно, усі ігри були доступні для мене, НА ВІДМІНУ, КОЛИ ІГРИ БУЛИ ПРИВ’ЯЗАНІ ДО БОНУСУ! Я також двічі перевірив їхні правила, і ніщо навіть не вказує на їхню неправомірну претензію"."""

878/5000

Автоматичний переклад.
Stamatina
1 рік тому

Привіт, вибачте, що так пізно відповів, але я хотів би запитати, чи ваш профіль користувача stamatinapolykreti, тому що якщо так, ваш обліковий запис не перевірено, і лише перевірені гравці можуть подати скаргу. Чи можете ви мені пояснити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я бачу, що мій обліковий запис stamatinapolykreti, але я не знаю, як підтвердити свій обліковий запис. І я вже подав свою скаргу двічі, але, звичайно, мене не написали. Дякуємо за допомогу. Чи можете ви допомогти підтвердити мій обліковий запис?

Автоматичний переклад.
stamatinapolykreti
1 рік тому

Так, ви не зможете подати скаргу, доки не підтвердите свій обліковий запис. Чи може проблема полягати в тому, що ви забули дані свого облікового запису?

Якщо ви не пам’ятаєте, ви можете створити інший обліковий запис і підтвердити себе, щоб мати можливість подати скаргу, тому що, чесно кажучи, я не знаю, де у вас може виникнути проблема.

Автоматичний переклад.
cgeno2157
1 рік тому

Вони зробили те саме зі мною, а потім вкрали всі гроші, які були на моєму рахунку, вони не більше ніж зграя злодіїв

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
stamatinapolykreti
1 рік тому

мій логін Stamatina, і мій профіль виглядає нормально, оскільки я бачу всю переписку. Крім того, я можу бачити коментарі інших гравців і навіть коментарі казино!!!! ..... велике спасибі, але я серйозно думаю, що з цього все вийде

Автоматичний переклад.
Pasalcedas2
1 рік тому

Для мене це вперше, але інше казино зробило щось інше, щоб отримати мені 400,00 доларів ... Це азартне життя !!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
Stamatina
1 рік тому

Ні, це не ігрове життя, це просто крадіжка у гравців

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Чесно кажучи вони злодії але ми хто не вчимо теж ідіоти!!!! Я щось про це знаю, я граю багато років!!!! Мені щойно вдалося принести навіть човен, навіть воду, тому що я навчився не захоплюватися!!!!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нам не потрібно боротися, щоб отримати наші виграші ПЕРІОД!! Особливо, коли ми виходимо за межі, граючи за їхніми смішними умовами. Схоже, що ті з нас, хто це робить..., в кінцевому підсумку отримають відмову через вигадане правило або ситуацію, яка є відверто фальшивою, як та, у якій мені відмовили (див. вихідну публікацію вище). Після кількох спроб довести, що вони неправі, вони просто перестали відповідати на мої повідомлення і навіть проігнорували запити Casino Guru, оскільки вони намагалися допомогти мені після того, як я подав офіційну скаргу, за що я дуже вдячний. Якщо це не викликає ПРОВИНИ саме по собі, то я не знаю, що ще викликає. На жаль, азартні онлайн-ігри не регулюються жодними державними установами, тому притягнення їх до відповідальності або спроба подати на них до суду не призведе вас до нічого, крім розорення. Це сумна ситуація, тому єдине, що ми можемо зробити як гравці, це скаржитися на кожній доступній платформі огляду, щоб попередити інших у надії, що ці шахраї розоряться, тому що ніхто не відвідує їхні сайти. Сподіваюся, найближчим часом буде впроваджено щось, що регулюватиме цих мудаків і закриватиме їх, коли вони порушують права гравців. Я бажаю вам удачі та, БУДЬ ЛАСКА, знайдіть час, щоб дослідити ці сайти азартних ігор і серйозно ставитися до кожної скарги, коли ви їх перевіряєте. У цьому в'язкому світі всі шанси проти нас... ми МАЄМО ретельно виконувати домашнє завдання, щоб захистити себе.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого