2 р. тому
Тут ви можете обговорити PrimaPlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Хтось ще грав тут і йому було відмовлено у запиті на зняття коштів, оскільки ви нібито зробили ставку, яка перевищує ліміт у 5 доларів США згідно з умовами бонусу? Вони відхилили мою виплату, тому що вони сказали, що я поставив 20 доларів... хоча я НІКОЛИ за все своє життя не робив ставку понад 2,00 доларів. Моя історія ігор це чітко показує, але вони наполягають на тому, що я так і зробив, коли я попросив підтвердження та копію своєї історії ігор за той день, я отримав знімок екрана, який виглядає як запис у електронній таблиці Excel лише з цією ставкою в 20 доларів. Я думаю, що вони повні лайна. і вони просто кажуть це, щоб не платити мені. Клянусь життям, я ніколи не ставив 20 доларів. Тож мені цікаво, чи це може бути закономірністю, і вони робили це іншим?? Крім того, я хотів поділитися своєю історією, щоб ви всі знали. Дайте мені знати, як ваш досвід. Дякуємо 😊
Has anyone else played here and had their withdrawals request denied because you supposedly placed a bet that was over the $5 limit per the bonus terms? They rejected my payout because they say I placed a $20 bet….even though I have NEVER placed a bet over $2.00 in my entire life. My play history clearly shows that but they hi insist I did, when I asked for proof and a copy of my play history for that day I got a screenshot of what looks like an entry on an excel spreadsheet with only this $20 bet. I think they’re full of sh!t. and they’re just saying this to get out of paying me. I swear on my life I never placed a $20 bet. So I’m wondering if this may be a pattern and they’ve done this to others?? Plus I wanted to share my story for you all to be aware. Let me know how your experience has been. Thank you 😊
Привіт!
Я збирався сказати, що одна помилка ніколи не повинна вважатися основною причиною для конфіскації всього виграшу, якщо невдачливий гравець не отримав несправедливої переваги над казино. Тоді я прочитав далі і отримав відчуття, що ви не знаєте про таку ставку... Добре, я радий, що ви подали скаргу !
Давайте подивимося, чи доведе казино вашу помилку, показавши регулярну історію ігор. Я вагаюся повірити, що підробка надмірної ставки коштувала б спірної суми в 400 доларів США. Що ти думаєш?
У будь-якому випадку, я дуже хочу побачити відповідь казино - точно.
Hi!
I was about to say that one mistake should never be considered an ultimate reason for confiscating the whole winnings if the unlucky player did not gain an unfair advantage over the casino. Then I read further and got the feeling you are not aware of such a bet,... Well, I'm glad you submitted the complaint!
Let's see whether the casino proves you wrong by showing regular gaming history. I hesitate to believe forging an over-bet would be worth a disputed amount of $400. What do you think?
Anyway, I'm eager to see the casino's response - for sure.
Я надав їхній нібито «доказ» цієї однієї ставки, і це точно не виглядає як надійний доказ. Будь-хто міг ввести інформацію в електронну таблицю, я просив підтвердження, яке відображається, коли ви заходите в історію гри, яка зазвичай є знімком екрана виграшної комбінації ліній. Підозріло, що моя історія гри була відсутня, тому я не міг отримати до неї доступ, щоб перевірити себе. Це все здається таким незвичним. Дякую за ваші коментарі, Радко…Я також з нетерпінням чекаю їхньої відповіді.
i have submitted their supposed "proof" of this one bet and it certainly doesn’t look like credible proof that’s for sure. Anyone could type info into a spreadsheet, I was asking for the proof that displays when you go into your game play history which is usually a screenshot of the winning line combination. Suspiciously, my game history was missing so I couldn’t access it to check myself. It all seems so unusual. Thank you for your comments Radka…I look forward to their reply as well.
Це добре, я впевнений, що Нік цінує все, що ви надіслали. На жаль, я все ще не маю доступу, я погоджуюсь, що створити аркуш Excel не дуже вимогливо, це правда. 🙂
Ще один цікавий момент — відсутність історії гри! Натомість я краще пропусту дикі спекуляції, з нетерпінням чекаючи побачити, куди нас приведе скарга.
Я буду тут, якщо будуть новини! 👌🙌
That's good, I'm sure Nick appreciates all things you sent. Sadly, I don't have access still, I agree it's not very demanding to create an Excel sheet, that's true. 🙂
Missing game history is another interesting point! I'll rather skip wild speculations instead, looking forward to seeing where the complaint leads us.
I'll be here in case news arises! 👌🙌
Казино Prima Play не виплатило мої виграші, оскільки я грав на інших автоматах, ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ ВИМОГ ДО БОНУСУ, і гроші були вільні від будь-яких обмежень. Крім того, вони створюють нові правила та/або тлумачення, намагаючись зробити цю практику легальною! Чи є спосіб отримати гроші, які вони мені винні?
Prima Play Casino did not pay my winnings as I played with other than slots AFTER I HAD COMPLETED THE BONUS REQUIREMENTS and the money was free of any restriction. Furthermore, they make up new rules and/or interpretations as they try to make this practice look legit! Is there a way I can the money they owe me?
У Джаро є ідеї щодо того, як я можу тиснути на них?
Any ideas Jaro as to how I can put pressure on them?
Привіт, я перемістив ваші повідомлення під казино, про яке ви говорите. Однак коли ви грали з бонусом, ви грали в дозволені ігри, так? Виконавши вимоги щодо ставок, ви грали на інших слотах, тому що ви виконали все, що було потрібно. У вас ще є гроші на вашому рахунку гравця? Яку причину казино не виплатило вам гроші?
Дайте мені знати, щоб я міг краще зрозуміти ситуацію.
Hi, I've moved your posts under the casino you're talking about. However, when you played with the bonus, you played on the games that were allowed yes ? After fulfilling the wager requirements you played on other slots, because you fulfilled everything that was needed. Do you still have your money in your player account ? What reason did the casino give you for not paying you the money ?
Let me know so I can get a better idea of the situation.
Дякую за допомогу, Яро! Я скористався бонусом на депозит і зміг пройти гру, не граючи в ігри з обмеженнями. Потім, після того, як я завершив проходження і ПІСЛЯ УСІХ ОБМЕЖЕНЬ бонусу було знято з виграної суми, як я міг бачити в доступному для мене розділі «Каса», я грав у деякі обмежені ігри. Коли я попросив відшкодувати суму, яка явно була моя, вони почали вигадувати всілякі відмовки на кшталт:..... " Оскільки для накопичення цих коштів використовувався бонус, правила бонусу застосовуються до тих пір, поки кошти не закінчаться було повністю вилучено. На жаль, це стосується вашого випадку, оскільки бонусні кошти все ще були на рахунку, коли грали у виключені ігри".... і подібні дурні вигадані виправдання та відмова платити поза. Я ще раз перечитав усі їхні правила, але не знайшов таких обмежень!!!!! Як ви думаєте, чи є шанс, що вони виконають свій обов’язок? Вони повертають лише мій депозит і втрачають усі виграші!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Thank you for assisting me, Jaro! I used a depositing bonus and managed to make a playthrough without playing any restricted games. Then, after I completed the playthrough and AFTER ALL RESTRICTIONS of the bonus were removed from the won amount as I could see in the cashier section available to me, I played some restricted games. When I requested w/d of the amount that was clearly mine, they started coming up with all kinds of excuses like:..... " As a bonus was used to accrue these funds, the bonus rules are applied until the funds have been withdrawn completely. Unfortunately, this does apply in your case as the bonus funds were still in the account when the excluded games were played".... and similar silly made-up-as-we-go- excuses and refuse to pay out. I read again all their rules but I could not find such restrictions!!!!! Do you think there is a chance that they will honor their obligation? They only game back my deposit and forfeit all winnings!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ласкаво просимо.
Якщо те, що ви говорите, не було зазначено в Умовах використання або в інформації, коли ви отримували бонус, тоді я рекомендую подати скаргу за цим посиланням: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola
Подивимося, чого досягне наша команда, але я не буду обіцяти вам результат заздалегідь, оскільки я працюю лише з тим, що ви написали.
У будь-якому випадку, як ви вважаєте, чи варто спробувати? Дай мені знати
You're welcome.
Unless what you are saying was mentioned in the Terms and Conditions or in the information when you took the bonus, then I would recommend filing a complaint on this link: https://casinoguru-gr.com/parapona/ola
We'll see where our team gets, but I won't promise you the result in advance, as I'm only working with what you wrote.
Anyway, do you think it is worth a try ? Let me know
Яро, я спробував скористатися посиланням вище, але я не можу подати скаргу, оскільки воно повідомляє, що моє ім’я вже існує, і я не знаю, що ще робити. Тож я скопіював те, що написав, і сподіваюся, що ви допоможете мені це обробити. Я дуже ціную вашу допомогу.......
"""Я зробив депозит із бонусом, який вимагав пройти X раундів і грати лише в певні ігри {slots}. Після завершення необхідних раундів і відповідно до маленької піктограми на екрані казино гроші були вільні від будь-яких обмежень і готові бути відкликаним. Я вирішив грати в деякі з обмежених ігор {videopoker} і робив це деякий час. Пізніше я подав запит aw/d і після того, як підтвердив свій обліковий запис, надавши всі необхідні документи.
Мені було відмовлено в w/d, оскільки, згідно з їхніми виправданнями,..... "правила передбачають, що гроші все ще обмежені до бонусних обмежень....." Я зазначив, що, коли грав з обмеженнями Ігри, на які мої гроші не мали обмежень, і, звісно, усі ігри були доступні для мене, НА ВІДМІНУ, КОЛИ ІГРИ БУЛИ ПРИВ’ЯЗАНІ ДО БОНУСУ! Я також двічі перевірив їхні правила, і ніщо навіть не вказує на їхню неправомірну претензію"."""
878/5000
Jaro , I tried using the link above but I cannot file my complaint as it tells me that my name already exists and I don't know what else to do. So I copied what I wrote and I hope that you can help me process it. I really appreciate your assitance.......
"""I deposited with a bonus which required completing X number of rounds and playing only certain games {slots}. After I completed the required rounds and according to the little icon on the casino screen, the money was free of any restriction and ready to be withdrawn. I decided to play some of the restricted games{videopoker} and did so for a while. Later, I requested a w/d, and after I verified my account by submitting all required documents.
I was denied the w/d as, according to their offered excuses,..... " the rules stipulated that the money was still tight up to the bonus restrictions......" I pointed out that when I played restricted games my money had no restrictions and of course, all games were available to me as OPPOSED TO NOT WHEN THE GAMES WERE TIED DOWN TO THE BONUS! I also double-checked their rules and nothing even indicates their wrongful claim.""""
878/5000
Привіт, вибачте, що так пізно відповів, але я хотів би запитати, чи ваш профіль користувача stamatinapolykreti, тому що якщо так, ваш обліковий запис не перевірено, і лише перевірені гравці можуть подати скаргу. Чи можете ви мені пояснити, будь ласка?
Hi, sorry for writing back so late, but I would like to ask if your user profile is- stamatinapolykreti because if it is, your account is not verified and only verified players can submit a complaint. Can you clarify for me please ?
Я бачу, що мій обліковий запис stamatinapolykreti, але я не знаю, як підтвердити свій обліковий запис. І я вже подав свою скаргу двічі, але, звичайно, мене не написали. Дякуємо за допомогу. Чи можете ви допомогти підтвердити мій обліковий запис?
I can see that my account is stamatinapolykreti but I don't know how to verify my account. And I have already submitted my complaint twice but of course, I has not been posted. Than kyou for all help and can you give a hand in verifying my account?
Так, ви не зможете подати скаргу, доки не підтвердите свій обліковий запис. Чи може проблема полягати в тому, що ви забули дані свого облікового запису?
Якщо ви не пам’ятаєте, ви можете створити інший обліковий запис і підтвердити себе, щоб мати можливість подати скаргу, тому що, чесно кажучи, я не знаю, де у вас може виникнути проблема.
Yes, you won't be able to make a complaint until you verify your account. Could the problem be that you forgot your account details ?
If you don't remember, you can create another account and verify yourself to be able to submit the complaint, because to be honest I don't know where you might have a problem.
Вони зробили те саме зі мною, а потім вкрали всі гроші, які були на моєму рахунку, вони не більше ніж зграя злодіїв
They did the same to me, and then stole all the money I had in my account, they're nothing more than a bunch of thieves
A mim fizeram o mesmo, e de seguida roubaram-me todo o dinheiro que tinha na conta, não passam de um bando de ladrões
мій логін Stamatina, і мій профіль виглядає нормально, оскільки я бачу всю переписку. Крім того, я можу бачити коментарі інших гравців і навіть коментарі казино!!!! ..... велике спасибі, але я серйозно думаю, що з цього все вийде
my login is Stamatina and my profile looks ok to me as I can see all the correspondence. Also, I can see other players' comments and even the casino's ones!!!! ..... thanks a lot but I seriously think anything will come out of it
Для мене це вперше, але інше казино зробило щось інше, щоб отримати мені 400,00 доларів ... Це азартне життя !!!!!!!!!!
It's the first time for me, but another casino did something different to get me $400.00 ... That's gambling life !!!!!!!!!!
Για μένα είναι η πρώτη φορά αλλά και άλλο καζινο έκανε κάτι διαφορετικ'ο γιά να μου φάει $400.00 ... That's gambling life !!!!!!!!!!
Ні, це не ігрове життя, це просто крадіжка у гравців
No, it's not game life, it's simply stealing from players
Não, não é vida de jogo, é simplesmente roubar os jogadores
Чесно кажучи вони злодії але ми хто не вчимо теж ідіоти!!!! Я щось про це знаю, я граю багато років!!!! Мені щойно вдалося принести навіть човен, навіть воду, тому що я навчився не захоплюватися!!!!
To tell you the truth, they are thieves but we who don't learn are also idiots!!!! I know something about this, I've been playing for many years!!!! I've just managed to bring it even boat, even waters because I learned not to get passionate!!!!
Να σου πω την αλήθεια, αυτοί ειναι κλέφτες αλλά κι εμείς που δεν μαθαίνουμε, είμαστε ηλίθιοι!!!! Κάτι ξ΄ερω απ' αυτά, παίζω πολλά χρόνια!!!! Απλά έχω καταφέρει να το φέρνω ίσα βάρκα, ίσα νερά γιατί έμαθα να μην παθιάζομαι!!!!
Нам не потрібно боротися, щоб отримати наші виграші ПЕРІОД!! Особливо, коли ми виходимо за межі, граючи за їхніми смішними умовами. Схоже, що ті з нас, хто це робить..., в кінцевому підсумку отримають відмову через вигадане правило або ситуацію, яка є відверто фальшивою, як та, у якій мені відмовили (див. вихідну публікацію вище). Після кількох спроб довести, що вони неправі, вони просто перестали відповідати на мої повідомлення і навіть проігнорували запити Casino Guru, оскільки вони намагалися допомогти мені після того, як я подав офіційну скаргу, за що я дуже вдячний. Якщо це не викликає ПРОВИНИ саме по собі, то я не знаю, що ще викликає. На жаль, азартні онлайн-ігри не регулюються жодними державними установами, тому притягнення їх до відповідальності або спроба подати на них до суду не призведе вас до нічого, крім розорення. Це сумна ситуація, тому єдине, що ми можемо зробити як гравці, це скаржитися на кожній доступній платформі огляду, щоб попередити інших у надії, що ці шахраї розоряться, тому що ніхто не відвідує їхні сайти. Сподіваюся, найближчим часом буде впроваджено щось, що регулюватиме цих мудаків і закриватиме їх, коли вони порушують права гравців. Я бажаю вам удачі та, БУДЬ ЛАСКА, знайдіть час, щоб дослідити ці сайти азартних ігор і серйозно ставитися до кожної скарги, коли ви їх перевіряєте. У цьому в'язкому світі всі шанси проти нас... ми МАЄМО ретельно виконувати домашнє завдання, щоб захистити себе.
We shouldn't have to fight to get our winnings PERIOD!! Especially when we go above and beyond to play by their ridiculous terms and conditions. It seems like those of us that do....will end up being declined over a made up rule or a situation that is blatantly false like the one they denied me for (see above original post). After several attempts to prove them wrong they simply stopped replying to my messages and even ignored Casino Guru's requests as they did try to assist me after I submitted a formal complaint, which I am very grateful for. If this doesn't scream GUILT in itself then I don't know what else does. Unfortunately online gambling isn't regulated by any government entities so holding them responsible or trying to sue them gets you absolutely nowhere but broke. It's a sad situation so the only thing we can do as players is to complain on every available review platform to warn others in the hopes that these crooks go broke because nobody frequents their sites. Hopefully something gets put into place in the near future that will regulate these assholes and shut them down when they violate its' players rights. I wish you all the best of luck and PLEASE PLEASE take the time to research these gambling sites and take every complaint seriously when you do vet them. The odds are stacked against us enough in this viscous world...we HAVE to to our homework thoroughly to protect ourselves.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.