Добре, здається, ми погано розуміємо один одного.
Ви розпочали цю тему, написавши про неоплачувані виграші в турнірах. Тоді ви повідомили мені, що подали скаргу. Початок скарги "
«Як я бачив, в Інтернеті вже є маса скарг на це казино! Цим я надсилаю ще одну, оскільки казино відмовляється самовиключити мене (через мої проблеми з азартними іграми)! Я також скаржуся на бонусну політику (8000 євро). були просто видалені) !"
Я попросив вас надати знімок екрана, який показує, що казино не хоче виплачувати приз турніру, а потім дізнався, що скарга стосується невдалого самовиключення та бонусу на депозит.
Ну, я заблукав.
Отже, я чекаю на подальший розвиток вашої скарги. Не забудьте відповісти Крістіні про те, скільки ви внесли під час отримання бонусу на депозит.
Ok, it seems like we do not understand each other pretty well.
You started this thread by posting about unpaid tournament wins. Then you informed me you submitted the complaint. The complaint start"
"As I could see there are already tons of complaints about this casino on the internet! I hereby submit another one as the casino refuses to self-exclude me (due to my problem gambling)! I also complain about the bonus policy (8000 euros were simply deleted)!"
I asked you to provide a screenshot showing that the casino does not want to pay out the tournament prize only to find out that the complaint is about failed self-exclusion and deposit bonus.
Well, I'm lost.
So, I will wait for your complaint to develop further, don't forget to answer Kristina about how much you deposited while taking the deposit bonus, please.
Автоматичний переклад.