ГоловнаФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 21)

 від kszysio
|
55 319 переглядів 454 відповідей |
|
1...20 21 2223

Ні, кредит ще не обробляється!

Автоматичний переклад.

Ні без виплати виграшу

Автоматичний переклад.
annalisa1812

Ой, це засмучує

Автоматичний переклад.

Хороші новини! Півгодини тому posido зарахував мені всі три виграші, тож це зайняло більше часу, але я отримав усе, що просив. Не хвилюйтеся, це заплатить усім

Автоматичний переклад.

Дякуємо за вашу присутність, підтримку, ввічливість і доступність.

Автоматичний переклад.
annalisa1812

Дивіться!! Я ж тобі казав, вони зрештою це зроблять. Я дуже радий, що вони заплатили тобі гроші. Тепер ви знаєте, що робити. 😂

Автоматичний переклад.
Romi

Привіт, Ромі, ти можеш допомогти мені в цьому

Автоматичний переклад.
annalisa1812

Добре для вас 🙁 Я зв’язався з ними деякий час і все ще очікую на зняття 😕

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене така ж проблема, куди я можу подати скаргу

Автоматичний переклад.

Я бачу, що ви вже подали сюди скаргу . Наша команда незабаром розпочне розслідування, але ми не можемо втрутитися до закінчення 14-денного періоду, тому вам доведеться трохи почекати.

Сподіваюся, вони незабаром його оброблять, особливо якщо перевірка не потрібна. 🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Добре, я розумію, але на мою скаргу не було відповіді відтоді, як я її подав

Автоматичний переклад.

Хороші новини! Півгодини тому posido зарахував мені всі три виграші, тож це зайняло більше часу, але я отримав усе, що просив. Не хвилюйтеся, це заплатить усім

Автоматичний переклад.

привіт Це здорово!

Я дуже радий, що ви отримали свої гроші, хоча вам довелося трохи почекати.

Там взагалі не потрібна була перевірка, чи не так?

Автоматичний переклад.

Добре, я розумію, але на мою скаргу не було відповіді відтоді, як я її подав

Автоматичний переклад.

Не хвилюйся взагалі. Вам просто потрібно звернути увагу на таймер.

Щодня до нас надходить багато скарг, тому неможливо щодня відповідати на кожну з них, розумієте.

Автоматичний переклад.

Привіт, хлопці, минув тиждень, відколи мій вихід із Posido був призупинений або на розгляді. Я хвилююся, хоча це невеликі гроші

Автоматичний переклад.
unknowndex

Привіт, це казино досить повільно виплачує гроші, і зазвичай це займає близько 2 тижнів, тому я б дав йому більше часу. Якщо вам не вдасться отримати гроші протягом цього часу, наша команда спробує вам допомогти, подавши відкриту скаргу.

Однак чи зв’язуєтеся ви з ними, щоб повідомити про відкликання, чи вони продовжують давати вам ту саму відповідь, що вам слід проявити терпіння?

Автоматичний переклад.

Так, вам просто потрібно набратися терпіння, тому що зрештою вони платять, і якщо сума не перевищує 2300 євро, вони не вимагають підтвердження. Почекай і побачиш, що тобі заплатять

Автоматичний переклад.
Jaro

Гей, Яро! Я зв’язався з ними, і вони завжди кажуть, що це затримка, і я повинен бути терплячим. Я оновлю вас через два тижні. Дякую

Автоматичний переклад.
annalisa1812

Так, мій коштує лише 47 євро, лол, тоді я просто почекаю два тижні

Автоматичний переклад.
unknowndex

Ми будемо тут, чекаючи будь-яких оновлень.

Хочеться вірити, що тобі заплатять!

Змінено
Автоматичний переклад.
Radka

Дякую, радко, я повернуся до цієї розмови через два тижні, велике вам спасибі

Автоматичний переклад.
unknowndex

Будь-коли! Якщо це можливо, насолоджуйтеся майбутніми вихідними; спробуйте трохи розслабитися

Автоматичний переклад.
1...20 21 2223
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого