ГоловнаФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 18)

 від kszysio
|
45 186 переглядів 362 відповідей |
|
1...17 18 19
Jaro

На сьогоднішній день ще нічого ... відкликання все ще очікує перевірки ... скарга була відкрита, а дні були відсутні з учорашнього дня, це почалося через 6 днів ... тут, крім очікування, немає жодних новин ... добре, це було з днів 19/02, і я все ще не маю кредиту ...

Автоматичний переклад.
7gmph2pms7

Так, я бачив, що нічого не змінилося, але Нік відповів вам учора, це не займе багато часу, і ми зв’яжемося з казино. На жаль, у мене немає нічого кращого, ніж почекати зараз.🙁

Автоматичний переклад.
Jaro

Насправді очікування — це єдиний можливий вибір, який у нас є... нічого не залишилося робити, я втратив надію...

Автоматичний переклад.

file це те, що я думаю, щодня вони кажуть мені, що знущаються з мене... щодня вони роблять фальшиві запити та знущаються з мене

Автоматичний переклад.
7gmph2pms7

Я знаю, як ви себе почуваєте, і я також сказав вам, що казино має досить тривалий час виплати приблизно два тижні. Оскільки у вас є скарга, ми незабаром зв’яжемося з казино, тож це повинно дати вам надію. Казино зазвичай відповідає, тому, хоча я знаю, наскільки це неприємно, спробуйте зачекати.🤞☘️

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене виникла проблема з виведенням на posido. Я завантажив 10 євро, почав грати, і отримав 30 євро, але коли я збираюся зняти, мені повідомляє, що сталася несподівана помилка

Автоматичний переклад.
dennissantoro1106

Привіт, це те, що було написано в слоті чи коли ви пішли знімати гроші? Чи зверталися ви до казино щодо цієї проблеми та намагалися з’ясувати, що може бути причиною? Я думаю, що це було б першим, що я б зробив і дочекався їхньої відповіді, щоб вони могли порадити вам, що вам робити.

Ви дасте мені знати, якщо дізнаєтеся, будь ласка?

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, коли я хотів зняти гроші на початку, мені сказали, що вам потрібно зіграти 10 євро, а потім, коли я їх зіграв і я отримав 34 євро, було сказано "Так", сталася помилка, і це не дозволяє мені їх зняти

А тепер чекаю відповіді від казино

Автоматичний переклад.
Jaro

Станом на сьогодні ми все ще застрягли без кредиту, а зняття коштів застрягло на етапі перевірки

Автоматичний переклад.

Так, коли я хотів зняти гроші на початку, мені сказали, що вам потрібно зіграти 10 євро, а потім, коли я їх зіграв і я отримав 34 євро, було сказано "Так", сталася помилка, і це не дозволяє мені їх зняти

А тепер чекаю відповіді від казино

Автоматичний переклад.

Я бачив, що ваша скарга вже відкрита, але спробуйте дочекатися відповіді від казино, і коли вони повідомлять вам, що могло трапитися, якщо ви зробили все, що вам потрібно було зробити, то обов’язково повідомте їм про це. Буду радий дізнатися, чи це була просто технічна помилка, чи за цим стоїть щось інше.

Автоматичний переклад.

Станом на сьогодні ми все ще застрягли без кредиту, а зняття коштів застрягло на етапі перевірки

Автоматичний переклад.

Так, я також дивився на вашу ситуацію. Нік має відповісти вам незабаром, і я сподіваюся, що це займе багато часу. Я навіть не знаю, що вам ще сказати, тому що все те саме, і нам потрібно чекати, поки команда зв’яжеться з казино.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я не отримав жодної відповіді з п'ятниці, давайте почекаємо...

Автоматичний переклад.

Сподіваюся, ти скоро отримаєш гроші. Казино вам заплатить, це точно. Я не знаю, як це пояснити, але через місяць-два, коли мені виплачували гроші кожні два-три тижні, я зробив близько 7-8 зняттів за 15 днів. І їм усім платять наступного дня. Залежно від типу гравця, рано чи пізно вам заплатять. І пам’ятайте, завжди знімайте банківським переказом.

Автоматичний переклад.

Я не отримав жодної відповіді з п'ятниці, давайте почекаємо...

Автоматичний переклад.

Тоді найкраще дочекатися скарги, оскільки казино зазвичай відповідає там, коли ми запрошуємо їх до розмови. Якщо вони не відповідають вам, ви, ймовірно, нічого більше не можете зробити.

Автоматичний переклад.
Jaro

Отже, якщо вони не відреагують, я втрачу свої гроші.

Автоматичний переклад.
dennissantoro1106

Однак казино майже завжди реагує, у нього лише 4 невирішені скарги, тому такий сценарій, ймовірно, не мав би бути. Не думайте негативно і намагайтеся, хоча я знаю, що важко думати трохи позитивно. Сподіваюся, скоро ми отримаємо більше інформації, і ви матимете свої гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro

Будемо сподіватися, що так

Автоматичний переклад.

Сьогодні після добрих 33 днів я отримав відкликання коштів... Справа в тому, що цей сайт потрібно негайно видалити... Я негайно надіслав запит на видалення свого ігрового облікового запису

Автоматичний переклад.

Наступного разу зробіть це банківським переказом. Я отримую всі свої зняття наступного дня.

Автоматичний переклад.
Ertiii

Проблема в тому, що він жодним чином не дозволяє мені це зробити, навіть не дозволяє мені зняти, як тільки я йду, щоб зняти, я вказую, де я хочу його зняти, я натискаю «Продовжити», і мені повідомляється несподівана помилка

Автоматичний переклад.
1...17 18 19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого