ГоловнаФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 16)

 від kszysio
|
46 865 переглядів 365 відповідей |
|
1...15 16 17...19
johngritsis

Перший раз я зняв кошти 10 лютого, а інші два – 12 лютого, один надійшов позавчора, а два – вчора.

Автоматичний переклад.

Гроші завжди приходять. Дайте час.

Автоматичний переклад.

Добрий вечір тобі. Щиро дякуємо за інтерес. Мені не назвали конкретної причини, вони просто сказали, що вилучення коштів затримується і що вони просувають нагадування у відповідний відділ. Мені повідомили, що перевірка не потрібна, все нормально. Я не грав з бонусами, я робив регулярні грошові депозити. Тому я, як і всі інші, терплячий, просто це займає деякий час, але врешті-решт це змушує їх статися.

Автоматичний переклад.

Я думаю, якби кожен мав таку перспективу, як ти, все було б у ідеальному балансі. Ви прекрасно думаєте, і я бачу, що ви також поінформували себе про те, як працюють справи в цьому казино. Згодом вилучення коштів триває довше, але в кінці казино завжди платить гравцям. Тож, очевидно, це займає трохи часу, але, звичайно, якщо він перевищує два тижні, можна зв’язатися з нами та попросити допомоги.😉

Автоматичний переклад.
johngritsis

Дуже дякую, друже, я потерплю.

Автоматичний переклад.
Jaro

Заздалегідь дякую.

Автоматичний переклад.

Очікується зняття 500 євро протягом понад 20 днів. . . .

Автоматичний переклад.
CAMPLE777

Друже, у мене теж 3 зняття з 10-12 лютого. Якщо у вас є прогрес і ви можете, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Хтось очікує виведення з 10-12 лютого?

Автоматичний переклад.

Очікується зняття 500 євро протягом понад 20 днів. . . .

Автоматичний переклад.

Гей, 20 днів – це божевільно чекати грошей. Однак це казино виплачує гравцям досить повільно, тому, з іншого боку, я не здивований. Є багато гравців, які були на тому ж місці, і я думаю, що вони могли б змінити це на краще. 🤔

У всякому разі, вони також сказали вам, чому це відбувається? Потрібно було перевіряти чи ні?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.

Друже, у мене теж 3 зняття з 10-12 лютого. Якщо у вас є прогрес і ви можете, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Я думав, ти повернешся до мене раніше, оскільки я пояснив, як це працює.

У цьому випадку, де ви зараз перебуваєте, я б порадив вам подати скаргу до нас.

Ви можете зробити це, натиснувши це посилання .👈

Я б однозначно пішов на це, оскільки це триває довгий час і досі нічого не змінилося.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.
Jaro

Я думаю дати цьому трохи більше часу, оскільки зазвичай є затримка. Якщо це продовжиться, я повідомлю вам, велике вам спасибі.

Автоматичний переклад.
JohnnyBar

Не думаю, що я б чекав. Те, що у них загальна затримка, не ваша справа. Крім того, наша скарга не вирішується відразу, тому, коли ви подасте її, ви отримаєте запитання, у яких ми спочатку маємо уточнити у вас кілька речей, перш ніж зв’язатися з казино, що також займе деякий час. Отже, я б сказав, що ви можете заощадити час, якщо зробите це зараз, тому що ви все одно чекатимете.

Автоматичний переклад.

Не думаю, що я б чекав. Те, що у них загальна затримка, не ваша справа. Крім того, наша скарга не вирішується відразу, тому, коли ви подасте її, ви отримаєте запитання, у яких ми спочатку маємо уточнити у вас кілька речей, перш ніж зв’язатися з казино, що також займе деякий час. Отже, я б сказав, що ви можете заощадити час, якщо зробите це зараз, тому що ви все одно чекатимете.

Автоматичний переклад.

Частину зняття було завершено, тож це хороший знак. Я теж чекаю останнього. Щиро дякуємо за інтерес.

Автоматичний переклад.
JohnnyBar

У такому випадку я б змінив свою відповідь, і якщо ви отримаєте більшість, це хороший знак, як ви сказали. Сподіваюся, остання частина не займе так багато часу. Коли ви його отримаєте, ви можете ним поділитися.

Автоматичний переклад.

Мене обманули Posido ... Виведення 500 євро так і не було отримано, і тепер вони заблокували мій чат на 3 дні ... І я не маю способу зв'язатися та отримати відповіді про це

Автоматичний переклад.
evelyntroisi3

Ви отримали свої гроші???? Я чекав тижнями, але нічого... цей сайт шахрайський

Автоматичний переклад.

Шахраї виведення коштів очікують на 15 днів .... Вони заблокували мене в чаті, і я не маю шансів отримати більше відповідей

Автоматичний переклад.
johngritsis

Привіт так Посідо ???? Я чекаю на аналіз крові 15 днів, і він все ще говорить мені, що він перевіряється.... Чи можу я мати надію??

Автоматичний переклад.
7gmph2pms7

Гей, я бачу, що у вас та ж проблема, що й у багатьох гравців тут. Я б сказав, що казино, ймовірно, не виплачує гравцям раніше ніж через 2 тижні. Я, звичайно, не хочу виправдовувати, що так має бути, але вони часто схильні надсилати гроші гравцеві врешті-решт.

У всякому разі, вони сказали вам, чому ви так довго чекаєте? Вам потрібно було перевіряти? Чи знаєте ви, чому вони могли заблокувати вашу функцію чату?

Оскільки ви подали скаргу , ми спробуємо вам допомогти, і сподіваємося, що ви отримаєте гроші якомога швидше.

Якщо щось зміниться, я буду радий почути від вас.

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, єдине виправдання, яке вони мають, це те, що я запізнювався з платежами... але я більше не можу цього терпіти, я просто хочу зняти гроші... і навіть не знаю, чи отримаю їх коли-небудь... на сьогоднішній день минуло 16 днів... Чи отримаю я їх коли-небудь???

Автоматичний переклад.
1...15 16 17...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого