ГоловнаФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 14)

 від kszysio
|
46 927 переглядів 365 відповідей |
|
1...13 14 15...19

привіт! Понеділок, і казино продовжує працювати без виплати мені. Сьогодні виповнюється 14 днів, як я подав запит на зняття банківським переказом, як і інші, які я просив, і вони мені заплатили. Вже в грудні я чекала 25 днів і врешті, змінивши спосіб оплати, мені заплатили. Тепер вони цього не роблять і продовжують виправдовуватися переді мною в чаті. Я прошу допомоги, щоб казино виплатило мені мої гроші. Дякую і вибачте за гнів, але я втомилася, що з мене сміялися.

Автоматичний переклад.
Ertiii

Нічого страшного, ніхто б не хотів чекати так довго. Однак після такого досвіду я, ймовірно, передумав би знову грати в такому казино. Звичайно, просто залиште виведення коштів і нічого з цим не робіть, і, сподіваюся, наша команда зможе вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Posido Casino збентежує. Вони намагаються відстрочити зняття коштів до дозволених обмежень, щоб ви могли грати та робити ставки на все. Але я збираюся боротися, у мене є гроші, і навіть якщо це займе рік, я сподіваюся цього досягти. Поки що вони вже не раз з початку року наді мною сміялися.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, мої останні 2 зняття завершено, сподіваюся! З кредитною карткою це зайняло тепер класичний період 28 днів (слухайте, слухайте, місяць, а вони обіцяють 3 робочі дні), звичайно, з банківським переказом вони не повертаються, вони взяли 20 днів! Воістину неприпустимо і трагічно! Я знову серйозно подумаю про те, щоб робити депозити в цьому казино! Дякуємо за будь-яке втручання з вашого боку, нехай у вас завжди буде добре!

Автоматичний переклад.

Posido Casino збентежує. Вони намагаються відстрочити зняття коштів до дозволених обмежень, щоб ви могли грати та робити ставки на все. Але я збираюся боротися, у мене є гроші, і навіть якщо це займе рік, я сподіваюся цього досягти. Поки що вони вже не раз з початку року наді мною сміялися.

Автоматичний переклад.

Отже, гроші до вас ще не дійшли? Шкода, але насправді казино також повідомило, що ви скасували виведення коштів у січні та ввели нове. Тож переконайтеся, що ви не робите цього знову, оскільки тоді час обробки почнеться спочатку.

Однак я вважаю, що було б, безумовно, корисно, якби процес зняття можна було трохи прискорити.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, мої останні 2 зняття завершено, сподіваюся! З кредитною карткою це зайняло тепер класичний період 28 днів (слухайте, слухайте, місяць, а вони обіцяють 3 робочі дні), звичайно, з банківським переказом вони не повертаються, вони взяли 20 днів! Воістину неприпустимо і трагічно! Я знову серйозно подумаю про те, щоб робити депозити в цьому казино! Дякуємо за будь-яке втручання з вашого боку, нехай у вас завжди буде добре!

Автоматичний переклад.

Я дуже радий, що у вас уже є гроші. Я думаю, що після свого досвіду ви тепер можете вирішити, чи будете ви робити тут депозит чи ні. Це справа кожного гравця. Тож якщо ви вирішите цього не робити, я не здивуюся. Але що б це не було, ви можете повідомити мені.😊

Автоматичний переклад.
Jaro

Я скасував зняття, тому що був у відчаї. Чекаю 17 днів і мені не заплатили. Я думав, що якщо скасувати його та замовити знову, це піде швидше. У мене достатньо грошей, щоб вивести їх у цьому казино, і я знаю, що мені знадобляться місяці, щоб досягти цього. Вони намагаються відтягнути це як можуть. Ми побачимо, скільки часу знадобиться, щоб отримати 350 євро, які я просив минулого вівторка.

Автоматичний переклад.
Ertiii

І саме про це я б хвилювався, що якщо ви чекали 17 днів, скільки це буде зараз. Тому я завжди раджу гравцям нічого не робити з виведенням, не скасовувати його, не грати з грошима тощо.

Тож поки що нам доведеться почекати, і я сподіваюся, що це не займе багато часу.

Автоматичний переклад.

Це казино в розпачі. Завтра мине тиждень, як ви знову подали запит на зняття коштів, і я думаю, що це знову займе 17 або більше днів. Хтось повинен це врегулювати, і казино має бути змушене платити протягом зазначеного терміну.

Автоматичний переклад.

Я дуже переживаю. Я щойно увійшов у свій обліковий запис, і раптом з’являється зняття коштів, яке я запитав 4 грудня як активне та було скасовано більше двох місяців. Той, який у мене є активним, коштує 350 євро. Я не розумію, чим займається це казино, і все ще чекаю на зняття коштів, яке я запитав тиждень тому. Вони роблять дуже дивні і дивні речі. Я намагався скасувати зняття коштів у розмірі 491 євро, але не розумію, чому вони раптово з’явилися в моєму обліковому записі та дали мені помилку. Я спілкувався з ними в чаті, і вони сказали мені, що не знають про це виведення коштів і бачать лише те, що коштує 350 євро. Тому він відображається в моєму обліковому записі, але для них це не має значення. Це щось дуже дивне filefile

Автоматичний переклад.

Я вважаю, що причина, чому казино присудило мені зняття коштів, яке я не просив, полягає в тому, що я не можу подати запит на 3 зняття коштів одночасно (це максимум, який вони дозволяють). Будь ласка, попросіть казино пояснити зняття, яке я не просив і це навіть не мої гроші. Дуже прикро, що відбувається з моїм обліковим записом.

Автоматичний переклад.
Ertiii

Я отримав усе одразу (500 євро на день), коли встановив додаток для казино rabidi nv. Але важливо просити банківський переказ, а не візу.

Автоматичний переклад.
Nightshow

привіт! Чи можете ви пояснити, як це зробити? Я все чекаю і чекаю своїх вилучень.

Автоматичний переклад.

Це казино в розпачі. Завтра мине тиждень, як ви знову подали запит на зняття коштів, і я думаю, що це знову займе 17 або більше днів. Хтось повинен це врегулювати, і казино має бути змушене платити протягом зазначеного терміну.

Автоматичний переклад.

Добре, що ви зробили те, що ви зробили, щоб написати скаргу. Ромі обов’язково розгляне це, і я вірю, що незабаром казино знову запросить вас до розмови, щоб відповісти на те, що ви скажете.

Я сподіваюся, що ця сага скоро закінчиться, тому що я бачу, що вона триває дуже довго. Мабуть, так бути не повинно.

Я тримаю кулаки, щоб ви якнайшвидше закінчили це.🤞

Автоматичний переклад.

дуже дякую Яро! Правда полягає в тому, що це казино засмучує, і я дійсно хочу зняти всі гроші, які маю там, щоб мені більше ніколи не довелося грати. Я чекаю вже 10 днів, а вони все одно не приймають зняття. Я зробив помилку, скасувавши старе зняття, щоб побачити, чи піде воно швидше, і ми знову повернулися до того самого. Якщо кожного разу, коли я хочу зняти гроші, я чекаю 25-30 днів, мені знадобиться шість місяців, щоб зняти всі свої гроші. Це абсолютна катастрофа.

Автоматичний переклад.
Ertiii

Звичайно, я розумію ваше розчарування. Але ви повинні пам’ятати, що ви не повинні скасовувати зняття, щоб без потреби не продовжити час очікування грошей. Тепер ви будете знати, і буде важливо отримати ваші гроші. Я сподіваюся, що коли це станеться, інші вилучення також не будуть надто довгими. 🙂

Автоматичний переклад.

Добрий вечір, тому що я не можу знайти спосіб з компанією, я ніколи не отримаю свої гроші. Я подав 3 запити на зняття, перше 10/2, а інші два 12/2. Я відправив 10 електронних листів, і ніхто мені не відповідає. Хтось може дати мені якусь інформацію?

Змінено
Автоматичний переклад.
johngritsis

Привіт, я пропоную вам почати читати цю тему. Вся інформація про поточні затримки тут.

Цитую для вас одного грецького гравця:

"Доброго вечора, мої останні 2 зняття було завершено, сподіваюся! З кредитною карткою це зайняло тепер класичний період у 28 днів (слухайте, слухайте, місяць, а вони обіцяють 3 робочі дні), звичайно, з банківським переказом вони не повертаються, вони зайняли 20 днів! Справді неприпустимо і трагічно!"

Це casio було просто повільним. Ви дійсно повинні бути терплячими.

Автоматичний переклад.

Радко, це означає, що цьому казино потрібно 20 днів, щоб вивести кошти? Я також використовую банківський переказ і досі чекав на переказ 10 днів.

Автоматичний переклад.

Тож ви пропонуєте мені просто залишити мої зняття активними, і приблизно через 20 днів вони будуть завершені? Чи потрібно подавати скаргу, як сказано вище? Якщо так, то я не знаю як!

Змінено
Автоматичний переклад.
1...13 14 15...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого