ГоловнаФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

 від kszysio
|
55 320 переглядів 454 відповідей |
|
1...11 12 13...23

24 серпня я подав запит на зняття 3 коштів (250, 50 і 30 євро). Я лише отримую повідомлення від комп’ютера з проханням проявити терпіння… що моя інформація правильна, але у них є системні проблеми…

З того, що я прочитав, я не єдиний, хто має цю проблему.

Єдина реальність полягає в тому, що минуло більше 15 днів, і навіть коли я дивлюся на свій рахунок, зняття здається як очікувані. Вони навіть не оброблені. ГАНЬБА!!!

Автоматичний переклад.
Jachipen

Я можу сказати, що ви можете переглянути цю тему, щоб дізнатися, як інші справи в цьому казино, але я вважаю, що ви повинні отримати допомогу без подальших затримок.

Casino Guru забезпечує безкоштовний процес подання скарги, підтримуючи гравців у подібних ситуаціях. Якщо ви погоджуєтеся скористатися цією можливістю, перейдіть за цим зеленим посиланням 👈

Просто пройдіть кроки, опишіть проблему, додайте відповідні знімки екрана або електронні листи та надішліть запит. Після того, як запит буде прийнято, скаргу розглянуть наші спеціалісти.

Тим часом я пропоную вам ознайомитися з кроками, які ви повинні очікувати; прочитайте цей посібник, будь ласка 👈

Це добре для вас? Не соромтеся задавати запитання, якщо у вас є.


Автоматичний переклад.

Я в захваті від цього казино. Мені пощастило на ігровому автоматі, і я виграв 8000 євро. Вони платять мені по 800 євро щодня, але все гаразд. Я також досягаю досягнень (це найкраще, що є в деяких казино) і виграю більше. file

Автоматичний переклад.
Nightshow

Слот Beam boys з 1€ (Hacksaw gaming)

Автоматичний переклад.
Nightshow

Привіт, вітаємо з перемогою. Я бачу, що у вас був щасливий день, і казино також виплачує вам поступово. Досі ви завжди отримували певну суму?

Що стосується досягнень, які конкретно ви виконуєте? Що ти за це отримуєш? 😉

Автоматичний переклад.
Jaro

Я досяг усіх досягнень. Мені потрібно виграти лише один турнір, і я зараз займаю перше місце в слоті тижня, а це те, що мені потрібно, щоб отримати 1500 євро. дякую!!

Автоматичний переклад.
Nightshow

Це справді приємно чути. Я вважаю, що це має зробити вас дуже щасливими. правильно?

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, я подав запит на відкликання, минуло 6 днів, мені кажуть, що затримується через кількість запитів, а тепер мені заблокували спілкування в чаті

Автоматичний переклад.

Казино Posido, на мою думку, це шахрайство. Я подав запит на зняття коштів 6 днів тому. Вони кажуть мені бути терплячим, у них велика кількість запитів, вони перестали відповідати на мої електронні листи, вони заблокували мені можливість спілкуватися з ними в чаті, ймовірно, їхня мета полягає в тому, щоб розіграйте виграш, Фенн. Я розумію, що оскільки є постійні скарги, як вони дозволяють цьому сайту існувати

Автоматичний переклад.
g2tc5rj8kn

Мені дуже прикро, що ви так почуваєтеся, але насправді дивно, що це може статися будь-коли в будь-якому онлайн-казино.

Якщо була велика кількість запитів на зняття коштів, казино не в змозі обробити їх одразу, і цілком логічно, що щось подібне станеться.

Чи були у вас там раніше якісь успішні зняття?

Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається, і спробуйте бути терплячими. Якщо після 14-денного періоду нічого не станеться, ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.

добрий вечір Я зареєструвався в казино Posido і подав запит на зняття 130 євро рано в неділю. Сьогодні четвер, а зняття все ще очікується. Я продовжую їх турбувати, а вони говорять мені те саме знову і знову. не турбуйся про мої гроші і будь терплячим. Чи траплялося щось подібне з кимось у цьому конкретному казино? Я читав на різних форумах, що вони постійно так говорять. Тобто навантаження є.

Автоматичний переклад.
Theoni

Я б сказав, що це досить поширене явище в цьому казино, і вам, ймовірно, доведеться набратися терпіння і особливо не робити нічого з грошима, щоб отримати його. Ви також можете переглянути інші дописи гравців, які зрештою отримали гроші, але їм довелося їх чекати. Ви вже верифікувалися в казино чи це не було потрібно? Що казино повторює вам знову і знову?

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з виведенням, і якщо нічого не зміниться, і ви не отримали його, ми спробуємо вам допомогти. Я твердо вірю, що ви отримаєте гроші до того часу, і зрештою все буде добре.

Але якщо ні, просто дайте нам знати, і ми будемо тут.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я підтверджений. а також запитав їх, чи є проблема з моїм обліковим записом, і вони сказали, що проблеми немає. є просто навантаження. це те, що вони постійно кажуть мені бути терплячим

Автоматичний переклад.
Theoni

Привіт Теоні, у вас не виникне проблем з виведенням готівки, але будьте терплячі. Я перерахував усе в цих казино. Ці казино працюють із додатком, де ви можете отримати готівку в той же день.

Автоматичний переклад.
Nightshow

дякую Я просто в стресі.

Автоматичний переклад.

Я підтверджений. а також запитав їх, чи є проблема з моїм обліковим записом, і вони сказали, що проблеми немає. є просто навантаження. це те, що вони постійно кажуть мені бути терплячим

Автоматичний переклад.

Якщо можна так сказати, це цілком розумне пояснення затримки. Насправді це може статися, і згідно з останнім індексом безпеки, гравці продовжують отримувати свої гроші, але в минулому були затримки.

Тримай, горох. Я переконаний, що для цього просто потрібен час.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я подав запит на зняття 500 євро тут протягом 11 днів у казино POSIDO, і щодня я отримую ту саму відповідь, що вони наполегливо працюють, щоб зняти гроші, але поки нічого. Що мені робити?


Автоматичний переклад.
BILLIS83

Це ваша перша спроба вивести гроші в цьому казино? Вони запитували у вас перевірку?

Ми напевно хотіли б допомогти; Просто надайте більше інформації щодо всієї ситуації.

Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi

Це перша спроба зняття, і мені не повідомляли про жодні інші проблеми чи проблеми з перевіркою.


Автоматичний переклад.
Theoni

Привіт Теоні, я отримую те саме щодня, ту саму відповідь з 1 грудня.


Автоматичний переклад.
1...11 12 13...23
Перейти на сторінкуіз 23 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого