ФорумКазиноPosido Casino - загальне обговорення

Posido Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

2 р. тому від kszysio
|
27941 переглядів 229 відповідей |
|
1...11 12
2 міс. тому

24 серпня я подав запит на зняття 3 коштів (250, 50 і 30 євро). Я лише отримую повідомлення від комп’ютера з проханням проявити терпіння… що моя інформація правильна, але у них є системні проблеми…

З того, що я прочитав, я не єдиний, хто має цю проблему.

Єдина реальність полягає в тому, що минуло більше 15 днів, і навіть коли я дивлюся на свій рахунок, зняття здається як очікувані. Вони навіть не оброблені. ГАНЬБА!!!

Автоматичний переклад.
Jachipen
2 міс. тому

Я можу сказати, що ви можете переглянути цю тему, щоб дізнатися, як інші справи в цьому казино, але я вважаю, що ви повинні отримати допомогу без подальших затримок.

Casino Guru забезпечує безкоштовний процес подання скарги, підтримуючи гравців у подібних ситуаціях. Якщо ви погоджуєтеся скористатися цією можливістю, перейдіть за цим зеленим посиланням 👈

Просто пройдіть кроки, опишіть проблему, додайте відповідні знімки екрана або електронні листи та надішліть запит. Після того, як запит буде прийнято, скаргу розглянуть наші спеціалісти.

Тим часом я пропоную вам ознайомитися з кроками, які ви повинні очікувати; прочитайте цей посібник, будь ласка 👈

Це добре для вас? Не соромтеся задавати запитання, якщо у вас є.


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я в захваті від цього казино. Мені пощастило на ігровому автоматі, і я виграв 8000 євро. Вони платять мені по 800 євро щодня, але все гаразд. Я також досягаю досягнень (це найкраще, що є в деяких казино) і виграю більше. file

Автоматичний переклад.
Nightshow
2 міс. тому

Слот Beam boys з 1€ (Hacksaw gaming)

Автоматичний переклад.
Nightshow
2 міс. тому

Привіт, вітаємо з перемогою. Я бачу, що у вас був щасливий день, і казино також виплачує вам поступово. Досі ви завжди отримували певну суму?

Що стосується досягнень, які конкретно ви виконуєте? Що ти за це отримуєш? 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Я досяг усіх досягнень. Мені потрібно виграти лише один турнір, і я зараз займаю перше місце в слоті тижня, а це те, що мені потрібно, щоб отримати 1500 євро. дякую!!

Автоматичний переклад.
Nightshow
2 міс. тому

Це справді приємно чути. Я вважаю, що це має зробити вас дуже щасливими. правильно?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Доброго ранку, я подав запит на відкликання, минуло 6 днів, мені кажуть, що затримується через кількість запитів, а тепер мені заблокували спілкування в чаті

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Казино Posido, на мою думку, це шахрайство. Я подав запит на зняття коштів 6 днів тому. Вони кажуть мені бути терплячим, у них велика кількість запитів, вони перестали відповідати на мої електронні листи, вони заблокували мені можливість спілкуватися з ними в чаті, ймовірно, їхня мета полягає в тому, щоб розіграйте виграш, Фенн. Я розумію, що оскільки є постійні скарги, як вони дозволяють цьому сайту існувати

Автоматичний переклад.
g2tc5rj8kn
4 тиж. тому

Мені дуже прикро, що ви так почуваєтеся, але насправді дивно, що це може статися будь-коли в будь-якому онлайн-казино.

Якщо була велика кількість запитів на зняття коштів, казино не в змозі обробити їх одразу, і цілком логічно, що щось подібне станеться.

Чи були у вас там раніше якісь успішні зняття?

Повідомте нам, будь ласка, як це відбувається, і спробуйте бути терплячими. Якщо після 14-денного періоду нічого не станеться, ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
1...11 12
Перейти на сторінкуіз 12 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого