ФорумКазиноPolestar Casino - загальне обговорення

Polestar Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від kszysio
|
12166 переглядів 60 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
9 міс. тому

file Якщо чесно, оскільки в усій цій дискусії це написано на моєму обліковому записі, і, звичайно, я очікую...

Подивимося, чи я почну ще одну перешкоду, сподіваюся, ні!

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
nikolakis68
9 міс. тому

Ми, звичайно, вдячні вам за це, і важливо говорити правду. Ми побачимо, що можна зробити, і, як і ви, я чекаю справедливого вирішення всієї цієї проблеми, яка виникла.

Щодо ваших грошей, які у вас забрали, казино дало вам якусь причину, чому це сталося?

Крім того, я бачу, що ви оновили все в скарзі , що, безумовно, було вдалим кроком, тому ми зачекаємо, щоб побачити, куди все піде.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Ні, я не маю абсолютно жодних оновлень ні на платформі, ні електронною поштою…..Це моя велика скарга на polestarcazino…..Це показує, що 500 євро, ймовірно, перебувають у процесі зняття, але я стриманий від того, що вони запитають мене знову щось…..Я сподіваюся, що вони не зникнуть…Я тут, щоб оголосити як правильно, так і неправильно…

Ще раз дякую за все….

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Вони щойно надіслали мені цей електронний лист… Щоразу, коли я їх отримаю, я оновлю їх, і залишиться 200 євро…

file

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я маю повідомити вам, що після всього, через що я пройшов, 500 із 700 євро з комісією 3 євро щойно офіційно надійшли на мій рахунок... Я чекаю на інші 200 євро

file

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені щойно сказали, що оскільки він дає ту саму початкову помилку для 200 євро, і я не можу зняти, процес буде знову з ручним зняттям із фінансового відділу……..Знову з самого початку!!!!!!! ! Тож я бачу ще 20 днів очікування……..Чому хлопці??????

Автоматичний переклад.
nikolakis68
9 міс. тому

З одного боку, я радий, що більша частина ваших грошей надійшла, але з іншого боку я побачив, що наступне зняття 200 євро знову доведеться здійснювати вручну, тому вам доведеться почекати. Мене особисто це занепокоїло б, і я думаю, що вас також, але найголовніше те, що ви вже отримали 500 євро, а отже, казино заплатило вам. 😊😉

На жаль, тепер вам доведеться набратися терпіння на наступні гроші, і коли вони надійдуть, ви зможете вирішити, чи хочете ви залишитися чи ні. 😥 Також не забудьте вказати це у своїй скарзі, щоб Томас знав, що ви отримали гроші.

У будь-якому випадку, я буду чекати вашого наступного оновлення.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я дійсно не хочу поспішати, але чому такі безпрецедентні речі відбуваються в ситуаціях, пов'язаних з НАШИМИ грошима?????? Тобто ще 20 днів, щоб отримати решту????

Неймовірні речі....

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я щойно нарешті отримав 500 євро на свій рахунок... Я сказав вам, що б не сталося, я буду абсолютно чесним.... Але....!!!!!!!!

Щодо решти 200 євро я знову поговорив у чаті, і оскільки він знову дає мені помилку під час зняття, мені доведеться знову чекати фінансового відділу для зняття вручну…..Я маю на увазі????Ще 20 днів??? ??

О ні, хлопці, я не хочу в це вірити...

Автоматичний переклад.
nikolakis68
9 міс. тому

Я не знаю, чому це відбувається, якщо бути чесним. Схоже, у казино виникли технічні проблеми, тому я нічого не можу з цим вдіяти.

У будь-якому випадку ви чекатимете лише 200 євро, і це, ймовірно, триватиме довше, але ви можете назавжди залишити казино, коли це станеться, оскільки я бачу, що для вас це дуже довго.

У будь-якому випадку вам доведеться набратися терпіння. 😕

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Знову чекаю..знову чекатиму здається..Що тут сказати...Компанії, які ти хочеш підтримувати, втрачають довіру і немає більше довіри з таким ставленням до клієнта....!!! !

Я знову буду тут, щоб повідомити вам про останні....

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я маю на увазі, що я справді збожеволію від цієї компанії... Після стільки проблем і загалом 20 днів я пітнів, щоб отримати 500 євро з 700 євро.. Я розмовляю сьогодні з живою підтримкою та поки Я зробила це неймовірне позбавлення від неприємностей, за решту 200 євро почніть той самий процес страждань, втоми та поганого спілкування!!!!!!

Знову те саме і те саме, щоб отримати МОЇ гроші...!!!!!!

Як ви можете знову зіграти на свої гроші, скажіть мені в такій компанії?

Чому така поведінка?????

Автоматичний переклад.
nikolakis68
8 міс. тому

Привіт. Мені дуже шкода, що у вас такий досвід, і цілком зрозуміло, наскільки ви розчаровані. Я сподіваюся, що ви зможете отримати всі свої гроші в кінці, незважаючи на довге очікування. Говорячи про це, ви могли б допомогти іншим гравцям, поділившись своїм досвідом у цьому казино, якщо ви не проти, звичайно. Якщо ви зацікавлені, ви можете написати відгук, просто натиснувши/торкнувшисьцього посилання 👈, і, будь ласка, інформуйте нас про результат цієї тривалої ситуації. 🙏

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Читайте на скріншотах і робіть висновки...!!!!!!!!

Я запитую їх, що відбувається з виведенням решти 200 євро, і вони кажуть мені, що 4 дні тому ми отримали ваші дані, будь ласка, потерпіть!!!!!!!!Якщо це можливо????Але я вже відкликано, я пишу їм, у вас є мої дані……Я маю на увазі, що кожного разу, коли я відмовляюся, я повинен надсилати свої дані разом із документами??????……І вони заблокували мій чат……Це справді НЕПРИПУСТИМА ПОВЕДІНКА….! !!!!!!!!

file



Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

НЕЙМОВІРНІ СИТУАЦІЇ….Вже місяць оформляють…..і оформляють…..і оформляють зняття……!!!!!Мене вже закривають бо змінюють зміни і все заново пояснюють!!!! !!!!

ОДИН МІСЯЦЬ, ЩОБ ОТРИМАТИ МОЇ ГРОШІ!!!!!

filefile


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У нас є прогрес, просто скиньте мій обліковий запис, і я чекаю….

filefile

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

НЕЙМОВІРНІ СИТУАЦІЇ….Вже місяць оформляють…..і оформляють…..і оформляють зняття……!!!!!Мене вже закривають бо змінюють зміни і все заново пояснюють!!!! !!!!

ОДИН МІСЯЦЬ, ЩОБ ОТРИМАТИ МОЇ ГРОШІ!!!!!

filefile


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я знаю, що вам це не сподобається, але я б сказав, що вони також були вражені вашим активним підходом, і, можливо, ви використали забагато знаків оклику в поєднанні з capslock? Це люди з іншого боку, і я можу уявити, що в якийсь момент вони просто вирішили назавжди закрити опцію чату.

Звичайно, я розумію ваше розчарування, і так, я висловив власну думку. Будемо сподіватися, що співробітники казино незабаром зберуться разом, і цей безлад буде вирішено!


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Що це означає, що вони вирішили закрити чат??? Я клієнт, я зробив ставку на свої гроші, і вони ставляться до мене абсолютно неправильно та непрофесійно… Я прошу реального підходу та інформації про зняття моїх грошей, а не плутанини. .Я грав, я робив ставки, і я вимагаю отримати заслужені гроші в належний час, щоб грати знову! Я зовсім не згоден і не думаю, що це питання вигуків і великих літер.. Я просто згоден, що це безлад, як ви кажете! Протягом наступних кількох годин я зроблю огляд, тому що вони щойно прийшли та останні 200 євро на моєму рахунку після цієї великої незручності багатьох розмов..! Я вам з самого початку казав, що тут, на форумі, буду вести чесну і правдиву розмову-скаргу!

Проблему нарешті вирішили, але довіру втрачено!!!!!!

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мої гроші пішли на мій рахунок! Я вам казав, що все трапляється, і кожна нова подія буде оприлюднена. з моєю наполегливістю нам вдалося отримати що???Гроші, які належать мені!

Повне оновлення підходу з’явиться пізніше, і кожен зможе вирішити, довіряти йому polestar Casino чи ні…..

Дякую

Автоматичний переклад.
nikolakis68
8 міс. тому

Привіт. Мені шкода, що вам довелося пройти через цю дуже неприємну ситуацію, і я розумію ваш гнів. На щастя, ви отримали свої гроші в кінці, і якщо ви також хочете описати весь досвід іншим, чому б не висловити це в огляді цього казино. Там ви можете описати всю ситуацію, від початку до самого кінця. Що ви про це думаєте? Якщо ви вирішите написати це, просто зробіть це легкотут 👈. Сподіваюся, у майбутньому вам не доведеться стикатися з подібними проблемами. 🙏

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого