1 рік тому
Тут ви можете обговорити Pokerdom Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Звучить серйозно.
Вам сказали причину цього?
Зазвичай у таких випадках є щось, що змушує казино думати, що закриття рахунку є правильним варіантом.🤔
Я перевірив скаргу, і, здається, проблема у вашій країні проживання чи паспорті.
Будь ласка, пояснити далі?
Ви написали «Хоча я маю паспорти кількох країн і живу в різних країнах. Я сказав їм, що можу надати паспорт країни, яка знаходиться в юрисдикції, але вони не зацікавлені».
Отже, яку країну ви зареєстрували як країну проживання та який паспорт ви надали для KYC?
Можливо, все-таки є пояснення.
That sounds serious.
Have you been told a reason for that?
Usually, in such cases, there is something that makes the casino think that account closure is the correct option.🤔
I checked the complaint and the problem seems to be your country of residence or the passport.
Care to explain further, please?
You wrote "Although I have passports of several countries and live in different countries. I told them I can provide the passport of the country in the jurisdiction, but they are not interested."
So, which country did you register as your country of residence, and which passport did you provide per KYC?
Maybe there is an explanation after all.
Зараз я перебуваю в Ізраїлі і надав їм ізраїльський паспорт. У їхніх правилах не зазначено, що я не можу зареєструвати обліковий запис з території Ізраїлю. Плюс я також іноді проживаю на території РФ і можу надати паспорт цієї країни. Нормальне казино могло б принаймні повернути гроші клієнту, а не просто заблокувати рахунок разом із коштами. Вони також не відповідають на електронні листи. Зворотного зв'язку немає. Це схоже на звичайне обслуговування клієнтів?
I am currently in Israel and have provided them with an Israeli passport. Their rules do not state that I cannot register an account from the territory of Israel. Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country. A normal casino could at least return the money to the client, and not just block the account along with the funds. They also don't respond to emails. There is no feedback. Does this sound like normal customer service?
Ось їх відповідь:
Ваш обліковий запис заблоковано на підставі умов проекту 3.1.3.
3.1.3. Ви є громадянином таких країн або юрисдикцій: США, України, тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей України та Кримського півострова, Великої Британії, Ірану, Північної Кореї, Сомалі, Сирії та будь-якої з юридично асоційовані з цими країнами території. Особам, які проживають або знаходяться в цих країнах, не дозволяється відкривати рахунок або вносити кошти на веб-сайті. Ми можемо вносити зміни та доповнення до списку таких країн без попереднього повідомлення. Ви несете повну відповідальність за своєчасну перевірку списку.
Де знаходиться Ізраїль?
There is their answer:
Your account is blocked on the basis of the terms of the project 3.1.3.
3.1.3. You are a citizen of the following countries or jurisdictions: the United States, Ukraine, the temporarily occupied territories of the Donetsk and Luhansk regions of Ukraine and the Crimean peninsula, the United Kingdom, Iran, North Korea, Somalia, Syria and any of the legally associated territories with these countries. Persons residing or located in these countries are not permitted to open an account or deposit funds on the Website. We may make changes and additions to the list of such countries without prior notice. You are solely responsible for checking the list in a timely manner.
Where is Israel?
There is their answer:
Ваш аккаунт заблокирован на основании условий проекта 3.1.3.
3.1.3. Вы являетесь гражданином следующих стран или юрисдикций: США, Украины, временно оккупированных территорий Донецкой и Луганской областей Украины и Крымского полуострова, Великобритании, Ирана, Северной Кореи, Сомали, Сирии и любой из юридически ассоциированных территорий с указанными странами. Лицам, проживающим или находящимся в этих странах, не разрешается открывать аккаунт или вносить денежные средства на Веб-сайте. Мы можем вносить изменения и дополнения в список таких стран без предварительного уведомления. Вы несете полную ответственность за своевременную проверку списка.
Where is there Israel?
Зараз я перебуваю в Ізраїлі і надав їм ізраїльський паспорт. У їхніх правилах не зазначено, що я не можу зареєструвати обліковий запис з території Ізраїлю. Плюс я також іноді проживаю на території РФ і можу надати паспорт цієї країни. Нормальне казино могло б принаймні повернути гроші клієнту, а не просто заблокувати рахунок разом із коштами. Вони також не відповідають на електронні листи. Зворотного зв'язку немає. Це схоже на звичайне обслуговування клієнтів?
I am currently in Israel and have provided them with an Israeli passport. Their rules do not state that I cannot register an account from the territory of Israel. Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country. A normal casino could at least return the money to the client, and not just block the account along with the funds. They also don't respond to emails. There is no feedback. Does this sound like normal customer service?
Привіт.
Я розумію ваші почуття. Ось чому я вірю, що скарга допоможе нам розкрити всю історію та запропонувати справедливе рішення.
Hello there.
I understand your feelings. That's why I believe the complaint will help us uncover the whole story and suggest a fair solution.
Ось їх відповідь:
Ваш обліковий запис заблоковано на підставі умов проекту 3.1.3.
3.1.3. Ви є громадянином таких країн або юрисдикцій: США, України, тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей України та Кримського півострова, Великої Британії, Ірану, Північної Кореї, Сомалі, Сирії та будь-якої з юридично асоційовані з цими країнами території. Особам, які проживають або знаходяться в цих країнах, не дозволяється відкривати рахунок або вносити кошти на веб-сайті. Ми можемо вносити зміни та доповнення до списку таких країн без попереднього повідомлення. Ви несете повну відповідальність за своєчасну перевірку списку.
Де знаходиться Ізраїль?
There is their answer:
Your account is blocked on the basis of the terms of the project 3.1.3.
3.1.3. You are a citizen of the following countries or jurisdictions: the United States, Ukraine, the temporarily occupied territories of the Donetsk and Luhansk regions of Ukraine and the Crimean peninsula, the United Kingdom, Iran, North Korea, Somalia, Syria and any of the legally associated territories with these countries. Persons residing or located in these countries are not permitted to open an account or deposit funds on the Website. We may make changes and additions to the list of such countries without prior notice. You are solely responsible for checking the list in a timely manner.
Where is Israel?
There is their answer:
Ваш аккаунт заблокирован на основании условий проекта 3.1.3.
3.1.3. Вы являетесь гражданином следующих стран или юрисдикций: США, Украины, временно оккупированных территорий Донецкой и Луганской областей Украины и Крымского полуострова, Великобритании, Ирана, Северной Кореи, Сомали, Сирии и любой из юридически ассоциированных территорий с указанными странами. Лицам, проживающим или находящимся в этих странах, не разрешается открывать аккаунт или вносить денежные средства на Веб-сайте. Мы можем вносить изменения и дополнения в список таких стран без предварительного уведомления. Вы несете полную ответственность за своевременную проверку списка.
Where is there Israel?
Ізраїль явно відсутній.
Це змушує мене думати, що казино якимось чином застосувало «будь-яку з юридично пов’язаних територій із цими країнами…». Просто припущення.
Як ви самі сказали: «До того ж я іноді проживаю на території Російської Федерації і можу надати паспорт цієї країни».
Для мене це звучить швидше як причина такої проблеми. Я б просто надав ізраїльський паспорт без додаткових пропозицій.
Що ж, подивимось, що нам принесе скарга!
Israel is obviously missing.
This makes me think the casino somehow applied "any of the legally associated territories with these countries.." instead. Just a guess.
As you said yourself: "Plus, I also sometimes live in the territory of the Russian Federation and can provide a passport of this country."
To me, it sounds more likely as the reason for such an issue. I would simply provide the Israeli passport without further offers.
Well, let's see what the complaint brings us!
Ой, що тут думати? Вони просто знайшли привід вкрасти гроші. Якщо пошукати в Інтернеті, то відгуків про такі випадки в цьому казино дуже багато. Мабуть, вони досі платять за рекламу багатьом сайтам.
Oh, what is there to think? They just found an excuse to steal the money. If you search on the Internet, there are a lot of reviews about such cases in this casino. Apparently they still pay for advertising to many sites.
Я розумію ваш підхід. На жаль, усі ті чинники, які ви нещодавно згадали, не є тими аспектами, на які ми можемо якось впливати.
Ми не належимо до таких сайтів, тому я не можу коментувати таку рекламу.
Я вважаю, що скарга була хорошим кроком, подивимося, що представить казино. 🤞
I understand your approach. Sadly all those factors you mentioned lately are not entirely a kind of aspect we can somehow affect.
We are not one of those sites, so I can't comment on such advertisements.
I believe that the complaint was a good step, let's see what the casino will present. 🤞
Це принаймні підозріло.
Обов’язково оновіть свою скаргу. Це важлива заява, про яку слід повідомити Ніка. 🤔
That is suspicious, at least.
Please make sure to update your complaint. This is an important statement, and Nick should be notified. 🤔
Отримавши доступ до вашої скарги.
Перший варіант через ваш профіль:
Просто клацніть своє ім’я користувача тут у розмові та перегляньте профіль, а потім відкрийте вкладку під назвою «скарги».
Або ви можете просто відкрити свій обліковий запис, натиснувши свій аватар у верхньому правому куті:
За цим посиланням ви миттєво потрапите туди:
https://casino.guru/pokerdom-casino-the-player-s-account-got-blocked-1
By accessing your complaint.
The first variant is through your profile:
Just click on your username here in the conversation and view the profile, then open the tab called "complaints"
Or you can simply open your account by clicking your avatar in the upper right corner:
This link here will get you there instantly:
https://casino.guru/pokerdom-casino-the-player-s-account-got-blocked-1
Привіт! Не можу увійти в обліковий запис, пише, що він заблокований.
Вони не надіслали мені жодного листа з поясненням причини блокування.
Служба підтримки сайту не відповідає, на листи теж не відповідають. Я взагалі не розумію
причина блокування. Я поставив кошти на зняття і рахунок заблокували.
Я нічого не порушував. На рахунку 376 доларів
Hello! I can't log into my account, it says it's blocked.
They didn’t send me any email explaining the reason for the blocking.
The site support does not respond, they do not respond to emails either. I do not understand at all
reason for blocking. I put funds on withdrawal and the account was blocked.
I did not violate anything. There are $376 in the account
Здравствуйте! Я не могу зайти в аккаунт, написано, что он заблокирован.
Письма на почту мне никакого не прислали с объяснением причины блокировки.
Поддержка сайта не отвечает, на почту тоже не отвечают. Я вообще не понимаю
причину блокировки. Поставил на вывод средства и аккаунт заблокировали.
Я ничего не нарушал. На счету 376$
Привіт, мені шкода через цю ситуацію, у якій ви опинилися. Я бачу, що казино не повідомило вам жодних причин, на жаль, тому що ми не маємо багато чого ловити таким чином.
У будь-якому випадку, ви грали тут з бонусом?
Добре, що ви подали скаргу , коли не знаєте, що сталося. Наша команда спробує допомогти вам і з’ясувати, що сталося.
Тому тепер нам доведеться набратися терпіння.
Hi, I'm sorry about this situation you find yourself in. I see that the casino gave you no reason, which is a pity because we don't have much to catch this way.
Anyway, did you play here with any bonus?
It's good that you filed a complaint when you don't know what happened. Our team will try to help you and find out what was wrong.
That's why we'll have to be patient now.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.