ГоловнаФорумКазиноPledoo Casino - загальне обговорення

Pledoo Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Elias228
|
19 310 переглядів 105 відповідей |
|
1...4 5 6
siplivijdmitro866
1 рік тому

Привіт. Чи означає це, що ваш обліковий запис уже повністю підтверджено, чи він ще перебуває в стані перевірки казино?

Крім того, як довго ви чекали на зняття коштів? Будь ласка, зверніть увагу, що ми даємо казино 14 днів для розгляду як KYC, так і запитів на зняття коштів.

У будь-якому випадку, поясніть ситуацію трохи докладніше, щоб я мав кращий огляд, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони шахраї. Я надсилав запит, щоб ви надіслали мені історію моїх депозитів і зняття коштів, прибутків і збитків уже протягом місяця. У мене вимагали різні документи. Надіслали. Потім довелося чекати. 3 тижні без відповіді. Сьогодні написав, мені відповіли, що не мені надсилають, а запит мають надіслати законні представники. Що за нісенітниця.

Автоматичний переклад.
levanivashadze
1 рік тому

Хм, як на мене, це неприємно. Чи є причина того, що казино не хоче надати вам вашу історію?

У будь-якому випадку, ви думаєте, що ви зв’яжетеся з законним представником? Крім того, що сталося в казино, коли ви хотіли отримати історію депозитів і зняття?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт знову,

Щодо питання повернення коштів, я отримав відповідь від свого банку. Він відповів, що з їхнього боку відправка грошей у заставу була здійснена коректно і що повернення стосується не банку, а компанії.

Автоматичний переклад.
Fei21
1 рік тому

Привіт.

Отже, м'яч знову на майданчику казино! Будь ласка, про що це відшкодування? Ви могли б мені нагадати? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт ще раз, про лист, який надіслано мені та іншим людям для повернення коштів


Автоматичний переклад.
Fei21
1 рік тому

Досить дивна замітка, зараз згадаю - дякую 🙂.

Це був місяць чи близько того, я близько? Я б очікував набагато легшої процедури. Що, на вашу думку, відбувається зараз?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На мою думку, банк абсолютно правий. якщо вони зробили процедуру правильно, вони не несуть відповідальності. Я вважаю, що відшкодування від жодного провайдера не буде.

Автоматичний переклад.
Fei21
1 рік тому

Я знаю, що коли це тягнеться досить довго, ви незадоволені, але давайте спробуємо мислити позитивно і припустити, що ситуація вирішиться. Я знаю, що це важко, але в цьому випадку більше нічого не потрібно робити. Я твердо вірю, що справедливість виявиться, і ви отримаєте свої гроші. Я бажаю вам удачі, і якщо у вас буде щось нове, не забудьте повідомити нас. 🤞

Автоматичний переклад.
Fei21
1 рік тому

З банком все гаразд... я покажу вам, як це працює:


«Веб-сайт належить компанії Momus2006 NV, реєстраційний номер 138347, зареєстрована адреса: Dr. MJ Hugenholtzweg 25, Unit 11 Willemstad Curacao, CW, ліцензія № 8048/JAZ2016-004. Усі процедури оплати здійснюються MOMUS2006 Ltd. Avlonos. 1, Maria House, 1075, Нікосія, Кіпр"


ТОВ «Момус2006» є брокером між банком і pleedo. Усім шахраям із Кюрасао потрібно відкрити брокера в якійсь країні ЄС... тож, ймовірно (як і в багатьох інших випадках...) Momus 2006 LTD не переказував вам кошти Pleedo 😉 Банк не може вам збрехати (справді погані наслідки... ) і є щось на кшталт системи swift і sepa... pleedo — це просто ще одне шахрайство (підроблена ставка гуру казино... ), і вони (pleedo) вас обманюють 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, дякую, що опублікували тут пояснення!

Я ще не звертався до свого банку щодо цієї проблеми. Найбільше мене хвилює звинувачення у шахрайстві/відмиванні грошей або щось подібне. Тому що вся ця справа здається мені дуже дивною. Ось чому я хотів би знати, який досвід був у інших досі....

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Я прийшов сюди, щоб повідомити вам нову інформацію та сказати, що мій банк зміг повернути гроші, і вони повернули їх мені! Загальна сума склала 5580 євро. Це був досить тривалий процес, оскільки він тривав кілька місяців, але точно вартий очікування.

Автоматичний переклад.
ilonam
1 рік тому

Це ідеально, і я радий це чути. Тому перед Різдвом я думаю, що це чудова новина. Сподіваюся, вам сподобаються гроші, оскільки, як ви сказали, це був довгий процес.

Сподіваюся, у вас більше не буде подібних проблем і все буде добре. Удачі тобі. 😊☘️🎉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

@CasinoGuru


Було б непогано, якби ви додали до лімітів на зняття, щоб Casino Pledoo здійснювало максимум 2 зняття коштів на 24 години, і все, що перевищує це, буде відхилено.

Автоматичний переклад.
Donnyduck888
1 рік тому

Дякуємо за цю інформацію. Я переслав його нашій групі обробки даних, але я не впевнений, що ми можемо додати його десь у огляд, оскільки ми зазвичай вказуємо ліміти зняття у формі, що ви можете зняти X суму на день/тиждень/місяць тощо.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Крім того, мені також довелося дізнатися, що максимальна сума виплат на рік становить лише 150 000 євро. Чи варто це також згадувати у ваших тестах чи в інформації, яку ви надаєте?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Поки ми говоримо про виплати:

3000 євро на день обмежуються не лише днем, але й точною секундою. Якщо, як і я, ви виплачуєте 3000 євро 23 грудня 2023 року о 23:48:52, ви можете надіслати запит на наступну виплату негайно, але її не буде оброблено до 24 грудня 2023 року о 23:48:53 і можна використовувати з цього моменту Прийміть 24 години.


Як і в усіх казино, які мають обмеження на виплати, я також переконаний, що тут не так багато грошей, і вам слід бути обережнішими, щоб не виграти занадто багато. 🙂

Автоматичний переклад.
Donnyduck888
12 міс. тому

Я також надав цю інформацію нашій команді з обробки даних, тож ми побачимо, чи відобразиться вона під час перевірки, а отже, чи буде річна максимальна виплата.

Щодо іншої інформації, дякую. Я думаю, що навіть гравці, які прочитають вашу публікацію, знатимуть, як це працює, коли справа доходить до виведення грошей у цьому казино. Виходячи з того, що ви написали, кожен може визначити для себе, чи варто тут грати чи ні.

Бажаю тобі всього найкращого. 🙂

Автоматичний переклад.
JakeLazare
8 міс. тому

Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?

Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямолінійним. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.

Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.

Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

привіт У мене загальне питання. Я з Греції. Якщо я зареєстрований у цьому казино та маю виграші, чи це підходить для моєї країни, чи у мене будуть проблеми? Я запитую, тому що я думаю, що він не має ліцензії для роботи тут. Насправді я не знаю, я заплутався. Заздалегідь спасибі

Автоматичний переклад.
Fei21
6 міс. тому

Доброго вечора, Фей. Я Еві, чи можу я запитати вас про це казино та зняття грошей?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого