ФорумКазиноPledoo Casino - загальне обговорення

Pledoo Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від Elias228
|
17593 переглядів 105 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
siplivijdmitro866
1 рік тому

Привіт. Чи означає це, що ваш обліковий запис уже повністю підтверджено, чи він ще перебуває в стані перевірки казино?

Крім того, як довго ви чекали на зняття коштів? Будь ласка, зверніть увагу, що ми даємо казино 14 днів для розгляду як KYC, так і запитів на зняття коштів.

У будь-якому випадку, поясніть ситуацію трохи докладніше, щоб я мав кращий огляд, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони шахраї. Я надсилав запит, щоб ви надіслали мені історію моїх депозитів і зняття коштів, прибутків і збитків уже протягом місяця. У мене вимагали різні документи. Надіслали. Потім довелося чекати. 3 тижні без відповіді. Сьогодні написав, мені відповіли, що не мені надсилають, а запит мають надіслати законні представники. Що за нісенітниця.

Автоматичний переклад.
levanivashadze
1 рік тому

Хм, як на мене, це неприємно. Чи є причина того, що казино не хоче надати вам вашу історію?

У будь-якому випадку, ви думаєте, що ви зв’яжетеся з законним представником? Крім того, що сталося в казино, коли ви хотіли отримати історію депозитів і зняття?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт знову,

Щодо питання повернення коштів, я отримав відповідь від свого банку. Він відповів, що з їхнього боку відправка грошей у заставу була здійснена коректно і що повернення стосується не банку, а компанії.

Автоматичний переклад.
Fei21
1 рік тому

Привіт.

Отже, м'яч знову на майданчику казино! Будь ласка, про що це відшкодування? Ви могли б мені нагадати? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Привіт ще раз, про лист, який надіслано мені та іншим людям для повернення коштів


Автоматичний переклад.
Fei21
1 рік тому

Досить дивна замітка, зараз згадаю - дякую 🙂.

Це був місяць чи близько того, я близько? Я б очікував набагато легшої процедури. Що, на вашу думку, відбувається зараз?

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

На мою думку, банк абсолютно правий. якщо вони зробили процедуру правильно, вони не несуть відповідальності. Я вважаю, що відшкодування від жодного провайдера не буде.

Автоматичний переклад.
Fei21
1 рік тому

Я знаю, що коли це тягнеться досить довго, ви незадоволені, але давайте спробуємо мислити позитивно і припустити, що ситуація вирішиться. Я знаю, що це важко, але в цьому випадку більше нічого не потрібно робити. Я твердо вірю, що справедливість виявиться, і ви отримаєте свої гроші. Я бажаю вам удачі, і якщо у вас буде щось нове, не забудьте повідомити нас. 🤞

Автоматичний переклад.
Fei21
1 рік тому

З банком все гаразд... я покажу вам, як це працює:


«Веб-сайт належить компанії Momus2006 NV, реєстраційний номер 138347, зареєстрована адреса: Dr. MJ Hugenholtzweg 25, Unit 11 Willemstad Curacao, CW, ліцензія № 8048/JAZ2016-004. Усі процедури оплати здійснюються MOMUS2006 Ltd. Avlonos. 1, Maria House, 1075, Нікосія, Кіпр"


ТОВ «Момус2006» є брокером між банком і pleedo. Усім шахраям із Кюрасао потрібно відкрити брокера в якійсь країні ЄС... тож, ймовірно (як і в багатьох інших випадках...) Momus 2006 LTD не переказував вам кошти Pleedo 😉 Банк не може вам збрехати (справді погані наслідки... ) і є щось на кшталт системи swift і sepa... pleedo — це просто ще одне шахрайство (підроблена ставка гуру казино... ), і вони (pleedo) вас обманюють 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, дякую, що опублікували тут пояснення!

Я ще не звертався до свого банку щодо цієї проблеми. Найбільше мене хвилює звинувачення у шахрайстві/відмиванні грошей або щось подібне. Тому що вся ця справа здається мені дуже дивною. Ось чому я хотів би знати, який досвід був у інших досі....

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Привіт!

Я прийшов сюди, щоб повідомити вам нову інформацію та сказати, що мій банк зміг повернути гроші, і вони повернули їх мені! Загальна сума склала 5580 євро. Це був досить тривалий процес, оскільки він тривав кілька місяців, але точно вартий очікування.

Автоматичний переклад.
ilonam
11 міс. тому

Це ідеально, і я радий це чути. Тому перед Різдвом я думаю, що це чудова новина. Сподіваюся, вам сподобаються гроші, оскільки, як ви сказали, це був довгий процес.

Сподіваюся, у вас більше не буде подібних проблем і все буде добре. Удачі тобі. 😊☘️🎉

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

@CasinoGuru


Було б непогано, якби ви додали до лімітів на зняття, щоб Casino Pledoo здійснювало максимум 2 зняття коштів на 24 години, і все, що перевищує це, буде відхилено.

Автоматичний переклад.
Donnyduck888
10 міс. тому

Дякуємо за цю інформацію. Я переслав його нашій групі обробки даних, але я не впевнений, що ми можемо додати його десь у огляд, оскільки ми зазвичай вказуємо ліміти зняття у формі, що ви можете зняти X суму на день/тиждень/місяць тощо.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Крім того, мені також довелося дізнатися, що максимальна сума виплат на рік становить лише 150 000 євро. Чи варто це також згадувати у ваших тестах чи в інформації, яку ви надаєте?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Поки ми говоримо про виплати:

3000 євро на день обмежуються не лише днем, але й точною секундою. Якщо, як і я, ви виплачуєте 3000 євро 23 грудня 2023 року о 23:48:52, ви можете надіслати запит на наступну виплату негайно, але її не буде оброблено до 24 грудня 2023 року о 23:48:53 і можна використовувати з цього моменту Прийміть 24 години.


Як і в усіх казино, які мають обмеження на виплати, я також переконаний, що тут не так багато грошей, і вам слід бути обережнішими, щоб не виграти занадто багато. 🙂

Автоматичний переклад.
Donnyduck888
10 міс. тому

Я також надав цю інформацію нашій команді з обробки даних, тож ми побачимо, чи відобразиться вона під час перевірки, а отже, чи буде річна максимальна виплата.

Щодо іншої інформації, дякую. Я думаю, що навіть гравці, які прочитають вашу публікацію, знатимуть, як це працює, коли справа доходить до виведення грошей у цьому казино. Виходячи з того, що ви написали, кожен може визначити для себе, чи варто тут грати чи ні.

Бажаю тобі всього найкращого. 🙂

Автоматичний переклад.
JakeLazare
7 міс. тому

Я помітив, що ви звернулися до десяти гравців із цією дружньою рекомендацією. Вибачте за мої манери, але не могли б ви підтвердити це знімком екрана, на якому показано ваші успішні зняття коштів?

Ви знаєте, азартні ігри — це дуже конкурентна індустрія, і хоча у мене немає причин вам не вірити, я вважаю за краще бути прямолінійним. Гравці зазвичай так не поводяться, тому ми вдячні за вашу співпрацю.

Останній раз, коли я бачив такий високий рівень досить схожої взаємодії, скріншотів не було надано.

Я ціную ваше розуміння та дотримання прозорості. 🙏

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

привіт У мене загальне питання. Я з Греції. Якщо я зареєстрований у цьому казино та маю виграші, чи це підходить для моєї країни, чи у мене будуть проблеми? Я запитую, тому що я думаю, що він не має ліцензії для роботи тут. Насправді я не знаю, я заплутався. Заздалегідь спасибі

Автоматичний переклад.
Fei21
5 міс. тому

Доброго вечора, Фей. Я Еві, чи можу я запитати вас про це казино та зняття грошей?

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого