ФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від Sgoretzki
|
29277 переглядів 178 відповідей |
|
1...8 9
Codex28
6 міс. тому

Я б сказав, що це було правильне рішення, тому що завжди буде до кого звернутися, якщо виникнуть проблеми. Тому я не звинувачую вас.

Звичайно, я бажаю вам успіху, і якщо ви випадково натрапите на щось або просто захочете описати свій досвід роботи з будь-яким казино, ми будемо раді знову вітати вас на форумі.

Удачі. ☘️🤗

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Дякую за твою допомогу

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

Ласкаво просимо.

Хай у вас все добре 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хтось може розповісти мені про сайт playzilla? Я просив два зняття, але вони відповідають, що вони обробляються через 3-5 днів...

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, будуть. Наберіться терпіння.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Вони створили мені багато проблем і виправдовувалися через місяць, коли вони заплатили

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хтось може розповісти мені про сайт playzilla? Я просив два зняття, але вони відповідають, що вони обробляються через 3-5 днів...

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви отримали два різні досвіди від гравців, але кінцевим результатом було те, що вони обидва отримали гроші. Я помітив, що зараз у вас також є зняття коштів, і коли казино їх обробить, я припускаю, що незабаром вони з’являться у вашому обліковому записі.

У будь-якому випадку, це ваше перше зняття коштів у казино? Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут, чи це було непотрібно?

Якщо ви дізнаєтеся щось нове, не соромтеся оновити мене.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, це моє перше зняття коштів, я завжди використовував свою картку, на яку робив депозити, у мене ще не просили верифікацію, серед іншого в якості профілактики я надіслав своє посвідчення особи адміністрації, яка швидко відповіла, що це Вам не потрібно спочатку надіслати документи, мені доведеться їх завантажити, якщо вони мене попросять. У чаті відповіли, що з завтра по п'ятницю будуть виведені кошти, наразі чекаю, дякую за відповідь, оновлю.

Автоматичний переклад.
salvatorecigna851
4 міс. тому

Я б сказав, що казино вам це добре пояснило. Тож мені цікаво, чи дотримаються вони часових рамок і чи отримаєте ви гроші найближчими днями.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я дам вам знати незабаром

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Сайт шахраїв змусив мої гроші зникнути з мого рахунку після скасування моїх запитів на зняття коштів. Як я можу це зробити

Автоматичний переклад.
salvatorecigna851
4 міс. тому

Ну, це неприємна новина. Ви повідомили про це в казино і запитали, що могло статися, коли гроші знову не надійшли на ваш рахунок гравця? Чому ви скасували своє зняття? Ви намагалися вирішити це за допомогою підтримки?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Бувало всяке: автоматичні зняття з ігрового рахунку на суму €2000, асістент не відповідає

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Як я можу повернути свої гроші?

Автоматичний переклад.
salvatorecigna851
4 міс. тому

Якщо ніхто не відповість і гроші не повернуться на ваш рахунок, я рекомендую подати скаргу, і наша команда розслідує всю ситуацію та спробує вам допомогти. Мабуть, це було б найрозумніше.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Мій син відкрив обліковий запис гри (він неповнолітній і використовував мої документи) Я попросив повернути гроші, я прошу лише знати юридичну адресу цих виродків із playzilla

Автоматичний переклад.
salvatorecigna851
3 міс. тому

Привіт, це досить складна ситуація, я запитав про це своїх колег. Можливо, я б порекомендував подати скаргу, і наша команда спробує провести розслідування та перевірити, чи зможемо ми допомогти.

що ти кажеш

Я також хотів би знати, як хлопець отримав усі документи? Що від нього вимагало казино? Чи був він успішно перевірений?

Автоматичний переклад.
boypalago
2 дн. тому

Ти отримав гроші, брате?

Автоматичний переклад.
Smurfin123
1 годину тому

Привіт, чому ти питаєш? Ти теж тут чекаєш грошей? Я бачив, що гравець подав скаргу і врешті-решт отримав гроші, тому все закінчилося щасливо.

Але ви можете описати мені ситуацію, в якій ви опинилися. 😉

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого