ГоловнаФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

 від Sgoretzki
|
44 655 переглядів 217 відповідей |
|
1...8 9 1011
Codex28

Я б сказав, що це було правильне рішення, тому що завжди буде до кого звернутися, якщо виникнуть проблеми. Тому я не звинувачую вас.

Звичайно, я бажаю вам успіху, і якщо ви випадково натрапите на щось або просто захочете описати свій досвід роботи з будь-яким казино, ми будемо раді знову вітати вас на форумі.

Удачі. ☘️🤗

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую за твою допомогу

Автоматичний переклад.
Codex28

Ласкаво просимо.

Хай у вас все добре 🙂

Автоматичний переклад.

Хтось може розповісти мені про сайт playzilla? Я просив два зняття, але вони відповідають, що вони обробляються через 3-5 днів...

Автоматичний переклад.

Так, будуть. Наберіться терпіння.

Автоматичний переклад.

Вони створили мені багато проблем і виправдовувалися через місяць, коли вони заплатили

Автоматичний переклад.

Хтось може розповісти мені про сайт playzilla? Я просив два зняття, але вони відповідають, що вони обробляються через 3-5 днів...

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що ви отримали два різні досвіди від гравців, але кінцевим результатом було те, що вони обидва отримали гроші. Я помітив, що зараз у вас також є зняття коштів, і коли казино їх обробить, я припускаю, що незабаром вони з’являться у вашому обліковому записі.

У будь-якому випадку, це ваше перше зняття коштів у казино? Ви вже підтвердили свій обліковий запис тут, чи це було непотрібно?

Якщо ви дізнаєтеся щось нове, не соромтеся оновити мене.

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, це моє перше зняття коштів, я завжди використовував свою картку, на яку робив депозити, у мене ще не просили верифікацію, серед іншого в якості профілактики я надіслав своє посвідчення особи адміністрації, яка швидко відповіла, що це Вам не потрібно спочатку надіслати документи, мені доведеться їх завантажити, якщо вони мене попросять. У чаті відповіли, що з завтра по п'ятницю будуть виведені кошти, наразі чекаю, дякую за відповідь, оновлю.

Автоматичний переклад.
salvatorecigna851

Я б сказав, що казино вам це добре пояснило. Тож мені цікаво, чи дотримаються вони часових рамок і чи отримаєте ви гроші найближчими днями.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Я дам вам знати незабаром

Автоматичний переклад.

Сайт шахраїв змусив мої гроші зникнути з мого рахунку після скасування моїх запитів на зняття коштів. Як я можу це зробити

Автоматичний переклад.
salvatorecigna851

Ну, це неприємна новина. Ви повідомили про це в казино і запитали, що могло статися, коли гроші знову не надійшли на ваш рахунок гравця? Чому ви скасували своє зняття? Ви намагалися вирішити це за допомогою підтримки?

Автоматичний переклад.

Бувало всяке: автоматичні зняття з ігрового рахунку на суму €2000, асістент не відповідає

Автоматичний переклад.

Як я можу повернути свої гроші?

Автоматичний переклад.
salvatorecigna851

Якщо ніхто не відповість і гроші не повернуться на ваш рахунок, я рекомендую подати скаргу, і наша команда розслідує всю ситуацію та спробує вам допомогти. Мабуть, це було б найрозумніше.

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.

Мій син відкрив обліковий запис гри (він неповнолітній і використовував мої документи) Я попросив повернути гроші, я прошу лише знати юридичну адресу цих виродків із playzilla

Автоматичний переклад.
salvatorecigna851

Привіт, це досить складна ситуація, я запитав про це своїх колег. Можливо, я б порекомендував подати скаргу, і наша команда спробує провести розслідування та перевірити, чи зможемо ми допомогти.

що ти кажеш

Я також хотів би знати, як хлопець отримав усі документи? Що від нього вимагало казино? Чи був він успішно перевірений?

Автоматичний переклад.
boypalago

Ти отримав гроші, брате?

Автоматичний переклад.
Smurfin123

Привіт, чому ти питаєш? Ти теж тут чекаєш грошей? Я бачив, що гравець подав скаргу і врешті-решт отримав гроші, тому все закінчилося щасливо.

Але ви можете описати мені ситуацію, в якій ви опинилися. 😉

Автоматичний переклад.

Я подав запит на виплату 230 євро 16 січня 2025 року.

З тих пір гроші до мене ще не доходили.

Я вже 3 рази звертався в службу підтримки (раз на тиждень), і кожного разу мені кажуть, щоб я не переживав, що зараз у них технічні проблеми, але я обов'язково отримаю гроші.

Але терпець мене поволі закінчується; Я ніколи не працював з постачальником, який так довго виплачує гроші.

що я можу зробити

Автоматичний переклад.
1...8 9 1011
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого