ФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

3 р. тому від Sgoretzki
|
27642 переглядів 176 відповідей |
|
1...7 8 9
Додати публікацію
Romi
6 міс. тому

Дякую, сподіваюся, мені заплатять

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

У мене таке відчуття, що це шахрайство, інакше навіщо витрачати стільки часу

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

Щоб пролити світло на те, чого ви можете очікувати від скарги, я додам посібник, де ви зможете прочитати більше речей.

Ви можете прочитати тут ⬅️

Однак, як було сказано, чітких часових рамок для цього немає. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання про зняття коштів і KYC, і якщо вони зазнають невдачі, наша команда втрутиться та спробує допомогти.

Тож сподіваюся, що це не займе багато часу, і все буде вирішено справедливо та якнайшвидше.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я теж на це сподіваюся, але я впевнений, що вони знайдуть інші виправдання

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

Єдиний спосіб дізнатися – це прийти і статися так. У казино немає жодної невирішеної скарги, що вселяло б у мене впевненість і надію, що все буде вирішено.

Спробуймо бути трохи оптимістами, навіть якщо це нелегко. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Так, звичайно, але на веб-сайті cheidononla список квітневих переміщень, коли я зв’язався з ними, вони сказали, що ні, нам потрібен лише один день

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

Ми обов'язково почекаємо та побачимо.🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Зараз, мабуть, втрутився форум, щось, звичайно, рухається

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

Це приємно чути. У вас є якісь новини?

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Екран змінився, все схвалено, але вони сказали, що їм потрібно кілька днів

Пройшов місяць

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

Я точно розумію, як усе це діє вам на нерви. Просто наберіться терпіння, і, сподіваюся, тепер усе піде справді добре.

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Я просто сподіваюся, що минув місяць, вони поспішили, дякую всім

Автоматичний переклад.
Codex28
6 міс. тому

Цього ми також очікуємо і сподіваємося на найкращий результат. Я бажаю, щоб ви якомога швидше отримали гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Дякуємо всім за підтримку

Автоматичний переклад.
Codex28
5 міс. тому

Завжди тут для вас.😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Отримав оплату зараз через місяць

Автоматичний переклад.
Codex28
5 міс. тому

О, ти не уявляєш, як я радий, що тобі нарешті вдалося отримати гроші. Це тривало багато часу. ☘️🎉

Взагалі, щодо документів, їх раптом затвердили? Казино вам щось сказало про це чи ви просто дізналися, що пройшли верифікацію та отримали гроші?

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Ні, минулого тижня казино повідомило мені, що раніше документи були поганими, але вони ті самі. Потім я отримав гроші і лише через день електронний лист про відкликання

Автоматичний переклад.
Codex28
5 міс. тому

Головне, що ви отримали свої гроші і я дуже радий за вас. Цікаво, чи збираєтеся ви продовжувати грати в цьому казино чи вам було достатньо цього досвіду, щоб рухатися далі?🤔

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я більше ніколи не гратиму в казино, які не належать AAM

Автоматичний переклад.
1...7 8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого