ГоловнаФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 8)

 від Sgoretzki
|
41 879 переглядів 197 відповідей |
|
1...7 8 910
Romi

Дякую, сподіваюся, мені заплатять

Автоматичний переклад.
Romi

У мене таке відчуття, що це шахрайство, інакше навіщо витрачати стільки часу

Автоматичний переклад.
Codex28

Щоб пролити світло на те, чого ви можете очікувати від скарги, я додам посібник, де ви зможете прочитати більше речей.

Ви можете прочитати тут ⬅️

Однак, як було сказано, чітких часових рамок для цього немає. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання про зняття коштів і KYC, і якщо вони зазнають невдачі, наша команда втрутиться та спробує допомогти.

Тож сподіваюся, що це не займе багато часу, і все буде вирішено справедливо та якнайшвидше.

Автоматичний переклад.

Я теж на це сподіваюся, але я впевнений, що вони знайдуть інші виправдання

Автоматичний переклад.
Codex28

Єдиний спосіб дізнатися – це прийти і статися так. У казино немає жодної невирішеної скарги, що вселяло б у мене впевненість і надію, що все буде вирішено.

Спробуймо бути трохи оптимістами, навіть якщо це нелегко. 🙂

Автоматичний переклад.

Так, звичайно, але на веб-сайті cheidononla список квітневих переміщень, коли я зв’язався з ними, вони сказали, що ні, нам потрібен лише один день

Автоматичний переклад.
Codex28

Ми обов'язково почекаємо та побачимо.🤞

Автоматичний переклад.

Зараз, мабуть, втрутився форум, щось, звичайно, рухається

Автоматичний переклад.
Codex28

Це приємно чути. У вас є якісь новини?

Автоматичний переклад.
Romi

Екран змінився, все схвалено, але вони сказали, що їм потрібно кілька днів

Пройшов місяць

Автоматичний переклад.
Codex28

Я точно розумію, як усе це діє вам на нерви. Просто наберіться терпіння, і, сподіваюся, тепер усе піде справді добре.

Автоматичний переклад.
Romi

Я просто сподіваюся, що минув місяць, вони поспішили, дякую всім

Автоматичний переклад.
Codex28

Цього ми також очікуємо і сподіваємося на найкращий результат. Я бажаю, щоб ви якомога швидше отримали гроші.

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякуємо всім за підтримку

Автоматичний переклад.
Codex28

Завжди тут для вас.😉

Автоматичний переклад.

Отримав оплату зараз через місяць

Автоматичний переклад.
Codex28

О, ти не уявляєш, як я радий, що тобі нарешті вдалося отримати гроші. Це тривало багато часу. ☘️🎉

Взагалі, щодо документів, їх раптом затвердили? Казино вам щось сказало про це чи ви просто дізналися, що пройшли верифікацію та отримали гроші?

Автоматичний переклад.
Jaro

Ні, минулого тижня казино повідомило мені, що раніше документи були поганими, але вони ті самі. Потім я отримав гроші і лише через день електронний лист про відкликання

Автоматичний переклад.
Codex28

Головне, що ви отримали свої гроші і я дуже радий за вас. Цікаво, чи збираєтеся ви продовжувати грати в цьому казино чи вам було достатньо цього досвіду, щоб рухатися далі?🤔

Автоматичний переклад.

Я більше ніколи не гратиму в казино, які не належать AAM

Автоматичний переклад.
1...7 8 910
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого