7 міс. тому
Дякую, сподіваюся, мені заплатять
Thanks, I hope they pay me
Grazie spero mi paghino
0
У мене таке відчуття, що це шахрайство, інакше навіщо витрачати стільки часу
The feeling I have is that it's a scam, why waste so much time otherwise
La sensazione che ho io è che sia una truffa perché perdere tanto tempo altrimenti
Щоб пролити світло на те, чого ви можете очікувати від скарги, я додам посібник, де ви зможете прочитати більше речей.
Однак, як було сказано, чітких часових рамок для цього немає. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання про зняття коштів і KYC, і якщо вони зазнають невдачі, наша команда втрутиться та спробує допомогти.
Тож сподіваюся, що це не займе багато часу, і все буде вирішено справедливо та якнайшвидше.
To shed some light on what you can expect from the complaint, I will add a guide where you can read more things.
However, as said, there is no clear timeframe for this. We give casinos 14 days to resolve withdrawals and KYC and if they fail then our team steps in and tries to help.
So hopefully it won't take long and everything will be sorted out fairly and as soon as possible.
Єдиний спосіб дізнатися – це прийти і статися так. У казино немає жодної невирішеної скарги, що вселяло б у мене впевненість і надію, що все буде вирішено.
Спробуймо бути трохи оптимістами, навіть якщо це нелегко. 🙂
The only way to find out is for it to come and actually be the case. The casino does not have a single unresolved complaint, which would give me some confidence and hope that it will all be resolved.
Let's try to be a little optimistic, even if it's not easy. 🙂
Так, звичайно, але на веб-сайті cheidononla список квітневих переміщень, коли я зв’язався з ними, вони сказали, що ні, нам потрібен лише один день
Yes of course but on the website cheidononla the list of April movements when I contact them they say no we only need one day
Si certo però sul sito cheidononla lista movimenti di aprile quando li contatto mi dicono no ci serve solo un giorno
Екран змінився, все схвалено, але вони сказали, що їм потрібно кілька днів
Пройшов місяць
The screen has changed and everything is approved but nevertheless they said they need a few days
A month has passed
È cambiata la schermata risulta tutto approvato ma ciò nonostante hanno detto che hanno bisogno di qualche giorno
È passato un mese
Я точно розумію, як усе це діє вам на нерви. Просто наберіться терпіння, і, сподіваюся, тепер усе піде справді добре.
I surely understand how all this is getting on your nerves. Just try to stay patient, and hopefully now everything will go really well.
Я просто сподіваюся, що минув місяць, вони поспішили, дякую всім
I just hope that since a month has passed they hurry up thanks to everyone
Io spero solo che essendo passato un mese si sbrighino grazie a tutti
Дякуємо всім за підтримку
Thanks everyone for the support
Grazie a tutti per il sostegno
Отримав оплату зараз через місяць
Received payment now after a month
Ricevuto ora dopo un mese il pagamento
О, ти не уявляєш, як я радий, що тобі нарешті вдалося отримати гроші. Це тривало багато часу. ☘️🎉
Взагалі, щодо документів, їх раптом затвердили? Казино вам щось сказало про це чи ви просто дізналися, що пройшли верифікацію та отримали гроші?
Oh you can't imagine how happy I am that you finally managed to get the money. It took a long time. ☘️🎉
Anyway, regarding the documents, they were suddenly approved ? Did the casino say anything to you about it or did you just find out that you passed the verification and got the money ?
Ні, минулого тижня казино повідомило мені, що раніше документи були поганими, але вони ті самі. Потім я отримав гроші і лише через день електронний лист про відкликання
No, the casino told me last week that the documents weren't good before but they are the same. Then I received the money and only after a day the withdrawal email
No il casino mi ha detto la scorsa settimana che i documenti prima non andavano bene ma sono gli stessi . Poi ho ricevuto i soldi e solo dopo un giorno la mail del prelievo
Головне, що ви отримали свої гроші і я дуже радий за вас. Цікаво, чи збираєтеся ви продовжувати грати в цьому казино чи вам було достатньо цього досвіду, щоб рухатися далі?🤔
The main thing is that you received your money and I am really glad for you. Now, are you going to continue and play at this casino or was this experience enough for you to move on, I wonder?🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.