ФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від Sgoretzki
|
28943 переглядів 176 відповідей |
|
1...3 4 5...9
Peira10
10 міс. тому

Привіт Peira10,


Як італійський гравець, чи можу я запитати у вас інформацію про те, як ви законно залишаєте Італію?


Я резюмую свою історію для вас, я назавжди самовиключений з усіх італійських сайтів, я також самовиключився з playzilla та численних сайтів, що належать одному власнику, у мене є різні докази мого самовиключення.


На жаль, як залежний від азартних ігор я програв велику суму в період з грудня по початок січня на сайті, що належить тій же компанії, і в договорі та умовах вони завжди говорять про «нас» як про компанію, що розуміється як загальна група.


Я також хотів би розпочати судову справу та подзвонити на різні італійські телеканали, щоб запропонувати вирішити цю проблему (в італійській державі краще говорити про це, щоб залишати гравців лише на італійських сайтах).

Поки у мене є сили, я почуваюся лайном через те, що грав, і я твердо переконаний, що вони не повинні були дозволити мені зареєструватися, оскільки мене самозабанили за залежність від азартних ігор 5 сайтів однієї групи.

Дякую і доброго дня

Автоматичний переклад.
Messi992
10 міс. тому

Привіт, Messi992,

Я спілкувався з юридичною фірмою в моїй країні, вона належить другу сім’ї, і він направив мене до свого колеги, який спеціалізується на стягненні боргів.

дискусія подвійна в тому сенсі, що:

За умовами написано, що це має належати мені, але потім написано: доведіть, що це не вкрадено та/або не втрачено, ви ж розумієте, що це протиріччя, щось не збігається.

Друга частина полягає в тому, що вони все одно взяли гроші та залишили їх, тільки на момент виведення це вже не добре, але це те, що виходить за рамки Умов, ми побачимо.

Вони запитують, куди найкраще подати скаргу з пов’язаними матеріалами, вчора він сказав мені, що є можливість або з карабінерів, або з фінансів, або в Інтернеті, спробувати завантажити форму поштової поліції.

Я щойно повернувся з відпустки, але якщо захочете, я розповім вам, щойно мені щось скажуть.

Крім того, вчора цей сайт dimmerda надіслав мені електронний лист із повідомленням, що вони вручну зняли гроші, коли я запитав, що це означало, очевидно після тихої сцени, електронні листи знову не працювали.

Справді огидно.


Сказавши це, мені вас дуже шкода, ви не лайно, у вас просто є слабкість, яку, на мою думку, потрібно вирішити, я бажаю вам удачі у всьому, я не знаю, що ще сказати ви.

Гарного вам дня



Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дякую

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Шановна Ромі, перш за все за те, чого це варте, я дякую тобі і глибоко поважаю те, що ти робиш і як ти це робиш, за те, чого варта моя думка, ти справді чудовий.

Справа в тому, що вони дійсно поводилися зі мною як зі злочинцем, вони НІКОЛИ не відповідали на мої запитання служби підтримки, вони навіть не повідомили мене про закриття облікового запису.

Я вважаю це дійсно несправедливим, більше того, повторюю, закон не допускає незнання і я це дуже добре знаю, але я відразу визнав свою помилку, коли я це зрозумів, я написав йому, я не намагався змінити документи чи щось інше , і це була подяка.

Я вважаю, що з 6500 євро та більше тисячі депозиту зі мною можна було б і, мабуть, потрібно було ставитися краще.

Я надав їм УСІ затребувані документи, і чого це варте, я завжди вибачався і завжди був чітким.

Справді сюрреалістичний досвід, як на мене.

Питання: чому, якщо він має бути зареєстрований на моє ім’я, мені кажуть, що його не можна вкрасти чи загубити?

Я йому довів, що це вкрадено, а не втрачено.

Я вкладаю перший електронний лист із багатьох, які я надіслав більше місяця тому, також скопійований і вставлений, щоб його було легше перекладати.

в будь-якому випадку, велике спасибі, ми взагалі не знаємо, хто ми, але ви зацікавилися мною, і це дуже багато.


file

«Доброго ранку, я власник облікового запису Peirasso10, Peirasso Alessandro.

Наперед прошу вибачення за незручності, це не було моїм наміром.

Деякий час тому я припустився помилки, завантаживши рахунок карткою друга, що не призвело до жодного виграшу.

Пізніше я завантажив (також помітно) зі свого, де нарешті отримав скромний виграш. Тепер мені потрібно завантажити документи для верифікації рахунку, в цьому розділі немає місця для пояснень, власник картки, як і мій друг, вже надав мені всі корисні документи, які я готовий надіслати вам для забезпечення максимальної прозорості та лояльності з мого боку.

Прошу підказати як і куди все відправити, повторюю, перепрошую за плутанину, не знала, що все так довго триватиме.


Крім того, мені дуже подобається ваш сайт, як казино, так і спорт, і поки чекаю на відповідь, я бажаю вам щасливих свят».

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт.

Мені шкода, що вам доводиться через це пройти. Я розумію, що це має бути справжнім болем, тому що чесна помилка повинна бути виправлена належним чином. Залишаючи питання закону осторонь, наразі було б непогано принаймні гідну відповідь від казино.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Шановна Радко, перш за все дякую за вашу увагу, ви маєте рацію, я повторюю, я помиляюся (навіть якщо дослідження продовжує казати мені, що це не так, і я маю йти туди завтра вдень), але Ви маєте рацію, проблема в тому, що ті кілька, хто мені відповідав, нічого не зрозуміли, і повірте, я говорю це не зі злості, у мене є тисячі скріншотів, щоб вам це довести, і я НІКОЛИ НЕ РОЗГЛЯДАВСЯ в іншому випадку навіть не з 6500 євро.

Настільки, що я вкладаю останній електронний лист, де я просив пояснень, і, очевидно, знову німа сцена.

Соромно, повірте, величезне розчарування.

Я справді закликаю всіх триматися подалі від подібних речей.

Доброго дня, Радко

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Пс

З цього завершеного зняття коштів, яке було б відшкодуванням останнього поповнення, яке ви зробили, яке становило 40 євро, навіть тіні цього не було, через шість днів 🤣

file

який поганий сайт, боже мій

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Шановна Радко, перш за все дякую за вашу увагу, ви маєте рацію, я повторюю, я помиляюся (навіть якщо дослідження продовжує казати мені, що це не так, і я маю йти туди завтра вдень), але Ви маєте рацію, проблема в тому, що ті кілька, хто мені відповідав, нічого не зрозуміли, і повірте, я говорю це не зі злості, у мене є тисячі скріншотів, щоб вам це довести, і я НІКОЛИ НЕ РОЗГЛЯДАВСЯ в іншому випадку навіть не з 6500 євро.

Настільки, що я вкладаю останній електронний лист, де я просив пояснень, і, очевидно, знову німа сцена.

Соромно, повірте, величезне розчарування.

Я справді закликаю всіх триматися подалі від подібних речей.

Доброго дня, Радко

file

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я читав про вашу проблему, і я дуже засмучений усім цим. Шкода, що казино не розуміє вашої ситуації, яку ви описуєте, і це ще нікуди не дійшло. Відповідь буде вдячна.

У будь-якому разі, оскільки у вас є відкрита скарга, ми побачимо, що зможемо вирішити. Бажаю вам удачі для справедливого результату. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Дуже дякую, Джаро, повір мені, ця ситуація погана, і вони ніколи не відповідали, не будуть і зараз.

Сподіваюся, відгукнуться у відповідних місцях, з 6500 євро жартувати не можна

Автоматичний переклад.
Peira10
10 міс. тому

Привіт, Пейра,

після довгих досліджень і десятків електронних листів, надісланих до служби підтримки excitewin і гуру казино, жодної відповіді від обох,

сьогодні вранці я написав у службу підтримки казино excitewin chat і мені сказали, що, згідно з ними, я не маю права на відшкодування.


Я раджу вам переглянути кілька тем на сайті про компанію Rabidi Nv, щоб отримати уявлення, а також подивитися, як гуру казино відповідає тим, хто звинувачує цю компанію 🤔

Увага, це також може називатися Estolio Limited Casinos..


Зараз я без ліцензії протягом 4 місяців, і, незважаючи на різні попередження багатьох гравців тут, на форумі, всі казино цієї компанії мають рейтинги 8,5 і 9.

(Casinoguru - це не критика, я просто помітив це, читаючи та читаючи різні теми та коментарі тут на сайті)

Я дуже засмучений, я також сьогодні написав електронного листа директору Casino Guru та всім членам відділу розгляду скарг, щоб попросити допомоги, оскільки, як ви побачите, у всіх скаргах на цю групу між гуру та компанією існують дуже дружні зв’язки Рабіді чи Естоліо, і я думаю, що вони дійсно могли б мені допомогти, а також активно допомагати вам


Я також хотів би зазначити, що CasinoGuru також співпрацює з італійською компанією ADM, це є чітким сигналом того, що вони зобов’язуються повідомляти в межах своїх обмежень і відповідно до своїх критеріїв різні сайти / групи, які не поважають самовиключення через до ігрової залежності та неплатежів.


Дякую


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Той факт, що playzilla має хороші результати, також змусив мене задуматися, але, звичайно, є винятки, і я вважаю, що в багатьох інших місцях немає такої роботи, як тут.

Звичайно, зняття 300 або 400 євро завжди було успішним, я справді зрозумів, що playzilla заблокувала, коли побачила 6500 євро.

W casino guru, я нічого не прошу, і вони вважають мене, вони вже вважали мене більше тут, ніж сам сайт.

Надзвичайна робота


Автоматичний переклад.
Messi992
10 міс. тому

Це, безумовно, погана компанія, як вони до мене ставилися

Удачі

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Дуже дякую, Джаро, повір мені, ця ситуація погана, і вони ніколи не відповідали, не будуть і зараз.

Сподіваюся, відгукнуться у відповідних місцях, з 6500 євро жартувати не можна

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хм, я бачив, що вашу скаргу закрили як необґрунтовану. Прикро і, звичайно, не приємно.

Однак ви, ймовірно, винесете уроки з усієї цієї ситуації і більше не будете робити депозити з чужої картки.

Ще раз вибачте, що так вийшло.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, Пейра,

після довгих досліджень і десятків електронних листів, надісланих до служби підтримки excitewin і гуру казино, жодної відповіді від обох,

сьогодні вранці я написав у службу підтримки казино excitewin chat і мені сказали, що, згідно з ними, я не маю права на відшкодування.


Я раджу вам переглянути кілька тем на сайті про компанію Rabidi Nv, щоб отримати уявлення, а також подивитися, як гуру казино відповідає тим, хто звинувачує цю компанію 🤔

Увага, це також може називатися Estolio Limited Casinos..


Зараз я без ліцензії протягом 4 місяців, і, незважаючи на різні попередження багатьох гравців тут, на форумі, всі казино цієї компанії мають рейтинги 8,5 і 9.

(Casinoguru - це не критика, я просто помітив це, читаючи та читаючи різні теми та коментарі тут на сайті)

Я дуже засмучений, я також сьогодні написав електронного листа директору Casino Guru та всім членам відділу розгляду скарг, щоб попросити допомоги, оскільки, як ви побачите, у всіх скаргах на цю групу між гуру та компанією існують дуже дружні зв’язки Рабіді чи Естоліо, і я думаю, що вони дійсно могли б мені допомогти, а також активно допомагати вам


Я також хотів би зазначити, що CasinoGuru також співпрацює з італійською компанією ADM, це є чітким сигналом того, що вони зобов’язуються повідомляти в межах своїх обмежень і відповідно до своїх критеріїв різні сайти / групи, які не поважають самовиключення через до ігрової залежності та неплатежів.


Дякую


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, прошу не писати про це казино в кожній темі, тому що йому тут не місце. Якщо ви хочете написати щось про казино ExciteWin, ви можете зробити це тут: https://casino.guru/forum/casinos/excitewin-casino---general-discussion#post-87902

І я відповів вам минулого разу, тому, будь ласка, продовжуйте розмову про це казино за посиланням, яке я опублікував, дякую.

Крім того, немає необхідності писати кожному колезі окремо. Я вже сказав, що ваша скарга не єдина, тому вам потрібно трохи потерпіти, поки вона дійде до вас. Вам не потрібно турбуватися про те, що цього не станеться. Сподіваюся, ми розуміємо один одного.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Messi992
10 міс. тому

Привіт, ви можете створити таку тему самостійно, якщо вам це цікаво. Я також можу показати вам інструкції, якщо у вас виникнуть проблеми і ви почнете дискусію. Я додаю кілька скріншотів, які можуть дати вам поради. filefile

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Скаргу закрито, тому що я не правий

100 євро поповнення, утилізація.🤣🤣🤣

Але, будь ласка, це буде обговорено в іншому місці, для мене Playzilla — це найнижчий рівень, який будь-коли бачив, особливо в обслуговуванні клієнтів.

Дякую за вашу важку роботу.

Автоматичний переклад.
Peira10
10 міс. тому

Справа в тому, що ви порушили умови, добровільно скориставшись стороннім способом оплати. Це вважається частиною процедур AML, які має застосовувати казино. Якщо ви прочитаєте правила після реєстрації, яку в більшості казино потрібно підтвердити, ви зрозумієте, що це суворо заборонено. Ви б не сказали?

Якщо ви прагнете вдосконалити свої знання, пропоную цей безкоштовний курс 👈

Мені шкода, що все так закінчилося; Я розумію, що це була помилка.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

привіт! у мене проблеми з відходом від playzilla

у мене є близько 600 доларів, я багато разів намагався зняти.. звернувся до служби підтримки

зробили все, що вони просили, наприклад, очистили файли cookie, дозволили спливаючі вікна.. нічого не спрацювало!!

я щоразу отримую повідомлення про те, що відкликати не вдалося

Я також спробував зняти лише 10 доларів, щоб перевірити, чи це через ліміт рівня рахунку.. також не спрацювало

Я був би вдячний за допомогу, оскільки я вперше на цьому сайті

Автоматичний переклад.
foukss
7 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю перевірено в цьому казино? Крім того, коли саме ви подали запит на зняття? Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, перш ніж наша група розгляду скарг зможе втрутитися. Дайте нам більше інформації про цю проблему, будь ласка, навіть знімок екрана, на якому може бути показано повідомлення про збій виведення коштів, щоб ми могли поглянути на це та, сподіваюся, запропонувати вам певну допомогу. Чекатимемо на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Привіт! Здається, я зміг зняти раптом повідомлення про помилку не з’явилося..

Мій статус вилучення все ще очікує на розгляд

Я почекаю, щоб побачити, чи вони справді виплатять гроші чи дадуть мені якесь виправдання, чому я не можу цього зробити.. і повідомлю вам результат, коли щось виникне

Дякуємо, що не відстаєте!!

Автоматичний переклад.
foukss
7 міс. тому

Привіт. Чудово, що ви змогли продовжити виведення коштів. Сподіваюся, що іншої «помилки» не буде, і ви незабаром отримаєте свої гроші. Чекаю від вас гарних новин.😉

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого