ФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

3 р. тому від Sgoretzki
|
29288 переглядів 178 відповідей |
|
12 3 4...9
Gianpy
1 рік тому

Привіт,

це нормально, і я розумію ваш настрій, або я думаю, що розумію.

Просто я вважаю підхід, який ви демонструєте у скарзі, досить невідповідним, це лише моя точка зору. Ці дописи ще не схвалено, а отже, їх не бачать інші гравці, інакше я б процитував, але, на жаль, я все ще не можу.

Але все буде вирішено, як тільки скарга розвинеться, тому не турбуйтеся про це зараз. 🙂

Звичайно, я бажаю вам справедливої скарги. 🙏




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь-хто тут може допомогти мені, як зняти кошти тут, у Playzilla за допомогою банківського переказу та австралійського банківського рахунку? Я намагався кілька разів, і мене все одно скасовують. Я не знаю, чому служба підтримки чату також цього не знає, і немає електронного листа про те, чому його скасовано. Ура

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Що ви думаєте про PlayZilla? Я надіслав кілька запитів на зняття коштів, і система продовжує скасовувати їх, а повідомлення про скасування не надсилається. Намагався зв’язатися зі службою підтримки в чаті, але не впевнений, у чому проблема. Щось, що я помітив, коли я вперше подав запит на зняття коштів, вкладки, які потрібно заповнити, містять НАЗВУ БАНКУ, КЛИРИНГОВИЙ НОМЕР, IBAN і НАЗВУ РАХУНКУ, які я насправді не знаю, оскільки мій банк є австралійським. Тож я був не проти того, щоб мій перший запит відхилили. Але після наступних запитів вкладки для заповнення змінилися на НАЗВА БАНКУ, BSB, НОМЕР РАХУНКУ та НАЗВА РАХУНКУ. Я впевнений, що вказав правильну інформацію, але її все ще скасовують (знову немає електронного листа щодо цього скасування), тепер я спробував поставити дефіси, як це було показано в моєму банківському додатку. Я побачу, чи це спрацює, але все ще пригнічений тим, як це буде працювати. Один агент служби підтримки в чаті сказав мені, що він може подати запит на зняття коштів вручну до фінансового відділу, і я все ще чекаю оновлення. Ви можете дати мені кілька ідей? Я новачок в онлайн-казино і ніколи не очікував такого стресу, який переживаю 🙁

Автоматичний переклад.
boypalago
1 рік тому

Привіт!

Я перемістив ваш допис сюди, щоб надати додаткові подробиці в одному місці - для всіх зацікавлених гравців.

Чесно кажучи, я вважаю, що тільки казино здатне повністю вирішити цю проблему, і я сподіваюся, що спроба вручну буде успішною!

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Тим часом, якщо пощастить, давайте подивимося, чи отримаєте ви поради та підказки від місцевої спільноти.

У крайньому випадку ви завжди можете подати безкоштовну скаргу, але я залишаю це на потім. 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Але йди. Без відповіді. Вони злодії.

Відшкодування не отримано.

Я раджу не давати гроші цим злодіям з рахунками в податкових гаванях, таких як Кіпр

Вони злодії. Ви ніколи не виграєте, і вони крадуть ваші гроші з вашого пов’язаного рахунку. У мене вкрали 30000 євро 🤷🏼‍♂️

Автоматичний переклад.
polip9j
1 рік тому

Привіт, мені прикро бачити вас у такій неприємній ситуації. Я бачив, що ви не мали позитивного досвіду роботи з казино в минулому, тому, очевидно, це продовжується.

Чи можу я запитати вас, що ви маєте на увазі, коли говорите «Вони вкрали в мене 30 000 євро 🤷🏼‍♂️»? У вас все ще є проблеми з цим казино чи загальний досвід говорить за вас?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я запитав Playzilla про оператора та ліцензію. Без ліцензії я там не захищений. Вони не показують вихідних даних і не надають жодної інформації в положеннях та умовах. Не заслуговує довіри! У чаті відмовляються відповідати на це. Я повинен поставити своє запитання електронною поштою, тому що на щось подібне неможливо відповісти в чаті.


Мої дослідження в Інтернеті показали, що це казино Rabidi. На інших сайтах повідомляється, що оператором є Geeka Corporation NV. Чи обидва однакові? Засіб перевірки ліцензії вказує, що термін дії ліцензії 8048/JAZ закінчився. Хтось має інформацію про те, чи є магазин авторитетним?

filefilefile

Автоматичний переклад.
CasinoExplorer
1 рік тому

Привіт! Цікаво, чи бачили ви мою відповідь 🤔

Ну, перевірте це тут , будь ласка.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Що на моєму рахунку було 30 000 євро, а потім вони зникли 🤷🏼‍♂️. На жаль, я не встиг зробити скріншоти, тому що ніколи не думав, що щось подібне може статися. Моя порада: не грайте на playzilla, а всі казино, пов’язані з nabidi NV, є злодіями та шахраями, і якщо вони не зроблять мені банківський переказ із цією вкраденою в мене сумою, я ніколи не передумаю, не кажучи вже про відсутність підтримки і вам ніхто не відповість електронною поштою, а в чаті вони закривають чат. Дуже поганий досвід. Це все.

Автоматичний переклад.
polip9j
1 рік тому

Чи можете ви запитати в казино ваші депозити та платежі та історію ігор? Я намагаюся зрозуміти, як підкріпити вашу претензію, розумієте?

Якщо ви можете це зробити, я вважаю, що вам слід попросити повторно відкрити скаргу, оскільки її було закрито через вашу попередню відсутність відповіді. 🙁

Як це звучить?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,


У мене проблема, що я не можу зв’язатися ні з ким у playzilla? Живий чат не відкривається, електронна адреса, указана на веб-сайті, недійсна, і електронний лист не пересилається!??


Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
yesoking
1 рік тому

Привіт, я спробував зв’язатися з ними в чаті, і вони миттєво відповіли.

file

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Хороший день,.

Я просто хочу поділитися своєю думкою та досвідом, який я отримав із «Playzilla».

Я там граю 8 місяців. Для мене «Playzilla» є одним із найкращих постачальників ставок у Європі, коли йдеться про наступні моменти:

Пропозиція ставок, пропозиція ставок live, ключ коефіцієнтів, дуже швидка оцінка гри, функції виведення коштів, варіанти депозиту та зняття коштів, зручний веб-сайт.

У Playzilla є деякі моменти, які дуже солідні та великі постачальники ставок, такі як ті, що належать до "Oasis", не пропонують: безлімітні депозити, виведення грошей одразу, а не після закінчення гри тощо.

Playzilla виплачує всі кошти, запитані для виведення. Це не завжди може статися так швидко, як хотілося б. В середньому це займає 3 дні. Ймовірно, це пов’язано з тим, що Playzilla є невеликим постачальником ставок, і виплати здійснюються один або два рази на тиждень. У мене виникли проблеми з першим виведенням (великої суми) на Playzilla, і мені навіть довелося звертатися за допомогою до деяких організацій, зокрема до «Casino Guru». Але з тих пір він працює ідеально. За цей час у мене не було жодних технічних збоїв, наприклад, тривалої недоступності сайту.

Звіт базується лише на моєму особистому досвіді, який я отримав за 8 місяців роботи з Playzilla.

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
Macasault09
12 міс. тому

Привіт і дякую за ваш дуже описовий і чудовий огляд. Якщо вам це цікаво, ви також можете написати тут про казино.

Проте, думаю, гравці зможуть почерпнути з нього корисну інформацію. Що стосується ваших проблем, скільки часу вам знадобилося, щоб зняти кошти? Який спосіб виведення, який є безпроблемним і швидким, ви використовуєте? 😊

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Playzilla: Сайт клоунів, у мене вкрали 6500 євро.

Тримайся подалі, зараз я продовжую законно

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я розповім вам про свій досвід на playzilla:

Коли я відкрив рахунок, я завантажив його карткою друга, зробивши помилку, але я не знав.

На цьому закінчується, час проходить значно завантажений МВС, я виграю значно, 6500 євро, починається перевірка

Я ВІДРАЗУ написав у службу підтримки, щоб сказати, що я завантажив картку друга, лише один раз, думаю, 100 євро, перепрошую, я сказав, що надав би всі відповідні документи, але відповіді так і не отримав.

Протягом грудня вони кілька разів запитували документи, на початку січня я виявив, що мій рахунок закрили, навіть не повідомивши про це.

Ганебно, вони зацікавлені лише в тому, щоб вас обдурити, смішна служба підтримки, а я шукаю адвокатів.

100 євро переробки 🤣

Я також надіслав йому чат зі своїм другом, у якому я попросив у нього документи, і він надіслав їх мені у форматі PDF безпосередньо з банку.

Шахрайство.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
10 міс. тому

file

Єдиний раз, коли електронні листи спрацювали на нього зараз, він практично повідомив мені, що вони взяли гроші.

Соромно.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Ю

В порядку

U

Автоматичний переклад.
Peira10
10 міс. тому

привіт Шкода почути про вашу ситуацію з цим казино, яке насправді має досить хороший індекс безпеки, як ви можете побачити тут . З іншого боку, це насправді може бути позитивним моментом у вашій справі. Я бачу, що ви подали скаргу, і наша команда, як завжди, докладає зусиль, щоб її вирішити.

Як уже сказала вам Крістіна, і ви можете знайти це в TC у більшості казино, я б сказав, що: « кредитна/дебетова картка або будь-який інший спосіб оплати, який ви використовуєте для поповнення балансу свого рахунку, належить вам» . не вкрадено та не було втрачено іншою особою. Компанія залишає за собою право закрити ваш обліковий запис і анулювати будь-які виграші у разі обґрунтованої підозри, що ви порушили цю гарантію ."

Радимо всім гравцям уважно прочитати Умови кожного казино перед грою. І на даний момент я б рекомендував вам не вкладати більше грошей, дозвольте нашій команді робити те, що вміють найкраще, і сподіватися на позитивний результат. Як ви думаєте, чи можливо це?

Звичайно, якщо вам потрібна допомога, ми тут для вас 😉.

Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Шановна Ромі, перш за все за те, чого це варте, я дякую тобі і глибоко поважаю те, що ти робиш і як ти це робиш, за те, чого варта моя думка, ти справді чудовий.

Справа в тому, що вони дійсно поводилися зі мною як зі злочинцем, вони НІКОЛИ не відповідали на мої запитання служби підтримки, вони навіть не повідомили мене про закриття облікового запису.

Я вважаю це дійсно несправедливим, більше того, повторюю, закон не допускає незнання і я це дуже добре знаю, але я відразу визнав свою помилку, коли я це зрозумів, я написав йому, я не намагався змінити документи чи щось інше , і це була подяка.

Я вважаю, що з 6500 євро та більше тисячі депозиту зі мною можна було б і, мабуть, потрібно було ставитися краще.

Я надав їм УСІ затребувані документи, і чого це варте, я завжди вибачався і завжди був чітким.

Справді сюрреалістичний досвід, як на мене.

Питання: чому, якщо він має бути зареєстрований на моє ім’я, мені кажуть, що його не можна вкрасти чи загубити?

Я йому довів, що це вкрадено, а не втрачено.

Я вкладаю перший електронний лист із багатьох, які я надіслав більше місяця тому, також скопійований і вставлений, щоб його було легше перекладати.

в будь-якому випадку, велике спасибі, ми взагалі не знаємо, хто ми, але ви зацікавилися мною, і це дуже багато.


file

«Доброго ранку, я власник облікового запису Peirasso10, Peirasso Alessandro.

Наперед прошу вибачення за незручності, це не було моїм наміром.

Деякий час тому я припустився помилки, завантаживши рахунок карткою друга, що не призвело до жодного виграшу.

Пізніше я завантажив (також помітно) зі свого, де нарешті отримав скромний виграш. Тепер мені потрібно завантажити документи для верифікації рахунку, в цьому розділі немає місця для пояснень, власник картки, як і мій друг, вже надав мені всі корисні документи, які я готовий надіслати вам для забезпечення максимальної прозорості та лояльності з мого боку.

Прошу підказати як і куди все відправити, повторюю, перепрошую за плутанину, не знала, що все так довго триватиме.


Крім того, мені дуже подобається ваш сайт, як казино, так і спорт, і поки чекаю на відповідь, я бажаю вам щасливих свят».

Автоматичний переклад.
12 3 4...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого