ФорумКазиноPlayzilla Casino - загальне обговорення

Playzilla Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Sgoretzki
|
13017 переглядів 125 відповідей |
|
12 3 4...7
Додати публікацію
Gianpy
1 рік тому

Привіт,

це нормально, і я розумію ваш настрій, або я думаю, що розумію.

Просто я вважаю підхід, який ви демонструєте у скарзі, досить невідповідним, це лише моя точка зору. Ці дописи ще не схвалено, а отже, їх не бачать інші гравці, інакше я б процитував, але, на жаль, я все ще не можу.

Але все буде вирішено, як тільки скарга розвинеться, тому не турбуйтеся про це зараз. 🙂

Звичайно, я бажаю вам справедливої скарги. 🙏




Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Будь-хто тут може допомогти мені, як зняти кошти тут, у Playzilla за допомогою банківського переказу та австралійського банківського рахунку? Я намагався кілька разів, і мене все одно скасовують. Я не знаю, чому служба підтримки чату також цього не знає, і немає електронного листа про те, чому його скасовано. Ура

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Що ви думаєте про PlayZilla? Я надіслав кілька запитів на зняття коштів, і система продовжує скасовувати їх, а повідомлення про скасування не надсилається. Намагався зв’язатися зі службою підтримки в чаті, але не впевнений, у чому проблема. Щось, що я помітив, коли я вперше подав запит на зняття коштів, вкладки, які потрібно заповнити, містять НАЗВУ БАНКУ, КЛИРИНГОВИЙ НОМЕР, IBAN і НАЗВУ РАХУНКУ, які я насправді не знаю, оскільки мій банк є австралійським. Тож я був не проти того, щоб мій перший запит відхилили. Але після наступних запитів вкладки для заповнення змінилися на НАЗВА БАНКУ, BSB, НОМЕР РАХУНКУ та НАЗВА РАХУНКУ. Я впевнений, що вказав правильну інформацію, але її все ще скасовують (знову немає електронного листа щодо цього скасування), тепер я спробував поставити дефіси, як це було показано в моєму банківському додатку. Я побачу, чи це спрацює, але все ще пригнічений тим, як це буде працювати. Один агент служби підтримки в чаті сказав мені, що він може подати запит на зняття коштів вручну до фінансового відділу, і я все ще чекаю оновлення. Ви можете дати мені кілька ідей? Я новачок в онлайн-казино і ніколи не очікував такого стресу, який переживаю 🙁

Автоматичний переклад.
boypalago
8 міс. тому

Привіт!

Я перемістив ваш допис сюди, щоб надати додаткові подробиці в одному місці - для всіх зацікавлених гравців.

Чесно кажучи, я вважаю, що тільки казино здатне повністю вирішити цю проблему, і я сподіваюся, що спроба вручну буде успішною!

Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Тим часом, якщо пощастить, давайте подивимося, чи отримаєте ви поради та підказки від місцевої спільноти.

У крайньому випадку ви завжди можете подати безкоштовну скаргу, але я залишаю це на потім. 🤞🤞🤞

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Але йди. Без відповіді. Вони злодії.

Відшкодування не отримано.

Я раджу не давати гроші цим злодіям з рахунками в податкових гаванях, таких як Кіпр

Вони злодії. Ви ніколи не виграєте, і вони крадуть ваші гроші з вашого пов’язаного рахунку. У мене вкрали 30000 євро 🤷🏼‍♂️

Автоматичний переклад.
polip9j
8 міс. тому

Привіт, мені прикро бачити вас у такій неприємній ситуації. Я бачив, що ви не мали позитивного досвіду роботи з казино в минулому, тому, очевидно, це продовжується.

Чи можу я запитати вас, що ви маєте на увазі, коли говорите «Вони вкрали в мене 30 000 євро 🤷🏼‍♂️»? У вас все ще є проблеми з цим казино чи загальний досвід говорить за вас?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я запитав Playzilla про оператора та ліцензію. Без ліцензії я там не захищений. Вони не показують вихідних даних і не надають жодної інформації в положеннях та умовах. Не заслуговує довіри! У чаті відмовляються відповідати на це. Я повинен поставити своє запитання електронною поштою, тому що на щось подібне неможливо відповісти в чаті.


Мої дослідження в Інтернеті показали, що це казино Rabidi. На інших сайтах повідомляється, що оператором є Geeka Corporation NV. Чи обидва однакові? Засіб перевірки ліцензії вказує, що термін дії ліцензії 8048/JAZ закінчився. Хтось має інформацію про те, чи є магазин авторитетним?

filefilefile

Автоматичний переклад.
CasinoExplorer
8 міс. тому

Привіт! Цікаво, чи бачили ви мою відповідь 🤔

Ну, перевірте це тут , будь ласка.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Що на моєму рахунку було 30 000 євро, а потім вони зникли 🤷🏼‍♂️. На жаль, я не встиг зробити скріншоти, тому що ніколи не думав, що щось подібне може статися. Моя порада: не грайте на playzilla, а всі казино, пов’язані з nabidi NV, є злодіями та шахраями, і якщо вони не зроблять мені банківський переказ із цією вкраденою в мене сумою, я ніколи не передумаю, не кажучи вже про відсутність підтримки і вам ніхто не відповість електронною поштою, а в чаті вони закривають чат. Дуже поганий досвід. Це все.

Автоматичний переклад.
polip9j
8 міс. тому

Чи можете ви запитати в казино ваші депозити та платежі та історію ігор? Я намагаюся зрозуміти, як підкріпити вашу претензію, розумієте?

Якщо ви можете це зробити, я вважаю, що вам слід попросити повторно відкрити скаргу, оскільки її було закрито через вашу попередню відсутність відповіді. 🙁

Як це звучить?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,


У мене проблема, що я не можу зв’язатися ні з ким у playzilla? Живий чат не відкривається, електронна адреса, указана на веб-сайті, недійсна, і електронний лист не пересилається!??


Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
yesoking
5 міс. тому

Привіт, я спробував зв’язатися з ними в чаті, і вони миттєво відповіли.

file

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хороший день,.

Я просто хочу поділитися своєю думкою та досвідом, який я отримав із «Playzilla».

Я там граю 8 місяців. Для мене «Playzilla» є одним із найкращих постачальників ставок у Європі, коли йдеться про наступні моменти:

Пропозиція ставок, пропозиція ставок live, ключ коефіцієнтів, дуже швидка оцінка гри, функції виведення коштів, варіанти депозиту та зняття коштів, зручний веб-сайт.

У Playzilla є деякі моменти, які дуже солідні та великі постачальники ставок, такі як ті, що належать до "Oasis", не пропонують: безлімітні депозити, виведення грошей одразу, а не після закінчення гри тощо.

Playzilla виплачує всі кошти, запитані для виведення. Це не завжди може статися так швидко, як хотілося б. В середньому це займає 3 дні. Ймовірно, це пов’язано з тим, що Playzilla є невеликим постачальником ставок, і виплати здійснюються один або два рази на тиждень. У мене виникли проблеми з першим виведенням (великої суми) на Playzilla, і мені навіть довелося звертатися за допомогою до деяких організацій, зокрема до «Casino Guru». Але з тих пір він працює ідеально. За цей час у мене не було жодних технічних збоїв, наприклад, тривалої недоступності сайту.

Звіт базується лише на моєму особистому досвіді, який я отримав за 8 місяців роботи з Playzilla.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Macasault09
5 міс. тому

Привіт і дякую за ваш дуже описовий і чудовий огляд. Якщо вам це цікаво, ви також можете написати тут про казино.

Проте, думаю, гравці зможуть почерпнути з нього корисну інформацію. Що стосується ваших проблем, скільки часу вам знадобилося, щоб зняти кошти? Який спосіб виведення, який є безпроблемним і швидким, ви використовуєте? 😊

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Playzilla: Сайт клоунів, у мене вкрали 6500 євро.

Тримайся подалі, зараз я продовжую законно

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я розповім вам про свій досвід на playzilla:

Коли я відкрив рахунок, я завантажив його карткою друга, зробивши помилку, але я не знав.

На цьому закінчується, час проходить значно завантажений МВС, я виграю значно, 6500 євро, починається перевірка

Я ВІДРАЗУ написав у службу підтримки, щоб сказати, що я завантажив картку друга, лише один раз, думаю, 100 євро, перепрошую, я сказав, що надав би всі відповідні документи, але відповіді так і не отримав.

Протягом грудня вони кілька разів запитували документи, на початку січня я виявив, що мій рахунок закрили, навіть не повідомивши про це.

Ганебно, вони зацікавлені лише в тому, щоб вас обдурити, смішна служба підтримки, а я шукаю адвокатів.

100 євро переробки 🤣

Я також надіслав йому чат зі своїм другом, у якому я попросив у нього документи, і він надіслав їх мені у форматі PDF безпосередньо з банку.

Шахрайство.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

file

Єдиний раз, коли електронні листи спрацювали на нього зараз, він практично повідомив мені, що вони взяли гроші.

Соромно.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ю

В порядку

U

Автоматичний переклад.
Peira10
3 міс. тому

привіт Шкода почути про вашу ситуацію з цим казино, яке насправді має досить хороший індекс безпеки, як ви можете побачити тут . З іншого боку, це насправді може бути позитивним моментом у вашій справі. Я бачу, що ви подали скаргу, і наша команда, як завжди, докладає зусиль, щоб її вирішити.

Як уже сказала вам Крістіна, і ви можете знайти це в TC у більшості казино, я б сказав, що: « кредитна/дебетова картка або будь-який інший спосіб оплати, який ви використовуєте для поповнення балансу свого рахунку, належить вам» . не вкрадено та не було втрачено іншою особою. Компанія залишає за собою право закрити ваш обліковий запис і анулювати будь-які виграші у разі обґрунтованої підозри, що ви порушили цю гарантію ."

Радимо всім гравцям уважно прочитати Умови кожного казино перед грою. І на даний момент я б рекомендував вам не вкладати більше грошей, дозвольте нашій команді робити те, що вміють найкраще, і сподіватися на позитивний результат. Як ви думаєте, чи можливо це?

Звичайно, якщо вам потрібна допомога, ми тут для вас 😉.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Шановна Ромі, перш за все за те, чого це варте, я дякую тобі і глибоко поважаю те, що ти робиш і як ти це робиш, за те, чого варта моя думка, ти справді чудовий.

Справа в тому, що вони дійсно поводилися зі мною як зі злочинцем, вони НІКОЛИ не відповідали на мої запитання служби підтримки, вони навіть не повідомили мене про закриття облікового запису.

Я вважаю це дійсно несправедливим, більше того, повторюю, закон не допускає незнання і я це дуже добре знаю, але я відразу визнав свою помилку, коли я це зрозумів, я написав йому, я не намагався змінити документи чи щось інше , і це була подяка.

Я вважаю, що з 6500 євро та більше тисячі депозиту зі мною можна було б і, мабуть, потрібно було ставитися краще.

Я надав їм УСІ затребувані документи, і чого це варте, я завжди вибачався і завжди був чітким.

Справді сюрреалістичний досвід, як на мене.

Питання: чому, якщо він має бути зареєстрований на моє ім’я, мені кажуть, що його не можна вкрасти чи загубити?

Я йому довів, що це вкрадено, а не втрачено.

Я вкладаю перший електронний лист із багатьох, які я надіслав більше місяця тому, також скопійований і вставлений, щоб його було легше перекладати.

в будь-якому випадку, велике спасибі, ми взагалі не знаємо, хто ми, але ви зацікавилися мною, і це дуже багато.


file

«Доброго ранку, я власник облікового запису Peirasso10, Peirasso Alessandro.

Наперед прошу вибачення за незручності, це не було моїм наміром.

Деякий час тому я припустився помилки, завантаживши рахунок карткою друга, що не призвело до жодного виграшу.

Пізніше я завантажив (також помітно) зі свого, де нарешті отримав скромний виграш. Тепер мені потрібно завантажити документи для верифікації рахунку, в цьому розділі немає місця для пояснень, власник картки, як і мій друг, вже надав мені всі корисні документи, які я готовий надіслати вам для забезпечення максимальної прозорості та лояльності з мого боку.

Прошу підказати як і куди все відправити, повторюю, перепрошую за плутанину, не знала, що все так довго триватиме.


Крім того, мені дуже подобається ваш сайт, як казино, так і спорт, і поки чекаю на відповідь, я бажаю вам щасливих свят».

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.